Frøkenfryden Skrevet 22. mars 2022 #25781 Skrevet 22. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Ja det er så koselig 😀👍 Jeg går mest alene så kan jeg høre lydbok eller musikk. Selv om det er fint å høre på fugler og andre dyr 😊 Jeg jobber bare. Ferdig på vernepleiestudiet i 2010. Begynner å dra på åra 🤣 @FrøkenfrydenTrives du å jobbe på sykehus? Ja. Spesialisthelsetjeste er intenst men glad i jobben min. Er ikke så «sykehus»-ish hos oss for vi jobber med psykisk helse. Føles meningsfullt og har så mye flotte og kloke kollegaer. ❤️ ps fint å ikke dra på åra alene😆 @Cidogså nysgjerrig på fisken! Sushi?
Gjest Cid Skrevet 22. mars 2022 #25782 Skrevet 22. mars 2022 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Ikke egentlig tror jeg. Men mer enn før. Mann sier at min tålegrense for sterk mat har flyttet seg enormt i våre år sammen, han ser det på chilimengden han kan bruke. så jeg har nok blitt bedre. Men ute bestiller jeg mild.😜 Det hørtes fint ut! Virker fint å ha foreldre nær. Jeg er nok litt matelsker ja. Jeg er opptatt av mat og bruker mye tid på det. @Cid bor du alene? Ja @Frøkenfryden Har du godt forhold til foreldrene dine? Kvakkekyllingen skrev (21 minutter siden): Liker kalkun men spiser det kanskje en gang i året 😛 Eller ikke hvert år heller. @CidLiker du noe fisk? Liker ikke sjømat @Kvakkekyllingen Liker du sushi? Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Ja. Spesialisthelsetjeste er intenst men glad i jobben min. Er ikke så «sykehus»-ish hos oss for vi jobber med psykisk helse. Føles meningsfullt og har så mye flotte og kloke kollegaer. ❤️ ps fint å ikke dra på åra alene😆 @Cidogså nysgjerrig på fisken! Sushi? Jeg liker ikke sjømat, jeg bruker å nevne sushi til hoppe fordi jeg vet at hun ikke liker det
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mars 2022 #25783 Skrevet 22. mars 2022 Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Ja. Spesialisthelsetjeste er intenst men glad i jobben min. Er ikke så «sykehus»-ish hos oss for vi jobber med psykisk helse. Føles meningsfullt og har så mye flotte og kloke kollegaer. ❤️ ps fint å ikke dra på åra alene😆 @Cidogså nysgjerrig på fisken! Sushi? Så godt å høre 👍😊 Psykisk helse er så viktig. Dere er gull verdt ❤ Hehe, jeg overdrev vel litt der, er kun 34 men årene går plutselig veldig fort 🤣
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mars 2022 #25784 Skrevet 22. mars 2022 Cid skrev (12 minutter siden): Ja @Frøkenfryden Har du godt forhold til foreldrene dine? Liker ikke sjømat @Kvakkekyllingen Liker du sushi? Jeg liker ikke sjømat, jeg bruker å nevne sushi til hoppe fordi jeg vet at hun ikke liker det Jeg har aldri smakt sushi 🤭🤭
Gjest Cid Skrevet 22. mars 2022 #25785 Skrevet 22. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Så godt å høre 👍😊 Psykisk helse er så viktig. Dere er gull verdt ❤ Hehe, jeg overdrev vel litt der, er kun 34 men årene går plutselig veldig fort 🤣 Helsevesenet er heldig som har dere to som ansatt de 😃
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 22. mars 2022 #25786 Skrevet 22. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Helsevesenet er heldig som har dere to som ansatt de 😃 Takk Cid 🤩
Frøkenfryden Skrevet 22. mars 2022 #25787 Skrevet 22. mars 2022 Cid skrev (46 minutter siden): Helsevesenet er heldig som har dere to som ansatt de 😃 Takk🥰
Gjest lurven Skrevet 22. mars 2022 #25788 Skrevet 22. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Liker tur! Høre på fugler. Se ekorn. Elsker se på hunder som er på tur. Og å prate med Mann på tur, annerledes enn hjemmeprat det. @Kvakkekyllingen Studerer du og jobber eller «bare» jobber? @lurven Pynta noen jævler i dag? Rydda litt i huset teller det?
Frøkenfryden Skrevet 22. mars 2022 #25789 Skrevet 22. mars 2022 lurven skrev (1 time siden): Rydda litt i huset teller det? Veldig!
Frøkenfryden Skrevet 22. mars 2022 #25790 Skrevet 22. mars 2022 Cid skrev (3 timer siden): @Frøkenfryden Har du godt forhold til foreldrene dine? Ja, vil si det. Vi kan fint bo sammen over noen dager. De blir noen dager nå🙂 @Cid hvilken alder har vennene dine? Alle ca like som deg? @SVK er så nysgjerrig på alderen din!?
Frøkenfryden Skrevet 22. mars 2022 #25791 Skrevet 22. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Så godt å høre 👍😊 Psykisk helse er så viktig. Dere er gull verdt ❤ Hehe, jeg overdrev vel litt der, er kun 34 men årene går plutselig veldig fort 🤣 Takk for det❤️ Hehe, lov det! Jeg tåler meget godt være i den eldre gjengen her, spiller liten rolle syns jeg, 😊
Gjest Cid Skrevet 22. mars 2022 #25792 Skrevet 22. mars 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Ja, vil si det. Vi kan fint bo sammen over noen dager. De blir noen dager nå🙂 @Cid hvilken alder har vennene dine? Alle ca like som deg? @SVK er så nysgjerrig på alderen din!? Jeg har egentlig bare en venn utenom slekt og han er 37, jeg har aldri vært en sosial person 😕
Frøkenfryden Skrevet 22. mars 2022 #25793 Skrevet 22. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg har egentlig bare en venn utenom slekt og han er 37, jeg har aldri vært en sosial person 😕 Det er lov. Så lenge du er tilfreds. Folk er ulike. Jeg er ganske sosial, og kan bli litt pjusk om jeg er lenge uten andre folk. Og når man er 41 har mange venner barn og man ser de lite.. Men kollegaer dekker jo my da. ..og dere her dekker også🙂
Gjest Cid Skrevet 22. mars 2022 #25794 Skrevet 22. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Det er lov. Så lenge du er tilfreds. Folk er ulike. Jeg er ganske sosial, og kan bli litt pjusk om jeg er lenge uten andre folk. Og når man er 41 har mange venner barn og man ser de lite.. Men kollegaer dekker jo my da. ..og dere her dekker også🙂 Skulle gjerne hatt flere venner men ikke noe jeg får gjort med, bra jeg trives i eget selskap
Frøkenfryden Skrevet 22. mars 2022 #25795 Skrevet 22. mars 2022 Cid skrev (18 minutter siden): Skulle gjerne hatt flere venner men ikke noe jeg får gjort med, bra jeg trives i eget selskap Veldig god egenskap! 🙂
Gjest SVK Skrevet 22. mars 2022 #25796 Skrevet 22. mars 2022 1 hour ago, Frøkenfryden said: @SVK er så nysgjerrig på alderen din!? Ønsker å holde den litt hemmelig pga anonymitet.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. mars 2022 #25797 Skrevet 23. mars 2022 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Takk for det❤️ Hehe, lov det! Jeg tåler meget godt være i den eldre gjengen her, spiller liten rolle syns jeg, 😊 Helt enig Her er folk i alle aldersgrupper og vi er nok begge relativt unge enda 😁 Du er bikka 40 ca? Tror jeg så et tall en dag men husker ikke helt.
Gjest Cid Skrevet 23. mars 2022 #25798 Skrevet 23. mars 2022 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Takk for det❤️ Hehe, lov det! Jeg tåler meget godt være i den eldre gjengen her, spiller liten rolle syns jeg, 😊 Jeg synes 41 er ungt
Frøkenfryden Skrevet 23. mars 2022 #25799 Skrevet 23. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg synes 41 er ungt takker
Frøkenfryden Skrevet 23. mars 2022 #25800 Skrevet 23. mars 2022 SVK skrev (9 timer siden): Ønsker å holde den litt hemmelig pga anonymitet. Helt ok🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå