Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #27081 Skrevet 8. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Så gammel at jeg husker Punky Brewster, har hatt Calibra og har fremdeles Minidisc spilleren min med Manic Street Preachers på egne mixdisker. @Frøkenfryden hårløse katter. Freaky eller koselig? Aldri sett. Virker litt skummelt men hadde vel vent meg til den. @TheHairyToothfairy Så du har barn og sånn, er du gift?
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #27082 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (8 timer siden): Prate 😅 @FrøkenfrydenEr du en danseløvinne? Jeg syns dans er topp så er det greia er jeg lett med. Men skjer så sjelden🥺 @Entern Er du fullt restituert i dag? 🙃
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #27083 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (11 timer siden): Ja hadde vært gøy tror jeg 😀 @CidHvis du kunne vært forfatter, kunstner eller musiker hva hadde du valgt? Forfatter, jeg suger på å tegne og har en fæl sangstemme @Entern Bli styrtrik men aldri noensinne kunne ha noe form for intim kontakt med en dame igjen? TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden): Yep. Null stress. @Cid kunne du drevet på som lastebilsjåfør noen år? Tviler, kjører ikke en gang @TheHairyToothfairy Har du kjørt en monstertruck eller firhjuling før? Geitis skrev (11 timer siden): Istid❤️ Å jeg gråt så tårene spratt av den første 🙈 er rimelig lettrørt kan du si😅 @Cid Favoritt Disney skurken da? På slutten når vi tror Diego er dau? Trist scene og med babyen 😕 Scar @Geitis Hvilken Disney prinsesse kunne du tenkt å gå ut på byen med? Kvakkekyllingen skrev (11 timer siden): Nei. Men har lyst på en. Har du spilt noe morsomt i dag? Ja Evoland 2 @Kvakkekyllingen Har du hatt sparkesykkel før? Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Respekt!! hmm.. Da jeg skulle inn på psykologi og ville gi meg selv ett forsøk, og visste det var sånn 5% som kom inn på første forsøk. Jeg skal være en av de, tenkte jeg. Aner ikke hvor jeg tok selvtilliten fra. Pokker som jeg jobba. Jeg vet hvor alle lysbryterne på lesesal er for å si det sånn.. @Cid hva er største forskjellen på deg som 20-åring og 30-åring tror du? @Geitis Hva er det beste du vet å gjøre en søndag? Mer fornuftig og litt klokere @Frøkenfryden Samme til deg bare 31 og 41
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27084 Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Jeg syns dans er topp så er det greia er jeg lett med. Men skjer så sjelden🥺 @Entern Er du fullt restituert i dag? 🙃 Ikke 100%, kjenner det litt ennå 🥲 Må nok sove på formiddagen eller midt på dagen en gang 😁 @FrøkenfrydenHar du noen ting du alltid gjør søndags morgen? 😀
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27085 Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Forfatter, jeg suger på å tegne og har en fæl sangstemme @Entern Bli styrtrik men aldri noensinne kunne ha noe form for intim kontakt med en dame igjen? Tviler, kjører ikke en gang @TheHairyToothfairy Har du kjørt en monstertruck eller firhjuling før? På slutten når vi tror Diego er dau? Trist scene og med babyen 😕 Scar @Geitis Hvilken Disney prinsesse kunne du tenkt å gå ut på byen med? Ja Evoland 2 @Kvakkekyllingen Har du hatt sparkesykkel før? Mer fornuftig og litt klokere @Frøkenfryden Samme til deg bare 31 og 41 Det var vanskelig gitt. Ville nok angret tror jeg så nei, men veldig fristende 😀 @CidHvem liker du best i Istid?
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #27086 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (16 minutter siden): Det var vanskelig gitt. Ville nok angret tror jeg så nei, men veldig fristende 😀 @CidHvem liker du best i Istid? Du trodde vel jeg skulle si Sid? 😅 Men det er faktisk han Manny, digger han med Otto jespersen stemmen 😄 @Entern Favoritt komiker?
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27087 Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Du trodde vel jeg skulle si Sid? 😅 Men det er faktisk han Manny, digger han med Otto jespersen stemmen 😄 @Entern Favoritt komiker? Han er min favoritt også 😊 Harald Heide Steen Jr. 😀 @CidHar du hørt LørdagsRådet? 😀
Gjest Cid Skrevet 8. mai 2022 #27088 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Han er min favoritt også 😊 Harald Heide Steen Jr. 😀 @CidHar du hørt LørdagsRådet? 😀 Nei hva er det? @Entern Hva likte du best av mot i brøstet og Karl og Co?
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27089 Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Nei hva er det? @Entern Hva likte du best av mot i brøstet og Karl og Co? Program på P3 der Live Nelvik + 3 kjendiser som varierer fra gang til gang hjelper folk med problemene deres 😀 Det er humor men hjelpen er ordentlig og ærlig. De fleste problemene er ikke veldig alvorlige da 😂 Jeg pleier å høre podkast versjonen så jeg slipper P3 musikken 😅 Hører på nå, denne gangen med Silje Nordnes, Henriette Steenstrup og Ahmed Mamow, forrige gang var med Einar Tørnquist, Torbjørn Røe Isachsen og Rima Iraki. Karl og Co var morsomst men Mot i Brøstet var koseligere 🤔 Tror kanskje jeg likte best Karl og Co men bare såvidt 😅 @CidFavoritt humorserie gjennom tidene?
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #27090 Skrevet 8. mai 2022 Geitis skrev (13 timer siden): Surmelks kake🥰 beste jeg vet😅👍 @Frøkenfryden hva lager du helst til middag når du har dårlig tid? Hmm.. tortillawraps med fiskekaker og grønt funker syns jeg☺️ 20 min👍 Ellers så er jeg ganske planleggingsflink på mat, så mulig jeg lager noe dagen før som gir rester til 1 dag til🙂 @Entern Favorittrestaurant Oslo?
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #27091 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (53 minutter siden): Ikke 100%, kjenner det litt ennå 🥲 Må nok sove på formiddagen eller midt på dagen en gang 😁 @FrøkenfrydenHar du noen ting du alltid gjør søndags morgen? 😀 Egentlig gjelder dette både lørdag og søndag: står opp sånn 5-5.30. Laget kaffe. Ser krim. Kjekkest med mørket ute da, men går nå også☺️ @Geitis Peneste kjendis?
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #27092 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (11 minutter siden): Program på P3 der Live Nelvik + 3 kjendiser som varierer fra gang til gang hjelper folk med problemene deres 😀 Det er humor men hjelpen er ordentlig og ærlig. De fleste problemene er ikke veldig alvorlige da 😂 Jeg pleier å høre podkast versjonen så jeg slipper P3 musikken 😅 Hører på nå, denne gangen med Silje Nordnes, Henriette Steenstrup og Ahmed Mamow, forrige gang var med Einar Tørnquist, Torbjørn Røe Isachsen og Rima Iraki. Karl og Co var morsomst men Mot i Brøstet var koseligere 🤔 Tror kanskje jeg likte best Karl og Co men bare såvidt 😅 @CidFavoritt humorserie gjennom tidene? @Entern Liker du lørdagsrådet bedre enn Siri og de gode hjelperne?
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #27093 Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (14 timer siden): Sovna til slutt @Frøkenfryden Blir det rosa vin i kveld? Niks! Litt brus😁 @Cid Ber du mammaen din på middag i blant?
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27094 Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Hmm.. tortillawraps med fiskekaker og grønt funker syns jeg☺️ 20 min👍 Ellers så er jeg ganske planleggingsflink på mat, så mulig jeg lager noe dagen før som gir rester til 1 dag til🙂 @Entern Favorittrestaurant Oslo? Egentlig Tandoori Hut men veldig veldig lenge siden sist, er mest på Larsen og Kurry & Ketchup 😅 @FrøkenfrydenFavorittkrim?
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #27095 Skrevet 8. mai 2022 Cid skrev (13 timer siden): Spilt spill @Geitis Hva er din favoritt kake? Så du spørsmålet mitt? Ble det for mye? Ikke egentlig, krever å være mye sosial da @Frøkenfryden du da? Sikkert @Entern Hører du på mye radio? Ja familieselskap går fint. Litt vanskelig i dag men det handler jo ikke om anledningen og folka☺️ @Geitis Har du spurt meg om favorittkake eller er det ønsketenkning? 😂veldig svak for brownies
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27096 Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): @Entern Liker du lørdagsrådet bedre enn Siri og de gode hjelperne? Ja absolutt, Live er så flink 😊 @FrøkenfrydenHvilken av de synes du er best?
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #27097 Skrevet 8. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Egentlig Tandoori Hut men veldig veldig lenge siden sist, er mest på Larsen og Kurry & Ketchup 😅 @FrøkenfrydenFavorittkrim? Kurry og Ketchup!! Der var jeg MYE! Tar de fortsatt helst cash? #shady😂 på tv? Mange. Poirot. Men sett alt. 😞 Miss Marple. Hun ordentlige! Sett alt der også da. Midsumer murders. Vera. Husker også «And then there were none». Påskekrim som var så bra!! Og Lewis! Glemte nesten! Du likte Endevaour? (Umulig skrive rett😂) jeg ble aldri revet med av den. Noen jeg har misset @Entern? Trenger tips!
Frøkenfryden Skrevet 8. mai 2022 #27098 Skrevet 8. mai 2022 (endret) Entern skrev (9 minutter siden): Ja absolutt, Live er så flink 😊 @FrøkenfrydenHvilken av de synes du er best? Hm.. usikker. Liker begge. Gikk litt lei en periode. Men er sånn med pod. Pauser litt, så tilbake. Kanskje mer gjestene jeg er opptatt av. Vil gjerne ha Christian Borch ❤️❤️❤️ og Torbjørn Røe Isaksen😍 @Geitis får du sving på søndagsvasken? Endret 8. mai 2022 av Frøkenfryden 1
TheHairyToothfairy Skrevet 8. mai 2022 #27099 Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Aldri sett. Virker litt skummelt men hadde vel vent meg til den. @TheHairyToothfairy Så du har barn og sånn, er du gift? Yep, gift med en annen KG'er. Nei, det er ikke Entern eller Cid. @Frøkenfryden har du drevet med noe nettdating eller Tinder? 1
Entern Skrevet 8. mai 2022 #27100 Skrevet 8. mai 2022 Frøkenfryden skrev (23 minutter siden): Hm.. usikker. Liker begge. Gikk litt lei en periode. Men er sånn med pod. Pauser litt, så tilbake. Kanskje mer gjestene jeg er opptatt av. Vil gjerne ha Christian Borch ❤️❤️❤️ og Torbjørn Røe Isaksen😍 @Geitis får du sving på søndagsvasken? Venter med det til neste søndag 😅 @FrøkenfrydenMye å gjøre i dag? Eller rolig søndag? 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå