Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #26741 Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Thereseee, du må svare Nei, syns ikke jeg er det. Lite jeg ikke spiser. @Cid likte moren din også hotell cæsar? Haha, denne har gått meg hus forbi 😂 Spiser noe godt og ser film. Eller hører lydbok leser bok, hører musikk og "danser" rundt i stua. Jeg er ikke så veldig crazy ser jeg 😂 Det er ting jeg fint kunne gjort med noen i hus også : Hva med deg?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26742 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (18 minutter siden): Genialt navn 😄 Vepsestikket er det mindre ille alternativet for min del @TheHairyToothfairy Har du fått fartsbot før? Har ingen egentlig @Entern Har du? Shagma 😀 @CidHar du sett den? 😀
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #26743 Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Nei..😬 @Kvakkekyllingen Taco med skjell eller lefse? Lefse! Men skjell er også godt. Men det søler mindre med lefse synes jeg. Kaffe eller te?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26744 Skrevet 3. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (14 minutter siden): Skal sjekke Bobla til Thomas senere en dag 😀👍 Ah, Fenriz, er det han som har noe vingreier? Joda, egentlig. Jeg hater ingen musikk egentlig. Men noe er vanskelig å høre på, for tungt liksom. Eller for lett 😂 Kan hende du har spurt men skader ikke å svare igjen 😀 Anbefales👍😊 Nei det er Vongraven/«Satyr» i Satyricon. Liker du Åge?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26745 Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Teller det på 90-tallet? Winter games og summer games og minesveiper😂😂😂 har ikke noe nå. Men koste meg veldig på fest her forleden med å bokse med en dame i nintendo tror jeg..? @Entern Samme frokosten, brunost-syltetøyskiva også i helgen? Mest hos fattern det der, hjemme hos meg sjøl varierer det veldig 😅 @FrøkenfrydenHva pleier du å spise til frokost?😊
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #26746 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Anbefales👍😊 Nei det er Vongraven/«Satyr» i Satyricon. Liker du Åge? Jaa, det var han det ja. Visste det var en slik metalfyr 😂 Husket ikke hvem. Åge er bra på fest, men hører ikke så ofte på ham bortsett fra i festlige lag 😂 Ikke så mye det heller egentlig. Hva med deg?
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #26747 Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Thereseee, du må svare Nei, syns ikke jeg er det. Lite jeg ikke spiser. @Cid likte moren din også hotell cæsar? Ja @Frøkenfryden Likte dere? Entern skrev (14 minutter siden): Shagma 😀 @CidHar du sett den? 😀 Nei, bra? @Entern Får du jernteppe noen ganger? @Geitis Hvem er det på profilbildet ditt? @Fløff Hva er bakgrunnen til brukernavnet ditt?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26749 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Ja @Frøkenfryden Likte dere? Nei, bra? @Entern Får du jernteppe noen ganger? @Geitis Hvem er det på profilbildet ditt? @Fløff Hva er bakgrunnen til brukernavnet ditt? Bra men veldig annerledes, fransk SF/fantasy fra 80-tallet jeg så som barn og om igjen som voksen. Ja, typisk på jobbintervju 😭😭😭😭 @CidHva liker du best med Ålesund? 😊
-Missi- Skrevet 3. mai 2022 #26750 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): @-Missi- Har du sett en løve på ekte før? Ja😁men i dyrepark da😊
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #26751 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Bra men veldig annerledes, fransk SF/fantasy fra 80-tallet jeg så som barn og om igjen som voksen. Ja, typisk på jobbintervju 😭😭😭😭 @CidHva liker du best med Ålesund? 😊 At familien min bor her @Entern Hvor bor du? -Missi- skrev (3 minutter siden): Ja😁men i dyrepark da😊 Kristiansand sin?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26752 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): At familien min bor her @Entern Hvor bor du? Oslo @CidTreffer du familie ofte? 😊
Gjest Geitis Skrevet 3. mai 2022 #26753 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Ja @Frøkenfryden Likte dere? Nei, bra? @Entern Får du jernteppe noen ganger? @Geitis Hvem er det på profilbildet ditt? @Fløff Hva er bakgrunnen til brukernavnet ditt? @Cid å hvem er på ditt?
AprilLudgate Skrevet 3. mai 2022 #26754 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (15 minutter siden): Ja @Frøkenfryden Likte dere? Nei, bra? @Entern Får du jernteppe noen ganger? @Geitis Hvem er det på profilbildet ditt? @Fløff Hva er bakgrunnen til brukernavnet ditt? At jeg hadde litt dilla på bringebærfløff 😂 Det hadde ingenting med fluffer å gjøre 😅 @Entern Var DET favorittepisoden på Trygdekontoret? Da har du glemt spesialen når han var med Mayhem på turne, og den ganga Black Debbath covret «Night of the vampire». 1
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26755 Skrevet 3. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (33 minutter siden): Jaa, det var han det ja. Visste det var en slik metalfyr 😂 Husket ikke hvem. Åge er bra på fest, men hører ikke så ofte på ham bortsett fra i festlige lag 😂 Ikke så mye det heller egentlig. Hva med deg? Muttern elsket «Lys og Varme» så mye at både fattern og jeg fikk avsmak. Tror fattern heiv plata til slutt😆😆😆😆 Liker Åge ja særlig 4 Pils og en Pizza 😊 Men mest på pub og sånn. Hva synes du om vitsen «Alle land har en Åge, men han i USA er best?» 😆
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #26756 Skrevet 3. mai 2022 Geitis skrev (14 minutter siden): @Cid å hvem er på ditt? Rodney fra Robots, elsker den filmen @Geitis Hvor gammel er du? Entern skrev (16 minutter siden): Oslo @CidTreffer du familie ofte? 😊 Av og til @Entern Du da?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26757 Skrevet 3. mai 2022 Fløff skrev (6 minutter siden): At jeg hadde litt dilla på bringebærfløff 😂 Det hadde ingenting med fluffer å gjøre 😅 @Entern Var DET favorittepisoden på Trygdekontoret? Da har du glemt spesialen når han var med Mayhem på turne, og den ganga Black Debbath covret «Night of the vampire». Ikke Trygdekontoret, Seltzers Boble 😊 Skulle gjerne sett den coveren 😆😆😆 @FløffBurde jeg fått med meg alt av Trygdekontoret? Så bare et par tre episoder.
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26758 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Rodney fra Robots, elsker den filmen @Geitis Hvor gammel er du? Av og til @Entern Du da? Et par ganger i måneden. @CidPleier du å spise kveldsmat?
AprilLudgate Skrevet 3. mai 2022 #26759 Skrevet 3. mai 2022 (endret) Entern skrev (2 minutter siden): Ikke Trygdekontoret, Seltzers Boble 😊 Skulle gjerne sett den coveren 😆😆😆 @FløffBurde jeg fått med meg alt av Trygdekontoret? Så bare et par tre episoder. Åååååh, Fenriz mener jeg har vært på trygdekontoret og. Hallo ja, jeg elsker Trygdekontoret! Litt tregt i starten, men ellers gøy. Parodien på Paradise Hotel var og moro 😅 Men spørsmål: Hva er den fineste coverlåta? Endret 3. mai 2022 av Fløff
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26760 Skrevet 3. mai 2022 Fløff skrev (3 minutter siden): Åååååh, Fenriz mener jeg har vært på trygdekontoret og. Hallo ja, jeg elsker Trygdekontoret! Litt tregt i starten, men ellers gøy. Parodien på Paradise Hotel var og moro 😅 Men spørsmål: Hva er den fineste coverlåta? Judas Priest sin cover av «Diamonds and Rust» av Joan Baez. Beste tv-krim?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå