Frøkenfryden Skrevet 27. april 2022 #26261 Skrevet 27. april 2022 (endret) lurven skrev (1 time siden): Takk for det, kommer nok til å være litt mer her når jeg blir frisk også, lenge siden det har vært så god stemning her Det er godt å høre, så slipper vi føle oss brukt og sånn🤣 neida. Bra du syns det! Så det kan være litt hyggelig tilskudd i sykeperioden. Det syns jeg også da jeg havnet her min sykeuke i mars. Topp stemning Ikke sammenlignbart med din sykdom da. @Cid Hva er din middag? Endret 27. april 2022 av Frøkenfryden
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. april 2022 #26262 Skrevet 27. april 2022 lurven skrev (52 minutter siden): Farris er bra, sunnere enn pepsi Ja. Den med fersken og appelsin er god. Men også naturell.
Gjest Cid Skrevet 27. april 2022 #26263 Skrevet 27. april 2022 lurven skrev (2 timer siden): Ja vanlig. Liker ikke max. Og sunnere med sukker enn kunstige søtningsstoffer Sunnere uten sukker
Gjest Cid Skrevet 27. april 2022 #26264 Skrevet 27. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Det er godt å høre, så slipper vi føle oss brukt og sånn🤣 neida. Bra du syns det! Så det kan være litt hyggelig tilskudd i sykeperioden. Det syns jeg også da jeg havnet her min sykeuke i mars. Topp stemning Ikke sammenlignbart med din sykdom da. @Cid Hva er din middag? Pizza Din?
Frøkenfryden Skrevet 27. april 2022 #26265 Skrevet 27. april 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Pizza Din? Flaskegresskarcurry med litt potet og bok choy oppi. Ris til. Nom!! @lurven liker du lage mat?
Gjest lurven Skrevet 27. april 2022 #26266 Skrevet 27. april 2022 Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Flaskegresskarcurry med litt potet og bok choy oppi. Ris til. Nom!! @lurven liker du lage mat? Noen ganger.
Gjest lurven Skrevet 27. april 2022 #26267 Skrevet 27. april 2022 Cid skrev (39 minutter siden): Sunnere uten sukker Sukker er naturlig og derfor sunnere.
Gjest lurven Skrevet 27. april 2022 #26268 Skrevet 27. april 2022 Frøkenfryden skrev (42 minutter siden): Det er godt å høre, så slipper vi føle oss brukt og sånn🤣 neida. Bra du syns det! Så det kan være litt hyggelig tilskudd i sykeperioden. Det syns jeg også da jeg havnet her min sykeuke i mars. Topp stemning Ikke sammenlignbart med din sykdom da. @Cid Hva er din middag? Hvordan syk var du?
Gjest Cid Skrevet 27. april 2022 #26269 Skrevet 27. april 2022 lurven skrev (16 minutter siden): Sukker er naturlig og derfor sunnere. Sukkerfritt er alltid sunnere kutter man ut sukker så går man fort ned i vekt
Frøkenfryden Skrevet 27. april 2022 #26270 Skrevet 27. april 2022 lurven skrev (1 time siden): Hvordan syk var du? Var bare forkjøla. Tåler bare sånt dårligere enn folk flest. Var hjemme en uke. Dere underholdt meg🙂❤️👍 @lurven Hvilken rett er du best på å lage? @Kvakkekyllingen Hvorfor har du ikke bedt meg med på trøndernakenrave?!
Gjest lurven Skrevet 27. april 2022 #26271 Skrevet 27. april 2022 Cid skrev (1 time siden): Sukkerfritt er alltid sunnere kutter man ut sukker så går man fort ned i vekt Ja for å gå ned i vekt er det bra å kutte ut sukker, hvis man ikke trener mye, for da bruker man opp sukkeret før det blir omgjort til fett
Gjest lurven Skrevet 27. april 2022 #26272 Skrevet 27. april 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Var bare forkjøla. Tåler bare sånt dårligere enn folk flest. Var hjemme en uke. Dere underholdt meg🙂❤️👍 @lurven Hvilken rett er du best på å lage? @Kvakkekyllingen Hvorfor har du ikke bedt meg med på trøndernakenrave?! Taco😁 men det er egentlig ikke en rett da😄
Frøkenfryden Skrevet 27. april 2022 #26273 Skrevet 27. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Taco😁 men det er egentlig ikke en rett da😄 Det skal jeg love deg det er. Jeg var 2 uker i Mexico en gang.. jeg ble en taco! 😂 @jukkapalme Favorittbok?
Gjest lurven Skrevet 27. april 2022 #26274 Skrevet 27. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det skal jeg love deg det er. Jeg var 2 uker i Mexico en gang.. jeg ble en taco! 😂 @jukkapalme Favorittbok? Ble du en sånn lefse med kjøtt og grønnsaker i ?
Frøkenfryden Skrevet 27. april 2022 #26275 Skrevet 27. april 2022 (endret) lurven skrev (3 minutter siden): Ble du en sånn lefse med kjøtt og grønnsaker i ? De er ikke så glad i grønnsaker. Kjøtt og avokado og tacoskjell og tortillas derimot. Åt så mye kjøtt at jeg nesten gråt av glede over salat på flyplass på vei hjem. Så mye godt da🥰 og panert fisk i taco. Skal sies, så liiitt fisk ble det. Tror kanskje de er veldig høyt oppe på overvektsstatistikken.. ikke rart. @Athena79 Hvordan bruker du morgenen når du starter sånn 12 på jobb? Endret 27. april 2022 av Frøkenfryden
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. april 2022 #26276 Skrevet 27. april 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): De er ikke så glad i grønnsaker. Kjøtt og avokado og tacoskjell og tortillas derimot. Åt så mye kjøtt at jeg nesten gråt av glede over salat på flyplass på vei hjem. Så mye godt da🥰 og panert fisk i taco. Skal sies, så liiitt fisk ble det. Tror kanskje de er veldig høyt oppe på overvektsstatistikken.. ikke rart. @Athena79 Hvordan bruker du morgenen når du starter sånn 12 på jobb? Tar en ekstra lang dusj, og lager en god frokost, gjør litt husarbeid om det trengs, henger litt her. Lager en god lunsj @Frøkenfryden hvilket språk kunne du tenke deg å lære?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. april 2022 #26277 Skrevet 27. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Var bare forkjøla. Tåler bare sånt dårligere enn folk flest. Var hjemme en uke. Dere underholdt meg🙂❤️👍 @lurven Hvilken rett er du best på å lage? @Kvakkekyllingen Hvorfor har du ikke bedt meg med på trøndernakenrave?! Jeg tenkte det bare var for trøndere 😳 Men hvis du kan trøndersk så er det bare å bli med 😆
Frøkenfryden Skrevet 27. april 2022 #26278 Skrevet 27. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte det bare var for trøndere 😳 Men hvis du kan trøndersk så er det bare å bli med 😆 Æ kainn trøndersk å æ ha kråppen te de før å sei de sånn!! @Kvakkekyllingen Har du fått snop i dag også? Jeg fikk bittelitt mokkabønner😍
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. april 2022 #26279 Skrevet 27. april 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Æ kainn trøndersk å æ ha kråppen te de før å sei de sånn!! @Kvakkekyllingen Har du fått snop i dag også? Jeg fikk bittelitt mokkabønner😍 Herlig! Jeg skal huske å be deg med på neste treff 😁 Jeg fikk snop fra mitt eget skap, haha. Fant en ny sjokkis jeg ikke har prøvd før. Drumstick sjokolade. Mokkabønner er godt. Spesielt til kaffe. @FrøkenfrydenHar du lært deg å si Faen? (Bok) 😁 Endret 27. april 2022 av Kvakkekyllingen .
Gjest lurven Skrevet 27. april 2022 #26280 Skrevet 27. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (58 minutter siden): Herlig! Jeg skal huske å be deg med på neste treff 😁 Jeg fikk snop fra mitt eget skap, haha. Fant en ny sjokkis jeg ikke har prøvd før. Drumstick sjokolade. Mokkabønner er godt. Spesielt til kaffe. @FrøkenfrydenHar du lært deg å si Faen? (Bok) 😁 Neste treff er på club 4 den 29.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå