Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #27041 Skrevet 7. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Det hender, men da oftest potedesgull etc. @Frøkenfryden som en slags fanfare når du kommer inn i rommet, hvilken sang passer best som din triumfsang? Ååå dagens beste spørsmål! Måtte tenke litt! Skulle ønske det var sex bomb med Tom Jones, men er jo ikke det vettu! men vi går for «Survivor» Destinys child! @Entern danse på fest eller prate på fest?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27042 Skrevet 7. mai 2022 Geitis skrev (3 minutter siden): Ikke frivillig 😬🙈 @Entern Har du en favoritt sang fra EuroSong da? Har likt mange opp gjennom, har ikke fått med meg alle årets deltakere ennå 😅 @GeitisHva er din guilty pleasure? 😆
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27043 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ååå dagens beste spørsmål! Måtte tenke litt! Skulle ønske det var sex bomb med Tom Jones, men er jo ikke det vettu! men vi går for «Survivor» Destinys child! @Entern danse på fest eller prate på fest? Prate 😅 @FrøkenfrydenEr du en danseløvinne?
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #27044 Skrevet 7. mai 2022 Geitis skrev (Akkurat nå): 😬 Jeg har sunget en sang sammen med Sputnik på konsert😅🤷♀️ @Frøkenfryden Hva er det skumleste/mest utfordrende du har gjort? Respekt!! hmm.. Da jeg skulle inn på psykologi og ville gi meg selv ett forsøk, og visste det var sånn 5% som kom inn på første forsøk. Jeg skal være en av de, tenkte jeg. Aner ikke hvor jeg tok selvtilliten fra. Pokker som jeg jobba. Jeg vet hvor alle lysbryterne på lesesal er for å si det sånn.. @Cid hva er største forskjellen på deg som 20-åring og 30-åring tror du? @Geitis Hva er det beste du vet å gjøre en søndag? 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #27045 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Elsker at du har KG som hobby! Vi står for det Therese! @Kvakkekyllingen Hvem villr du spist middag med; Tix eller Staysman? @TheHairyToothfairy Om man møtte deg på fest en kveld og skulle oppsummere for noen dagen etter hvordan du var, hva ville blitt sagt? 😄👍 Staysman! Definitivt. Når har du fri? Synes du jobber hele uka? 😮
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27046 Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (19 minutter siden): Ja liker historie og sånn jeg, er litt nerd på sånne ting Du skulle vært med på historie hovedfag quizen som ble kjørt på historie hovedfags 12. etasje fest 😅 Den var full av forferdelige spørsmål, jeg klarte INGEN faktisk 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #27047 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (20 minutter siden): Vanskelig å velge men liker nok gulost og blåmuggost best, har en soft spot for Tine kremost med urter fordi jeg fikk det på brødskive av mor da jeg var bitte bitte liten ☺️ Er det noe mat du har vært glad i hele livet? 😊 Fiskeboller i hvit saus,. Naaaam. Jeg elsker det 😄 Men spiser det ikke så ofte merkelig nok 🤔 Hva er det verste du kan få servert?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27048 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Fiskeboller i hvit saus,. Naaaam. Jeg elsker det 😄 Men spiser det ikke så ofte merkelig nok 🤔 Hva er det verste du kan få servert? Rømmegrøt 😱 Liker du fiskebollene med karri eller reker, eller skal the være plain vanilla?
Gjest Geitis Skrevet 7. mai 2022 #27049 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Har likt mange opp gjennom, har ikke fått med meg alle årets deltakere ennå 😅 @GeitisHva er din guilty pleasure? 😆 Åååh nei🙈 den ene er flauere enn den andre tror jeg🙈 at jeg ser på dr pimplepopper tror jeg er det flaueste😅 @Entern er du en leaver eller en putter?😬 Altså, legger du nøklene dine på en fast plass, eller må du lete etter de hver gang du skal ut av huset?😅
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #27050 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Rømmegrøt 😱 Liker du fiskebollene med karri eller reker, eller skal the være plain vanilla? Det er jeg heller ikke så glad i 😮 Heller risgrøt. Karri. Masse karri 😄👍 Reker har jeg ikke pleid å bruke, men det er sikkert godt?
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #27051 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Du skulle vært med på historie hovedfag quizen som ble kjørt på historie hovedfags 12. etasje fest 😅 Den var full av forferdelige spørsmål, jeg klarte INGEN faktisk 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱 Hvis du husker noen av spørsmålene kan jeg prøve å svare😀
Gjest Geitis Skrevet 7. mai 2022 #27052 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Respekt!! hmm.. Da jeg skulle inn på psykologi og ville gi meg selv ett forsøk, og visste det var sånn 5% som kom inn på første forsøk. Jeg skal være en av de, tenkte jeg. Aner ikke hvor jeg tok selvtilliten fra. Pokker som jeg jobba. Jeg vet hvor alle lysbryterne på lesesal er for å si det sånn.. @Cid hva er største forskjellen på deg som 20-åring og 30-åring tror du? @Geitis Hva er det beste du vet å gjøre en søndag? Det er jo helt rått! Søndag er gjerne den store husarbeids dagen for meg, jeg liker å gjøre alt klart til neste uke. @Frøkenfryden Hva er drømmeferien din?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27053 Skrevet 7. mai 2022 Geitis skrev (Akkurat nå): Åååh nei🙈 den ene er flauere enn den andre tror jeg🙈 at jeg ser på dr pimplepopper tror jeg er det flaueste😅 @Entern er du en leaver eller en putter?😬 Altså, legger du nøklene dine på en fast plass, eller må du lete etter de hver gang du skal ut av huset?😅 Har alltid nøklene i lomma (spesifikt venstre lomme) 😀 @Geitishvor kommer uttrykket leaver eller putter fra? 😀 Aldri hørt det før 😀
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27054 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (19 minutter siden): Det er jeg heller ikke så glad i 😮 Heller risgrøt. Karri. Masse karri 😄👍 Reker har jeg ikke pleid å bruke, men det er sikkert godt? Muttern brukte det innimellom, tror det var en sånn 80-talls «gjør kjedelig mat KJRMPESPENNENDE» ting 😆 Hva synes du om kyllingfilet med bacon? (En annen gammel trendting muttern plukket opp 😄)
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27055 Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (16 minutter siden): Hvis du husker noen av spørsmålene kan jeg prøve å svare😀 De var fæle altså typ «hvilken dato ble kong Olav V født?» 😆
Gjest Geitis Skrevet 7. mai 2022 #27056 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (16 minutter siden): Har alltid nøklene i lomma (spesifikt venstre lomme) 😀 @Geitishvor kommer uttrykket leaver eller putter fra? 😀 Aldri hørt det før 😀 @Entern Favoritt komiker?
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #27057 Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (1 time siden): Ja du tok den😃 Elsket det albumet, skrev hovedoppgava mi og hørte på den. Via CD-rommet på pc😆
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #27058 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (14 minutter siden): De var fæle altså typ «hvilken dato ble kong Olav V født?» 😆 Å jeg er så ræva i quiz! Har vært på quiz med sånn viktige samfunnengasjerte folk der alle kan alt! Jeg er taus østers, MEN bam så kommer det; Hvor lenge vartr det lynkorte ekteskapet til Kim Kardashian. 72 timer. Kun meg som visste😎 @Kvakkekyllingen Hvilken kategori ruler du i? 1
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27059 Skrevet 7. mai 2022 Geitis skrev (5 minutter siden): @Entern Favoritt komiker? Takk 😁 Oi det var vanskelig. Vettu hva? Harald Heide Steen jr ❤️ @GeitisHvem er din?
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #27060 Skrevet 7. mai 2022 Geitis skrev (35 minutter siden): Det er jo helt rått! Søndag er gjerne den store husarbeids dagen for meg, jeg liker å gjøre alt klart til neste uke. @Frøkenfryden Hva er drømmeferien din? Alle steder med sol og basseng og god kaffe i nærheten😂😂😁 jeg orker ikke oppleve dødsmasse kultur. Vil lese krim og drikke vin til lunsj. Karibbien er det jeg har likt best tror jeg. @Geitis beste feriested i Norge? @Titania Er du her miss Tita? Håper du har ok helg? ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå