Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #26301 Skrevet 28. april 2022 Entern skrev (5 timer siden): @KvakkekyllingenHar du en fin vår så langt? 🌿🏵️😊 @CidOppdaget nye kule spill siden sist? 😊 @FrøkenfrydenHar du noe forhold til tegneserien Billy? 😃 Nei kan ikke si jeg har det. Selv om jeg jo synes tegneserie kan være gøy. @Entern Hvem er favorittforfatteren du leser mye av igjen? Unnskyld om jeg har gått glipp av om dette er oppklart her inne i løpet av dagen. Jeg er opptatt med å redde verden på dagtid så må lese meg opp senere👍
Gjest SVK Skrevet 28. april 2022 #26302 Skrevet 28. april 2022 35 minutter siden, Entern said: 44 Savnet deg og @Hoppetaujenta og @Kvakkekyllingen og @mia83 og @SVK og @Sid fernwilter og resten av sosial gjengen MASSE 😢😟 Blir alltid veldig glad av å prate og tulle med dere og jeg er litt depressiv av meg så det betyr mye ☺️ Savnet deg også!
Gjest Cid Skrevet 28. april 2022 #26303 Skrevet 28. april 2022 Entern skrev (53 minutter siden): Bruker ikke så mye 😶 @CidHar du en favoritt strømmetjeneste? Tv2 play @Entern favoritt kanal? Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Det er ca da jeg hoppet inn her. Vi kan tenke litt at jeg var vikar. Gjorde mitt beste😃 Ikke dra
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #26304 Skrevet 28. april 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Tv2 play @Entern favoritt kanal? Ikke dra Jeg var så flink at jeg nå er tilbydd fast stilling😆🤩 @Cid liker du sol og sommer?
Gjest Cid Skrevet 28. april 2022 #26305 Skrevet 28. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jeg var så flink at jeg nå er tilbydd fast stilling😆🤩 @Cid liker du sol og sommer? Det er bra, hvilken stilling foretrekker du? Neida 😂 Liker når det er litt kaldt @Frøkenfryden Bruker du å sole deg naken om sommeren?
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #26306 Skrevet 28. april 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Det er bra, hvilken stilling foretrekker du? Neida 😂 Liker når det er litt kaldt @Frøkenfryden Bruker du å sole deg naken om sommeren? Haha. Fjas uten ansvar her inne fortrinnsvis🤪 neeei! Jeg er da anstendig. Soler meg heller ikke så mye mer, redd for rynker og huden og skader av sol. Henger i skyggen med solkrem😎 Men glad i sol og varme. Reist en del langt i januar for å få sol. @Cid pizzarester på deg i dag? @Entern Favorittmatrett? @lurven Siden du ikke liker kaffe. Er du sånn energidrikk-type?
Entern Skrevet 28. april 2022 #26307 Skrevet 28. april 2022 Frøkenfryden skrev (28 minutter siden): Nei kan ikke si jeg har det. Selv om jeg jo synes tegneserie kan være gøy. @Entern Hvem er favorittforfatteren du leser mye av igjen? Unnskyld om jeg har gått glipp av om dette er oppklart her inne i løpet av dagen. Jeg er opptatt med å redde verden på dagtid så må lese meg opp senere👍 Tanith Lee Hun er ikke min absolutte favorittforfatter men trygt plassert på topp 10 lista Pleier anbefale folk som likte Game of Thrones denne boka spesielt: Amazon - The Birthgrave (The Birthgrave Trilogy): Lee, Tanith, Bradley, Marion Zimmer: 9780756411053: Books Min absolutte favoritt er nok R. E. Howard men har pause fra ham fordi jeg har lest historiene hans så ofte 😅 @FrøkenfrydenHar du en favorittforfatter?
Entern Skrevet 28. april 2022 #26308 Skrevet 28. april 2022 Cid skrev (15 minutter siden): Tv2 play @Entern favoritt kanal? Ikke dra TVNorge @CidEr det noen store hendelser her på KG jeg har gått glipp av?
Entern Skrevet 28. april 2022 #26309 Skrevet 28. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Haha. Fjas uten ansvar her inne fortrinnsvis🤪 neeei! Jeg er da anstendig. Soler meg heller ikke så mye mer, redd for rynker og huden og skader av sol. Henger i skyggen med solkrem😎 Men glad i sol og varme. Reist en del langt i januar for å få sol. @Cid pizzarester på deg i dag? @Entern Favorittmatrett? @lurven Siden du ikke liker kaffe. Er du sånn energidrikk-type? Liker indisk mat kjempegodt, særlig saag (den grønnfargede curryen med spinat) Men også veldig glad i pizza og pannekaker @FrøkenfrydenHva er din favorittmat?
Entern Skrevet 28. april 2022 #26310 Skrevet 28. april 2022 @TheHairyToothfairyHei du din luring, hvor lenge siden er det du byttet navn???
Gjest Cid Skrevet 28. april 2022 #26311 Skrevet 28. april 2022 Entern skrev (22 minutter siden): TVNorge @CidEr det noen store hendelser her på KG jeg har gått glipp av? Jeg har fått kjeft av Anton en del ganger 🙊 @Entern Er du redd for Anton? Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Haha. Fjas uten ansvar her inne fortrinnsvis🤪 neeei! Jeg er da anstendig. Soler meg heller ikke så mye mer, redd for rynker og huden og skader av sol. Henger i skyggen med solkrem😎 Men glad i sol og varme. Reist en del langt i januar for å få sol. @Cid pizzarester på deg i dag? @Entern Favorittmatrett? @lurven Siden du ikke liker kaffe. Er du sånn energidrikk-type? Nei @Frøkenfryden Har du blitt nei av nettet før?
Entern Skrevet 28. april 2022 #26312 Skrevet 28. april 2022 Cid skrev (10 minutter siden): Jeg har fått kjeft av Anton en del ganger 🙊 @Entern Er du redd for Anton? Neida 🙂 Anton vet han kan ta seg fri når jeg kommer innom og passer på 🙂 @CidHvor lenge har du og Hoppe kjent hverandre?☺️
Gjest Cid Skrevet 28. april 2022 #26313 Skrevet 28. april 2022 Entern skrev (57 minutter siden): Neida 🙂 Anton vet han kan ta seg fri når jeg kommer innom og passer på 🙂 @CidHvor lenge har du og Hoppe kjent hverandre?☺️ Vi kjenner bare hverandre på kg, siden jeg var ny for 8 år siden men jeg var litt rebelsk den gang
Entern Skrevet 28. april 2022 #26314 Skrevet 28. april 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Vi kjenner bare hverandre på kg, siden jeg var ny for 8 år siden men jeg var litt rebelsk den gang Jeg hang i over 10 år på et amerikansk nettsted og fikk lignende vennskap😊 Du og Hoppe er som bestekompiser eller slektninger😀😀😀
Gjest Cid Skrevet 28. april 2022 #26315 Skrevet 28. april 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Jeg hang i over 10 år på et amerikansk nettsted og fikk lignende vennskap😊 Du og Hoppe er som bestekompiser eller slektninger😀😀😀 MySpace? Hun er tanten min lol
TheHairyToothfairy Skrevet 28. april 2022 #26316 Skrevet 28. april 2022 Entern skrev (1 time siden): @TheHairyToothfairyHei du din luring, hvor lenge siden er det du byttet navn??? Noen dager siden. Det bare skjedde. @Entern Hen svarte har du vært? Og har du bragt med deg suvenirer?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. april 2022 #26317 Skrevet 28. april 2022 Entern skrev (7 timer siden): @KvakkekyllingenHar du en fin vår så langt? 🌿🏵️😊 @CidOppdaget nye kule spill siden sist? 😊 @FrøkenfrydenHar du noe forhold til tegneserien Billy? 😃 Hei!! Hyggelig å se deg igjen @Entern🥳🤗 Trodde du hadde forlatt oss Savnet deg! Jeg har en fin vår ja! Eller vår og vår, det snør litt 🤣 Men hatt noen fine dager med sol og godt vær, påsken var ikke så verst @Entern Har du gjort noe spennende mens du var borte? ( Fra Kvinneguiden altså 🤣) @Frøkenfryden Sikker på at du velget bar foran nakenrave? @lurven Hva fjaser du med i dag? 😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. april 2022 #26318 Skrevet 28. april 2022 lurven skrev (6 timer siden): Ja men jeg skal ikke være naken Hva!! Det er ikke lov på nakenrave 😳 Du kan til nød ha et par sokker på!
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #26319 Skrevet 28. april 2022 lurven skrev (6 timer siden): Rumpa bar?? You naughty autocorrecting boy😮 Jeg skal såklart ha på glitrende jumpsuit og drikke vin og aldri måtte tisse.
Frøkenfryden Skrevet 28. april 2022 #26320 Skrevet 28. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 timer siden): Haha! Greit. Det får gå den her gangen! Men du må stille opp med stjerten din neste gang 🍑😂 I will shake my little toosh on the catwalk, som Hasselhoff ville sagt. 😂 @Kvakkekyllingen men hva skal du lørdag? Hva gjør man dagen etter nakenrave liksom? Blir alt kjedelig og ordinært da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå