Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #26581 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Haha! Han må ha syntes det, hadde jo junk in the trunk da vi ble sammen.🤪 Eehm sove nå! må rekke spm @Kvakkekyllingen Ingen brukerstøtte du kan ringe gråtende til om krøllalfa!? Aner ikke. Kan jo forsøke til uka Nå er øya så tørre at jeg ikke får frem tårer uansett 😂
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #26582 Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (På 30.4.2022 den 8.37): Ja vanligvis, må ha kaffe om morgenen 😅 @FrøkenfrydenLiker du te? Liker, men aldri noe jeg velger å drikke, bare når jeg er syk. @Entern Hva kjennetegner en god dag i ditt liv?
Entern Skrevet 1. mai 2022 #26583 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Liker, men aldri noe jeg velger å drikke, bare når jeg er syk. @Entern Hva kjennetegner en god dag i ditt liv? At jeg har det bra og slapper av, ikke stresser eller engster meg for ting men har den der rolige slappe av følelsen ☺️ God mat er ofte involvert 😀 @FrøkenfrydenLiker du spicy/sterk mat?🌶 1
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #26584 Skrevet 1. mai 2022 mia83 skrev (23 timer siden): Våknet tidlig bare. Men sovnet igjen handler 2-3 ganger i uka. Veldig leit å høre om søstra di godt å gråte innimellom og lette på trykket. Kan ikke holde alt inni seg hele tiden. Følelsene må ut Bra du har godt humør da! Det er også viktig! Da føles livet lettere. Hva er din favoritt-grønnsak? Aha skjønner. Du var nokså tidlig for en søndag i dag også! 😃 Takk for det Mia❤️🙂 Det streifer jevnlig innom hodet men det går fint med meg altså🙂 ååå så vanskelig spørsmål! Haha. Tenkte lenge i går. Klarte ikke svare😂 Spiser myyye grønt og sliter med å velge. Men sånn, bruker heeeele tiden blir løk. Om det er sånn smakamessig så har jeg oppdaget svartkål i år. Stekt med smør. Nydelig🥰 @Kvakkekyllingen kan nye telefonen noen kule triks også ?
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #26585 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Eller som paps sier .. Hunnawei 🤓 Hunnawei med blutått😄
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #26586 Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (13 minutter siden): Hunnawei med blutått😄 Åå nå savnet jeg pappa.. bra han kommer lørdag❤️
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #26587 Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): At jeg har det bra og slapper av, ikke stresser eller engster meg for ting men har den der rolige slappe av følelsen ☺️ God mat er ofte involvert 😀 @FrøkenfrydenLiker du spicy/sterk mat?🌶 Å ha det bra og spise godt syns jeg også er fine momenter i bra dag, trenger ikke skje så mye. 🙂 Altfor gjenkjennelig det med stress og engstelse (neida psykologer slipper ikke unna slikt heller, om dere tror det😆) Mann sier jeg har hatt enorm fremgang. Jeg vet ikke om jeg merker det alltid selv men han sier det er stor forskjell på kryddertoleransen min nå og da vi møttes. Men på restaurant, indisk f eks, så ber jeg om mildest. @Kvakkekyllingen Hva liker du best ved utseendet ditt? @Entern Ser du lineær tv?
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #26588 Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (13 timer siden): 😆 Ja Men var så sliten etter rave i går så jeg orka ikke Du hang jo bare bak gardina? 😂
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #26589 Skrevet 1. mai 2022 Entern skrev (På 30.4.2022 den 8.38): Er elendig til å lage mat 🥴 Men liker å kokkelere med det jeg får til da 😅 Lærte fattern å like spansk ost og oliven til norsk spekemat f.eks. 😀 @FrøkenfrydenHva slags musikk liker du best? 😀 Det står respekt av å lære en far slikt👍 Je tror min musikksmak kræsjer litt med dere andre her🙃 Jeg er ikke flink å høre på nye ting og sånn. Hører det samme mye. Er nok mest på R&b, rap og pop. Typ: Rihanna og Timberlake og Beyonce gjennom voksenlivet. (Jeg har likt å danse så det har nok påvirket smak også, dansbarhet😃) Og litt Kanye West, Jay z og sånt. Nå; en lang Drake-fase. @Entern Hva er din beste konsertopplevelse?
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #26590 Skrevet 1. mai 2022 (endret) Fløff skrev (På 30.4.2022 den 10.07): @Frøkenfryden og @Entern Dere MÅ ha 3 ulike kjæledyr og spesifisere type/rase. Hvilke blir det og hvorfor? Norsk skogskatt. Kastrert han. De er myke og late og kosete og jeg vokste opp med det. Nabohunden som jeg koser med gjennom verandasprinkler hver dag. Aner ikke hva det er men elsker den ❤️ Bilde vedlegges nede her. Cockatiel-fugl. Mann må også få noe og han digger det og er vant med det. Og ingen av disse tre spiser hverandre da😂 @jukkapalme føler du deg vel inne i klikken nå? 🙃 Endret 1. mai 2022 av Frøkenfryden 1
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #26591 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Aha skjønner. Du var nokså tidlig for en søndag i dag også! 😃 Takk for det Mia❤️🙂 Det streifer jevnlig innom hodet men det går fint med meg altså🙂 ååå så vanskelig spørsmål! Haha. Tenkte lenge i går. Klarte ikke svare😂 Spiser myyye grønt og sliter med å velge. Men sånn, bruker heeeele tiden blir løk. Om det er sånn smakamessig så har jeg oppdaget svartkål i år. Stekt med smør. Nydelig🥰 @Kvakkekyllingen kan nye telefonen noen kule triks også ? Ikke som jeg har funnet ut enda 🤣 Men har ikke prøvd å fikle så mye med den egentlig. Så lenge den kan ringe og sende sms og jeg kan være her er jeg ganske fornøyd 😁 @Cid: Skal du noe spennende i dag @frøkenfryden: Er du ofte på farten? @Entern: Gleder du deg til sommeren? Sånn, i tilfelle noen ser dette 😂
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #26592 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Å ha det bra og spise godt syns jeg også er fine momenter i bra dag, trenger ikke skje så mye. 🙂 Altfor gjenkjennelig det med stress og engstelse (neida psykologer slipper ikke unna slikt heller, om dere tror det😆) Mann sier jeg har hatt enorm fremgang. Jeg vet ikke om jeg merker det alltid selv men han sier det er stor forskjell på kryddertoleransen min nå og da vi møttes. Men på restaurant, indisk f eks, så ber jeg om mildest. @Kvakkekyllingen Hva liker du best ved utseendet ditt? @Entern Ser du lineær tv? Hmmmmm, må tenke ass, det er så mye 😂 Neida, heller motsatt 🤣 Men tjaa, kanskje håret 😀 Vanskelig spørsmål 😂
Gjest Cid Skrevet 1. mai 2022 #26593 Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (31 minutter siden): Ikke som jeg har funnet ut enda 🤣 Men har ikke prøvd å fikle så mye med den egentlig. Så lenge den kan ringe og sende sms og jeg kan være her er jeg ganske fornøyd 😁 @Cid: Skal du noe spennende i dag @frøkenfryden: Er du ofte på farten? @Entern: Gleder du deg til sommeren? Sånn, i tilfelle noen ser dette 😂 Bare være inne @Kvakkekyllingen Der da?
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #26594 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (11 timer siden): Ja det er trist at noen av mine næres liv var så vondt syns jeg. Ja familie med flere barn. Litt kontakt🙂 Ingen fare, tenker det meste ksn spørres om her så er det bare lov å ikke svare også🙂 @lurven Hva er du mest fornøyd med ved deg selv? Vanskelig spørsmål, er egentlig ikke spesielt fornøyd med noe
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #26595 Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (19 minutter siden): Vanskelig spørsmål, er egentlig ikke spesielt fornøyd med noe Å? Ikke noen egenskaper du syns er bra ved deg selv🥺?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #26596 Skrevet 1. mai 2022 Cid skrev (1 time siden): Bare være inne @Kvakkekyllingen Der da? Vi rydder og river vegg. Kanskje besøke pappa en tur.
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #26597 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Åå nå savnet jeg pappa.. bra han kommer lørdag❤️ Det blir koselig da.
Entern Skrevet 1. mai 2022 #26598 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Å ha det bra og spise godt syns jeg også er fine momenter i bra dag, trenger ikke skje så mye. 🙂 Altfor gjenkjennelig det med stress og engstelse (neida psykologer slipper ikke unna slikt heller, om dere tror det😆) Mann sier jeg har hatt enorm fremgang. Jeg vet ikke om jeg merker det alltid selv men han sier det er stor forskjell på kryddertoleransen min nå og da vi møttes. Men på restaurant, indisk f eks, så ber jeg om mildest. @Kvakkekyllingen Hva liker du best ved utseendet ditt? @Entern Ser du lineær tv? Jepp 😊 @FrøkenfrydenGjør du?
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #26599 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Å? Ikke noen egenskaper du syns er bra ved deg selv🥺? Nei, ikke noe spesielt. Tror andre er bedre til å svare på det enn meg
Entern Skrevet 1. mai 2022 #26600 Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Det står respekt av å lære en far slikt👍 Je tror min musikksmak kræsjer litt med dere andre her🙃 Jeg er ikke flink å høre på nye ting og sånn. Hører det samme mye. Er nok mest på R&b, rap og pop. Typ: Rihanna og Timberlake og Beyonce gjennom voksenlivet. (Jeg har likt å danse så det har nok påvirket smak også, dansbarhet😃) Og litt Kanye West, Jay z og sånt. Nå; en lang Drake-fase. @Entern Hva er din beste konsertopplevelse? Iron Maiden, for over 20 år siden @FrøkenfrydenEr du god til å danse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå