Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #27021 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Da skal jeg tegne, høre musikk og sannsynligvis henge på KG 😊 Har du planer for søndag? Det høres ut som en fin plan 😄 Slappe av mest mulig tror jeg. KG, musikk, gå tur. Hvis det er ok vær 😆 Ble det sent i går? 😄
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27022 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Det høres ut som en fin plan 😄 Slappe av mest mulig tror jeg. KG, musikk, gå tur. Hvis det er ok vær 😆 Ble det sent i går? 😄 Ja var hjemme i 3-tiden 🥴🥴🥴🥴 Har du en fast tur du pleier å gå? 1
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #27023 Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Bad boy gone good Ååå ei lita Riri-referanse. Du veit å gle meg! 😃 @Geitis Nevn en ting/fun fact ved deg som du tror vi overraske oss?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #27024 Skrevet 7. mai 2022 Seeent 😆 Jeg klarer såvidt å holde meg oppe til midnatt. Men litt enklere når man er i festlig lag. Har en sti jeg går ofte ja. Men det hender jeg går andre steder også Skal bryne meg på noen nye stier og fjell når det blir bedre vær. Orker ikke når det er vått og glatt 😛 Hva er ditt favorittdyr?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27025 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (20 minutter siden): Seeent 😆 Jeg klarer såvidt å holde meg oppe til midnatt. Men litt enklere når man er i festlig lag. Har en sti jeg går ofte ja. Men det hender jeg går andre steder også Skal bryne meg på noen nye stier og fjell når det blir bedre vær. Orker ikke når det er vått og glatt 😛 Hva er ditt favorittdyr? Katt 😊 Sauer er også koselig 😊 Trønderfår eller vossafår? 🤔
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #27026 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Katt 😊 Sauer er også koselig 😊 Trønderfår eller vossafår? 🤔 Enig 👍 Sauer er ålreite dyr 😄 Vossafår 😀 Beste vegetarrett?
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #27027 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (44 minutter siden): Ååå ei lita Riri-referanse. Du veit å gle meg! Ja du tok den😃
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #27028 Skrevet 7. mai 2022 @Entern hva het de 7 presidentene i sovjet. ( et spørsmål jeg fikk på Quiz en gang) Svar uten å Google
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27029 Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (3 minutter siden): @Entern hva het de 7 presidentene i sovjet. ( et spørsmål jeg fikk på Quiz en gang) Svar uten å Google Lenin Stalin Krustjov Bresjnev ?? ?? Gorbatsjov
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27030 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (17 minutter siden): Enig 👍 Sauer er ålreite dyr 😄 Vossafår 😀 Beste vegetarrett? Ost og kjeks 😀 Liker du ost og i så fall hva slags? 😀
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #27031 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Ost og kjeks 😀 Liker du ost og i så fall hva slags? 😀 Brie, Camembert, gulost, brunost er godt. Kremost av forskjellige slag også 😀 Ikke så veldig glad i gammelost 😀 Men vet du liker det Hva er din favoritt?
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #27032 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Lenin Stalin Krustjov Bresjnev ?? ?? Gorbatsjov Vi hadde 5 av 7 riktige, lenin var sjef før sovjet ble oppretta. I tillegg til de du nevnte var det malenkov, andropov og tsjernenko? Eller noe sånt
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27033 Skrevet 7. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Vi hadde 5 av 7 riktige, lenin var sjef før sovjet ble oppretta. I tillegg til de du nevnte var det malenkov, andropov og tsjernenko? Eller noe sånt Du imponerte meg nå 😅
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27034 Skrevet 7. mai 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Brie, Camembert, gulost, brunost er godt. Kremost av forskjellige slag også 😀 Ikke så veldig glad i gammelost 😀 Men vet du liker det Hva er din favoritt? Vanskelig å velge men liker nok gulost og blåmuggost best, har en soft spot for Tine kremost med urter fordi jeg fikk det på brødskive av mor da jeg var bitte bitte liten ☺️ Er det noe mat du har vært glad i hele livet? 😊 Endret 7. mai 2022 av Entern Skrivefeil
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #27035 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Du imponerte meg nå 😅 Ja liker historie og sånn jeg, er litt nerd på sånne ting
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #27036 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Det var øl med bekjente 😅 Kan vel si venner egentlig, går på en pub med mange stamkunder (bl.a meg) og har kjent noen av dem i 10-15 år snart 😀 @FrøkenfrydenVar moussakaen god? 😀 Supergod! Manns triks er half and half sau og okse! 👍 Høres veldig hyggelig ut. Får flashbacks til choice og stargate og bobs på Grønland😃 @Entern Favorittsted i Oslo?
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #27037 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Det høres ut som en fin plan 😄 Slappe av mest mulig tror jeg. KG, musikk, gå tur. Hvis det er ok vær 😆 Ble det sent i går? 😄 Elsker at du har KG som hobby! Vi står for det Therese! @Kvakkekyllingen Hvem villr du spist middag med; Tix eller Staysman? @TheHairyToothfairy Om man møtte deg på fest en kveld og skulle oppsummere for noen dagen etter hvordan du var, hva ville blitt sagt?
Gjest Geitis Skrevet 7. mai 2022 #27038 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (2 timer siden): Har ikke vært på noen dårlige jeg kan komme på 😀 @GeitisPleier du å se EuroSong? Ikke frivillig 😬🙈 @Entern Har du en favoritt sang fra EuroSong da?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27039 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Supergod! Manns triks er half and half sau og okse! 👍 Høres veldig hyggelig ut. Får flashbacks til choice og stargate og bobs på Grønland😃 @Entern Favorittsted i Oslo? Flyfisher, også kjent som Flua, typ britisk pub med masse stamgjester. Mest eldre menn men all slags folk. Hyggelig sted å slappe av og prate med folk over øl.😀 Før når jeg yngre var det Bar Boca, mer klassisk bar men også sosialt og inkluderende og hyggelig, dessverre ble den større og da ble den mer standard bar enn den var synes jeg 😅 egentlig mye det samme som kan sies her, hyggelig sted å bli kjent med folk og prate 😀 Fylleangsten er noe herk men må ut innimellom særlig når uka har vært stressende 😅 Burde «Sagenegjengen» hatt et slags Sagenetreff???😆
Gjest Geitis Skrevet 7. mai 2022 #27040 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ååå ei lita Riri-referanse. Du veit å gle meg! 😃 @Geitis Nevn en ting/fun fact ved deg som du tror vi overraske oss? 😬 Jeg har sunget en sang sammen med Sputnik på konsert😅🤷♀️ @Frøkenfryden Hva er det skumleste/mest utfordrende du har gjort?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå