Entern Skrevet 29. april 2022 #26461 Skrevet 29. april 2022 mia83 skrev (17 minutter siden): Hobby. Før var det Smil, men den klarte de å ødelegge hva slags brus liker du best? Cola men 7-up er på sterk 2.plass. Hvordan ødela de Smil?
mia83 Skrevet 29. april 2022 #26462 Skrevet 29. april 2022 Entern skrev (33 minutter siden): Cola men 7-up er på sterk 2.plass. Hvordan ødela de Smil? Byttet ut en maskin for å gjøre produksjonen mer effektiv. Da ble konsistensen på fyllet i midten helt annerledes . Mange som har klaget på det.
Entern Skrevet 29. april 2022 #26463 Skrevet 29. april 2022 mia83 skrev (1 minutt siden): Byttet ut en maskin for å gjøre produksjonen mer effektiv. Da ble konsistensen på fyllet i midten helt annerledes . Mange som har klaget på det. Det visste jeg ikke - takk for info 😊
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. april 2022 #26464 Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (8 timer siden): Natterangler du nå Therese? Du må jo være opplagt til Rave! Var vel i dag? Jeg har et usedvanlig godt sovehjerte. Rart for jeg er et bekymret vesen man kunne tro grublet seg i søvn, men sovner sånn 2 min etter leggetid og våkner stort sett før alarm 05. @lurven Gøye planer i helgen utenom rave? @Kvakkekyllingen Hvilken sang elsker du å danse til? @TheHairyToothfairy Hva er en perfekt søndag for deg? Jeg danser til alt. Eller det vil si hopper og spretter for meg selv når ingen ser meg 😆 @FrøkenfrydenHva skal du spise til middag? 😃
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. april 2022 #26465 Skrevet 29. april 2022 Entern skrev (8 timer siden): @KvakkekyllingenHar du noen planer for helgen? 😀 @mia83Hvordan blir dagen? 😀 Tror vi skal til Trondheim i morgen og se på bil. Har snart ingen som fungerer lenger så må vel få tak i noe nytt (nytt for oss. Ikke splitter ny 😆) Ellers aner jeg ikke. Nakenrave i kveld i følge @lurvenog @Frøkenfryden. Vil du bli med? 😁 @EnternSkal du noe gøy i helgen?
Entern Skrevet 29. april 2022 #26466 Skrevet 29. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (17 minutter siden): Tror vi skal til Trondheim i morgen og se på bil. Har snart ingen som fungerer lenger så må vel få tak i noe nytt (nytt for oss. Ikke splitter ny 😆) Ellers aner jeg ikke. Nakenrave i kveld i følge @lurvenog @Frøkenfryden. Vil du bli med? 😁 @EnternSkal du noe gøy i helgen? Lykke til med bilkjøp 😀 Hmmmm…trenger nakenraves menn i 40 åra med 10 kg for mye, høye viker og mye kroppshår!?😱😱😱😱😱😱😱 Skal stort sett bare slappe av med fattern 😊 @Kvakkekyllingenhar du alltid vært like åpen/fordomsfri for ny musikk?😊😊😊
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. april 2022 #26467 Skrevet 29. april 2022 Entern skrev (21 minutter siden): Lykke til med bilkjøp 😀 Hmmmm…trenger nakenraves menn i 40 åra med 10 kg for mye, høye viker og mye kroppshår!?😱😱😱😱😱😱😱 Skal stort sett bare slappe av med fattern 😊 @Kvakkekyllingenhar du alltid vært like åpen/fordomsfri for ny musikk?😊😊😊 Takk! Klart det! Vi trenger menn og kvinner i alle fasonger, med hår og uten! Bare å joine i kveld kl 20.45! 😂 Det høres ut som en fin plan Han kan jo også joine 🤣 Hvis ikke er det godt å slappe av også 😃👍 Jepp! Jeg hater ingenting av musikk. Men det er noe som er vanskelig å høre på, altså bråk 😆 @Entern Har du fått tegnet noe mer? @Cid Har du planer for helgen?
Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #26468 Skrevet 29. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Jeg danser til alt. Eller det vil si hopper og spretter for meg selv når ingen ser meg 😆 @FrøkenfrydenHva skal du spise til middag? 😃 Enjoy nakenrave tøyteTherese🤣
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. april 2022 #26469 Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (56 minutter siden): Enjoy nakenrave tøyteTherese🤣 Takk! Jeg er opptatt med å bære inn vegg til nytt bad, vet ikke om jeg rekker det 😭 Vel, kommer vel en dag til med rave 😆 Herrefred hvor mye godt du spiser 😳👍 Kan jeg være deg for noen dager? 😆
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. april 2022 #26470 Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (11 timer siden): Hyggelig du viet oss litt tid, man må gjøre litt ut av det når den bortkomne sonen er tilbake😃😂 Jeg er visst også mye innom her🙈 bare et lunsjbesøk nå, men rekker ett spm, de andre får godgjøre seg så lenge. I dag ble det hjemmefrokost, hotellopphold starter i kveld så de to neste dagene er det hotellfrokost. Folk må dog ikke glede seg for mye.. haha, ingen bacon og crossååååånter. Jeg er sånn sunn skyr-cottage-cheese-dame🤣 Dog, mine hverdagsfrokoster i all sin sunnhet, har faktisk fått en del anerkjennelse her inne. @Entern Har du noen faste ting du gjør/spiser/drikker fredag kveld? @Athena79 Hvilke ting har du alltid i kjøleskapet? Diverse grønnsaker, pålegg, melk, smør og youghurt. Hvilken dagligvare butikk handler du helst på ?
Entern Skrevet 29. april 2022 #26471 Skrevet 29. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 timer siden): Takk! Klart det! Vi trenger menn og kvinner i alle fasonger, med hår og uten! Bare å joine i kveld kl 20.45! 😂 Det høres ut som en fin plan Han kan jo også joine 🤣 Hvis ikke er det godt å slappe av også 😃👍 Jepp! Jeg hater ingenting av musikk. Men det er noe som er vanskelig å høre på, altså bråk 😆 @Entern Har du fått tegnet noe mer? @Cid Har du planer for helgen? Tegnet ferdig en tegning torsdag, etter det har det stått litt stille 😅 Ble veldig fornøyd med den jeg tegnet torsdag da 😊 @KvakkekyllingenHar du noen tradisjoner på lørdags-/søndagsfrokost?😀
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #26472 Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Enjoy nakenrave tøyteTherese🤣 😲 dette er jo flere milliarder kalorier
Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #26473 Skrevet 29. april 2022 lurven skrev (3 minutter siden): 😲 dette er jo flere milliarder kalorier Skal jeg love deg Lurven! Jeg er nå tjukk, bedugget og blid 1
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #26474 Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Skal jeg love deg Lurven! Jeg er nå tjukk, bedugget og blid Høres ut som en fin kveld
Entern Skrevet 29. april 2022 #26475 Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Skal jeg love deg Lurven! Jeg er nå tjukk, bedugget og blid Høres bra ut 👍
Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #26476 Skrevet 29. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Høres ut som en fin kveld Absolutt. 😃 rolig da. Skikket meg bra
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #26477 Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Absolutt. 😃 rolig da. Skikket meg bra Ja det regner jeg med, du har kjørt med piggdekk ulovlig så du har ikke noe mer å gå på
Frøkenfryden Skrevet 29. april 2022 #26478 Skrevet 29. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja det regner jeg med, du har kjørt med piggdekk ulovlig så du har ikke noe mer å gå på Men fikk ikke time føøøør. Dekkhotell i lørenskog er tydelegvis hot shit
Gjest lurven Skrevet 29. april 2022 #26479 Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Men fikk ikke time føøøør. Dekkhotell i lørenskog er tydelegvis hot shit Vurderer å skifte dekk på Lørenskog sjøl.
Entern Skrevet 29. april 2022 #26480 Skrevet 29. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Men fikk ikke time føøøør. Dekkhotell i lørenskog er tydelegvis hot shit Åssen er Lørenskog området? 😀
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå