Entern Skrevet 6. mai 2022 #26881 Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Nei, frister ikke å se nye tegnefilmer lenger utenom remakes eller oppfølgere @Entern Liker du Pixar filmer? Ja Noen av de er helt geniale @CidGjør du og?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2022 #26882 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): @TheHairyToothfairyPå en skala fra 1 til 10, eksakt hvor jævlig er Encanto? 20. @Entern verste film med Nicolas Cage, etter din mening?
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #26883 Skrevet 6. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): aldri hatt Wii i huset, det går mest i PC eller PS i omgangskretsen min. så ikke hatt den gleden. @Cid biljard? liker du det? og, hva er best; 8 ball game eller 9 ball? Det var synd fordi Wii Sport var jævlig artig å spille med folk 😄 På den tiden alt av motion i spill var nytt og kult, nå vil jeg bare spille med en vanlig kontroll Jeg har ingen anelse hva forskjellen på de to er, så noob er jeg der 😅 Har knapt spilt biljard @TheHairyToothfairy Spilt airhockey? Det elsker jeg å spille 😃
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #26884 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ja Noen av de er helt geniale @CidGjør du og? Liker de godt @Entern Hvis du kunne hatt stemmen til en av de i Toy Story? Hvem ville det blitt?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2022 #26885 Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg har ingen anelse hva forskjellen på de to er, så noob er jeg der 😅 Har knapt spilt biljard @TheHairyToothfairy Spilt airhockey? Det elsker jeg å spille 😃 8 ball er med alle ballene på bordet. 9 ball er med kun 9 stykker, om å gjøre å skyte ned etter tallrekkefølge, eventuelt være borti laveste nummer først. airhockey er kult, ingenting slår den gangen kompisen min greide slå ut en bit av fortanna till daten sin mens han spilte. de ble sammen. beviset på at noen liker det tøft. @Cid har du vært på ekte hockeykamp?
Gjest Geitis Skrevet 6. mai 2022 #26886 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (9 timer siden): Nasse Nøff tror jeg 😆 @GeitisSer du på Kongen Befaler? Ja, det hender det, når jeg kommer på det😅 synes det er veldig artig og jeg er selvsagt hellig overbevist om at jeg kan løse det myyye bedre selv😬🤣🙈 Så du velger Nasse Nøff @Entern, vil det si at du er litt engstelig av natur?
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #26887 Skrevet 6. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (23 minutter siden): 8 ball er med alle ballene på bordet. 9 ball er med kun 9 stykker, om å gjøre å skyte ned etter tallrekkefølge, eventuelt være borti laveste nummer først. airhockey er kult, ingenting slår den gangen kompisen min greide slå ut en bit av fortanna till daten sin mens han spilte. de ble sammen. beviset på at noen liker det tøft. @Cid har du vært på ekte hockeykamp? Haha det hørtes ut som en syk opplevelse, han må ha fått så panikk da 🙊😅 Faktisk ikke, men jeg har aldri vært sportsinteressert så det er ikke noe jeg har tenkt på å gjøre heller, føler meg rar egentlig som en mann som ikke bryr seg om sport @TheHairyToothfairy Til Halloween, om dattera di vil kle seg ut som noen fra Encanto, blir det aktuelt?
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26888 Skrevet 6. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (44 minutter siden): 20. @Entern verste film med Nicolas Cage, etter din mening? Av de jeg har sett blir det enten Drive Angry eller National Treasure. DA er teitere men NT er dritkjedelig... @TheHairyToothfairyHva er det verste med Encanto?😁
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26889 Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (44 minutter siden): Liker de godt @Entern Hvis du kunne hatt stemmen til en av de i Toy Story? Hvem ville det blitt? Cowboyen @CidOg du?
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26890 Skrevet 6. mai 2022 Geitis skrev (19 minutter siden): Ja, det hender det, når jeg kommer på det😅 synes det er veldig artig og jeg er selvsagt hellig overbevist om at jeg kan løse det myyye bedre selv😬🤣🙈 Så du velger Nasse Nøff @Entern, vil det si at du er litt engstelig av natur? Ja, jeg har slitt mye med angst. @GeitisHvem i Ole Brumm hadde du vært tror du?
Gjest Geitis Skrevet 6. mai 2022 #26891 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Ja, jeg har slitt mye med angst. @GeitisHvem i Ole Brumm hadde du vært tror du? Jeg tror jeg må si Tussi jeg. @Entern Hvilken tidsepoke liker du best?
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26892 Skrevet 6. mai 2022 Geitis skrev (4 minutter siden): Jeg tror jeg må si Tussi jeg. @Entern Hvilken tidsepoke liker du best? Flere, men av eldre ting liker jeg bronsealderen veldig godt. Av nyere har tiden fra slutten av 1800tallet til 2. verdenskrig veldig interessant kunst og litteratur. 60-70-80-tallet virker morsomst (var barn på 80-tallet). Ellers studert middelalderen ganske grundig så må nevnes Jeg er historiker da og liker masse @GeitisHvilken er din?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2022 #26893 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (29 minutter siden): @TheHairyToothfairyHva er det verste med Encanto?😁 den pokkers sangen! den gir meg lyst til å banke kona og sette fyr på huset til naboen, og han er ganske grei egentlig. kona også, forøvrig. @Entern beste filmen med Patrick Swayze? 1
Gjest Geitis Skrevet 6. mai 2022 #26894 Skrevet 6. mai 2022 Vikingtiden synes jeg er spennende, men så er jeg også så veldig svak for alt rundt midten av 1800 tallet, særlig kostymedrama 😅🙈 @Entern Har du mye antikviteter?
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26895 Skrevet 6. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): den pokkers sangen! den gir meg lyst til å banke kona og sette fyr på huset til naboen, og han er ganske grei egentlig. kona også, forøvrig. @Entern beste filmen med Patrick Swayze? Det blir duell mellom Keeping Mum og Point Break. @TheHairyToothfairyBeste film med Keanu Reeves?
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26896 Skrevet 6. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Vikingtiden synes jeg er spennende, men så er jeg også så veldig svak for alt rundt midten av 1800 tallet, særlig kostymedrama 😅🙈 @Entern Har du mye antikviteter? Veldig få om noen 😅 Jeg har en 120 år gammel bibel da og en nesten like gammel atropologibok om naturfolk 😀 @GeitisSamler du antikviteter?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2022 #26897 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Det blir duell mellom Keeping Mum og Point Break. @TheHairyToothfairyBeste film med Keanu Reeves? Bill and Ted's Excellent Adventure! @Entern kunne du bodd på og drevet en bondegård? 1
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26898 Skrevet 6. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Bill and Ted's Excellent Adventure! @Entern kunne du bodd på og drevet en bondegård? Bodd på ja, drevet er jeg usikker på, må ha opplæring i så fall. Tror ærlig talt ikke jeg er i nærheten av handy nok. @TheHairyToothfairyOg du?
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #26899 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (55 minutter siden): Cowboyen @CidOg du? Må bli Buzz da 😄 Woody og Buzz/Entern og Cid @Entern har du utdannet deg innen kunst tegning?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2022 #26900 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (18 minutter siden): Bodd på ja, drevet er jeg usikker på, må ha opplæring i så fall. Tror ærlig talt ikke jeg er i nærheten av handy nok. @TheHairyToothfairyOg du? Prøver innbille meg det hver dag. Akkurat nå har de tømt kubajs over jordet rett utenfor kjøkkenet mitt og jeg begynner lengte tilbake til byen. @Entern eier du støvler? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå