Frøkenfryden Skrevet 2. mai 2022 #26641 Skrevet 2. mai 2022 Entern skrev (2 timer siden): Hm...kommer an på, ender veldig ofte opp i sentrum 😅 @FrøkenfrydenHva slags alkoholholdig drikke liker du best? Jeg er superglad i boblende vin. Gjerne cremant men også prosecco. Og noen champagner. Kan skruppeløst finne på å drikke sjampis en tirsdag om jeg føler for det😁 Må også Ha med dessertvin. Kjøper veldig gjerne det til desserten om jeg spiser ute. Tokaj og eiswein og rød dessertvin og sånn🤩 @Entern Enn du?
powerpuffen Skrevet 2. mai 2022 #26642 Skrevet 2. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Kanskje litt sånn venner-som-skravler-på-cafe-tråd? 🙂 @Lacuna skulle ikke du begynne i jobb i mai? Eller roter jeg nå? Går det bra?🙂 Begynner i juni. Leverer masteroppgave første halvdel av juni, så skal få den unna først! I dag kjøpte vi leilighet også! 1
Frøkenfryden Skrevet 2. mai 2022 #26643 Skrevet 2. mai 2022 Lacuna skrev (Akkurat nå): Begynner i juni. Leverer masteroppgave første halvdel av juni, så skal få den unna først! I dag kjøpte vi leilighet også! Når alle milepæler i livet samme halvår!😃😃😃 grattis! 1
powerpuffen Skrevet 2. mai 2022 #26644 Skrevet 2. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Når alle milepæler i livet samme halvår!😃😃😃 grattis! Livet har virkelig planer for meg i 2022 kjenner jeg. Takk! 2
AprilLudgate Skrevet 2. mai 2022 #26645 Skrevet 2. mai 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (1 time siden): Tror det er hund. Har dog aldri hatt det. @Fløff Beste å gjøre en fredag? Neh, det går mye i det her da: Hva med dere @jukkapalme @Entern og @Frøkenfryden? 😅 Sånn helt realistisk? 😂 Endret 2. mai 2022 av Fløff 1
Entern Skrevet 2. mai 2022 #26646 Skrevet 2. mai 2022 Fløff skrev (6 minutter siden): Neh, det går mye i det her da: Hva med dere @jukkapalme @Entern og @Frøkenfryden? 😅 Sånn helt realistisk? 😂 Ser veldig kjent ut. For 15 år siden kunne jeg gå ut 2 dager på rad og jobbe på 100% effekt, i dag tar det meg 2 dager å komme meg etter 1 sånn kveld; som ung var jeg alltid oppe hele natta og sov minimalt, så sover jeg masse; jeg blir latere og latere…😀😀😀😀 @FløffLiker du Simpsons? 😀 1
Entern Skrevet 2. mai 2022 #26647 Skrevet 2. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Ja! Mye. Blir ledd litt av😂 Starter forfra og føler den knappen er storveis😂 Dagsnytt 18 hver dag! Mens jeg koker middag🙂 @Entern Bor du nær jobben din? Nei men bor nær t-bane og jobben er rett ved t-banestasjon så veldig effektivt 😀 @FrøkenfrydenGjør du?
Frøkenfryden Skrevet 2. mai 2022 #26648 Skrevet 2. mai 2022 Fløff skrev (11 minutter siden): Neh, det går mye i det her da: Hva med dere @jukkapalme @Entern og @Frøkenfryden? 😅 Sånn helt realistisk? 😂 Jeg hater å ha planer fredag som er større enn å lage god mat hjemme og sovne på sofa ca 21.15. 😂 @Cid sovner du ofte på sofaen? @Fløff likte du å holde kondomkursene dine eller ble du brydd?
Frøkenfryden Skrevet 2. mai 2022 #26649 Skrevet 2. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Nei men bor nær t-bane og jobben er rett ved t-banestasjon så veldig effektivt 😀 @FrøkenfrydenGjør du? Lurt! Meget nær! Typ 1 km. Elsker det. Pendlet før. langt.. Har brukt et halvt liv samlet i brynstunnellen i veiarbeid.😔 @Entern besøker du faren din mye?
AprilLudgate Skrevet 2. mai 2022 #26650 Skrevet 2. mai 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Jeg hater å ha planer fredag som er større enn å lage god mat hjemme og sovne på sofa ca 21.15. 😂 @Cid sovner du ofte på sofaen? @Fløff likte du å holde kondomkursene dine eller ble du brydd? Lol 😂 Heldigvis skulle jeg stort sett kjøpe inn til frivillige som skulle holde kursene. Men den ganga var ganske festlig. Dog, når jeg måtte hente disse 5tusen kondomene tok jeg på meg en genser med organisasjonens navn på så det ikke skulle se ut som jeg var prostituert. @Frøkenfryden og @Lacuna: Har dere vært på Tinder, og hva er det kleineste som har forekommet der?
Entern Skrevet 2. mai 2022 #26651 Skrevet 2. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jeg er superglad i boblende vin. Gjerne cremant men også prosecco. Og noen champagner. Kan skruppeløst finne på å drikke sjampis en tirsdag om jeg føler for det😁 Må også Ha med dessertvin. Kjøper veldig gjerne det til desserten om jeg spiser ute. Tokaj og eiswein og rød dessertvin og sånn🤩 @Entern Enn du? Liker britisk øl (ale og ipa) og whisky, og akevitt, og rosévin, best, men liker det meste unntatt flertallet av surøl. Liker forresten hetvin (portvin osv) 😀 og dessertvin 😀 @Frøkenfrydenokse vs lam vs kylling (mat)
Entern Skrevet 2. mai 2022 #26652 Skrevet 2. mai 2022 Frøkenfryden skrev (22 minutter siden): Lurt! Meget nær! Typ 1 km. Elsker det. Pendlet før. langt.. Har brukt et halvt liv samlet i brynstunnellen i veiarbeid.😔 @Entern besøker du faren din mye? Så ofte som mulig egentlig, vanligvis et par ganger i måneden. Han var alvorlig syk for 2-3 år siden og da begynte jeg p besøke oftere enn før (men vi har alltid vært venner og jeg har alltid besøkt ganske jevnlig). @FrøkenfrydenSpaserer du ofte til jobb? 😀
powerpuffen Skrevet 2. mai 2022 #26653 Skrevet 2. mai 2022 Fløff skrev (2 minutter siden): Lol 😂 Heldigvis skulle jeg stort sett kjøpe inn til frivillige som skulle holde kursene. Men den ganga var ganske festlig. Dog, når jeg måtte hente disse 5tusen kondomene tok jeg på meg en genser med organisasjonens navn på så det ikke skulle se ut som jeg var prostituert. @Frøkenfryden og @Lacuna: Har dere vært på Tinder, og hva er det kleineste som har forekommet der? Jeg har vært på Tinder ja, men det er over fire år siden, så skal ærlig innrømme at jeg ikke husker så mye. Tror egentlig aldri jeg har opplevd noe skikkelig kleint. Men, det var en i samme blokk som meg som superliket meg. Ikke helt min type, men matchet tilbake likevel fordi jeg tenkte det var ok å bli kjent med noen i området. Skjønte rimelig raskt at han var koko, og han tok ikke nei for et nei. Han sendte meg drøssevis av rare, litt stygge meldinger fordi jeg ikke var interessert i noe mer enn et vennskap. I tillegg virket det som han fulgte med på når jeg var hjemme og ikke, og en fredagskveld jeg vasket klær fulgte han dritings etter meg til fellesvaskeriet. Da snudde jeg meg mot han og ba han om å la meg være i fred. Endte med at han nærmest presset meg opp i et hjørne. Da løp jeg fra klærne mine og ventet lenge nok til at jeg visste at han hadde forlatt området. I etterkant husket han visstnok ingenting. Mest kleint for han enn for meg. 1
Gjest Cid Skrevet 2. mai 2022 #26654 Skrevet 2. mai 2022 Entern skrev (5 timer siden): Nei har bare sett første Avengers filmen @CidEr Endgame bra? Veldig @Entern Sett masken? @Lacuna Har du lastet opp på YouTube før? Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Nei. Har ikke tålmodighet. Og dessuten er det alt for varmt 😆 Liker å være ute da, å gjøre ting. Du da? Nei Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Kan man nesten si at dette har blitt en "bli veldig godt kjent med brukere/sjekking light-tråd? Var slik jeg fant Kody Brown og Fritjof til deg Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Hmm nei føler ikke jeg kan si det. Har nok ikke gjort ting jeg angrer på egentlig. Og lenge siden jeg drakk såpass også, mest i 20-åra, mer siviliser nå. 😆 @Cid er du en sånn person som føler du må ut hver dag? Mer motsatt @Frøkenfryden Er du en gavmild person? Frøkenfryden skrev (45 minutter siden): Jeg hater å ha planer fredag som er større enn å lage god mat hjemme og sovne på sofa ca 21.15. 😂 @Cid sovner du ofte på sofaen? @Fløff likte du å holde kondomkursene dine eller ble du brydd? Nei aldri, bare sengen 😄 Lacuna skrev (15 minutter siden): Jeg har vært på Tinder ja, men det er over fire år siden, så skal ærlig innrømme at jeg ikke husker så mye. Tror egentlig aldri jeg har opplevd noe skikkelig kleint. Men, det var en i samme blokk som meg som superliket meg. Ikke helt min type, men matchet tilbake likevel fordi jeg tenkte det var ok å bli kjent med noen i området. Skjønte rimelig raskt at han var koko, og han tok ikke nei for et nei. Han sendte meg drøssevis av rare, litt stygge meldinger fordi jeg ikke var interessert i noe mer enn et vennskap. I tillegg virket det som han fulgte med på når jeg var hjemme og ikke, og en fredagskveld jeg vasket klær fulgte han dritings etter meg til fellesvaskeriet. Da snudde jeg meg mot han og ba han om å la meg være i fred. Endte med at han nærmest presset meg opp i et hjørne. Da løp jeg fra klærne mine og ventet lenge nok til at jeg visste at han hadde forlatt området. I etterkant husket han visstnok ingenting. Mest kleint for han enn for meg. Skulle anmeldt han, ufyselig oppførsel 😡
Entern Skrevet 2. mai 2022 #26655 Skrevet 2. mai 2022 Cid skrev (18 minutter siden): Veldig @Entern Sett masken? @Lacuna Har du lastet opp på YouTube før? Nei Var slik jeg fant Kody Brown og Fritjof til deg Mer motsatt @Frøkenfryden Er du en gavmild person? Nei aldri, bare sengen 😄 Skulle anmeldt han, ufyselig oppførsel 😡 Ja likte den godt 😀 @CidSett alle James Bond filmene?
Kruset Skrevet 2. mai 2022 #26656 Skrevet 2. mai 2022 On 5/1/2022 at 2:42 PM, Frøkenfryden said: Man kommer også ofte langt med det. 🙂 Ikke inntrykk av at du satt med så laber selvfølelse heller altså. @Kruset hva syns du er det beste med jobben din? Det aller beste er når det plutselig løsner litt for elevene, og ting går riktig vei. Det er enten det plutselig går opp et lys i matematikk, eller man finner motivasjon og gode vaner, eller det løsner sosialt. I tillegg til når man får se nye, gode sider av elevene. En som strever litt viser seg å være helt rå på å danse, noen som strever sosialt viser seg å være en kjempeflink fadder. @Frøkenfryden Hvis du skulle valgt deg et annet yrke enn du har i dag, hva ville du vært? @Sola de Hva er drømmereisemålet ditt?
Gjest Cid Skrevet 2. mai 2022 #26657 Skrevet 2. mai 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Ja likte den godt 😀 @CidSett alle James Bond filmene? Nei @Entern Har du?
powerpuffen Skrevet 2. mai 2022 #26658 Skrevet 2. mai 2022 Cid skrev (35 minutter siden): @Lacuna Har du lastet opp på YouTube før? Jepp, men kun fordi det var nødvendig i forbindelse med en innlevering på studier. Den er oppført som privat. @FløffHvis du MÅTTE velge en middagsrett å spise for resten av livet, hva hadde du valgt da? @Cid Hva er den beste serien du har sett i år? @Frøkenfryden Har du et feriested å anbefale av type syden?
Gjest Cid Skrevet 2. mai 2022 #26659 Skrevet 2. mai 2022 Lacuna skrev (Akkurat nå): Jepp, men kun fordi det var nødvendig i forbindelse med en innlevering på studier. Den er oppført som privat. @FløffHvis du MÅTTE velge en middagsrett å spise for resten av livet, hva hadde du valgt da? @Cid Hva er den beste serien du har sett i år? @Frøkenfryden Har du et feriested å anbefale av type syden? Av serier jeg har oppdaget i år? Cobra Kai @Lacuna Har du sett de gamle karate kid filmene?
Entern Skrevet 2. mai 2022 #26660 Skrevet 2. mai 2022 Cid skrev (24 minutter siden): Nei @Entern Har du? Ja og flere ganger 😀 @CidLiker du Star Trek?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå