Entern Skrevet 6. mai 2022 #26901 Skrevet 6. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Prøver innbille meg det hver dag. Akkurat nå har de tømt kubajs over jordet rett utenfor kjøkkenet mitt og jeg begynner lengte tilbake til byen. @Entern eier du støvler? Ja men ha'kke brukt på lenge @TheHairyToothfairyHva savner du mest med Berrrrrrgen?
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26902 Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Må bli Buzz da 😄 Woody og Buzz/Entern og Cid @Entern har du utdannet deg innen kunst tegning? Dessverre nei 😮 Tok et halvårs kurs på folkehøgskole ellers selvlært 😅 @CidTror du vi hadde fungert som helteduo i en film? 😎😄
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2022 #26903 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja men ha'kke brukt på lenge @TheHairyToothfairyHva savner du mest med Berrrrrrgen? Umulig å si, savner egentlig mest gamle dager med jobb og kollegaer. Sånt som aldri kommer tilbake. Savner gamle huset mitt. Savner han jeg var i byen min. @Entern hvordan tilbereder man egg best?
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #26904 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Dessverre nei 😮 Tok et halvårs kurs på folkehøgskole ellers selvlært 😅 @CidTror du vi hadde fungert som helteduo i en film? 😎😄 Ja og @TheHairyToothfairy hadde passet perfekt som Lotso fra Toy Story 3 😄 @lurven hadde vært Slinky, @Frøkenfryden Jessie og @Kvakkekyllingen og typen miss og herr potethode. Og @SVK er Rex @Entern Har du god fantasi?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2022 #26905 Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Ja og @TheHairyToothfairy hadde passet perfekt som Lotso fra Toy Story 3 😄 @lurven hadde vært Slinky, @Frøkenfryden Jessie og @Kvakkekyllingen og typen miss og herr potethode. Og @SVK er Rex @Entern Har du god fantasi? Jeg er jo han der i midten. @Kvakkekyllingen på første date, blir det feil å by deg på sprøstekt and eller kyllingretter? 1
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26906 Skrevet 6. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (9 minutter siden): Umulig å si, savner egentlig mest gamle dager med jobb og kollegaer. Sånt som aldri kommer tilbake. Savner gamle huset mitt. Savner han jeg var i byen min. @Entern hvordan tilbereder man egg best? I steikepanne @TheHairyToothfairyHva er det beste pålegget på brødskiva?
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26907 Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (11 minutter siden): Ja og @TheHairyToothfairy hadde passet perfekt som Lotso fra Toy Story 3 😄 @lurven hadde vært Slinky, @Frøkenfryden Jessie og @Kvakkekyllingen og typen miss og herr potethode. Og @SVK er Rex @Entern Har du god fantasi? Folk sier jeg har det i alle fall 😅 @CidHvis du hadde vært spillutvikler, hva slags spill hadde du lagd?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. mai 2022 #26908 Skrevet 6. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Jeg er jo han der i midten. @Kvakkekyllingen på første date, blir det feil å by deg på sprøstekt and eller kyllingretter? Nei det er helt ok. Jeg spiser vennene mine støtt og stadig.
-Missi- Skrevet 6. mai 2022 #26909 Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (13 timer siden): @-Missi- Har du prøvd andre dating plasser enn Tinder før? Det er en hel verden der ute @Cid med gøye folk! Kom deg ut å opplev 😉 Ja absolutt har jeg det 😁skal på date i helga med en fyr jeg har blitt kjent med på møteplassen😊I år er jeg litt ekstra åpen på andre typer enn jeg har datet tidligere. Ikke helt min type utseende messig men gir det en sjans for han virker som en skikkelig bra person. Om det blir vennskap eller flørt gjenstår å se😊 @Cid Liker du å kjøre tog?😊 1
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #26910 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Folk sier jeg har det i alle fall 😅 @CidHvis du hadde vært spillutvikler, hva slags spill hadde du lagd? Et rollespill, de bruker alltid å ha lange historier som utvikler seg, kunne brukt fantasien min der @Entern Der da? -Missi- skrev (1 minutt siden): Det er en hel verden der ute @Cid med gøye folk! Kom deg ut å opplev 😉 Ja absolutt har jeg det 😁skal på date i helga med en fyr jeg har blitt kjent med på møteplassen😊I år er jeg litt ekstra åpen på andre typer enn jeg har datet tidligere. Ikke helt min type utseende messig men gir det en sjans for han virker som en skikkelig bra person. Om det blir vennskap eller flørt gjenstår å se😊 @Cid Liker du å kjøre tog?😊 Jeg har sosialangst så jeg synes ikke det er så lett å bli kjent med folk ute, synes det er mye enklere å prate med folk på nettet og så eventuelt møte de når vi er blitt kjent Håper det blir en fin date og at dere kommer godt overens med kjemi og sånt @-Missi- Har du vært kjempe nervøs før en date før? Har ikke noe forhold til tog egentlig, jeg har tatt lite tog i livet mitt
-Missi- Skrevet 6. mai 2022 #26911 Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (3 minutter siden): @-Missi- Har du vært kjempe nervøs før en date før? Har ikke noe forhold til tog egentlig, jeg har tatt lite tog i livet mitt Det skjønner jeg er vanskelig ❤men da er jo nettdating fint hvor du prater lenge først og blir kjent😊heier på deg! Selv har jeg både panikk angst og kompleks PTSD og kan slite veldig med angst for mennesker. Men dating har av en eller annen grunn aldri vært problematisk. Kanskje fordi det er en en til en relasjon🤔 i mine sykeste perioder er jeg redd for naboen liksom 🙈 Nja egentlig ikke tror jeg 🤔lite angst i forhold til dating og tar det bare som et møte mellom to mennesker legger ikke så mye i det så kanskje derfor jeg ikke er nervøs 😊så har jeg jo alltid snakket mye med personen i forkant og går bare for de jeg har en god magefølelse med 😊 @Cid hadde du noe favoritt leke som barn?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2022 #26912 Skrevet 6. mai 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (30 minutter siden): Nei det er helt ok. Jeg spiser vennene mine støtt og stadig. tatt ut av kontekst så er det der den beste setningen skrevet noensinne på kg. Entern skrev (32 minutter siden): @TheHairyToothfairyHva er det beste pålegget på brødskiva? egg med ansjons og kaviar pluss litt purreløk, persille og pittelitt salt @Entern la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Kvakkekyllingenla oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Cid la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @-Missi- la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @lurven la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Rhodiola la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Frøkenfryden la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? Endret 6. mai 2022 av TheHairyToothfairy 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. mai 2022 #26913 Skrevet 6. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (13 minutter siden): tatt ut av kontekst så er det der den beste setningen skrevet noensinne på kg. @Entern la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Kvakkekyllingenla oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Cid la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @-Missi- la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @lurven la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Rhodiola la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Frøkenfryden la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? Haha. Jeg ser den! Idun!! Kun fordi det er den jeg er vant til. Hva er din mening?
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #26914 Skrevet 6. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (15 minutter siden): tatt ut av kontekst så er det der den beste setningen skrevet noensinne på kg. egg med ansjons og kaviar pluss litt purreløk, persille og pittelitt salt @Entern la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Kvakkekyllingenla oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Cid la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @-Missi- la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @lurven la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Rhodiola la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Frøkenfryden la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? Jeg bruker ikke ketchup😮 er så distingvert🤩 @TheHairyToothfairy øl eller brus i kveld? 😁
Gjest Geitis Skrevet 6. mai 2022 #26915 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (2 timer siden): Veldig få om noen 😅 Jeg har en 120 år gammel bibel da og en nesten like gammel atropologibok om naturfolk 😀 @GeitisSamler du antikviteter? Vet ikke helt om det kan defineres som samler. Er veldig glad i bonderomantiske ting, gammelt verktøy, gamle bøker og dilldall man finner i gamle syskrin, skuffer og skap😅 når jeg tenker meg om så har jeg ganske mye🙈 Har en kokebok fra 1880 isj😅 den er ganske kul😅 @Entern Hvis du kunne møtt en historisk person, hvem ville du møtt?
Gjest lurven Skrevet 6. mai 2022 #26916 Skrevet 6. mai 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): tatt ut av kontekst så er det der den beste setningen skrevet noensinne på kg. egg med ansjons og kaviar pluss litt purreløk, persille og pittelitt salt @Entern la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Kvakkekyllingenla oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Cid la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @-Missi- la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @lurven la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Rhodiola la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Frøkenfryden la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? Heinz. Kanskje du burde lage en poll på dette Endret 6. mai 2022 av lurven
Frøkenfryden Skrevet 6. mai 2022 #26917 Skrevet 6. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): Vet ikke helt om det kan defineres som samler. Er veldig glad i bonderomantiske ting, gammelt verktøy, gamle bøker og dilldall man finner i gamle syskrin, skuffer og skap😅 når jeg tenker meg om så har jeg ganske mye🙈 Har en kokebok fra 1880 isj😅 den er ganske kul😅 @Entern Hvis du kunne møtt en historisk person, hvem ville du møtt? Når man har hatt litt lang kursdag om personlighetsforstyrrelser og leser «histrionisk person» 😂😂😂 1
Gjest Geitis Skrevet 6. mai 2022 #26918 Skrevet 6. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Når man har hatt litt lang kursdag om personlighetsforstyrrelser og leser «histrionisk person» 😂😂😂 🤣✌️ same, same🤣 @Frøkenfryden da var det godt med helg?
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #26919 Skrevet 6. mai 2022 -Missi- skrev (3 timer siden): Det skjønner jeg er vanskelig ❤men da er jo nettdating fint hvor du prater lenge først og blir kjent😊heier på deg! Selv har jeg både panikk angst og kompleks PTSD og kan slite veldig med angst for mennesker. Men dating har av en eller annen grunn aldri vært problematisk. Kanskje fordi det er en en til en relasjon🤔 i mine sykeste perioder er jeg redd for naboen liksom 🙈 Nja egentlig ikke tror jeg 🤔lite angst i forhold til dating og tar det bare som et møte mellom to mennesker legger ikke så mye i det så kanskje derfor jeg ikke er nervøs 😊så har jeg jo alltid snakket mye med personen i forkant og går bare for de jeg har en god magefølelse med 😊 @Cid hadde du noe favoritt leke som barn? Trist å høre at du sliter med det 😕 Var vel Lego, eller telles Super Nintendoen min? 😅 @-Missi- Hadde du super nintendo som barn? TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): tatt ut av kontekst så er det der den beste setningen skrevet noensinne på kg. egg med ansjons og kaviar pluss litt purreløk, persille og pittelitt salt @Entern la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Kvakkekyllingenla oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Cid la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @-Missi- la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @lurven la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Rhodiola la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? @Frøkenfryden la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? Heinz siden de har en chili ketchup som jeg liker veldig @TheHairyToothfairy Er du fan av Halloween?
-Missi- Skrevet 7. mai 2022 #26920 Skrevet 7. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (14 timer siden): @-Missi- la oss avgjørde dette for alltid. hvilken ketchup er best? heinz, eldorado eller idun? Idun😊 @TheHairyToothfairy Kaffe eller te?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå