Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #26781 Skrevet 4. mai 2022 Entern skrev (31 minutter siden): Smak er subjektivt da 😅 Jeg er veldig på gammeldags britisk krim på tv som Poirot og Midsummer men min favoritt er Endeavour 😀 @FløffHar du sett Endeavour (Unge Morse)? Poirot og Midsumer! ❤️❤️❤️ 1
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #26782 Skrevet 4. mai 2022 Entern skrev (33 minutter siden): Mandag er alltid mandag da 😅 men egentlig ikke 😀 gleder meg til fredag men gruer meg ikke til mandag 😊 bortsett fra når jeg besøker fattern da for det er så hyggelig, da gruer jeg meg litt🥲 @FrøkenfrydenHar du en hyggelig morgen? 😀 Det høres bra ut! Da er det som det skal være på jobb tenker jeg. Forlate foreldre er trist. Enig..🥺 Jo takk som spør. Fått to kopper før jeg dro med favorittkaffe (kaffebrenneriet fransk kontinental) og knekkebrød. Og kikket etter hunder på lufting på veranda med Mann. Så 1🙂 nå er jeg på kontoret og så klar som jeg blir for dagen👍 Enn du @Entern? Får du skikk på de nye? 😜
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #26783 Skrevet 4. mai 2022 (endret) Entern skrev (34 minutter siden): 5 stk sånn ca tenker jeg☕️☕️☕️☕️☕️ @FrøkenfrydenDrikker du mye kaffe? Må ha 1 før mat, mens jeg lager niste og frokost hører pod. Før mat altså🥰 den smaker så godt. Så en til. De to hjemme er griseviktige! Mulig jeg også tar en på jobb fra nespressomaskin. Ikke så god men duger i nøden. Prøver ta de tre maks. Visstnok er det en grense på mg koffein man bør ha og tror den er liten på mine få kilo😮😆 Du tåler nok 5 🙂👍 @Cid Spiser du forresten frokost? Kom på At jeg kun kjenner til middagene dine. Hilsen matvrak😂 Endret 4. mai 2022 av Frøkenfryden 1
Frøkenfryden Skrevet 4. mai 2022 #26784 Skrevet 4. mai 2022 Entern skrev (10 timer siden): Mest hos fattern det der, hjemme hos meg sjøl varierer det veldig 😅 @FrøkenfrydenHva pleier du å spise til frokost?😊 Varierer veldig. Men 1 eller flere av disse; Knekkebrød med brunost eller skinke og gulost. Innimellom egg. Frukt med yoghurt Kjøleskapsgrøt med frukt eller nøtter eller peanøttsmør og syltetøy. Elsker frokost❤️ @Titania Hvordan har du det i dag? @Entern Har du helgeplaner?
Entern Skrevet 4. mai 2022 #26785 Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Det høres bra ut! Da er det som det skal være på jobb tenker jeg. Forlate foreldre er trist. Enig..🥺 Jo takk som spør. Fått to kopper før jeg dro med favorittkaffe (kaffebrenneriet fransk kontinental) og knekkebrød. Og kikket etter hunder på lufting på veranda med Mann. Så 1🙂 nå er jeg på kontoret og så klar som jeg blir for dagen👍 Enn du @Entern? Får du skikk på de nye? 😜 De nye er fine folk så visekorporal* Entern har det greit med det ja 😄 *=har jo samme stilling som de nye men vil snart få en liten forfremmelse 🙂 @FrøkenfrydenGleder du deg til det blir vær for iskaffe?
-Missi- Skrevet 4. mai 2022 #26786 Skrevet 4. mai 2022 Cid skrev (6 timer siden): Hvis jeg er sulten ja spiser når jeg er sulten @Entern Er du en matelsker? 36, jeg er 63, Neida 😝 Synes den er så kjekk og morsom @Geitis Hvordan fant du på å hete geitis? Hørtes unikt ut 😄 Nei @-Missi- Hvorfor valgte du en strek før og etter navnet? @Strange Doll Er du blitt lei av kg? @Cid hmm vet ikke er en god del år siden det navnet ble laget🤔var nok bare et spontant infall😊 brukt det navnet over ganske mange år på litt forskjellige ting👍 Siden du heter Cid har du sett istid filmene?😊
Entern Skrevet 4. mai 2022 #26787 Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Varierer veldig. Men 1 eller flere av disse; Knekkebrød med brunost eller skinke og gulost. Innimellom egg. Frukt med yoghurt Kjøleskapsgrøt med frukt eller nøtter eller peanøttsmør og syltetøy. Elsker frokost❤️ @Titania Hvordan har du det i dag? @Entern Har du helgeplaner? Skal ikke platesjappesjoppe i alle fall 😄 (Kjøpte masse musikk i går 😄) Det blir forhåpentligvis spasering i Oslo, det er alltid koselig om våren Og sikkert en øl eller ørten på fredag 😮 @FrøkenfrydenHar du helgeplaner?
Titania Skrevet 4. mai 2022 #26788 Skrevet 4. mai 2022 @Frøkenfryden Takk som spør Mentalt går det ok. Forsøker finne NOE å holde på med til helgen, for den vet jeg at blir vanskelig, og kusina mi som egentlig skulle komme for å hjelpe meg å holde hodet i sjakk, måtte jobbe. Men samtidig går det litt lettere enn det har gjort på lenge. Men for hvor lenge.. Også hater jeg jobben verre enn verst, pga en selger som er udugelig og etter snart ett år fortsatt NEKTER å lære seg hvordan ting fungerer mellom de 4 veggene her. Men biter tennene sammen, og satser på å få ryddet i litt annet jeg surrer med i steden Har du en bra dag? 1
Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #26789 Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Og en flaske vin i ny og neeee @Entern Hvor mange kaffekopper per dag? Elsker den teksten, og blir enda bedre på sånn hés trøndardialekt. Bægge ongan brun ån pappa brun å fiiin han meee
Gjest lurven Skrevet 4. mai 2022 #26790 Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Våre foreldre kunne nok hatt en fin kveld sammen for å si det sånn! Jeg kunne også tvilsomme Jørn Hoel sanger etter ferier med kassett. Elsk mæ sakteeeee eeeeelsk mæææ😂 @Fløff Kjoleperson eller bukseperson? 😄
Gjest Cid Skrevet 4. mai 2022 #26791 Skrevet 4. mai 2022 Entern skrev (6 timer siden): Veldig glad i mat😁😁😁 og liker å prøve nye ting 😊 @CidEr du og en matelsker? På det jeg liker @Entern Spilt noe i det siste? Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Må ha 1 før mat, mens jeg lager niste og frokost hører pod. Før mat altså🥰 den smaker så godt. Så en til. De to hjemme er griseviktige! Mulig jeg også tar en på jobb fra nespressomaskin. Ikke så god men duger i nøden. Prøver ta de tre maks. Visstnok er det en grense på mg koffein man bør ha og tror den er liten på mine få kilo😮😆 Du tåler nok 5 🙂👍 @Cid Spiser du forresten frokost? Kom på At jeg kun kjenner til middagene dine. Hilsen matvrak😂 Sjeldent @FrøkenfrydenLiker du te? -Missi- skrev (4 timer siden): @Cid hmm vet ikke er en god del år siden det navnet ble laget🤔var nok bare et spontant infall😊 brukt det navnet over ganske mange år på litt forskjellige ting👍 Siden du heter Cid har du sett istid filmene?😊 Har sett den første mange ganger og den andre en gang, de andre har jeg til gode @-Missi- Så du på fox kids som barn?
Entern Skrevet 4. mai 2022 #26792 Skrevet 4. mai 2022 Cid skrev (1 time siden): På det jeg liker @Entern Spilt noe i det siste? Det vanlige (Dungeon Crawl Stone Soup), har rundet det mange ganger med nye typer personer Siste oppdateringene har vært veldig kule og gjort det lettere å spille mer varierte personer enn før @CidHva har du spilt i det siste?
TheHairyToothfairy Skrevet 4. mai 2022 #26793 Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (7 timer siden): @TheHairyToothfairy Vil du evaluere din første uke med nytt navn? vidunderlig. men usikker på om det har noe med navn å gjøre. @Frøkenfryden hva synes De om mitt nye navn? pros/cons?
Gjest Geitis Skrevet 4. mai 2022 #26794 Skrevet 4. mai 2022 Cid skrev (13 timer siden): Hvis jeg er sulten ja spiser når jeg er sulten @Entern Er du en matelsker? 36, jeg er 63, Neida 😝 Synes den er så kjekk og morsom @Geitis Hvordan fant du på å hete geitis? Hørtes unikt ut 😄 Nei @-Missi- Hvorfor valgte du en strek før og etter navnet? @Strange Doll Er du blitt lei av kg? Store broren min hadde en kompis som kalte meg det en gang😅 jeg så vel veldig opp til disse store gutta og syntes det var kult, men jeg vet ikke hvor han fikk det fra😅 men jeg brukte det som brukernavn på irc og linking før i tiden, så jeg børstet støvet av det når jeg opprettet brukeren her. @Cid Har du mye bilder på veggene hjemme?
Gjest Geitis Skrevet 4. mai 2022 #26795 Skrevet 4. mai 2022 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): 😃👍🏻 ååå vanskelig. Klær er viktig for meg! Ting med farger generelt. Men har en kjole jeg har hatt i årevis, litt fin, med to hull på magen. Herregud, høres krise ut.. 😂 men den er passe fin og passe heit😎 Kanskje jeg må velge den. @Geitis sier din computer ofte noooo?😂 Godt valg! Synes ikke det høres krise ut i det minste jeg! Maskinen min sier nei 50% av tiden tenker jeg😬 jobber med ja og nei spørsmål😅👍 I tillegg så sier jeg dette hver gang den tidligere lederen min spør om noe jeg synes er teit😅 vi har en god tone😅 @Frøkenfryden Hva er ditt dummeste nettkjøp?
Gjest Cid Skrevet 4. mai 2022 #26796 Skrevet 4. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Det vanlige (Dungeon Crawl Stone Soup), har rundet det mange ganger med nye typer personer Siste oppdateringene har vært veldig kule og gjort det lettere å spille mer varierte personer enn før @CidHva har du spilt i det siste? Spiller Evoland 2, veldig bra spill @Entern Har du vurdert å skifte brukernavn før? Geitis skrev (36 minutter siden): Store broren min hadde en kompis som kalte meg det en gang😅 jeg så vel veldig opp til disse store gutta og syntes det var kult, men jeg vet ikke hvor han fikk det fra😅 men jeg brukte det som brukernavn på irc og linking før i tiden, så jeg børstet støvet av det når jeg opprettet brukeren her. @Cid Har du mye bilder på veggene hjemme? Irc og linking? Har ingen @Geitis Er du gift med barn og hele pakken?
Gjest Geitis Skrevet 4. mai 2022 #26797 Skrevet 4. mai 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Spiller Evoland 2, veldig bra spill @Entern Har du vurdert å skifte brukernavn før? Irc og linking? Har ingen @Geitis Er du gift med barn og hele pakken? Irc var noe vi brukte på slutten av 90 tallet/ tidlig 2000 for å chatte på nett😅 linking er det samme som lan. Den tiden internett virkelig var svinedyrt og treigt som sirup, så pleide vi å samles en hel gjeng for å spille å dele filer😅 Jeg er gift med full pakke ja🤩 gjerdet er riktig nok ikke hvitt, men ellers har jeg «full pakke» @Cid Hvor gammel er du?
Gjest Cid Skrevet 4. mai 2022 #26798 Skrevet 4. mai 2022 Geitis skrev (3 minutter siden): Irc var noe vi brukte på slutten av 90 tallet/ tidlig 2000 for å chatte på nett😅 linking er det samme som lan. Den tiden internett virkelig var svinedyrt og treigt som sirup, så pleide vi å samles en hel gjeng for å spille å dele filer😅 Jeg er gift med full pakke ja🤩 gjerdet er riktig nok ikke hvitt, men ellers har jeg «full pakke» @Cid Hvor gammel er du? 30 @Geitis gruer du deg til å bli 40?
Entern Skrevet 4. mai 2022 #26799 Skrevet 4. mai 2022 Cid skrev (27 minutter siden): Spiller Evoland 2, veldig bra spill @Entern Har du vurdert å skifte brukernavn før? Irc og linking? Har ingen @Geitis Er du gift med barn og hele pakken? Noen ganger, tenker av og til at Entern har fått litt bad karma, MEN liker navnet så godt 😀 Pluss at jeg har bare ett bra brukernavn i meg 😅 @CidVurderer du å skifte igjen😆
Gjest Geitis Skrevet 4. mai 2022 #26800 Skrevet 4. mai 2022 Cid skrev (32 minutter siden): 30 @Geitis gruer du deg til å bli 40? Ikke i det heletatt🤩 Tar det med knusende ro i grunnen. Hva med deg @Cid føler du alderen tynge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå