Gjest lurven Skrevet 26. mars 2022 #25882 Skrevet 26. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Han er god men for den rollen synes jeg det burde være en eldre gråhåret mann for at det skal bli mest mulig lik, kanskje Clint Eastwood? Eller Robert De Niro @lurven Har du en sparegris? @Frøkenfryden Hva er det største du har opplevd? Clint eastwood er vel for gammel. Begynner å nærme seg slutten for han nå. Det så man godt i the mule, selv om han spilte relativt bra
Gjest Cid Skrevet 26. mars 2022 #25883 Skrevet 26. mars 2022 lurven skrev (3 minutter siden): Clint eastwood er vel for gammel. Begynner å nærme seg slutten for han nå. Det så man godt i the mule, selv om han spilte relativt bra Hva med Samuel L Jackson? Hvis de ble woke
FrankDrebin Skrevet 26. mars 2022 #25884 Skrevet 26. mars 2022 Cid skrev (54 minutter siden): Anbefaler dem, morsomme Skal ta en kikk om de kommer på en TV nær meg.
Gjest lurven Skrevet 26. mars 2022 #25885 Skrevet 26. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Hva med Samuel L Jackson? Hvis de ble woke Ja men da måtte han vunnet oscar for rollen. Det er visst bare 3 afroamerikanere som har vunnet Oscar for beste hovedrolle til nå
Gjest Cid Skrevet 26. mars 2022 #25886 Skrevet 26. mars 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja men da måtte han vunnet oscar for rollen. Det er visst bare 3 afroamerikanere som har vunnet Oscar for beste hovedrolle til nå Og så sier han "I'm tired of these mother fucking scums, on this mother fucking planet!"
Gjest lurven Skrevet 26. mars 2022 #25887 Skrevet 26. mars 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Og så sier han "I'm tired of these mother fucking scums, on this mother fucking planet!" 😁 Cid skrev (6 minutter siden): Og så sier han "I'm tired of these mother fucking scums, on this mother fucking planet!" Yeah motherfucker i eat the pussy i eat the butt,i eat every motherfucking thing. Og for det vinner han Oscar
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2022 #25888 Skrevet 26. mars 2022 Cid skrev (40 minutter siden): Han er god men for den rollen synes jeg det burde være en eldre gråhåret mann for at det skal bli mest mulig lik, kanskje Clint Eastwood? Eller Robert De Niro @lurven Har du en sparegris? @Frøkenfryden Hva er det største du har opplevd? Fikk ikke svar på om du lastet opp videoer @Cid. Nysgjerrig☺️ oi, vanskelig. Jeg har studert noe som er veldig vanskelig å komme inn på, jobbet utrolig hardt for det. Så var veldig stort å komme inn. Tror det er noe av det største. Og noen andre ting før der men de er litt avslørende om meg så de får ligge🙂 Var også veldig stort å få kjæreste som føltes veldig riktig sammenlignet med andre kjærester.
Gjest Cid Skrevet 26. mars 2022 #25889 Skrevet 26. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Fikk ikke svar på om du lastet opp videoer @Cid. Nysgjerrig☺️ oi, vanskelig. Jeg har studert noe som er veldig vanskelig å komme inn på, jobbet utrolig hardt for det. Så var veldig stort å komme inn. Tror det er noe av det største. Og noen andre ting før der men de er litt avslørende om meg så de får ligge🙂 Var også veldig stort å få kjæreste som føltes veldig riktig sammenlignet med andre kjærester. Lastet opp før men ble lei Er han mannen i ditt liv? @Frøkenfryden Har du blitt tatt for å være yngre enn du er før?
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2022 #25890 Skrevet 26. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Lastet opp før men ble lei Er han mannen i ditt liv? @Frøkenfryden Har du blitt tatt for å være yngre enn du er før? Hva slags temaer? Spill-filming? Lego? ja det tenker jeg han er. Holdt sammen over 10 år. ble det før.. ikke mer nå🙁
Gjest Cid Skrevet 26. mars 2022 #25891 Skrevet 26. mars 2022 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Hva slags temaer? Spill-filming? Lego? ja det tenker jeg han er. Holdt sammen over 10 år. ble det før.. ikke mer nå🙁 Spill og serier Har han fridd før? @Frøkenfryden Bruker du å glede deg til bursdager?
Frøkenfryden Skrevet 26. mars 2022 #25892 Skrevet 26. mars 2022 Cid skrev (24 minutter siden): Spill og serier Har han fridd før? @Frøkenfryden Bruker du å glede deg til bursdager? Skjønner. Er ikke fridd til noen gang. Ikke opptatt av det heller. mja.. mer nå enn før faktisk. Liker å kose meg på bursdag😃 @Cid Din bursdag langt unna?
Gjest Cid Skrevet 26. mars 2022 #25893 Skrevet 26. mars 2022 Frøkenfryden skrev (33 minutter siden): Skjønner. Er ikke fridd til noen gang. Ikke opptatt av det heller. mja.. mer nå enn før faktisk. Liker å kose meg på bursdag😃 @Cid Din bursdag langt unna? I oktober, jo lengre til jo bedre for da er jeg yngre lengst mulig 😅 @Frøkenfryden Gruer du deg til å bli gammel?
Frøkenfryden Skrevet 27. mars 2022 #25894 Skrevet 27. mars 2022 Cid skrev (6 timer siden): I oktober, jo lengre til jo bedre for da er jeg yngre lengst mulig 😅 @Frøkenfryden Gruer du deg til å bli gammel? Sant! Mann har da også. Så vi er like gamle 6 md i året😀 ja. Det gjør jeg faktisk. Pga helse og utrolig lite famile. Redd det kan bli ensomt. Men prøver å håndtere heller enn lammes, så pleier vennskap, og lever veldig sunt. @Cid bruker du å feire bursdagen din?
Frøkenfryden Skrevet 27. mars 2022 #25895 Skrevet 27. mars 2022 lurven skrev (20 timer siden): lurven Har du en sparegris? Nei Da vi tok opp leilighetslån kunne vi få det av min lokale bank. Men var ikke gris. Men mus. Ler ennå av sparemus😂😂😂
Gjest Cid Skrevet 27. mars 2022 #25896 Skrevet 27. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Da vi tok opp leilighetslån kunne vi få det av min lokale bank. Men var ikke gris. Men mus. Ler ennå av sparemus😂😂😂 Bedre enn luremus
Gjest lurven Skrevet 27. mars 2022 #25897 Skrevet 27. mars 2022 Frøkenfryden skrev (15 minutter siden): Da vi tok opp leilighetslån kunne vi få det av min lokale bank. Men var ikke gris. Men mus. Ler ennå av sparemus😂😂😂 Den er sånn som skal vente til den er gift
Frøkenfryden Skrevet 27. mars 2022 #25898 Skrevet 27. mars 2022 lurven skrev (1 time siden): Den er sånn som skal vente til den er gift 😂😂😂
Frøkenfryden Skrevet 27. mars 2022 #25899 Skrevet 27. mars 2022 @Cid liker du søndager? Ps du har ikke svart på mitt forrige som her
Gjest Cid Skrevet 27. mars 2022 #25900 Skrevet 27. mars 2022 Frøkenfryden skrev (14 timer siden): Sant! Mann har da også. Så vi er like gamle 6 md i året😀 ja. Det gjør jeg faktisk. Pga helse og utrolig lite famile. Redd det kan bli ensomt. Men prøver å håndtere heller enn lammes, så pleier vennskap, og lever veldig sunt. @Cid bruker du å feire bursdagen din? Ja eller andre feirer med meg, hadde ikke noen tatt initiativ til å feire så tror ikke jeg at jeg hadde giddet @Frøkenfryden Går du noen gang tom for ideer til hva å spørre om? Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): @Cid liker du søndager? Ps du har ikke svart på mitt forrige som her Unnskyld jeg glemte det, det skjer så mye i trådene her at det er lett å glemme hehe Har ingen formening om det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå