Gjest Cid Skrevet 5. april 2022 #25981 Skrevet 5. april 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): @Cid Tror dere ville syntes jeg var veldig kontrollfrik. 😂Pisket dere opp 5, dobbeltsjekket alle ukesopdrag. Og uten mat.. klikker uten mat. Sier du at du ikke er like kul i real life? 😕
Frøkenfryden Skrevet 6. april 2022 #25982 Skrevet 6. april 2022 Cid skrev (7 timer siden): Sier du at du ikke er like kul i real life? 😕 Joo! Haha. Klart det. Men om vi er limt sammen på farmen døgnet rundt så ser dere jo også ukule sider. Og jeg er litt sta kontrollfrik. Det har gjort t jeg har nådd noen hårete mål, men kan nok også gjøre meg litt stri når man er tett på.
Gjest Cid Skrevet 6. april 2022 #25983 Skrevet 6. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Joo! Haha. Klart det. Men om vi er limt sammen på farmen døgnet rundt så ser dere jo også ukule sider. Og jeg er litt sta kontrollfrik. Det har gjort t jeg har nådd noen hårete mål, men kan nok også gjøre meg litt stri når man er tett på. Vi hadde sikkert hadde det moro på markedet da 😄
Frøkenfryden Skrevet 6. april 2022 #25984 Skrevet 6. april 2022 Cid skrev (10 timer siden): Vi hadde sikkert hadde det moro på markedet da 😄 Jaaa. Måtte kjøpt litt kake, vi tre deler der og tar ikke med tilbake til de andre. ( shit, farmen gjør meg slem)
Frøkenfryden Skrevet 6. april 2022 #25985 Skrevet 6. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (På 5.4.2022 den 8.11): Takk! Skuespiller hadde ikke passet meg tror jeg 😂 Nam, nam. Jeg blir skikkelig sulten av svarene dine 😂 Nå skal jeg på jobb så glemmer sikkert at jeg er sulten 😆 Selv hadde jeg noe så enkelt som middagspølse med potetmos og grønnsaker i går😆 @FrøkenfrydenEr du glad i å reise? Hehe,jeg blir også ganske sulten av matprat😍 håper du har fått bra mat i dag! jeg liker å reise. Men jammen lenge siden nå pga covid. Har reist en del i januar/februar, langt. For sol og bading når Norge er mørkt, snøete og kaldt. Mexico to ganger. Og nyttårsaften i Singapore i inngangen til 2020. Siste turen. Så lenge siden nå. Blir fint å reise igjen. @Kvakkekyllingen Leser du bøker? @Cid Hva slags type ville du blitt på farmen? Hva ville overskriftene i media vært om deg der?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. april 2022 #25986 Skrevet 6. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hehe,jeg blir også ganske sulten av matprat😍 håper du har fått bra mat i dag! jeg liker å reise. Men jammen lenge siden nå pga covid. Har reist en del i januar/februar, langt. For sol og bading når Norge er mørkt, snøete og kaldt. Mexico to ganger. Og nyttårsaften i Singapore i inngangen til 2020. Siste turen. Så lenge siden nå. Blir fint å reise igjen. @Kvakkekyllingen Leser du bøker? @Cid Hva slags type ville du blitt på farmen? Hva ville overskriftene i media vært om deg der? Takk. Ble risgrøt i dag, kjapt og enkelt for en travel dag 😊 Jeg har kun vært i Europa 🙈 Høres spennende ut. Men så langt med fly 😆 Synes 4-5 timer er lenge nok 😄 Jeg leser en del krim. Men i det siste har det blitt mest lydbok så kan jeg gjøre andre ting samtidig 😀 @Frøkenfryden Gleder du deg til helg? Bare to dager igjen 🥳
Gjest Cid Skrevet 6. april 2022 #25987 Skrevet 6. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Jaaa. Måtte kjøpt litt kake, vi tre deler der og tar ikke med tilbake til de andre. ( shit, farmen gjør meg slem) @Frøkenfryden Hva slags kake liker du best? Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Hehe,jeg blir også ganske sulten av matprat😍 håper du har fått bra mat i dag! jeg liker å reise. Men jammen lenge siden nå pga covid. Har reist en del i januar/februar, langt. For sol og bading når Norge er mørkt, snøete og kaldt. Mexico to ganger. Og nyttårsaften i Singapore i inngangen til 2020. Siste turen. Så lenge siden nå. Blir fint å reise igjen. @Kvakkekyllingen Leser du bøker? @Cid Hva slags type ville du blitt på farmen? Hva ville overskriftene i media vært om deg der? "Farmen deltager gnisset tenner så høyt at han måtte flytte inn på låven etter første natt"
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #25988 Skrevet 10. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (På 6.4.2022 den 21.39): Takk. Ble risgrøt i dag, kjapt og enkelt for en travel dag 😊 Jeg har kun vært i Europa 🙈 Høres spennende ut. Men så langt med fly 😆 Synes 4-5 timer er lenge nok 😄 Jeg leser en del krim. Men i det siste har det blitt mest lydbok så kan jeg gjøre andre ting samtidig 😀 @Frøkenfryden Gleder du deg til helg? Bare to dager igjen 🥳 Risgrøt❤️❤️❤️ Glemt å svare på denne.. meeen, gledet meg til helg. Elsker å være hos svigers og fjase og spise og pusle. Så fikk jeg shoppet litt også. Super helg. Jobbet i dag bittelitt, men nå er det jaggu meg ferie og i morgen venter vestlandet. Ps lang flytur er fint syns jeg, Mexico direkte er 12 t. Men gode fly da, mye mat og vin og film🤩 @Kvakkekyllingen skal du reise i påsken? @Cid Hva bringer din påske?
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #25989 Skrevet 10. april 2022 (endret) Cid skrev (På 6.4.2022 den 23.34): @Frøkenfryden Hva slags kake liker du best? "Farmen deltager gnisset tenner så høyt at han måtte flytte inn på låven etter første natt" Tanngnissern. HahA. Kanskje bedre enn kontrollfriken. 😂 Mest svak for sjokoladekake. Gjerne med litt kaffe i. Brownies elsker jeg, @Cid Din favorittkake da? @lurven Blir det kvikk lunsj og fjellet i påsken? Endret 10. april 2022 av Frøkenfryden
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #25990 Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Tanngnissern. HahA. Kanskje bedre enn kontrollfriken. 😂 Mest svak for sjokoladekake. Gjerne med litt kaffe i. Brownies elsker jeg, @Cid Din favorittkake da? @lurven Blir det kvikk lunsj og fjellet i påsken? Ingen av delene. Mulig jeg drar opp på en ås og spiser pølser
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #25991 Skrevet 10. april 2022 @Frøkenfryden har du pynta noen påskejævler
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #25992 Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): @Frøkenfryden har du pynta noen påskejævler Har henta fram denne og pynta det jævla bordet
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #25993 Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Har henta fram denne og pynta det jævla bordet Kul
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #25994 Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Ingen av delene. Mulig jeg drar opp på en ås og spiser pølser Alene? Når du har «spist» påskeegget opp? 🤣 du hadde jo sånn.. alternativt påskeegg.
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #25995 Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Alene? Når du har «spist» påskeegget opp? 🤣 du hadde jo sånn.. alternativt påskeegg. Tar med sønnen min. Det alternative egget slafser jeg på hjemme
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #25996 Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Tar med sønnen min. Det alternative egget slafser jeg på hjemme 🤣🙈
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #25997 Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Tar med sønnen min. Det alternative egget slafser jeg på hjemme Hvor gammel? For privat? Trenger ikke svare.
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #25998 Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Hvor gammel? For privat? Trenger ikke svare. Ca 10
Frøkenfryden Skrevet 10. april 2022 #25999 Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ca 10 Et stykke unna tenår👍🏻🙂
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #26000 Skrevet 10. april 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Et stykke unna tenår👍🏻🙂 Heldigvis, gruer meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå