Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (11 timer siden):

Takk! Jeg er opptatt med å bære inn vegg til nytt bad, vet ikke om jeg rekker det 😭 Vel, kommer vel en dag til med rave 😆

Herrefred hvor mye godt du spiser 😳👍 Kan jeg være deg for noen dager? 😆

Haha. Vi kan bytte liv litt?  😜

@Kvakkekyllingen Finst det restauranter å gå ut på i din nærhet eller er det superlangt?

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Frøkenfryden skrev (24 minutter siden):

Jeg tok opp musikkvideoer på VHS❤️❤️❤️😂 

@Kvakkekyllingen Ble dette badet du ofret rave for på stell?

Ikke enda. Har akkurat begynt å rive vegger for noen dager siden. Nå ligger platene og venter på oss. Men det blir senere en dag :)

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Haha. Vi kan bytte liv litt?  😜

@Kvakkekyllingen Finst det restauranter å gå ut på i din nærhet eller er det superlangt?

Det er noen kro her 😜 Vet ikke om jeg kan kalle det resteurant. Må nok et stykke da ja 🤣

@Frøkenfryden Er du på hotell gjennom jobben? :)

Skrevet
Athena79 skrev (8 timer siden):

Diverse grønnsaker, pålegg, melk, smør og youghurt. 

Hvilken dagligvare butikk handler du helst på ?

Handler mye på døra fra Oda. Det er deilig i hverdagen. Men liker supergodt å gå på fin matbutikk med ferskdisk og handle til helga. En veldig fin Jacobsbutikk er nok min favoritt. Mange Meny synes jeg også er bra. 

@Athena79 Er du en sånn som liker prøve nyheter i matbutikken?

Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

Jeg var født i 91 så definitivt ja 😄 Jeg brukte vhs til jeg var 11-12 år og vi fikk oss DVD-spiller, nå har jeg sluttet å kjøpe filmer fysisk. Men har fortsatt flere titals med DVD-er inne på boden :P

@Entern Hadde dere tv når du var barn?

Ja 😀

Kjente noen som hadde svart-hvitt tv men alle jeg kjente hadde tv 😀

@CidNår fikk du ditt første tv spill? 😀

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Takk @Entern og @lurven Veldig trist. Og en litt vanskelig sorg da hun tok livet sitt. Skjedde mye vanskelig samme året også. Men jeg tror jeg er ganske robust, jeg gråter kanskje litt over ting i livet nesten ukentlig da.. haha.. men jeg har med meg en sånn tanke om at «jeg klarte 2020, da klarer jeg alt». En ny tro på min egen stødighet. Og så føler jeg meg ikke endret som vesen, jeg er fortsatt humoristisk og fjasete og meg. Det er fint🙂

@Entern Har du partner/kone/kjæreste og barn? 
@mia83 Er du tidlig oppe i helga av en grunn? 
@Cid Hva syns du er din beste egenskap?

Nei jeg er singel og barnløs 😑

@FrøkenfrydenHar du barn? 😊

Skrevet

Hurra! Håper vi fortsetter å imponere deg. Du havnet jo nesten uforskyldt med meg på date i Oslo i kveld, fikk du med deg det? 😂😂😂 Talk about tilbakekomst. Jeg fikk oppklart min sivilstatus så det ordnet seg. Det var nok godt ment👍🏻 Fjas kan misforstås. 

Takker❤️ Hyggelig at du likte det var et nytt fjes in town😃

Jeg er litt fristet til å svare deg litt ordentlig, espressoen kicker inn. Hehe, så jeg slår til! 
Jeg hoppet inn her litt for å joine sånn kosthold-livsstil litt sporadisk. I mars så ble jeg superforkjøla og hjemme i dagesvis fra jobb, og havnet da inne på sosial prat, der jeg nokså kjapt koste meg en del. @Cid skal ta litt av æren, du tok veldig fint imot meg og gav meg sånn dagens rose der jeg satt med snytesårene mine❤️ Flere bidrog også mye til at jeg koste meg her! Fin gjeng, tenkte jeg,  Så var det så koselig at jeg ble plutselig hengende mye her. Og kanskje så jeg at det fylte litt en liten ledig plass/tomrom i livet. At jeg på fritid var litt mindre sosial med tull og fjas enn det jeg trengte, jobb krever mye av hjerte og hode, og etter jobb trengte jeg å få være litt tullehøne her. Så følte det dekket litt et sosialt behov som ikke alltid fylles på en ordinær mandag. Så jeg føler det er et bevisst valg å bli værende her nå. Fordi det føles bra for meg🙂

Sånn, neste gang lover jeg svare kort og fyndig! 😂

@Entern Hva er din guilty pleasure?

Takk for kjempefint svar 😀

Jeg skammer meg ikke over så mye akkurat men enkelte band (Nightwish, Rhapsody, Manowar) er vel en guilty pleasure, og litt tegneserier (japansk Manga og amerikanske superheltserier) også forsåvidt 😅 selv om jeg sluttet å følge med på sistnevnte for 10 år siden og det er veldig lite Manga jeg er kjempeinteressert i 😅

@FrøkenfrydenHva studerte du?

Skrevet

Hei alle. Jeg er ikke med i denne tråden, men det hender at jeg leser litt innimellom, ca to ganger i året...
Jeg vi bare si at det der med guilty pleasure....kvitt dere med det stempelet og stå for deres valg med rett rygg;
uansett hva det dreier seg om, er det ingenting å skamme seg for. Dere får lov til å ha det hyggelig av meg. :jepp: 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Hei alle. Jeg er ikke med i denne tråden, men det hender at jeg leser litt innimellom, ca to ganger i året...
Jeg vi bare si at det der med guilty pleasure....kvitt dere med det stempelet og stå for deres valg med rett rygg;
uansett hva det dreier seg om, er det ingenting å skamme seg for. Dere får lov til å ha det hyggelig av meg. :jepp: 

Det er en fin innstilling 🤗🤗🤗

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden):

Elsker å danse og riste på min rompe til Sean Pauls «get busy». Skal øve på å stå for det🙃

• Liker 1
Skrevet
Kvakkekyllingen skrev (1 time siden):

Det er noen kro her 😜 Vet ikke om jeg kan kalle det resteurant. Må nok et stykke da ja 🤣

@Frøkenfryden Er du på hotell gjennom jobben? :)

Kro😁 Kan være stas. 

Ikke gjennom jobben, sykehuset pleier ikke bjuda på det gitt😆

Gjennom litt sånn slags frivillig arbeid. 

@Kvakkekyllingen Har du venner i nærheten der du bor,  eller drar du på sånn helgeturer for vennetreffings?

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Handler mye på døra fra Oda. Det er deilig i hverdagen. Men liker supergodt å gå på fin matbutikk med ferskdisk og handle til helga. En veldig fin Jacobsbutikk er nok min favoritt. Mange Meny synes jeg også er bra. 

@Athena79 Er du en sånn som liker prøve nyheter i matbutikken?

Det er jeg, liker å prøve noe nytt :)

Skrevet
Entern skrev (23 minutter siden):

Takk for kjempefint svar 😀

Jeg skammer meg ikke over så mye akkurat men enkelte band (Nightwish, Rhapsody, Manowar) er vel en guilty pleasure, og litt tegneserier (japansk Manga og amerikanske superheltserier) også forsåvidt 😅 selv om jeg sluttet å følge med på sistnevnte for 10 år siden og det er veldig lite Manga jeg er kjempeinteressert i 😅

@FrøkenfrydenHva studerte du?

Bra! Enig med det dere slo fast her. Man trenger ikke skamme seg over så mye. Det syns jeg var brfriende med å gå mot 40 år, jeg ble mer sånn. 🙂

Først litt teaterting en del år. Så psykolog, profesjon. 

@Entern Drikker du kaffe aller først på dagen? Før mat og sånn?

Skrevet
Entern skrev (34 minutter siden):

Nei jeg er singel og barnløs 😑

@FrøkenfrydenHar du barn? 😊

Nei, ingen barn. Selvvalgt🙂 

@Entern Liker du å kokkelere?

Skrevet

Bra! Enig med det dere slo fast her. Man trenger ikke skamme seg over så mye. Det syns jeg var brfriende med å gå mot 40 år, jeg ble mer sånn. 🙂

Først litt teaterting en del år. Så psykolog, profesjon. 

@Entern Drikker du kaffe aller først på dagen? Før mat og sånn?

Ja vanligvis, må ha kaffe om morgenen 😅

@FrøkenfrydenLiker du te?

Skrevet

Nei, ingen barn. Selvvalgt🙂 

@Entern Liker du å kokkelere?

Er elendig til å lage mat 🥴

Men liker å kokkelere med det jeg får til da 😅

Lærte fattern å like spansk ost og oliven til norsk spekemat f.eks. 😀

@FrøkenfrydenHva slags musikk liker du best? 😀

Skrevet
Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Kan godt skje at jeg drikker et glass boblende vin eller to. Syns det er litt stas å lage noe god mat gjerne også, og vi ser Nytt på Nytt. Jeg bruker sovne midt i🙈 (pleier holde døgnrytmen i helga også). 

@mia83 Er du sånn ukeshandler? 

Våknet tidlig bare. Men sovnet igjen :jepp: handler 2-3 ganger i uka. 

Veldig leit å høre om søstra di :klem: godt å gråte innimellom og lette på trykket. Kan ikke holde alt inni seg hele tiden.  Følelsene må ut :hug:  Bra du har godt humør da! Det er også viktig! Da føles livet lettere. 

Hva er din favoritt-grønnsak?

• Liker 1
Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Takk @Entern og @lurven Veldig trist. Og en litt vanskelig sorg da hun tok livet sitt. Skjedde mye vanskelig samme året også. Men jeg tror jeg er ganske robust, jeg gråter kanskje litt over ting i livet nesten ukentlig da.. haha.. men jeg har med meg en sånn tanke om at «jeg klarte 2020, da klarer jeg alt». En ny tro på min egen stødighet. Og så føler jeg meg ikke endret som vesen, jeg er fortsatt humoristisk og fjasete og meg. Det er fint🙂

@Entern Har du partner/kone/kjæreste og barn? 
@mia83 Er du tidlig oppe i helga av en grunn? 
@Cid Hva syns du er din beste egenskap?

🥺oi da er det jo ekstra trist😕

Hadde hun barn, har du kontakt med familien hennes? ( sorry hvis jeg spør for mye🙁)

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

Var det de fjernet pga at hvit mann var fremstilt svart? Jeg syns ikke det var helt ok altså.. altså at å fjerne var feil. Min mening.

jeg har ikke søskenbarn jeg har særlig kontakt med. Alltid bodd langt unna. Jeg har gode venner. Heldigvis. Det blor litt min familie. Prøver være flink til å si ja til ting med de, ekstra bevisst på det nå. 🙂

Håper du får det hyggelig med moren din Cid. @Cid Skal hun lage bra mat til deg? 😃

@lurven Er det du jobber med noe du har tatt høyere utdannelse i? Eller sånn man lærer på yrkesfag som lærling og sånn? 

Nei det er ikke rakettforskning😄

Er ikke yrkesfag engang😆

Bare begynte og har lært meg jobben gradvis 

Jobben er ikke så veldig avansert, men man må kunne litt sånn elektronisk registrering av forskjellige ting og kunne lese byggtegninger og sånn. Men det har jeg bare lært meg selv etterhvert. Det er heller ikke superavansert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...