Entern Skrevet 7. mai 2022 #27001 Skrevet 7. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (14 minutter siden): Yep, og sett filmen. Elsker begge. @Entern tittelen på filmen, hva blir det? Arkivguru @TheHairyToothfairyHar du lest Joe Abercrombie?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27002 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (13 minutter siden): Så fint 🤩 Ja. Godt å være inne og høre på regnet. Eller når det lyner og tordner 😄 Da er det så godt å vite at man slipper å bli kald og våt 😛 Du da? Jeg liker kjempegodt å være inne og høre regn og vind 😊 Hender det du hører på klassisk musikk?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27003 Skrevet 7. mai 2022 Geitis skrev (15 minutter siden): Var på konsert med Garbage og har nok aldri hatt det så gøy🤩😅 @Entern hva med den verste da? Har ikke vært på noen dårlige jeg kan komme på 😀 @GeitisPleier du å se EuroSong?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #27004 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (10 minutter siden): Det var de sikkert glad for 😆 Det kan jeg ikke huske 🙈 Alt for lenge siden 😮 Hva er du mest redd for? Jeg er sjeldent redd. I så fall er det på vegne av andre. @Kvakkekyllingen verdens beste kvinnelige popartist, som lever i dag, det er?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #27005 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Arkivguru @TheHairyToothfairyHar du lest Joe Abercrombie? Tror ikke det. @Entern politimann eller brannmann, hva velger du og hvorfor?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #27006 Skrevet 7. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): Jeg er sjeldent redd. I så fall er det på vegne av andre. @Kvakkekyllingen verdens beste kvinnelige popartist, som lever i dag, det er? Vanskelig spørsmål. Synes Adele er god. Men det er så mange flinke så det er egentlig umulig å velge. Har du noen favoritter?
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #27007 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (44 minutter siden): Spiste karbonader fra varmdisken med sennep i burgerbrød 😅 @FrøkenfrydenEndelig ferdig med arbeid for helgen? 😅 Karbonader🥰 elsker karbis. Kontor pakket ned. 9 timer puttet i flexiark. ( jobber ikke gratis ass). moussaka spist! nå snart.. bær og is med trøffelbiter inni😍😍😍 @Entern Var det øl med jobb eller venner? @lurven Hvis livet ditt var en russelåt hva ville tittelen vært? 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #27008 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Jeg liker kjempegodt å være inne og høre regn og vind 😊 Hender det du hører på klassisk musikk? Nja, sjelden. Bare hvis den kommer på radio 😆 Har du drevet med idrett av noe slag i barn/ungdommen?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27009 Skrevet 7. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Tror ikke det. @Entern politimann eller brannmann, hva velger du og hvorfor? Politi, tror jeg egner meg mer som det. Brannmann er mer heroisk forsåvidt men tatt i betraktning at jeg er nærsynt og har høydeskrekk så 😨 @TheHairyToothfairyleve som uteligger på Finnmarksvidda ELLER samboer med Christian Valen?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27010 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Karbonader🥰 elsker karbis. Kontor pakket ned. 9 timer puttet i flexiark. ( jobber ikke gratis ass). moussaka spist! nå snart.. bær og is med trøffelbiter inni😍😍😍 @Entern Var det øl med jobb eller venner? @lurven Hvis livet ditt var en russelåt hva ville tittelen vært? Det var øl med bekjente 😅 Kan vel si venner egentlig, går på en pub med mange stamkunder (bl.a meg) og har kjent noen av dem i 10-15 år snart 😀 @FrøkenfrydenVar moussakaen god? 😀
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27011 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (6 minutter siden): Nja, sjelden. Bare hvis den kommer på radio 😆 Har du drevet med idrett av noe slag i barn/ungdommen? Ikke frivillig 😅 Det vil si gikk jo mye på ski da. Masse faktisk 😅 Men se over 😅 Har du?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #27012 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): Vanskelig spørsmål. Synes Adele er god. Men det er så mange flinke så det er egentlig umulig å velge. Har du noen favoritter? Hun der vi kjenner som Lady Gaga. Hun er rå. @Kvakkekyllingen kan du synge, da? Hva er favorittsangen din å synge på?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #27013 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ikke frivillig 😅 Det vil si gikk jo mye på ski da. Masse faktisk 😅 Men se over 😅 Har du? Haha. Ufrivillig skigåing ja 😄 Kjenner til den 😛 Håndball en bitteliten periode og fotball en del år som liten. Var ikke spesielt god i noen av delene 😛 Liker du quiz?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27014 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Haha. Ufrivillig skigåing ja 😄 Kjenner til den 😛 Håndball en bitteliten periode og fotball en del år som liten. Var ikke spesielt god i noen av delene 😛 Liker du quiz? Liker quiz litt, er ganske bra på quiz 😅 Kan være gøy 😀 Driver du mye med quiz?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #27015 Skrevet 7. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Hun der vi kjenner som Lady Gaga. Hun er rå. @Kvakkekyllingen kan du synge, da? Hva er favorittsangen din å synge på? Shaaalalalooow 😆 Sang en del på den etter filmen med Gaga og Cooper. Enig at hun er god! Nja, sånn relativt grei stemme. Samboer sier jeg er flink iallefall 😆 Synger mye på jobb, og masse når jeg hører musikk. Har ingen favorittsang egentlig, synger på det meste pop, rock og country jeg hører/kan. Er du musikalsk?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #27016 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Liker quiz litt, er ganske bra på quiz 😅 Kan være gøy 😀 Driver du mye med quiz? Samme her 😆 Blir så irritert når jeg tar feil 😛 Nei, bare hjemme for gøy når jeg ser quiz på tv. Har du planer for morgendagen?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #27017 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden): Shaaalalalooow 😆 Sang en del på den etter filmen med Gaga og Cooper. Enig at hun er god! Nja, sånn relativt grei stemme. Samboer sier jeg er flink iallefall 😆 Er du musikalsk? Det hender. Spilt siden jeg var shitkid, hadde noen talenter jeg burde ha fulgt. @Kvakkekyllingen hva slags dyr er verdens beste husdyr?
Gjest lurven Skrevet 7. mai 2022 #27018 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (39 minutter siden): Karbonader🥰 elsker karbis. Kontor pakket ned. 9 timer puttet i flexiark. ( jobber ikke gratis ass). moussaka spist! nå snart.. bær og is med trøffelbiter inni😍😍😍 @Entern Var det øl med jobb eller venner? @lurven Hvis livet ditt var en russelåt hva ville tittelen vært? Bad boy gone good
Entern Skrevet 7. mai 2022 #27019 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (17 minutter siden): Samme her 😆 Blir så irritert når jeg tar feil 😛 Nei, bare hjemme for gøy når jeg ser quiz på tv. Har du planer for morgendagen? Da skal jeg tegne, høre musikk og sannsynligvis henge på KG 😊 Har du planer for søndag?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #27020 Skrevet 7. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (8 minutter siden): Det hender. Spilt siden jeg var shitkid, hadde noen talenter jeg burde ha fulgt. @Kvakkekyllingen hva slags dyr er verdens beste husdyr? Det er aldri for sent vet du 😆 Katt!!! Har du mange hobbyer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå