Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
lurven skrev (1 minutt siden):

Åå trist da🥺 er det eneste søsteren du hadde?

Ja. Vi var bare to. Takk❤️ Det går bra. Livet fortsetter jo🙂

Endret av Frøkenfryden
Videoannonse
Annonse
Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (12 minutter siden):

Kom på jobb og alt så vanlig ut, skulle hjem og plutselig måtte jeg gjennom en burger-kioskkø av psychosupporters på vei til bilen😂

Nye klienter?

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Ja man må vel gå videre, men det er nok ikke lett

Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

Nye klienter?

Haha. Hvem vet. Husker da de spilte U2 med beautiful day på full guffe under trening der.. mens vi jobbet🤪🙈

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Haha. Hvem vet. Husker da de spilte U2 med beautiful day på full guffe under trening der.. mens vi jobbet🤪🙈

Fin sang å bruke i terapi det😀

Skrevet
lurven skrev (Akkurat nå):

Ja man må vel gå videre, men det er nok ikke lett

Nei det er ikke noe man antar vil skje liksom. Selv om sånt skjer overalt hele tiden så tenker man jo det skjer andre. Så er man plutselig andre selv. 

Skrevet

Nå er alt avsporet., ikke bra for samvittighetsfulle meg, får det på stell i morgen👍

Skrevet
Nilus skrev (20 timer siden):

Jeg har ikke sett mer enn første og halve sesong 2 av game of thrones. Trodde det skulle være gøy. Er er jo bare hotell Cæsar versjon av fantasy.

Hvem er Juni og Christian der? :P Daenerys og Jon Snow?

Entern skrev (16 timer siden):

Lærte meg baryton som barn i korps men ellers nei dessverre 😑

Har innimellom fantasert om å lære meg bassgitar 🤷🏻‍♂️

@CidHar du sett Nissene På Låven/Skog og Hei/Bingen? (En av de morsommere i Hotell Cæsar var med der hvis jeg ikke husker helt feil)

Pelle ja, har sett de to første og de første episodene av i bingen men de fjernet serien så jeg får ikke sett resten -_-

@Entern Har du DVD-er?

Kvakkekyllingen skrev (7 timer siden):

Takk!

Klart det! Vi trenger menn og kvinner i alle fasonger, med hår og uten! Bare å joine i kveld kl 20.45! 😂

Det høres ut som en fin plan :) Han kan jo også joine 🤣 Hvis ikke er det godt å slappe av også 😃👍

Jepp! Jeg hater ingenting av musikk. Men det er noe som er vanskelig å høre på, altså bråk 😆

@Entern Har du fått tegnet noe mer?

@Cid Har du planer for helgen?

Besøke mamma i morgen

@Kvakkekyllingen har du?

Frøkenfryden skrev (12 minutter siden):

Har du søskenbarn eller gode venner som føles som søskne? På far sin side så er søskenbarna mine som søskne for meg

Gjest lurven
Skrevet
Frøkenfryden skrev (57 minutter siden):

Nei det er ikke noe man antar vil skje liksom. Selv om sånt skjer overalt hele tiden så tenker man jo det skjer andre. Så er man plutselig andre selv. 

Ja jeg har ikke mistet noen så nære så jeg vet ikke helt hvordan det føles. Men skjønner jo at det er tungt

Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Du ble født i 1981 der🙂👍 2022 med hjertet? Leit at du fikk sånn med hjertet, dumme covid…

Hun døde i 2020 så ikke der nå. 

Kondolerer så mye 

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (47 minutter siden):

Pelle ja, har sett de to første og de første episodene av i bingen men de fjernet serien så jeg får ikke sett resten -_-

@Entern Har du DVD-er?

Besøke mamma i morgen

@Kvakkekyllingen har du?

Har du søskenbarn eller gode venner som føles som søskne? På far sin side så er søskenbarna mine som søskne for meg

Ja men har ikke sett så mye på de med unntak av Buffy og Endeavour.

Litt rart var mye mer inni VHS, hadde masse greier på VHS.

@CidHusker du VHS?

Skrevet
Entern skrev (1 time siden):

@CidHusker du VHS?

Jeg var født i 91 så definitivt ja 😄 Jeg brukte vhs til jeg var 11-12 år og vi fikk oss DVD-spiller, nå har jeg sluttet å kjøpe filmer fysisk. Men har fortsatt flere titals med DVD-er inne på boden :P

@Entern Hadde dere tv når du var barn?

Skrevet
Entern skrev (4 timer siden):

Kondolerer så mye 

Takk @Entern og @lurven Veldig trist. Og en litt vanskelig sorg da hun tok livet sitt. Skjedde mye vanskelig samme året også. Men jeg tror jeg er ganske robust, jeg gråter kanskje litt over ting i livet nesten ukentlig da.. haha.. men jeg har med meg en sånn tanke om at «jeg klarte 2020, da klarer jeg alt». En ny tro på min egen stødighet. Og så føler jeg meg ikke endret som vesen, jeg er fortsatt humoristisk og fjasete og meg. Det er fint🙂

@Entern Har du partner/kone/kjæreste og barn? 
@mia83 Er du tidlig oppe i helga av en grunn? 
@Cid Hva syns du er din beste egenskap?

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (5 timer siden):

@Entern Har du DVD-er?

Besøke mamma i morgen

@Kvakkekyllingen har du?

Var det de fjernet pga at hvit mann var fremstilt svart? Jeg syns ikke det var helt ok altså.. altså at å fjerne var feil. Min mening.

jeg har ikke søskenbarn jeg har særlig kontakt med. Alltid bodd langt unna. Jeg har gode venner. Heldigvis. Det blor litt min familie. Prøver være flink til å si ja til ting med de, ekstra bevisst på det nå. 🙂

Håper du får det hyggelig med moren din Cid. @Cid Skal hun lage bra mat til deg? 😃

@lurven Er det du jobber med noe du har tatt høyere utdannelse i? Eller sånn man lærer på yrkesfag som lærling og sånn? 

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (4 timer siden):

@CidHusker du VHS?

Jeg tok opp musikkvideoer på VHS❤️❤️❤️😂 

@Kvakkekyllingen Ble dette badet du ofret rave for på stell?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
lurven skrev (På 28.4.2022 den 23.13):

Klarte å holde samme døgnrytme ganske lenge men har sklidd ut i det siste

Det skjønner jeg godt når det varer lenge❤️
Virker som du er i turmodus om dagen da, det skal du ha👍🏻 Gidder du forbrenne min middag fra i går? Takk på forhånd😂 

@jukkapalme Er du en frokostperson? Og hva spiser du i såfall?

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (16 timer siden):

kosetur med bilen, taket nede med pen musikk og hyggelig selskap som ikke klager på nevnte musikk eller fiser i bilen

@Frøkenfryden liker du biler med nedfellbart tak? klager du på musikk? og, fiser du i andres biler? 

Wow. Filmsøndag!

Aldri sittet i det! Herlighet! Hvorfor fikk jeg ikke gjort det, med et flagrende skjerf. Det ville kledd meg. Jeg ville nok ikke klaget på musikk i den settingen, viktig å ikke la detaljer ødelegge. Jeg prøver føye meg litt etter andre om jeg sitter på. Fiser ikke, er da dannet! 

@TheHairyToothfairy Trodde du på tannfeen som liten?

Skrevet (endret)
Entern skrev (22 timer siden):

En soleklar 6er😀😀😀😀

@FrøkenfrydenHvorfor begynte du å poste på KG? (Glad du begynte å poste på KG😊)

Hurra! Håper vi fortsetter å imponere deg. Du havnet jo nesten uforskyldt med meg på date i Oslo i kveld, fikk du med deg det? 😂😂😂 Talk about tilbakekomst. Jeg fikk oppklart min sivilstatus så det ordnet seg. Det var nok godt ment👍🏻 Fjas kan misforstås. 

Takker❤️ Hyggelig at du likte det var et nytt fjes in town😃

Jeg er litt fristet til å svare deg litt ordentlig, espressoen kicker inn. Hehe, så jeg slår til! 
Jeg hoppet inn her litt for å joine sånn kosthold-livsstil litt sporadisk. I mars så ble jeg superforkjøla og hjemme i dagesvis fra jobb, og havnet da inne på sosial prat, der jeg nokså kjapt koste meg en del. @Cid skal ta litt av æren, du tok veldig fint imot meg og gav meg sånn dagens rose der jeg satt med snytesårene mine❤️ Flere bidrog også mye til at jeg koste meg her! Fin gjeng, tenkte jeg,  Så var det så koselig at jeg ble plutselig hengende mye her. Og kanskje så jeg at det fylte litt en liten ledig plass/tomrom i livet. At jeg på fritid var litt mindre sosial med tull og fjas enn det jeg trengte, jobb krever mye av hjerte og hode, og etter jobb trengte jeg å få være litt tullehøne her. Så følte det dekket litt et sosialt behov som ikke alltid fylles på en ordinær mandag. Så jeg føler det er et bevisst valg å bli værende her nå. Fordi det føles bra for meg🙂

Sånn, neste gang lover jeg svare kort og fyndig! 😂

@Entern Hva er din guilty pleasure?

Endret av Frøkenfryden
Skrevet
Entern skrev (20 timer siden):

Har fra gammelt av en (u)vane med å drikke øl fredagskvelden 🍻

Ellers ikke noe spesielt unntatt brus så klart da 🥤

Og TV men har falt litt av Nytt På Nytt osv 😏

@FrøkenfrydenOg du?

Kan godt skje at jeg drikker et glass boblende vin eller to. Syns det er litt stas å lage noe god mat gjerne også, og vi ser Nytt på Nytt. Jeg bruker sovne midt i🙈 (pleier holde døgnrytmen i helga også). 

@mia83 Er du sånn ukeshandler? 

Gjest Kvakkekyllingen
Skrevet
Cid skrev (6 timer siden):

@Entern Har du DVD-er?

Besøke mamma i morgen

@Kvakkekyllingen har du?

Skal straks til Trondheim. Ellers blir det vel å besøke pappa i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...