Entern Skrevet 9. mai 2022 #27341 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): jeg elsket legoen min, hadde i grunnen svært mye av det. og så lekte jeg mye med he-man. lengst spyd vinner. bare spør damene. ja, de var litt kule. faen da, nå fikk jeg lyst på is @Kvakkekyllingen hvilken type jente var du når du var liten? høyt og lavt eller stille og sjenert? @Entern kan du skate? Prøvd en gang, traff betongen kjapt gitt 😩 @TheHairyToothfairyLiker du John Wayne?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27342 Skrevet 9. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Flott! 👍😀 Den har vært grei. Fin dag på jobb, så en tur og passet barn hos søster, bare slappet av i kveld 😁 Sovner du på et blunk eller bruker du ligge lenge før du får sovne? Når du legger deg på kvelden altså 😛 Varierer men pleier å gå ganske fort med mindre jeg bestemmer meg for å halvsove litt først 😴😴😴😴 Du da?😴
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27343 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Prøvd en gang, traff betongen kjapt gitt 😩 @TheHairyToothfairyLiker du John Wayne? oppskrytt i min bok, egentlig. sorry, men det tåler han @Entern var du et skolelys på videregående? @Rhodiola hva er egentlig den tøffeste bilen? 1
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27344 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): oppskrytt i min bok, egentlig. sorry, men det tåler han @Entern var du et skolelys på videregående? @Rhodiola hva er egentlig den tøffeste bilen? Nei var meget middelmådig fordi jeg prioriterte kompiser og gjorde minimalt med lekser 🤨 Hadde du noen gode fester på vgs?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27345 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): jeg elsket legoen min, hadde i grunnen svært mye av det. og så lekte jeg mye med he-man. lengst spyd vinner. bare spør damene. ja, de var litt kule. faen da, nå fikk jeg lyst på is @Kvakkekyllingen hvilken type jente var du når du var liten? høyt og lavt eller stille og sjenert? @Entern kan du skate? Lego er gøy fortsatt! Når jeg var barn var jeg høyt og lavt, snakket med alle, fremmede også 🙈 Foreldrene mine hadde meg i bånd når vi var blant masse folk så jeg ikke skulle forsvinne 😆 Ikke alltid det hjalp. Ble roligere med årene, tror det var mest frem tll 7 års alderen kanskje så ble jeg rolig 😛 Og sjenert 😕 Hva er ditt favorittminne fra barndommen?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27346 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Varierer men pleier å gå ganske fort med mindre jeg bestemmer meg for å halvsove litt først 😴😴😴😴 Du da?😴 Jeg legger meg tidlig og sovner sent. Æsj, egentlig bortkasta å legge meg så tidlig. Men godt å strekke kroppen 😂 Planer for morgendagen?
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27347 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Av og til 🥺 @GeitisHar du? Ja😅 det hender jo det😬 men ikke for å trolle eller være slem, så føler ikke jeg misbruker ab. @Entern Hva slags plakater hadde du på gutterommet?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27348 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Nei var meget middelmådig fordi jeg prioriterte kompiser og gjorde minimalt med lekser 🤨 Hadde du noen gode fester på vgs? jeg gikk ikke så lenge på videregående, var bare der første året og hadde MASSE fravær andre året. deretter vervet jeg meg. men jeg hang mye på skoleteateret og hadde stort sett en gitar i nevene på fester etc. hadde også en ganske ok kjæreste som jeg var en del med, på vårt barnslige og faktisk uskyldige vis. Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Lego er gøy fortsatt! Når jeg var barn var jeg høyt og lavt, snakket med alle, fremmede også 🙈 Foreldrene mine hadde meg i bånd når vi var blant masse folk så jeg ikke skulle forsvinne 😆 Ikke alltid det hjalp. Ble roligere med årene, tror det var mest frem tll 7 års alderen kanskje så ble jeg rolig 😛 Og sjenert 😕 Hva er ditt favorittminne fra barndommen? jeg var totalt motsatt! ^^ var stille og ble villere og villere. favorittminne er litt vanskelig. det er nok faktisk de dagene jeg var sammen alene med min bestefar og lærte alt fra å fiske til å skru bil. @Entern kan du dykke? @Kvakkekyllingen fortell om din verste uvane
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27349 Skrevet 9. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Ja😅 det hender jo det😬 men ikke for å trolle eller være slem, så føler ikke jeg misbruker ab. @Entern Hva slags plakater hadde du på gutterommet? Conan og Buffy og heavy relaterte ting stort sett pluss new age aktige greier 😅 @GeitisHva hadde du?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27350 Skrevet 9. mai 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): jeg gikk ikke så lenge på videregående, var bare der første året og hadde MASSE fravær andre året. deretter vervet jeg meg. men jeg hang mye på skoleteateret og hadde stort sett en gitar i nevene på fester etc. hadde også en ganske ok kjæreste som jeg var en del med, på vårt barnslige og faktisk uskyldige vis. jeg var totalt motsatt! ^^ var stille og ble villere og villere. favorittminne er litt vanskelig. det er nok faktisk de dagene jeg var sammen alene med min bestefar og lærte alt fra å fiske til å skru bil. @Entern kan du dykke? @Kvakkekyllingen fortell om din verste uvane Nei er ræva på svømming @TheHairyToothfairyer du god til å plystre? Endret 9. mai 2022 av Entern
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27351 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): jeg gikk ikke så lenge på videregående, var bare der første året og hadde MASSE fravær andre året. deretter vervet jeg meg. men jeg hang mye på skoleteateret og hadde stort sett en gitar i nevene på fester etc. hadde også en ganske ok kjæreste som jeg var en del med, på vårt barnslige og faktisk uskyldige vis. jeg var totalt motsatt! ^^ var stille og ble villere og villere. favorittminne er litt vanskelig. det er nok faktisk de dagene jeg var sammen alene med min bestefar og lærte alt fra å fiske til å skru bil. @Entern kan du dykke? @Kvakkekyllingen fortell om din verste uvane Koselig ☺️ Bestefedre er gull verdt 😀 Biter negler 🤣 Den er ikke såå ille da, men ille nok. Og knekker ledd, men det er bare noe jeg må for å få kroppen til å finne fungere. Ikke fingerledd altså, det er jæ..ig. Har du stor familie?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27352 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Nei er ræva på svømming @TheHairyToothfairyer du god til å plystre? jeg og atle, vettu. vi plystrer avgårde! @Geitis hvilken blomst er den peneste? @Entern når var sist du kjøpte blomster til noen, og hvorfor? @Frøkenfryden har du blomster i vinduene?
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27353 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Conan og Buffy og heavy relaterte ting stort sett pluss new age aktige greier 😅 @GeitisHva hadde du? 😬 Samanta Fox, ett par av Europe, en sort labrador 😅 og diverse biler🤣 @Entern har du noen plakater nå?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27354 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): jeg og atle, vettu. vi plystrer avgårde! @Geitis hvilken blomst er den peneste? @Entern når var sist du kjøpte blomster til noen, og hvorfor? @Frøkenfryden har du blomster i vinduene? Herregud må være over 25 år siden tror jeg @TheHairyToothfairyhelt ærlig, hva synes du om typer med kassegitar på fest?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27355 Skrevet 9. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Koselig ☺️ Bestefedre er gull verdt 😀 Biter negler 🤣 Den er ikke såå ille da, men ille nok. Og knekker ledd, men det er bare noe jeg må for å få kroppen til å finne fungere. Ikke fingerledd altså, det er jæ..ig. Har du stor familie? ja, men jeg kjenner ikke så mange av dem faktisk @Kvakkekyllingen finner det noen i din familie du ikke vil snakke med?
Entern Skrevet 9. mai 2022 #27356 Skrevet 9. mai 2022 Geitis skrev (Akkurat nå): 😬 Samanta Fox, ett par av Europe, en sort labrador 😅 og diverse biler🤣 @Entern har du noen plakater nå? Nei ingen En kompis av meg hadde en Samantha Fox plakat som var større enn virkeligheten den dekka hele døra hans 😃😃😃😃 @Geitissiste konsert du var på?
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27357 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): jeg og atle, vettu. vi plystrer avgårde! @Geitis hvilken blomst er den peneste? @Entern når var sist du kjøpte blomster til noen, og hvorfor? @Frøkenfryden har du blomster i vinduene? Smørblomsten. @TheHairyToothfairy Har du grønne fingre?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. mai 2022 #27358 Skrevet 9. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): ja, men jeg kjenner ikke så mange av dem faktisk @Kvakkekyllingen finner det noen i din familie du ikke vil snakke med? Nei egentlig ikke. Er noen jeg har bedre kontakt med enn andre men slik er det alltid Vår, sommer, høst eller vinter. Hva liker du aller best, og hvorfor?
Gjest Geitis Skrevet 9. mai 2022 #27359 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Nei ingen En kompis av meg hadde en Samantha Fox plakat som var større enn virkeligheten den dekka hele døra hans 😃😃😃😃 @Geitissiste konsert du var på? AC⚡️DC 😎 er vel rukket å bli ganske mange år siden nå😅 jeg har litt sosial angst og mannen liker absolutt ikke konserter😅 så det er ikke så ofte jeg reiser lengre. @Entern Har du noen konserter du skal på i år?
TheHairyToothfairy Skrevet 9. mai 2022 #27360 Skrevet 9. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Herregud må være over 25 år siden tror jeg @TheHairyToothfairyhelt ærlig, hva synes du om typer med kassegitar på fest? de folka kan brenne! selvgode fjottkuker som antar seg selv som gjengens åpenbare trusefukter-sjef. svartens cockblockere! @Entern tror du på et liv etter døden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå