Entern Skrevet 30. april 2022 #26541 Skrevet 30. april 2022 Fløff skrev (2 minutter siden): @Frøkenfryden og @Entern Dere MÅ ha 3 ulike kjæledyr og spesifisere type/rase. Hvilke blir det og hvorfor? Katt (korthåret) - elsker katter og en helt allminnelig katt er koselig å ha. Katt (Maine Coon) - fordi et digert kattebeist på mange kg, det er kjæledyret sitt det!! Hund (Glen of Imaal terrier) - skal jeg ha hund må den være av moderat størrelse og grei å ha med å gjøre. Pluss, irsk! @FløffHva slags musikk liker du?
Gjest lurven Skrevet 30. april 2022 #26542 Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Det skjønner jeg godt når det varer lenge❤️ Virker som du er i turmodus om dagen da, det skal du ha👍🏻 Gidder du forbrenne min middag fra i går? Takk på forhånd😂 @jukkapalme Er du en frokostperson? Og hva spiser du i såfall? Har nok med å forbrenne min halve pizza og 2 liter Pepsi fra i går. Du har mer å gå på enn meg, du kan legge på deg 5kg uten å bli overvektig
Gjest lurven Skrevet 30. april 2022 #26543 Skrevet 30. april 2022 @Cid hva jobber du med @Athena79 har du barn
TheHairyToothfairy Skrevet 30. april 2022 #26544 Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): @TheHairyToothfairy Trodde du på tannfeen som liten? nei, men så ble jeg dørvakt. og da lærte jeg alt om tannfeer. @Frøkenfryden filmsøndag, hva er de topp beste filmene fra slike søndager?
AprilLudgate Skrevet 30. april 2022 #26545 Skrevet 30. april 2022 (endret) Entern skrev (2 timer siden): Katt (korthåret) - elsker katter og en helt allminnelig katt er koselig å ha. Katt (Maine Coon) - fordi et digert kattebeist på mange kg, det er kjæledyret sitt det!! Hund (Glen of Imaal terrier) - skal jeg ha hund må den være av moderat størrelse og grei å ha med å gjøre. Pluss, irsk! @FløffHva slags musikk liker du? Herregud den hunden var søt 🥰 Maine Coon blir jo som en liten hund om de vokser mega 👀 Skavvise musikk: Egentlig mye forskjellige sjangere, så litt sånn utdrag: - Tyngre rock (Meshuggah, Kriegsmachine og sånt+mildere greier som Tool osv). Det skal være seigt og hardt, ikke powermetal/trash/goth/newmetal. Særlig ikke newmetal. - Jazz: mye norske artister, men takler ikke type psychojazz 😅 - Blues/bluegrass/noe country: liker for eksempel veldig godt «sometimes I cry» av Chris Stapleton - Noe popsjanger bred greie: Susanne Sundfør og denslags ELSKER Anja Garbarek og Lucy Swann Klassisk gikk det mye av i mine yngre dager som nokså lite talentfull sopran😅 Og jeg liker ikke Tix, men hun låtskriveren som fremførte låta Fallen Angel på museet er helt 😭 Og så elsker jeg soul/funk, og generelt endel med røtter i afroamerikansk kultur. Min MEGA Guilty pleasure er Cardi B 😂 Det ER så vulgært og dama er maksimalt fet. @Athena79 og @Entern - dere må ta eventuell utdannelse på nytt/for første gang. Hva velger dere, og hvorfor? Endret 30. april 2022 av Fløff
Entern Skrevet 30. april 2022 #26546 Skrevet 30. april 2022 Fløff skrev (5 minutter siden): Herregud den hunden var søt 🥰 Maine Coon blir jo som en liten hund om de vokser mega 👀 Skavvise musikk: Egentlig mye forskjellige sjangere, så litt sånn utdrag: - Tyngre rock (Meshuggah, Kriegsmachine og sånt+mildere greier som Tool osv). Det skal være seigt og hardt, ikke powermetal/trash/goth/newmetal. Særlig ikke newmetal. - Jazz: mye norske artister, men takler ikke type psychojazz 😅 - Blues/bluegrass/noe country: liker for eksempel veldig godt «sometimes I cry» av Chris Stapleton - Noe popsjanger bred greie: Susanne Sundfør og denslags ELSKER Anja Garbarek og Lucy Swann Klassisk gikk det mye av i mine yngre dager som nokså lite talentfull sopran😅 Og jeg liker ikke Tix, men hun låtskriveren som fremførte låta Fallen Angel på museet er helt 😭 Og så elsker jeg soul/funk, og generelt endel med røtter i afroamerikansk kultur. Min MEGA Guilty pleasure er Cardi B 😂 Det ER så vulgært og dama er maksimalt fet. @Athena79 og @Entern - dere må ta eventuell utdannelse på nytt/for første gang. Hva velger dere, og hvorfor? Du har god musikksmak da 😀 Vi liker noe av det samme. Liker klassisk (særlig tidlig 1900 tall type Vaughan Williams og Holst), gammel afroamerikansk blues og Soul (Motown, Tina osv) og Susanne Sundfør❤️ og faren til Anja Garbarek. Sjøl om vi liker litt forskjellig metall da men metall = metall 😊 (jeg liker black og death og doom og gammeldags heavy. Må tilstå å like litt power (Blind Guardian) og trash (særlig nyere norsk som Deathhammer) men alle metall fans er søsken på Jorden😊😊😊😊😊😊 Jeg velger kunsthøgskole tror jeg. Akademikerlivet funket ikke helt for meg og jeg er helt avhengig av å tegne hver dag, hvis jeg ikke slo igjennom kunstnerisk kunne jeg helt fint blitt illustratør eller tegneserietegner eller designer eller noe 😁 En kunstner jeg kjenner mener jeg lager fin plakatkunst selv om jeg er ufaglært 😊😊😊😊😊😊😊 Fattig kunstner >>>>>>> lavtlønnet historiker 😅 @FløffHar du en favorittforfatter? 1
AprilLudgate Skrevet 30. april 2022 #26547 Skrevet 30. april 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Du har god musikksmak da 😀 Vi liker noe av det samme. Liker klassisk (særlig tidlig 1900 tall type Vaughan Williams og Holst), gammel afroamerikansk blues og Soul (Motown, Tina osv) og Susanne Sundfør❤️ og faren til Anja Garbarek. Sjøl om vi liker litt forskjellig metall da men metall = metall 😊 (jeg liker black og death og doom og gammeldags heavy. Må tilstå å like litt power (Blind Guardian) og trash (særlig nyere norsk som Deathhammer) men alle metall fans er søsken på Jorden😊😊😊😊😊😊 Jeg velger kunsthøgskole tror jeg. Akademikerlivet funket ikke helt for meg og jeg er helt avhengig av å tegne hver dag, hvis jeg ikke slo igjennom kunstnerisk kunne jeg helt fint blitt illustratør eller tegneserietegner eller designer eller noe 😁 En kunstner jeg kjenner mener jeg lager fin plakatkunst selv om jeg er ufaglært 😊😊😊😊😊😊😊 Fattig kunstner >>>>>>> lavtlønnet historiker 😅 @FløffHar du en favorittforfatter? Gøy! Jeg er rævva på alt kunstnerisk. Jeg kjørte samfunnsfagakademikerkarriere 😅 Og Jan Garbarek har jeg noen gamle CD-plater av, hørte sykt mye på det en periode. Men ja, favorittforfatter i min ungdomstid var utvilsomt Sigrid Undset. Nå er jeg langt mindre pretensiøs, og elsker Tore Renberg. Absolutt alt han har skrevet slukes! Særlig triologien. Eeeeeeelsk! Hva er dine topp 3 favorittbøker da @Entern og @lurven
Gjest lurven Skrevet 30. april 2022 #26548 Skrevet 30. april 2022 Fløff skrev (3 minutter siden): Gøy! Jeg er rævva på alt kunstnerisk. Jeg kjørte samfunnsfagakademikerkarriere 😅 Og Jan Garbarek har jeg noen gamle CD-plater av, hørte sykt mye på det en periode. Men ja, favorittforfatter i min ungdomstid var utvilsomt Sigrid Undset. Nå er jeg langt mindre pretensiøs, og elsker Tore Renberg. Absolutt alt han har skrevet slukes! Særlig triologien. Eeeeeeelsk! Hva er dine topp 3 favorittbøker da @Entern og @lurven Har ikke lest bøker etter at jeg ble voksen, Men likte best Lukas-kasha hans 2 første liv,Charlie og sjokoladefabrikken og Tom sawyer da jeg var liten
Entern Skrevet 30. april 2022 #26549 Skrevet 30. april 2022 Fløff skrev (30 minutter siden): Gøy! Jeg er rævva på alt kunstnerisk. Jeg kjørte samfunnsfagakademikerkarriere 😅 Og Jan Garbarek har jeg noen gamle CD-plater av, hørte sykt mye på det en periode. Men ja, favorittforfatter i min ungdomstid var utvilsomt Sigrid Undset. Nå er jeg langt mindre pretensiøs, og elsker Tore Renberg. Absolutt alt han har skrevet slukes! Særlig triologien. Eeeeeeelsk! Hva er dine topp 3 favorittbøker da @Entern og @lurven Robert E. Howard: The Hour of the Dragon Tove Jansson: Sent i November Honoré Balzac: Far Goriot @FløffHadde du en favorittperson i Skam?
jukkapalme Skrevet 30. april 2022 #26550 Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Det skjønner jeg godt når det varer lenge❤️ Virker som du er i turmodus om dagen da, det skal du ha👍🏻 Gidder du forbrenne min middag fra i går? Takk på forhånd😂 @jukkapalme Er du en frokostperson? Og hva spiser du i såfall? Ikke noe frokostmenneske, nei. Spiser sjelden noe før tidligst kl 10, i helgene blir klokken fort 12 også. Vet det ikke er så bra, men får vondt i magen om jeg spiser for tidlig. Spiser skyr eller rundstykke med pålegg. Lager også havregrøt av og til når jeg har hjemmekontor. @Frøkenfryden: favorittdyr?
Gjest Cid Skrevet 30. april 2022 #26551 Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Takk @Entern og @lurven Veldig trist. Og en litt vanskelig sorg da hun tok livet sitt. Skjedde mye vanskelig samme året også. Men jeg tror jeg er ganske robust, jeg gråter kanskje litt over ting i livet nesten ukentlig da.. haha.. men jeg har med meg en sånn tanke om at «jeg klarte 2020, da klarer jeg alt». En ny tro på min egen stødighet. Og så føler jeg meg ikke endret som vesen, jeg er fortsatt humoristisk og fjasete og meg. Det er fint🙂 @Entern Har du partner/kone/kjæreste og barn? @mia83 Er du tidlig oppe i helga av en grunn? @Cid Hva syns du er din beste egenskap? Du er tøff At jeg er gavmild? Vet ikke helt, synes det blir rart å skulle si en god egenskap om meg selv 😛 @Frøkenfryden Har du hatt fylleangst før? Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Var det de fjernet pga at hvit mann var fremstilt svart? Jeg syns ikke det var helt ok altså.. altså at å fjerne var feil. Min mening. jeg har ikke søskenbarn jeg har særlig kontakt med. Alltid bodd langt unna. Jeg har gode venner. Heldigvis. Det blor litt min familie. Prøver være flink til å si ja til ting med de, ekstra bevisst på det nå. 🙂 Håper du får det hyggelig med moren din Cid. @Cid Skal hun lage bra mat til deg? 😃 @lurven Er det du jobber med noe du har tatt høyere utdannelse i? Eller sånn man lærer på yrkesfag som lærling og sånn? Blir nok det Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Hurra! Håper vi fortsetter å imponere deg. Du havnet jo nesten uforskyldt med meg på date i Oslo i kveld, fikk du med deg det? 😂😂😂 Talk about tilbakekomst. Jeg fikk oppklart min sivilstatus så det ordnet seg. Det var nok godt ment👍🏻 Fjas kan misforstås. Takker❤️ Hyggelig at du likte det var et nytt fjes in town😃 Jeg er litt fristet til å svare deg litt ordentlig, espressoen kicker inn. Hehe, så jeg slår til! Jeg hoppet inn her litt for å joine sånn kosthold-livsstil litt sporadisk. I mars så ble jeg superforkjøla og hjemme i dagesvis fra jobb, og havnet da inne på sosial prat, der jeg nokså kjapt koste meg en del. @Cid skal ta litt av æren, du tok veldig fint imot meg og gav meg sånn dagens rose der jeg satt med snytesårene mine❤️ Flere bidrog også mye til at jeg koste meg her! Fin gjeng, tenkte jeg, Så var det så koselig at jeg ble plutselig hengende mye her. Og kanskje så jeg at det fylte litt en liten ledig plass/tomrom i livet. At jeg på fritid var litt mindre sosial med tull og fjas enn det jeg trengte, jobb krever mye av hjerte og hode, og etter jobb trengte jeg å få være litt tullehøne her. Så følte det dekket litt et sosialt behov som ikke alltid fylles på en ordinær mandag. Så jeg føler det er et bevisst valg å bli værende her nå. Fordi det føles bra for meg🙂 Sånn, neste gang lover jeg svare kort og fyndig! 😂 @Entern Hva er din guilty pleasure? Jeg satt raskt pris på din tilstedeværelse her, du kom inn som en positiv og sprudlende person og det er veldig kjekt 😄 håper du blir her i lang tid fremover Kvakkekyllingen skrev (6 timer siden): Skal straks til Trondheim. Ellers blir det vel å besøke pappa i morgen. Håper du koser deg Entern skrev (5 timer siden): Ja 😀 Kjente noen som hadde svart-hvitt tv men alle jeg kjente hadde tv 😀 @CidNår fikk du ditt første tv spill? 😀 Når jeg var 3-4 år, Super Nintendo med Donkey Kong Country @Entern Du da? Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Hei alle. Jeg er ikke med i denne tråden, men det hender at jeg leser litt innimellom, ca to ganger i året... Jeg vi bare si at det der med guilty pleasure....kvitt dere med det stempelet og stå for deres valg med rett rygg; uansett hva det dreier seg om, er det ingenting å skamme seg for. Dere får lov til å ha det hyggelig av meg. Kloke ord fra en klok dame 👏
Entern Skrevet 30. april 2022 #26552 Skrevet 30. april 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Du er tøff At jeg er gavmild? Vet ikke helt, synes det blir rart å skulle si en god egenskap om meg selv 😛 @Frøkenfryden Har du hatt fylleangst før? Blir nok det Jeg satt raskt pris på din tilstedeværelse her, du kom inn som en positiv og sprudlende person og det er veldig kjekt 😄 håper du blir her i lang tid fremover Håper du koser deg Når jeg var 3-4 år, Super Nintendo med Donkey Kong Country @Entern Du da? Kloke ord fra en klok dame 👏 Var 10, Nintendo, Super Mario Bros. De to første Zelda spillene var favorittene 😀 Hadde allerede spilt litt data da😅 Rogue var favoritten (så klart) 😀 @CidSå du Skam?
Gjest Cid Skrevet 30. april 2022 #26553 Skrevet 30. april 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Var 10, Nintendo, Super Mario Bros. De to første Zelda spillene var favorittene 😀 Hadde allerede spilt litt data da😅 Rogue var favoritten (så klart) 😀 @CidSå du Skam? Nei liker ikke sånt, lillesøstera mi så på da @Entern Meldt deg på farmen enda?
Frøkenfryden Skrevet 30. april 2022 #26554 Skrevet 30. april 2022 lurven skrev (4 timer siden): Har nok med å forbrenne min halve pizza og 2 liter Pepsi fra i går. Du har mer å gå på enn meg, du kan legge på deg 5kg uten å bli overvektig Ja da blir jeg nok bare mer deilig
Entern Skrevet 30. april 2022 #26555 Skrevet 30. april 2022 Cid skrev (1 time siden): Nei liker ikke sånt, lillesøstera mi så på da @Entern Meldt deg på farmen enda? Nehei 😅 @CidDu da? 😃
Gjest Cid Skrevet 30. april 2022 #26556 Skrevet 30. april 2022 Entern skrev (1 time siden): Nehei 😅 @CidDu da? 😃 Alltid @Entern Hadde du sett på om jeg var med?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 30. april 2022 #26557 Skrevet 30. april 2022 lurven skrev (6 timer siden): @Cid hva jobber du med @Athena79 har du barn Nei, har ikke barn. Fløff skrev (5 timer siden): Herregud den hunden var søt 🥰 Maine Coon blir jo som en liten hund om de vokser mega 👀 Skavvise musikk: Egentlig mye forskjellige sjangere, så litt sånn utdrag: - Tyngre rock (Meshuggah, Kriegsmachine og sånt+mildere greier som Tool osv). Det skal være seigt og hardt, ikke powermetal/trash/goth/newmetal. Særlig ikke newmetal. - Jazz: mye norske artister, men takler ikke type psychojazz 😅 - Blues/bluegrass/noe country: liker for eksempel veldig godt «sometimes I cry» av Chris Stapleton - Noe popsjanger bred greie: Susanne Sundfør og denslags ELSKER Anja Garbarek og Lucy Swann Klassisk gikk det mye av i mine yngre dager som nokså lite talentfull sopran😅 Og jeg liker ikke Tix, men hun låtskriveren som fremførte låta Fallen Angel på museet er helt 😭 Og så elsker jeg soul/funk, og generelt endel med røtter i afroamerikansk kultur. Min MEGA Guilty pleasure er Cardi B 😂 Det ER så vulgært og dama er maksimalt fet. @Athena79 og @Entern - dere må ta eventuell utdannelse på nytt/for første gang. Hva velger dere, og hvorfor? Psykiatriker eller psykolog, fordi jeg har stor interesse for psykologi. og psykiske lidelser.
Gjest lurven Skrevet 30. april 2022 #26558 Skrevet 30. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Ja da blir jeg nok bare mer deilig Mer å ta i, mer å være glad i sa franzen
Entern Skrevet 30. april 2022 #26559 Skrevet 30. april 2022 Cid skrev (1 time siden): Alltid @Entern Hadde du sett på om jeg var med? Sett på og heiet 😊 @CidHva tror du du hadde vært best til?😀
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. april 2022 #26560 Skrevet 30. april 2022 Cid skrev (6 timer siden): Du er tøff At jeg er gavmild? Vet ikke helt, synes det blir rart å skulle si en god egenskap om meg selv 😛 @Frøkenfryden Har du hatt fylleangst før? Blir nok det Jeg satt raskt pris på din tilstedeværelse her, du kom inn som en positiv og sprudlende person og det er veldig kjekt 😄 håper du blir her i lang tid fremover Håper du koser deg Når jeg var 3-4 år, Super Nintendo med Donkey Kong Country @Entern Du da? Kloke ord fra en klok dame 👏 Takk! Fin og lang dag😃 Får ikke til å tagge folk nå. Fått ny telefon, må finne ut først hvordan jeg gjør det 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå