Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #26721 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Noen mener det, andre ikke 😅 Kunne funket som bluessanger e.l., tror jeg. 😅 Vet ikke helt om det er ja eller nei eller tja eller nja 😀 Hvis jeg sier at en av de tøffeste sangene jeg har hørt involverer althorn, hva sier du da? 😀😀😀 Det er absolutt et ja 😀 Nei, ikke pokker 😂 Er det mulig? Hvilken?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26722 Skrevet 3. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det er absolutt et ja 😀 Nei, ikke pokker 😂 Er det mulig? Hvilken? Celtic Frost: Megiddo (poster fra iPad ellers hadde jeg linket til YouTube) Celtic Frost inspirerte alle de gærne norske black metal banda. Tungt og hardt og mørkt, i dette tilfellet ekstra mørkt og bibelsk og greier. Althornet skaper skikkelig dommedagsstemning👻👻👻👻👻👻👻 Skal jeg slutte å prate om gæern musikk!?😁😁😁😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #26723 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Celtic Frost: Megiddo (poster fra iPad ellers hadde jeg linket til YouTube) Celtic Frost inspirerte alle de gærne norske black metal banda. Tungt og hardt og mørkt, i dette tilfellet ekstra mørkt og bibelsk og greier. Althornet skaper skikkelig dommedagsstemning👻👻👻👻👻👻👻 Skal jeg slutte å prate om gæern musikk!?😁😁😁😁 Fant den ikke på Spotify Eller så leter jeg feil. Haha, nei det er bare morsomt 😂 Men tror ikke jeg rekker å sjekke ut alt, fordi du liker MYE 😆
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26724 Skrevet 3. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Fant den ikke på Spotify Eller så leter jeg feil. Haha, nei det er bare morsomt 😂 Men tror ikke jeg rekker å sjekke ut alt, fordi du liker MYE 😆 Å høre på musikk har blitt en så viktig del av livet mitt ☺️ (Musikk og radio) Istedenfor serier og filmer 😊 Plata Megiddo er på heter To Mega Therion og har cover med bilde av Satan med sprettert 😈😁 Burde jeg startet et musikkprogram? «Enterns Endetidsmusikk» eller noe? 😆
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #26725 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Å høre på musikk har blitt en så viktig del av livet mitt ☺️ (Musikk og radio) Istedenfor serier og filmer 😊 Plata Megiddo er på heter To Mega Therion og har cover med bilde av Satan med sprettert 😈😁 Burde jeg startet et musikkprogram? «Enterns Endetidsmusikk» eller noe? 😆 Jeg hørte althorn 😂 Men jeg kommet fortsatt ikke til å spille det igjen 😄👍 Bra ungene sover her for dette var ikke akkurat barnesang 🤣 Ja, absolutt 😂 Tror det er mye mørkt 😂
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #26726 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (1 time siden): Hva prater du om? Mario men liker Sonic også da, gleder meg til det nye Sonic spillet som skal være åpen verden @TheHairyToothfairy Hva het din aller første bruker, eller altså det første nicket du hadde? Forrige gang jeg hadde 6
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26727 Skrevet 3. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg hørte althorn 😂 Men jeg kommet fortsatt ikke til å spille det igjen 😄👍 Bra ungene sover her for dette var ikke akkurat barnesang 🤣 Ja, absolutt 😂 Tror det er mye mørkt 😂 «THE HARVEST HAS FAILED!!!11!!!» Jepp det er ikke så ofte jeg hører dem, de er/var intense (de holder på fortsatt men har vel bikket 60 tenker jeg 😆) Håper du ikke kom helt i ulage da 🥲 Hadde ikke bare spilt sånn musikk i programmet da, det hadde blitt monotont og jeg hadde blitt sprø 🥴😆 Kanskje du burde høre litt Loreena McKennitt for å roe nervene litt?🤔🤗
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #26728 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): «THE HARVEST HAS FAILED!!!11!!!» Jepp det er ikke så ofte jeg hører dem, de er/var intense (de holder på fortsatt men har vel bikket 60 tenker jeg 😆) Håper du ikke kom helt i ulage da 🥲 Hadde ikke bare spilt sånn musikk i programmet da, det hadde blitt monotont og jeg hadde blitt sprø 🥴😆 Kanskje du burde høre litt Loreena McKennitt for å roe nervene litt?🤔🤗 Hehe 😄😂 Nei det går fint altså! Mine nerver er ganske i vater akkurat nå. Men satte på The highwayman med henne nå likevel 😄👍 Mye roligere og ganske så behagelig ja 😀 Skal du ha besøkende i studio da? Som forteller om sine musikkvaner? 😄
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26729 Skrevet 3. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hehe 😄😂 Nei det går fint altså! Mine nerver er ganske i vater akkurat nå. Men satte på The highwayman med henne nå likevel 😄👍 Mye roligere og ganske så behagelig ja 😀 Skal du ha besøkende i studio da? Som forteller om sine musikkvaner? 😄 Jepp det måtte jeg nok. Sånne programmer kan være veldig fine. 😊 Kan forresten anbefale podden Seltzers Boble, der Thomas Seltzer hadde med gjester. 😀 Min favorittepisode var seffern den med «Fenriz» i Darkthrone, de kjenner hverandre og satt og tullet og fjaset akkurat som oss på sosial forumet 😆😆 Innimellom spilte de gammel hardrock og en (obligatorisk?) Darkthrone sang. Bortsett fra den sangen (tenk Celtic Frost men med skriking og mer lo-fi og mindre teknisk og primitiv lyd) var det et veldig snilt program, jeg tenkte «herregud for 30 år siden gikk folk rundt og var livredd denne koselige, smårare nissen» 😆😆😆 Men favoritten her på forumet hadde nok vært episoden med Christer Falk der de fant det merkeligste, rareste og teiteste av norske sanger, som Lalla Carlsens sang om kokain 😆😆😆😆😆😆 (artig nok reagerer jeg mer på The Highwayman enn Megiddo sjøl, litt sånn Megiddo: jaha det er dommedag, greit🙄😐. Highwayman: neeeeeei nå døøøøør de aaaaargh 😭😁) Har du alltid vært veldig åpen for å prøve ut musikk? (har jeg spurt om det før!?😳)
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #26730 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (23 timer siden): @Frøkenfryden Er du en gavmild person? Ja tenker jeg er ganske raus med både på gi ting, og si ting. @Cid blir du her inne likevel..?🙃❤️ 1
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #26731 Skrevet 3. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): LøytnantFraBergen elns. @Cid myggstikk som klør lenge eller vepsestikk som gjør veldig vondt der og da? hva er best? Genialt navn 😄 Vepsestikket er det mindre ille alternativet for min del @TheHairyToothfairy Har du fått fartsbot før? Entern skrev (5 timer siden): Ikke noe spesielt, men skal innom bruktplatebutikk etter jobb, og så kjøpe meg skikkelig pizza tenker jeg 😁 @CidFavoritt tegnefilm? Har ingen egentlig @Entern Har du?
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #26732 Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja tenker jeg er ganske raus med både på gi ting, og si ting. @Cid blir du her inne likevel..?🙃❤️ For nå @Frøkenfryden Er kg ditt første forum?
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #26733 Skrevet 3. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): ikkeno å være lei seg for, jeg overlevde nah, tror ikke Sid dukker opp igjen, jeg er visst ikke så sleip som jeg hadde sett for meg at jeg ville være. men tannfe passer bra til min jobb. @Frøkenfryden hvor langt kan du hoppe fra stillestående? @Entern stuper du gjerne fra 20meteren? @Cid hva er det lengste du har løpt? @Hoppetaujenta hvor langt er det perfekte hoppetauet? @lurven hva er det lengste du har vært våken i et strekk? @Kvakkekyllingen hva er det lengste du har sovet i et strekk? @Kuk hvor høy er du? evt lang. Utrolig kort. Er kort. Hopper kort. gleder meg til kuk svarer her!!😂 @Geitis har du snekkerbukse i 3D/ Live også?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #26734 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (18 minutter siden): Jepp det måtte jeg nok. Sånne programmer kan være veldig fine. 😊 Kan forresten anbefale podden Seltzers Boble, der Thomas Seltzer hadde med gjester. 😀 Min favorittepisode var seffern den med «Fenriz» i Darkthrone, de kjenner hverandre og satt og tullet og fjaset akkurat som oss på sosial forumet 😆😆 Innimellom spilte de gammel hardrock og en (obligatorisk?) Darkthrone sang. Bortsett fra den sangen (tenk Celtic Frost men med skriking og mer lo-fi og mindre teknisk og primitiv lyd) var det et veldig snilt program, jeg tenkte «herregud for 30 år siden gikk folk rundt og var livredd denne koselige, smårare nissen» 😆😆😆 Men favoritten her på forumet hadde nok vært episoden med Christer Falk der de fant det merkeligste, rareste og teiteste av norske sanger, som Lalla Carlsens sang om kokain 😆😆😆😆😆😆 (artig nok reagerer jeg mer på The Highwayman enn Megiddo sjøl, litt sånn Megiddo: jaha det er dommedag, greit🙄😐. Highwayman: neeeeeei nå døøøøør de aaaaargh 😭😁) Har du alltid vært veldig åpen for å prøve ut musikk? (har jeg spurt om det før!?😳) Skal sjekke Bobla til Thomas senere en dag 😀👍 Ah, Fenriz, er det han som har noe vingreier? Joda, egentlig. Jeg hater ingen musikk egentlig. Men noe er vanskelig å høre på, for tungt liksom. Eller for lett 😂 Kan hende du har spurt men skader ikke å svare igjen 😀
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #26735 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (6 timer siden): Ikke ofte nok, men 1-2 ganger i uka? @FrøkenfrydenHar du noe forhold til data-/tv-spill? Teller det på 90-tallet? Winter games og summer games og minesveiper😂😂😂 har ikke noe nå. Men koste meg veldig på fest her forleden med å bokse med en dame i nintendo tror jeg..? @Entern Samme frokosten, brunost-syltetøyskiva også i helgen?
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #26736 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (5 timer siden): Farssiden er kjempestor, morssiden liten. @FrøkenfrydenLiker du å fiske? Nei..😬 @Kvakkekyllingen Taco med skjell eller lefse?
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #26737 Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Ja, til fuglekvitter🥰 liker det godt. Lurt valg. Tross litt reisevei❤️ Prøver også besøke mine så ofte jeg får til. Trist å høre hsn var syk. @Kvakkekyllingen Hva gjør du på om du har en hel ettermiddag og kveld for deg selv uten planer eller andre folk? Thereseee, du må svare Cid skrev (7 timer siden): Nei @Entern Liker du å bo på hotell? Noen @Frøkenfryden Er du kresen på mat? @TheHairyToothfairy Trodde du på tannfeen når du var liten? Nei, syns ikke jeg er det. Lite jeg ikke spiser. @Cid likte moren din også hotell cæsar?
Frøkenfryden Skrevet 3. mai 2022 #26738 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (11 minutter siden): For nå @Frøkenfryden Er kg ditt første forum? Jepp, man skulle ikke tro det. Har jo mye på hjertet. @Entern skravlet du et annet sted enn her i pausen din?
Gjest Geitis Skrevet 3. mai 2022 #26739 Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Utrolig kort. Er kort. Hopper kort. gleder meg til kuk svarer her!!😂 @Geitis har du snekkerbukse i 3D/ Live også? Visst har jeg snekkerbukser 🤩 @Frøkenfryden Har du ett favorittplagg?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26740 Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jepp, man skulle ikke tro det. Har jo mye på hjertet. @Entern skravlet du et annet sted enn her i pausen din? Fattern ringte 😊 @FrøkenfrydenHvordan har dagen vært? 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå