Entern Skrevet 7. mai 2022 #26981 Skrevet 7. mai 2022 Geitis skrev (14 minutter siden): Jeg hører aldri på radio🙈 @Entern Din beste konsertopplevelse? Iron Maiden i 2000 eller deromkring, reunionsturneen med Bruce Dickinson 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩 @GeitisDin? 😀
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #26982 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Har du prøvd å fjerne og så legge til bokstav igjen? Det må jeg ofte gjøre for å få opp listen Ja du da? @Kvakkekyllingen Har du hatt samme brukernavn i alle år? Marsipankake Er det såpass godt? Nam nam? @Geitis Baker du? Som Shrek, trenger bare grønnmaling @TheHairyToothfairy Liker du filmer som Shrek og Istid? Jeg har prøvd alt 😂 Det vil bare ikke med denne typen telefon tror jeg Ja, veldig fin. Besøkt noen tantebarn og skal snart tll pappa en tur. Det har jeg. Har ikke vært aktiv her inne før de siste par årene. Selv om jeg har hatt brukernavnet noen år. @Cid Har du syklet i dag?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #26983 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Haha, du var på russebuss med Tix, vet det nok! 😂 tryggere å pøble her inne om lakserose🙈 mindre hangover! Mamma og pappa kom! Mannrn mekker moussaka fra scratch! Jeg er på gjesterom med hjemmekontor time 9.. pakkr sammen nå!! @Entern Får du noe bra dagen derpå-mat? 😮👍☺️ Spiste karbonader fra varmdisken med sennep i burgerbrød 😅 @FrøkenfrydenEndelig ferdig med arbeid for helgen? 😅
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #26984 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden): Det har jeg. Althorn i mange år. Tror ikke jeg hadde fått lyd i hornet nå lenger, for lenge siden 😆 Hva med deg? Faktisk ja. I Forsvaret! I to måneder hang jeg med musikktroppen på Madla. Tromme, 2. rekke, ytterst venstre. @Kvakkekyllingen var du med på russebuss?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #26985 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Ja nå som jeg er eldre, muttern er borte for mange år siden og fattern er gammel så savner jeg søsken og onkelbarn🥲 Har godt forhold til fettere og kusiner og noen av barna deres da (altså de av barna deres jeg kjenner😅) Har det blitt grønt der du bor?🌿🌱😀 Det skjønner jeg Jeg er så vant med å ha de rundt meg så tror det hadde vært rart uten dem. Men du er jo vant til å være enebarn og det er sikkert flott på mange vis det også Det er bra! Da blir det ofte nesten litt som en onkel 😆 Grønnere iallefall. Men været skifter sånn, hagl og litt snø før i dag. Våren kommer ikke helt enda 😂 Der da?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #26986 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Langt i fra @Entern Kunne du datet en kongelig? Seffern 😁 Bare se for deg så gøy 😁 😉 @CidKunne du hatt et forhold til en berømt person tror du?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #26987 Skrevet 7. mai 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Faktisk ja. I Forsvaret! I to måneder hang jeg med musikktroppen på Madla. Tromme, 2. rekke, ytterst venstre. @Kvakkekyllingen var du med på russebuss? Nei. Jeg var en kjedelig rødruss 😂 Var såvidt med på noen ting i russetida. Var ikke så veldig glad i fest og fyll heller så var helt greit egentlig 😛 Var du russ? Endret 7. mai 2022 av Kvakkekyllingen .
Gjest Geitis Skrevet 7. mai 2022 #26988 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Har du prøvd å fjerne og så legge til bokstav igjen? Det må jeg ofte gjøre for å få opp listen Ja du da? @Kvakkekyllingen Har du hatt samme brukernavn i alle år? Marsipankake Er det såpass godt? Nam nam? @Geitis Baker du? Som Shrek, trenger bare grønnmaling @TheHairyToothfairy Liker du filmer som Shrek og Istid? Det minner om krydderkake med en sjokolade og kaffe krem på toppen. Jeg har veldig lyst til å være flink til å bake, men så får jeg det ikke alltid helt til likevel😅 @Cid har du ett favoritt sitat fra en film som du sier ofte? ( jeg sier Slalom baby, salom i lespende Sid fra istid stemme av og til😅 bare for å understreke hvor kul jeg er, ungene hater det😅)
Entern Skrevet 7. mai 2022 #26989 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Det skjønner jeg Jeg er så vant med å ha de rundt meg så tror det hadde vært rart uten dem. Men du er jo vant til å være enebarn og det er sikkert flott på mange vis det også Det er bra! Da blir det ofte nesten litt som en onkel 😆 Grønnere iallefall. Men været skifter sånn, hagl og litt snø før i dag. Våren kommer ikke helt enda 😂 Der da? Oslo har blitt skikkelig grønt 🌿🌱😀 Synes du det kan være hyggelig med dårlig vær? 😀
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #26990 Skrevet 7. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Det minner om krydderkake med en sjokolade og kaffe krem på toppen. Jeg har veldig lyst til å være flink til å bake, men så får jeg det ikke alltid helt til likevel😅 @Cid har du ett favoritt sitat fra en film som du sier ofte? ( jeg sier Slalom baby, salom i lespende Sid fra istid stemme av og til😅 bare for å understreke hvor kul jeg er, ungene hater det😅) Jeg har ikke smakt krydderkake heller 😅 @Geitis Hva liker du best av istid og Shrek? Ikke som jeg kommer på Entern skrev (3 minutter siden): Seffern 😁 Bare se for deg så gøy 😁 😉 @CidKunne du hatt et forhold til en berømt person tror du? Ja @Entern Kunne du tenkt å være berømt? Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Jeg har prøvd alt 😂 Det vil bare ikke med denne typen telefon tror jeg Ja, veldig fin. Besøkt noen tantebarn og skal snart tll pappa en tur. Det har jeg. Har ikke vært aktiv her inne før de siste par årene. Selv om jeg har hatt brukernavnet noen år. @Cid Har du syklet i dag? Nei @Kvakkekyllingen Har du sykkel? TheHairyToothfairy skrev (9 minutter siden): Det er artig, men jeg liker det nok litt grovere og mer hysterisk. @Cid hva er verst? Trekkspill, fele eller panfløyte? Trekkspill fordi jeg forbinder det med rumenere 🙊 @TheHairyToothfairy Hadde du klart å leve som en uteligger i en måned slik som Petter uteligger?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #26991 Skrevet 7. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (15 minutter siden): Spørs hva jeg skal ha den på. Til vanlig bruk så er Idun sine gode, men jeg liker de sterke og søte til sterk mat og potedes. @Entern livet ditt blir gjort om til film. Hvem spiller hovedrollen som deg, hvem spiller din mor og hvem spiller din store kjærlighet? Må selvfølgelig være norske skuespillere. Meg: Steinar Sagen Muttern: May Britt Andersen (bare stemme) Store kjærlighet: Ine Jansen @TheHairyToothfairyHar du lest Hogfather av Pratchett? 😁
Entern Skrevet 7. mai 2022 #26992 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke smakt krydderkake heller 😅 @Geitis Hva liker du best av istid og Shrek? Ikke som jeg kommer på Ja @Entern Kunne du tenkt å være berømt? Nei @Kvakkekyllingen Har du sykkel? Trekkspill fordi jeg forbinder det med rumenere 🙊 @TheHairyToothfairy Hadde du klart å leve som en uteligger i en måned slik som Petter uteligger? Ja hadde vært gøy tror jeg 😀 @CidHvis du kunne vært forfatter, kunstner eller musiker hva hadde du valgt?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #26993 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Meg: Steinar Sagen Muttern: May Britt Andersen (bare stemme) Store kjærlighet: Ine Jansen @TheHairyToothfairyHar du lest Hogfather av Pratchett? 😁 Yep, og sett filmen. Elsker begge. @Entern tittelen på filmen, hva blir det?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #26994 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden): Nei. Jeg var en kjedelig rødruss 😂 Var såvidt med på noen ting i russetida. Var ikke så veldig glad i fest og fyll heller så var helt greit egentlig 😛 Var du russ? Nei, men hadde perm det året kjæresten min var russ. Så jeg endte opp som sjåfør på russebilen. Med fake russeleg og alt. @Kvakkekyllingen når var du hos tannlegen sist?
Gjest Geitis Skrevet 7. mai 2022 #26995 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Iron Maiden i 2000 eller deromkring, reunionsturneen med Bruce Dickinson 🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩 @GeitisDin? 😀 Var på konsert med Garbage og har nok aldri hatt det så gøy🤩😅 @Entern hva med den verste da?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #26996 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (8 minutter siden): Jeg har ikke smakt krydderkake heller 😅 @Geitis Hva liker du best av istid og Shrek? Ikke som jeg kommer på Ja @Entern Kunne du tenkt å være berømt? Nei @Kvakkekyllingen Har du sykkel? Trekkspill fordi jeg forbinder det med rumenere 🙊 @TheHairyToothfairy Hadde du klart å leve som en uteligger i en måned slik som Petter uteligger? Yep. Null stress. @Cid kunne du drevet på som lastebilsjåfør noen år?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #26997 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Oslo har blitt skikkelig grønt 🌿🌱😀 Synes du det kan være hyggelig med dårlig vær? 😀 Så fint 🤩 Ja. Godt å være inne og høre på regnet. Eller når det lyner og tordner 😄 Da er det så godt å vite at man slipper å bli kald og våt 😛 Du da?
Gjest Geitis Skrevet 7. mai 2022 #26998 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Jeg har ikke smakt krydderkake heller 😅 @Geitis Hva liker du best av istid og Shrek? Ikke som jeg kommer på Ja @Entern Kunne du tenkt å være berømt? Nei @Kvakkekyllingen Har du sykkel? Trekkspill fordi jeg forbinder det med rumenere 🙊 @TheHairyToothfairy Hadde du klart å leve som en uteligger i en måned slik som Petter uteligger? Istid❤️ Å jeg gråt så tårene spratt av den første 🙈 er rimelig lettrørt kan du si😅 @Cid Favoritt Disney skurken da?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #26999 Skrevet 7. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Nei, men hadde perm det året kjæresten min var russ. Så jeg endte opp som sjåfør på russebilen. Med fake russeleg og alt. @Kvakkekyllingen når var du hos tannlegen sist? Det var de sikkert glad for 😆 Det kan jeg ikke huske 🙈 Alt for lenge siden 😮 Hva er du mest redd for?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #27000 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Jeg har ikke smakt krydderkake heller 😅 @Geitis Hva liker du best av istid og Shrek? Ikke som jeg kommer på Ja @Entern Kunne du tenkt å være berømt? Nei @Kvakkekyllingen Har du sykkel? Trekkspill fordi jeg forbinder det med rumenere 🙊 @TheHairyToothfairy Hadde du klart å leve som en uteligger i en måned slik som Petter uteligger? Nei. Men har lyst på en. Har du spilt noe morsomt i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå