Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

@-Missi- Så du på fox kids som barn?

Nei, tror ikke jeg har sett på det noen gang egentlig 🤔vi var veldig fattige da jeg var barn hadde kun en TV med nrk1 på. Elsket når grøsserne kom! Lånte også de bøkene på biblioteket.  Så det var barne TV kl 18 bare og det som var etterpå. Så var ganske lite TV titting i grunn.

@Cid har du spist stekt sild ?

Skrevet
Entern skrev (2 timer siden):

Noen ganger, tenker av og til at Entern har fått litt bad karma, MEN liker navnet så godt 😀

Pluss at jeg har bare ett bra brukernavn i meg 😅

@CidVurderer du å skifte igjen😆

I mens så ventern vi? :P 

Nei skal aldri skifte brukernavn på denne brukeren, vil ha en fast i alle år slik at om folk ser tilbake på gamle innlegg fra meg i fremtiden så var de også skrevet av Cid

@Entern Sett Shrek?

Geitis skrev (1 time siden):

Ikke i det heletatt🤩 Tar det med knusende ro i grunnen. 

Hva med deg @Cid føler du alderen tynge? 

Gruer meg ja, vil være ung for alltid 😕 

@GeitisKunne du tenkt å smake en faktisk geitis? Med geitemelk istedenfor kumelk

-Missi- skrev (33 minutter siden):

Nei, tror ikke jeg har sett på det noen gang egentlig 🤔vi var veldig fattige da jeg var barn hadde kun en TV med nrk1 på. Elsket når grøsserne kom! Lånte også de bøkene på biblioteket.  Så det var barne TV kl 18 bare og det som var etterpå. Så var ganske lite TV titting i grunn.

@Cid har du spist stekt sild ?

Jeg leste noen av de også, husker jeg syntes serien var skummel men nå ser det bare teit ut :P

Aldri

@-Missi- Liker du sushi?

Gjest Geitis
Skrevet
Cid skrev (10 minutter siden):

Nei skal aldri skifte brukernavn på denne brukeren, vil ha en fast i alle år slik at om folk ser tilbake på gamle innlegg fra meg i fremtiden så var de også skrevet av Cid

@Entern Sett Shrek?

@GeitisKunne du tenkt å smake en faktisk geitis? Med geitemelk istedenfor kumelk

Jeg leste noen av de også, husker jeg syntes serien var skummel men nå ser det bare teit ut :P

Aldri

@-Missi- Liker du sushi?

Åååh grøss🙈 nei takk🤣🤣

@Cid Hva er det ekleste du har spist/drukket? 

Skrevet
Geitis skrev (4 minutter siden):

Åååh grøss🙈 nei takk🤣🤣

@Cid Hva er det ekleste du har spist/drukket? 

Drukket må være en kokosmelk leskedrikk 🤢 Å spise kommer jeg ikke på nå

@Geitis Har du spist noe så ekkelt at du har kastet opp?

Gjest Geitis
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Drukket må være en kokosmelk leskedrikk 🤢 Å spise kommer jeg ikke på nå

@Geitis Har du spist noe så ekkelt at du har kastet opp?

Kokosmelk er faktisk ikke særlig godt nei. 
Ja, jeg fikk servert ett råttent egg en gang, tok ett bit før jeg kjente det, kom rett retur😅 spiste ikke egg på åresvis etter det. 

Hva var det siste du spiste @Cid

Skrevet
Geitis skrev (Akkurat nå):

Kokosmelk er faktisk ikke særlig godt nei. 
Ja, jeg fikk servert ett råttent egg en gang, tok ett bit før jeg kjente det, kom rett retur😅 spiste ikke egg på åresvis etter det. 

Hva var det siste du spiste @Cid

Hvorfor ga de deg et råttent egg? Hevn for noe? :P

Pizza

@GeitisHar du spist geit før?

Skrevet
UlfMartin skrev (Akkurat nå):

Jeg var blant de aller første medlemmene da kvinneguiden åpnet. Jeg har hatt 236 forskjellige brukerkontoer og man kan trygt si at jeg er blitt en legende.

Kunne blitt laget en film om deg?

Gjest Geitis
Skrevet

Hvorfor ga de deg et råttent egg? Hevn for noe? :P

Pizza

@GeitisHar du spist geit før?

Nei, det tror jeg ikke😅 var nok bare ett uhell da han som laget det var syltet forkjølet og siden det var i eggesalat så merket jeg det ikke før det var for sent🙈 

Jeg har aldri spist geit og skal aldri gjøre det😅 Jeg er glad i geitost da😅👍

@Cid hva var favorittfaget på skolen? 

Skrevet
Geitis skrev (2 minutter siden):

Nei, det tror jeg ikke😅 var nok bare ett uhell da han som laget det var syltet forkjølet og siden det var i eggesalat så merket jeg det ikke før det var for sent🙈 

Jeg har aldri spist geit og skal aldri gjøre det😅 Jeg er glad i geitost da😅👍

@Cid hva var favorittfaget på skolen? 

Blir som når jeg var på besøk hos tremenningen min når jeg var tenåring og når han skulle helle oppi melken så kom det klumper ut 🤢

Ingen :P likte aldri skole

@GeitisLikte du skolen? 

Gjest Geitis
Skrevet

Blir som når jeg var på besøk hos tremenningen min når jeg var tenåring og når han skulle helle oppi melken så kom det klumper ut 🤢

Ingen :P likte aldri skole

@GeitisLikte du skolen? 

Både ja og nei. Var skolelei i mange år og følte jeg ikke fikk det til, men jeg er veldig glad i å lære nye ting da. 

Liker du å lese bøker @Cid?

Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

@Entern Sett Shrek?

Aldri

@-Missi- Liker du sushi?

Ja så den på kino :jepp:

Artig film :jepp:

@CidHva slags iskrem liker du best?

Skrevet (endret)
Entern skrev (13 timer siden):

De nye er fine folk så visekorporal* Entern har det greit med det ja 😄

*=har jo samme stilling som de nye men vil snart få en liten forfremmelse 🙂

@FrøkenfrydenGleder du deg til det blir vær for iskaffe? :) 

Åå gratulere! 😁😘

ååjaaa det er sant! Mmmm. Med isbiter og espresso. Ikke søtning. Viktig! Liker kaffebrenneriet sin. Og hjemmelaget med tine vaniljemelk. Tror jeg må ta med mokkakanne på ferie så det kan lages espresso til dette. 
oi.. nå ble jeg revet med:nigo:

@Entern Liker du iskaffe?

@TheHairyToothfairy Kreppsengetøy eller flanellsengetøy?

Endret av Frøkenfryden
Skrevet
Entern skrev (13 timer siden):

Skal ikke platesjappesjoppe i alle fall 😄 

(Kjøpte masse musikk i går 😄)

Det blir forhåpentligvis spasering i Oslo, det er alltid koselig om våren :) 

Og sikkert en øl eller ørten på fredag 😮 

@FrøkenfrydenHar du helgeplaner?

Ja så du var euforisk etter musikk-kjøp! Det ble inkorporert LP i såpeopera pga det👍😃

Kanskje jeg får litt vin fredag også. 😍 Mine foreldre kommer lørdag. Da skravler vi og Mann mekker moussaka. Søndag er det konfirmasjon. Så.. familiehelg🙂

@Kvakkekyllingen Hva er best; campinghytte eller hotell?

• Hjerte 1
Skrevet
Titania skrev (10 timer siden):

@Frøkenfryden

Takk som spør :)

Mentalt går det ok. Forsøker finne NOE å holde på med til helgen, for den vet jeg at blir vanskelig, og kusina mi som egentlig skulle komme for å hjelpe meg å holde hodet i sjakk, måtte jobbe. Men samtidig går det litt lettere enn det har gjort på lenge. Men for hvor lenge.. 

Også hater jeg jobben verre enn verst, pga en selger som er udugelig og etter snart ett år fortsatt NEKTER å lære seg hvordan ting fungerer mellom de 4 veggene her. Men biter tennene sammen, og satser på å få ryddet i litt annet jeg surrer med i steden :blink:

Har du en bra dag? :)

Ubrukelige kollegaer.. arrgjh. Daukjøtt er overalt ass.. så dumt helgeplanen ikke ble noe av..❤️ Kan ny lages? 
glad det føles litt letter🙂

Ok dag her, litt jobbstresset men ikke sånn at det bikker over. Og fikk sett litt Vera og spist mokkabønner nå før senga🥰

@Fløff Har du klart holde fredagen vernet til å drive dank på sofa? 😁

Skrevet (endret)
TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden):

vidunderlig. men usikker på om det har noe med navn å gjøre. 

@Frøkenfryden hva synes De om mitt nye navn? pros/cons? 

Heyy. Så bra! Sier som Dr.Phil: whatevers workin’for ya’.

eller egentlig sier han «How’s that working out for you?» men det har du besvart👍😁

Tenker ikke så mye på navnet ditt mem fascinert av at bilder påvirker meg en del! Forrige var sånn uskyldig godmodig type jeg ville tenkt var bare uvøren om han kom borti puppen min i baren. Han her derimot, ville blitt mer skeptisk..😂🙈

@Titania Later du som ingenting når du snakker med teite kolleger og sjefer i hverdagen?

Endret av Frøkenfryden
Skrevet
Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Ja så du var euforisk etter musikk-kjøp! Det ble inkorporert LP i såpeopera pga det👍😃

Kanskje jeg får litt vin fredag også. 😍 Mine foreldre kommer lørdag. Da skravler vi og Mann mekker moussaka. Søndag er det konfirmasjon. Så.. familiehelg🙂

@Kvakkekyllingen Hva er best; campinghytte eller hotell?

Å det høres hyggelig ut 😊

Hotell 😊

@FrøkenfrydenRødvin eller hvitvin?

Skrevet
Entern skrev (Akkurat nå):

Å det høres hyggelig ut 😊

Hotell 😊

@FrøkenfrydenRødvin eller hvitvin?

Hotell er nydelig. Digger hotell. Hvit men må egentlig boble altså. Etter sånn 5774 forsøk på å like rød gav jeg opp😮

@Entern er du ofte på hotell?

Skrevet
Frøkenfryden skrev (14 minutter siden):

Åå gratulere! 😁😘

ååjaaa det er sant! Mmmm. Med isbiter og espresso. Ikke søtning. Viktig! Liker kaffebrenneriet sin. Og hjemmelaget med tine vaniljemelk. Tror jeg må ta med mokkakanne på ferie så det kan lages espresso til dette. 

Veldig glad i iskaffe 😁

@FrøkenfrydenLiker du å mikse og trikse på kjøkkenet?

Skrevet
Frøkenfryden skrev (15 minutter siden):

Åå gratulere! 😁😘

Vi har HELT lik kaffesmak, bare at jeg ikke kan drikke vanlig melk 😭

Men vanilje sier du? 

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Hotell er nydelig. Digger hotell. Hvit men må egentlig boble altså. Etter sånn 5774 forsøk på å like rød gav jeg opp😮

@Entern er du ofte på hotell?

Veldig sjelden kanskje et par ganger i året?
@FrøkenfrydenHar du hørt Med All Respekt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...