-Missi- Skrevet 7. mai 2022 #26921 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (10 timer siden): Trist å høre at du sliter med det 😕 Var vel Lego, eller telles Super Nintendoen min? 😅 @-Missi- Hadde du super nintendo som barn? Telles det😁 Nei hadde ikke det men Nintendo 64 fikk vi slutt og da hadde vi ett spill og det var Mario spillet som fulgte med , når jeg tenker på det nå hører jeg fortsatt melodien i hodet 😊som en bakgrunn støy av barndommen 🤩 Kjøpte meg også Playstation 2 fot konfirmasjons pengene der hadde jeg tekken, så da gikk det mest i det. Hadde sims og men det var bare rart på Playstation og best på pc😊 Nå kom svaret mitt i ramma fra ditt svar 🤣jaja gidder ikke endre. Er litt halvtrøtt på besøk hos familie snart finne et tog hjem 😊 @Cid kaffe eller te?
-Missi- Skrevet 7. mai 2022 #26922 Skrevet 7. mai 2022 Ja jeg gjør nok det er en veldig følelse orientert person. I utgangspunktet ville jeg nok si veldig fornuftig og gjennomtenkt men er nok egentlig følelsene som styrer det meste likevel 😊 eller kanskje det er en evig kamp🤔 jobber egentlig med å lytte mer til følelsene og mindre til hodet også😊 men vanskelig å si hva som er hodet og hva som er følelse innimellom og 🤔 @Rhodiola Klokke på høyre eller venstre håndledd?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #26923 Skrevet 7. mai 2022 Geitis skrev (17 timer siden): Vet ikke helt om det kan defineres som samler. Er veldig glad i bonderomantiske ting, gammelt verktøy, gamle bøker og dilldall man finner i gamle syskrin, skuffer og skap😅 når jeg tenker meg om så har jeg ganske mye🙈 Har en kokebok fra 1880 isj😅 den er ganske kul😅 @Entern Hvis du kunne møtt en historisk person, hvem ville du møtt? Så hyggelig 😊 Synes selv det er koselig med sånne ting 😊 Første innfall er favoritt forfatteren min, Robert E. Howard. Evt., Johnny Cash 😊 @GeitisHva er den siste filmen du har sett?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #26924 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (18 timer siden): Et rollespill, de bruker alltid å ha lange historier som utvikler seg, kunne brukt fantasien min der @Entern Der da? Jeg har sosialangst så jeg synes ikke det er så lett å bli kjent med folk ute, synes det er mye enklere å prate med folk på nettet og så eventuelt møte de når vi er blitt kjent Håper det blir en fin date og at dere kommer godt overens med kjemi og sånt @-Missi- Har du vært kjempe nervøs før en date før? Har ikke noe forhold til tog egentlig, jeg har tatt lite tog i livet mitt Hadde gått for rollespill jeg og tror jeg, type open world/sandbox med masse masse ting å oppdage og gjøre @CidTror du Norge vinner Grand Prix? 🤩
Entern Skrevet 7. mai 2022 #26925 Skrevet 7. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (18 timer siden): tatt ut av kontekst så er det der den beste setningen skrevet noensinne på kg. egg med ansjons og kaviar pluss litt purreløk, persille og pittelitt salt @Entern la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Kvakkekyllingenla oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Cid la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @-Missi- la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @lurven la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Rhodiola la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Frøkenfryden la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? Heinz @TheHairyToothfairyHvilken sennep er best!?
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #26926 Skrevet 7. mai 2022 Geitis skrev (16 timer siden): 🤣✌️ same, same🤣 @Frøkenfryden da var det godt med helg? Haha. du det er blandet. Jeg jobber og er ganske stresset så lite helgefølelse. Men det blir fri i morgen da..🙃 @Geitis Ble det verandafrokost på deg eller bare Ordet? Hva spiste du?
Gjest Geitis Skrevet 7. mai 2022 #26927 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Haha. du det er blandet. Jeg jobber og er ganske stresset så lite helgefølelse. Men det blir fri i morgen da..🙃 @Geitis Ble det verandafrokost på deg eller bare Ordet? Hva spiste du? Joda det ble det, hadde croissant og kaffe til frokost i dag. Er ikke sånn hver helg, bare tilfeldigvis i dag😅🙈 @Frøkenfryden Hva er det beste du vet til frokost?
Gjest Geitis Skrevet 7. mai 2022 #26928 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Så hyggelig 😊 Synes selv det er koselig med sånne ting 😊 Første innfall er favoritt forfatteren min, Robert E. Howard. Evt., Johnny Cash 😊 @GeitisHva er den siste filmen du har sett? Nobody. Jeg likte den😅 @Entern Hva slags filmer liker du best?
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #26929 Skrevet 7. mai 2022 (endret) -Missi- skrev (6 timer siden): Nå kom svaret mitt i ramma fra ditt svar 🤣jaja gidder ikke endre. Er litt halvtrøtt på besøk hos familie snart finne et tog hjem 😊 @Cid kaffe eller te? Ingen av delene @-Missi- Kunne du tenkt å være med på Farmen? Er det denne melodien du husker? Entern skrev (2 timer siden): Hadde gått for rollespill jeg og tror jeg, type open world/sandbox med masse masse ting å oppdage og gjøre @CidTror du Norge vinner Grand Prix? 🤩 Bryr meg ikke egentlig @Entern Følger du mye med på politikk? Endret 7. mai 2022 av Cid
-Missi- Skrevet 7. mai 2022 #26930 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Ingen av delene @-Missi- Kunne du tenkt å være med på Farmen? Er det denne melodien du husker? @Cid hm i utgangspunktet ja absolutt! MEN uten kamera og fare for å bli kjendis og uten de andre folka🤣bare meg, gården og dyra. Er mer moderne på disse farmen gårdene enn sånn jeg har det på hytta. All tid hatt lyst å flytte dit og bo i fred fra alle 🤣hytte uten strøm og vann og med utedo 😊mentor og oppdrag hadde vært kjekt for da kunne jeg lært masse nyttig og brukt på hytta. Der har jeg jo bare måtte lære selv underveis 😊 @Cid Liker du det enkle liv?
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #26931 Skrevet 7. mai 2022 -Missi- skrev (11 minutter siden): @Cid hm i utgangspunktet ja absolutt! MEN uten kamera og fare for å bli kjendis og uten de andre folka🤣bare meg, gården og dyra. Er mer moderne på disse farmen gårdene enn sånn jeg har det på hytta. All tid hatt lyst å flytte dit og bo i fred fra alle 🤣hytte uten strøm og vann og med utedo 😊mentor og oppdrag hadde vært kjekt for da kunne jeg lært masse nyttig og brukt på hytta. Der har jeg jo bare måtte lære selv underveis 😊 @Cid Liker du det enkle liv? Liker det rolige liv @-Missi- Kunne du blitt bonde?
-Missi- Skrevet 7. mai 2022 #26932 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Liker det rolige liv @-Missi- Kunne du blitt bonde? Ja det trur jeg, elsker dyr og planter. Men veldig dårlig inntekt å være bonde de jeg kjenner må ha jobb ved siden av. Men hadde absolutt passet min personlighet ja😊 Bodde på gård fra jeg var 5-10 med melkekyr😊 @Cid drikker du melk? 1
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #26933 Skrevet 7. mai 2022 -Missi- skrev (8 minutter siden): Ja det trur jeg, elsker dyr og planter. Men veldig dårlig inntekt å være bonde de jeg kjenner må ha jobb ved siden av. Men hadde absolutt passet min personlighet ja😊 Bodde på gård fra jeg var 5-10 med melkekyr😊 @Cid drikker du melk? Da hadde du sikkert klart å leve på farmen gården i hvert fall da Faktisk ikke men jeg drikker mye vann, elsker vann @-Missi- Husker du meg fra når jeg het Winza? Tror vi chattet på pm for noen år siden men husker ikke helt
Entern Skrevet 7. mai 2022 #26934 Skrevet 7. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): Nobody. Jeg likte den😅 @Entern Hva slags filmer liker du best? Er ganske altetende egentlig 😀 @GeitisHar du en favorittsjanger?
Entern Skrevet 7. mai 2022 #26935 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (53 minutter siden): Ingen av delene @-Missi- Kunne du tenkt å være med på Farmen? Er det denne melodien du husker? Bryr meg ikke egentlig @Entern Følger du mye med på politikk? Ja det gjør jeg forsåvidt @CidGjør du?
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #26936 Skrevet 7. mai 2022 Entern skrev (12 minutter siden): Ja det gjør jeg forsåvidt @CidGjør du? Nei @Entern Kunne du blitt politiker? @Gladikaffe Er du glad i te også?
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #26937 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (På 5.5.2022 den 21.37): Lol aldri @Entern Liker du dokumentarer? Vanskelig å si siden jeg virkelig ikke har lyst på noen kjæledyr @Geitis Har du sett Ugly Betty? Jeg trodde først at det var hun på profilbildet ditt 😅 Ikke noe jeg spesifikt bruker å gjøre på, kan ikke huske sist gang jeg lekte med Lego 🧐 @Frøkenfryden Er du en Lego master? Høsten @-Missi- Bruker dere å gå til stranden om sommeren og bade? Ehm Jeg vet ikke hva det er, så svar er nok nei😂 @Entern Koste du deg i går? Utepils? 😎 @Cid Hva er helgeplanene dine? @Kvakkekyllingen Har dere ikke dusj og do nå?😮
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #26938 Skrevet 7. mai 2022 Geitis skrev (4 timer siden): Joda det ble det, hadde croissant og kaffe til frokost i dag. Er ikke sånn hver helg, bare tilfeldigvis i dag😅🙈 @Frøkenfryden Hva er det beste du vet til frokost? Åå 1000-kronersspørsmål🤪 Elsker frokost! Likee mye og varierer med humør. Syns eggerøre og brød og spekemat er nam. Og omelett. Knekkebrød med brunost eller skinke og god gulost. Kaffe eller iskaffe må med. Har ulik fra dag til dag. Nå kom jeg også på muslibrød med bestemorsost🥰🥰🥰 @Geitis Spiser du frokost hver dag? @Entern Sparer du på vannet om dagen? Dinr beste triks? Hilsen ikke så bevisst..🙄
Gjest Cid Skrevet 7. mai 2022 #26939 Skrevet 7. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Ehm Jeg vet ikke hva det er, så svar er nok nei😂 @Entern Koste du deg i går? Utepils? 😎 @Cid Hva er helgeplanene dine? @Kvakkekyllingen Har dere ikke dusj og do nå?😮 Om du er en mester på lego Være inne @Frøkenfryden Ferdig på jobb?
Frøkenfryden Skrevet 7. mai 2022 #26940 Skrevet 7. mai 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Om du er en mester på lego Være inne @Frøkenfryden Ferdig på jobb? Mange er myeee flinkere enn meg. Men liker lego☺️ Jobbe en liten time til bare. @Cid har du ikke sovet noe?😮
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå