Gjest Geitis Skrevet 5. mai 2022 #26861 Skrevet 5. mai 2022 Cid skrev (16 minutter siden): Lol aldri @Entern Liker du dokumentarer? Vanskelig å si siden jeg virkelig ikke har lyst på noen kjæledyr @Geitis Har du sett Ugly Betty? Jeg trodde først at det var hun på profilbildet ditt 😅 Ikke noe jeg spesifikt bruker å gjøre på, kan ikke huske sist gang jeg lekte med Lego 🧐 @Frøkenfryden Er du en Lego master? Høsten @-Missi- Bruker dere å gå til stranden om sommeren og bade? Så litt på ugly Betty, men det fenget ikke helt. @Cid hva er favoritt komiserien din?
Gjest Cid Skrevet 5. mai 2022 #26862 Skrevet 5. mai 2022 Geitis skrev (5 minutter siden): Så litt på ugly Betty, men det fenget ikke helt. @Cid hva er favoritt komiserien din? Kongen av Queens @Geitis Din da?
Gjest Geitis Skrevet 5. mai 2022 #26863 Skrevet 5. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Kongen av Queens @Geitis Din da? Black books🤩 @Cid Har du møtt en kjendis?
Entern Skrevet 5. mai 2022 #26864 Skrevet 5. mai 2022 Cid skrev (33 minutter siden): Lol aldri @Entern Liker du dokumentarer? Vanskelig å si siden jeg virkelig ikke har lyst på noen kjæledyr @Geitis Har du sett Ugly Betty? Jeg trodde først at det var hun på profilbildet ditt 😅 Ikke noe jeg spesifikt bruker å gjøre på, kan ikke huske sist gang jeg lekte med Lego 🧐 @Frøkenfryden Er du en Lego master? Høsten @-Missi- Bruker dere å gå til stranden om sommeren og bade? Noen ganger @CidLiker du naturprogrammer?
Entern Skrevet 5. mai 2022 #26865 Skrevet 5. mai 2022 Geitis skrev (7 timer siden): Jeg liker å ronse, eller huske om du vil. Ikke at jeg gjør det så ofte i voksen alder 😅 men det er noe med å legge hodet bakover å fly gjennom luften som aldri blir kjedelig. @Entern Er det noe fra barndommen du skulle ønske du kunne få tilbake? Tryggheten/mangelen på praktiske bekymringer @GeitisNoe fra tenåra du savner?
Gjest Geitis Skrevet 5. mai 2022 #26866 Skrevet 5. mai 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Tryggheten/mangelen på praktiske bekymringer @GeitisNoe fra tenåra du savner? Egentlig ikke🤔 Soho sjokoladen kanskje😅 @Entern Hvilken forteller stemme liker du best?
Entern Skrevet 5. mai 2022 #26867 Skrevet 5. mai 2022 Geitis skrev (30 minutter siden): Egentlig ikke🤔 Soho sjokoladen kanskje😅 @Entern Hvilken forteller stemme liker du best? Førsteplass må vel nesten gå til Thorbjørn Egners fortellerstemme i lydbøkene med Ole Brumm ❤️ @GeitisHvem er din?
Gjest Geitis Skrevet 5. mai 2022 #26868 Skrevet 5. mai 2022 Entern skrev (15 minutter siden): Førsteplass må vel nesten gå til Thorbjørn Egners fortellerstemme i lydbøkene med Ole Brumm ❤️ @GeitisHvem er din? Odd Børretzen må jeg si da, det sto mellom han og Stephen Fry. @Entern Hvis du var en av karakterene i Ole Brumm, hvem hadde du vert?
-Missi- Skrevet 5. mai 2022 #26869 Skrevet 5. mai 2022 Cid skrev (2 timer siden): Lol aldri @Entern Liker du dokumentarer? Vanskelig å si siden jeg virkelig ikke har lyst på noen kjæledyr @Geitis Har du sett Ugly Betty? Jeg trodde først at det var hun på profilbildet ditt 😅 @-Missi- Bruker dere å gå til stranden om sommeren og bade? Trenger ikke være strand men jeg elsker å bade! Har nok badet mer i vatten enn i sjø 😊svømmebasseng og sånn og da. Ikke fått årets første sommerbad ute enda! Litt treig i år😊 @Cid har du funnet årets sommerflørt?
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #26870 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (5 timer siden): Noen ganger @CidLiker du naturprogrammer? Nei @Entern Ser du mye på tlc? Geitis skrev (5 timer siden): Black books🤩 @Cid Har du møtt en kjendis? Møtte på Stian Blipp på hotellet vi bodde på når jeg og slekt feiret bursdagen min i Bergen, trivelig kar -Missi- skrev (3 timer siden): Trenger ikke være strand men jeg elsker å bade! Har nok badet mer i vatten enn i sjø 😊svømmebasseng og sånn og da. Ikke fått årets første sommerbad ute enda! Litt treig i år😊 @Cid har du funnet årets sommerflørt? Jeg har ikke funnet en flørt på en lang lang tid 😅 jeg er ikke noe god til å flørte heller Synd at jeg ikke er en don juan @-Missi- Har du prøvd andre dating plasser enn Tinder før?
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26871 Skrevet 6. mai 2022 Geitis skrev (6 timer siden): Odd Børretzen må jeg si da, det sto mellom han og Stephen Fry. @Entern Hvis du var en av karakterene i Ole Brumm, hvem hadde du vert? Nasse Nøff tror jeg 😆 @GeitisSer du på Kongen Befaler?
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26872 Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (2 timer siden): Nei @Entern Ser du mye på tlc? Møtte på Stian Blipp på hotellet vi bodde på når jeg og slekt feiret bursdagen min i Bergen, trivelig kar Jeg har ikke funnet en flørt på en lang lang tid 😅 jeg er ikke noe god til å flørte heller Synd at jeg ikke er en don juan @-Missi- Har du prøvd andre dating plasser enn Tinder før? Nei @CidHva er tlc?
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #26873 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (5 timer siden): Nei @CidHva er tlc? En kanal @Entern Har du kanaler?
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26874 Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (6 minutter siden): En kanal @Entern Har du kanaler? Såklart @CidHar du?
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #26875 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (2 timer siden): Såklart @CidHar du? Ser bare på tv2 sine, mest nyhetskanalen @Entern Ser du på nyhetskanalen? @TheHairyToothfairy Se Encanto en gang til eller løpe maraton i bare underbuksa?
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26876 Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Ser bare på tv2 sine, mest nyhetskanalen @Entern Ser du på nyhetskanalen? @TheHairyToothfairy Se Encanto en gang til eller løpe maraton i bare underbuksa? Ser mest på TVNorge @CidHar du sett Encanto?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2022 #26877 Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): @TheHairyToothfairy Se Encanto en gang til eller løpe maraton i bare underbuksa? det siste har jeg gjort for mange år siden. ikke like tynn og god i beina som da, men heck - velger det glatt foran den &%¤!&¤&"! tegnefilmen fra helvete @Cid kan du bowle?
Gjest Cid Skrevet 6. mai 2022 #26878 Skrevet 6. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Ser mest på TVNorge @CidHar du sett Encanto? Nei, frister ikke å se nye tegnefilmer lenger utenom remakes eller oppfølgere @Entern Liker du Pixar filmer? TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): det siste har jeg gjort for mange år siden. ikke like tynn og god i beina som da, men heck - velger det glatt foran den &%¤!&¤&"! tegnefilmen fra helvete @Cid kan du bowle? I Wii Sport ja Jeg er sånn passe på ekte bowling, men jeg er langt bedre på alle former for bowling i spill 😅 @TheHairyToothfairy Har du spilt Wii Sport?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. mai 2022 #26879 Skrevet 6. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): @TheHairyToothfairy Har du spilt Wii Sport? aldri hatt Wii i huset, det går mest i PC eller PS i omgangskretsen min. så ikke hatt den gleden. @Cid biljard? liker du det? og, hva er best; 8 ball game eller 9 ball? 1
Entern Skrevet 6. mai 2022 #26880 Skrevet 6. mai 2022 @TheHairyToothfairyPå en skala fra 1 til 10, eksakt hvor jævlig er Encanto?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå