TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2022 #26681 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Blir det ny dagbok nå da? "Den hårete tannfeens forretninger, og masse krøll og fanteri" Det har jeg aldri telt men må ha vært når jeg har løpt for å rekke busser Men nå løper jeg ikke sånn lenger, gidder ikke å ødelegge meg selv bare for å rekke en tidligere buss @TheHairyToothfairy Når vi snakker om tannfeer, tror barna dine på den? Jeg husker fra min egen barndom hvor kult det var å våkne opp til en 20 kroning under glasset 😄 den gang man fikk kjøpt noe betydelig for så lite 😝 faen, dagboken hadde jeg faktisk glemt. skjer liksom ikke noe særlig i den, og jeg eier ikke engasjement nok til å involvere meg uten tilførsel av galskap. da blir det en sutredagbok raskere enn fy, og det er få ting her i verden som er så utrolig udelikat som en sutrende meg. mine to eldste gjør nok ikke, men den yngste er helt oppslukt av tingeling og feer og alver. @Cid hva er kulest; modeller av fly, panservogner, biler eller tog? hva skal jeg bygge?
AprilLudgate Skrevet 3. mai 2022 #26682 Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Aldri. Tror ikke tinder fantes da jeg var singel. 11 år siden.. men var på andre sider. En fyr jeg trodde jeg hadde trivelig samtale med ville plutselig møte meg i Frognerparken og klippe av meg alle klærne. Takket nei😆 når man har 5000 trenger man slik t-skjorte!! Egentlig på1000 også😂😂😂 @Fløff Har du stukket av veldig kjapt fra date noen gang? @Cid Liker du prøve nyheter i butikkene? Jeg har faktisk aldri vært på date 😂 Ble forelska/involvert i mannen min når jeg var russ, vi surret rundt i 1 års tid før vi ble sammen. Men jeg havnet i 2 cringe situasjoner, den ene varte i 2 uker 😂 Rar situasjon, det var en sånn presse seg på og ikke ta nei for et nei eller hint - heldigvis ikke seksuelt. Lærte mye om andre og meg selv da (var tenåring). @Entern Har du noen gang får rare/ekle forespørsler fra damer/menn?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26683 Skrevet 3. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (47 minutter siden): ikkeno å være lei seg for, jeg overlevde nah, tror ikke Sid dukker opp igjen, jeg er visst ikke så sleip som jeg hadde sett for meg at jeg ville være. men tannfe passer bra til min jobb. @Frøkenfryden hvor langt kan du hoppe fra stillestående? @Entern stuper du gjerne fra 20meteren? @Cid hva er det lengste du har løpt? @Hoppetaujenta hvor langt er det perfekte hoppetauet? @lurven hva er det lengste du har vært våken i et strekk? @Kvakkekyllingen hva er det lengste du har sovet i et strekk? @Kuk hvor høy er du? evt lang. Har høydeskrekk og er ikke så god til å svømme så NEI 😦 @TheHairyToothfairySiste film du så? Var den bra?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26684 Skrevet 3. mai 2022 Fløff skrev (5 minutter siden): Jeg har faktisk aldri vært på date 😂 Ble forelska/involvert i mannen min når jeg var russ, vi surret rundt i 1 års tid før vi ble sammen. Men jeg havnet i 2 cringe situasjoner, den ene varte i 2 uker 😂 Rar situasjon, det var en sånn presse seg på og ikke ta nei for et nei eller hint - heldigvis ikke seksuelt. Lærte mye om andre og meg selv da (var tenåring). @Entern Har du noen gang får rare/ekle forespørsler fra damer/menn? Ja verste var ei gammel dame som tok hånda rett ned i buksa mi på pub 😲 @FløffHva var siste boka du leste?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26685 Skrevet 3. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ooo vanskelig! Minst glad i lam. Midten kylling. Okse vinner. Tartar🥰 God biff.. mm.. Gryter med godt kjøtt 🥰 Spiser dog nokså mye fisk og veggis og altså. @Entern spiser du ofte fisk? Ikke ofte nok, men 1-2 ganger i uka? @FrøkenfrydenHar du noe forhold til data-/tv-spill?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26686 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (1 time siden): Nei @Entern Liker du å bo på hotell? Noen @Frøkenfryden Er du kresen på mat? @TheHairyToothfairy Trodde du på tannfeen når du var liten? Ja da føler jeg meg litt kul 😎 @CidEr det noe du gleder deg til?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #26687 Skrevet 3. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): ikkeno å være lei seg for, jeg overlevde nah, tror ikke Sid dukker opp igjen, jeg er visst ikke så sleip som jeg hadde sett for meg at jeg ville være. men tannfe passer bra til min jobb. @Frøkenfryden hvor langt kan du hoppe fra stillestående? @Entern stuper du gjerne fra 20meteren? @Cid hva er det lengste du har løpt? @Hoppetaujenta hvor langt er det perfekte hoppetauet? @lurven hva er det lengste du har vært våken i et strekk? @Kvakkekyllingen hva er det lengste du har sovet i et strekk? @Kuk hvor høy er du? evt lang. Jeg er usikker altså, sikkert 15-16 timer 😆 Du da? Jeg har ikke taggefunksjon så får ikke spurt noen fler
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26688 Skrevet 3. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (7 minutter siden): Jeg er usikker altså, sikkert 15-16 timer 😆 Du da? Jeg har ikke taggefunksjon så får ikke spurt noen fler Hei @KvakkekyllingenHva skal du ha til middag i dag?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #26689 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Hei @KvakkekyllingenHva skal du ha til middag i dag? Hei! Jeg er usikker. Får se om jeg finner noe godt på butikken. Har du noe tips? 😄
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26690 Skrevet 3. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hei! Jeg er usikker. Får se om jeg finner noe godt på butikken. Har du noe tips? 😄 Jeg tror det blir pizza på meg i dag så...pizza??? 😃 @KvakkekyllingenLiker du sild?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #26691 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg tror det blir pizza på meg i dag så...pizza??? 😃 @KvakkekyllingenLiker du sild? Pizza, nam! Takk! Kommer ikke hjem før om noen timer så det blir ferdigmat iallefall 😂 Nei, eller jeg vet ikke. Tror ikke jeg har smakt så mye sild. Sursild går ned men blir vel noe annet med stekt sild. @Entern Har du planer for sommerferien? Vet ikke om du fikk spørsmålet før tråden forsvant her om dagen 😛
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26692 Skrevet 3. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Pizza, nam! Takk! Kommer ikke hjem før om noen timer så det blir ferdigmat iallefall 😂 Nei, eller jeg vet ikke. Tror ikke jeg har smakt så mye sild. Sursild går ned men blir vel noe annet med stekt sild. @Entern Har du planer for sommerferien? Vet ikke om du fikk spørsmålet før tråden forsvant her om dagen 😛 Ingen spesielle planer nei. Blir vel å besøke fattern og slekt tenker jeg ☺️ @KvakkekyllingenOg du?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #26693 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ingen spesielle planer nei. Blir vel å besøke fattern og slekt tenker jeg ☺️ @KvakkekyllingenOg du? Koselig det Familietur til Sørlandet på hytte. Mange barn og voksne 😄 Gleder meg Ellers en ukes tid i Nordland hos foreldrene til samboer. Har du masse slekt?
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2022 #26694 Skrevet 3. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (30 minutter siden): Jeg er usikker altså, sikkert 15-16 timer 😆 Du da? Jeg har ikke taggefunksjon så får ikke spurt noen fler 4 døgn elns. våknet på sykehus. tidenes timetravel. @Fløff hva er kulest; elg, rein eller hjort? dådyr er ikke lov, de er diskvalifiserte.
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26695 Skrevet 3. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Koselig det Familietur til Sørlandet på hytte. Mange barn og voksne 😄 Gleder meg Ellers en ukes tid i Nordland hos foreldrene til samboer. Har du masse slekt? Farssiden er kjempestor, morssiden liten. @FrøkenfrydenLiker du å fiske?
Gjest Cid Skrevet 3. mai 2022 #26696 Skrevet 3. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): faen, dagboken hadde jeg faktisk glemt. skjer liksom ikke noe særlig i den, og jeg eier ikke engasjement nok til å involvere meg uten tilførsel av galskap. da blir det en sutredagbok raskere enn fy, og det er få ting her i verden som er så utrolig udelikat som en sutrende meg. mine to eldste gjør nok ikke, men den yngste er helt oppslukt av tingeling og feer og alver. @Cid hva er kulest; modeller av fly, panservogner, biler eller tog? hva skal jeg bygge? Jeg hadde dagbøker før på kg men jeg ble lei av å skulle finne på hva jeg skulle skrive, skjer lite i livet mitt så ikke mye å oppdatere om men syntes det ble for personlig også. Enklere å bare delta i andre tråder uten noen forpliktelser Må velge fly, Air Force One 😁 @TheHairyToothfairy Kunne du tenkt å bli en politikker og havne i regjeringen? Entern skrev (39 minutter siden): Ja da føler jeg meg litt kul 😎 @CidEr det noe du gleder deg til? Til jeg skal besøke mamma snart @Entern Der da? @Kvakkekyllingen Har du sett på kvakkpakket?
Entern Skrevet 3. mai 2022 #26697 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): @Entern Der da? Ikke noe spesielt, men skal innom bruktplatebutikk etter jobb, og så kjøpe meg skikkelig pizza tenker jeg 😁 @CidFavoritt tegnefilm?
Gjest lurven Skrevet 3. mai 2022 #26698 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (2 timer siden): Blir det ny dagbok nå da? "Den hårete tannfeens forretninger, og masse krøll og fanteri" Det har jeg aldri telt men må ha vært når jeg har løpt for å rekke busser Men nå løper jeg ikke sånn lenger, gidder ikke å ødelegge meg selv bare for å rekke en tidligere buss @TheHairyToothfairy Når vi snakker om tannfeer, tror barna dine på den? Jeg husker fra min egen barndom hvor kult det var å våkne opp til en 20 kroning under glasset 😄 den gang man fikk kjøpt noe betydelig for så lite 😝 Ca 23 timer
TheHairyToothfairy Skrevet 3. mai 2022 #26699 Skrevet 3. mai 2022 Cid skrev (17 minutter siden): @TheHairyToothfairy Kunne du tenkt å bli en politikker og havne i regjeringen? neh. måten norske politikere behandles på fra folk, presse og andre politikere tilsier at jeg potensielt hadde vært på forsiden av avisen hver uke for å bjeffe tilbake. @Cid sonic eller mario?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. mai 2022 #26700 Skrevet 3. mai 2022 Entern skrev (49 minutter siden): Farssiden er kjempestor, morssiden liten. @FrøkenfrydenLiker du å fiske? Veldig! Fra land og båt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå