Entern Skrevet 7. mai 2022 #26961 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Fin Vært på besøk hos noen tantebarn, full fart der 🤣 Hjemme en tur nå før vi skal dra og besøke pappa noen timer 😁 Har du en fin lørdag? ☺️ Ganske fin men preget av gårsdagens alkoholinntak dessverre 😑 Søndagen blir bedre 😀 Men har det ok 😀 Har du mange tantebarn?
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #26962 Skrevet 7. mai 2022 Geitis skrev (7 minutter siden): Surmelkskake er favoritten. @Cid Hvilke spill har du spilt? @Geitis Er det rart at jeg aldri har hørt om surmelkskake før? 😃 Evoland 2 Entern skrev (7 minutter siden): Ja masse😀 Veldig glad i radio, hadde ikke greid meg uten 😀 Spesielt humor men også vitenskap og musikk og sånn. @CidHører du på radio? Nei @Entern Er du en royalist? @Kvakkekyllingen Ble du lei av å stille meg spørsmål?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #26963 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ganske fin men preget av gårsdagens alkoholinntak dessverre 😑 Søndagen blir bedre 😀 Men har det ok 😀 Har du mange tantebarn? Ja du var vel ute og øllet 😁👍 Jeg har 7 fordelt på mine 3 søsken. Og 2 på samboers side. (Jeg kaller meg tante der også) Alle på min side bor ganske nærme. De to på samboers side bor 7 timer unna så ser de sjelden 😕 Savner du å ha søsken og onkelbarn av og til?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #26964 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): @Geitis Er det rart at jeg aldri har hørt om surmelkskake før? 😃 Evoland 2 Nei @Entern Er du en royalist? @Kvakkekyllingen Ble du lei av å stille meg spørsmål? Nei 😆 Men ble så vanskelig når jeg ikke kan tagge dere @Cid Har du en fin lørdag?
Gjest Geitis Skrevet 7. mai 2022 #26965 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Snoopy som jagerflyger i 1. verdenskrig er alltid gøy 😀 Har bare såvidt sett litt Wacky Races dessverre 😂 Men hunden var koselig ja 😀 og Snidely Whiplash var morsom 😀 @GeitisHar du noen favoritt radioprogram? Jeg hører aldri på radio🙈 @Entern Din beste konsertopplevelse?
Gjest Geitis Skrevet 7. mai 2022 #26966 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (3 minutter siden): @Geitis Er det rart at jeg aldri har hørt om surmelkskake før? 😃 Evoland 2 Nei @Entern Er du en royalist? @Kvakkekyllingen Ble du lei av å stille meg spørsmål? Det er jo helt krise Cid! 😅🙈 skal sende litt over eteren til deg, sånn kan vi jo ikke ha det😅🙈 @Cid hvilken kake liker du best da?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #26967 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (På 6.5.2022 den 17.39): Haha. Jeg ser den! Idun!! Kun fordi det er den jeg er vant til. Hva er din mening? Idun. Minst sukker og mer frukt. @Kvakkekyllingen har du noen gang spilt i korps?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. mai 2022 #26968 Skrevet 7. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Idun. Minst sukker og mer frukt. @Kvakkekyllingen har du noen gang spilt i korps? Det har jeg. Althorn i mange år. Tror ikke jeg hadde fått lyd i hornet nå lenger, for lenge siden 😆 Hva med deg?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #26969 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (På 6.5.2022 den 17.41): Jeg bruker ikke ketchup😮 er så distingvert🤩 @TheHairyToothfairy øl eller brus i kveld? 😁 Drikker ikke øl, så da blir det brus. Kuttet mye ned på det også. @Frøkenfryden skinn- eller stoffsofa?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #26970 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (21 timer siden): Trist å høre at du sliter med det 😕 Var vel Lego, eller telles Super Nintendoen min? 😅 @-Missi- Hadde du super nintendo som barn? Heinz siden de har en chili ketchup som jeg liker veldig @TheHairyToothfairy Er du fan av Halloween? Er fan av alt som er ufarlig moro og samlende for barna. @Cid om kg skal ha halloweenfest, hva kler du deg ut som?
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #26971 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (29 minutter siden): Utepils i går 🍻🍻🍻🍻🍻🍻 Var gøy men er for gammel for ølling 😵😵😵😵😵 Sliten i dag 😵😵😵😵 @FrøkenfrydenHva har du til middag i dag? Haha, du var på russebuss med Tix, vet det nok! 😂 tryggere å pøble her inne om lakserose🙈 mindre hangover! Mamma og pappa kom! Mannrn mekker moussaka fra scratch! Jeg er på gjesterom med hjemmekontor time 9.. pakkr sammen nå!! @Entern Får du noe bra dagen derpå-mat? 😮👍☺️
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #26972 Skrevet 7. mai 2022 -Missi- skrev (11 timer siden): Idun😊 @TheHairyToothfairy Kaffe eller te? Drikker ingen av delene. Drikker sjeldent noen varme drikker i det hele tatt. @-Missi- hva er egentlig den mest sjarmerende dialekten?
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #26973 Skrevet 7. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Drikker ikke øl, så da blir det brus. Kuttet mye ned på det også. @Frøkenfryden skinn- eller stoffsofa? Stoff!! Og det er viktig, skinn kleber til kroppen og er for kaldt eller varmt.. @TheHairyToothfairy Kjører du lørdagsgodis? 😃
Entern Skrevet 7. mai 2022 #26974 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (11 minutter siden): @Geitis Er det rart at jeg aldri har hørt om surmelkskake før? 😃 Evoland 2 Nei @Entern Er du en royalist? @Kvakkekyllingen Ble du lei av å stille meg spørsmål? Var det før, nå er jeg mer republikansk selv om jeg liker Haakon Magnus og Mette Marit 🙂 @CidEr du?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #26975 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (6 timer siden): Heinz @TheHairyToothfairyHvilken sennep er best!? Spørs hva jeg skal ha den på. Til vanlig bruk så er Idun sine gode, men jeg liker de sterke og søte til sterk mat og potedes. @Entern livet ditt blir gjort om til film. Hvem spiller hovedrollen som deg, hvem spiller din mor og hvem spiller din store kjærlighet? Må selvfølgelig være norske skuespillere.
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #26976 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Nei 😆 Men ble så vanskelig når jeg ikke kan tagge dere @Cid Har du en fin lørdag? Har du prøvd å fjerne og så legge til bokstav igjen? Det må jeg ofte gjøre for å få opp listen Ja du da? @Kvakkekyllingen Har du hatt samme brukernavn i alle år? Geitis skrev (6 minutter siden): Det er jo helt krise Cid! 😅🙈 skal sende litt over eteren til deg, sånn kan vi jo ikke ha det😅🙈 @Cid hvilken kake liker du best da? Marsipankake Er det såpass godt? Nam nam? @Geitis Baker du? TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Er fan av alt som er ufarlig moro og samlende for barna. @Cid om kg skal ha halloweenfest, hva kler du deg ut som? Som Shrek, trenger bare grønnmaling @TheHairyToothfairy Liker du filmer som Shrek og Istid?
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #26977 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Var det før, nå er jeg mer republikansk selv om jeg liker Haakon Magnus og Mette Marit 🙂 @CidEr du? Langt i fra @Entern Kunne du datet en kongelig?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #26978 Skrevet 7. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden): Ja du var vel ute og øllet 😁👍 Jeg har 7 fordelt på mine 3 søsken. Og 2 på samboers side. (Jeg kaller meg tante der også) Alle på min side bor ganske nærme. De to på samboers side bor 7 timer unna så ser de sjelden 😕 Savner du å ha søsken og onkelbarn av og til? Ja nå som jeg er eldre, muttern er borte for mange år siden og fattern er gammel så savner jeg søsken og onkelbarn🥲 Har godt forhold til fettere og kusiner og noen av barna deres da (altså de av barna deres jeg kjenner😅) Har det blitt grønt der du bor?🌿🌱😀
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #26979 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Stoff!! Og det er viktig, skinn kleber til kroppen og er for kaldt eller varmt.. @TheHairyToothfairy Kjører du lørdagsgodis? 😃 Det hender, men da oftest potedesgull etc. @Frøkenfryden som en slags fanfare når du kommer inn i rommet, hvilken sang passer best som din triumfsang?
TheHairyToothfairy Skrevet 7. mai 2022 #26980 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Har du prøvd å fjerne og så legge til bokstav igjen? Det må jeg ofte gjøre for å få opp listen Ja du da? @Kvakkekyllingen Har du hatt samme brukernavn i alle år? Marsipankake Er det såpass godt? Nam nam? @Geitis Baker du? Som Shrek, trenger bare grønnmaling @TheHairyToothfairy Liker du filmer som Shrek og Istid? Det er artig, men jeg liker det nok litt grovere og mer hysterisk. @Cid hva er verst? Trekkspill, fele eller panfløyte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå