Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. februar 2022 #25641 Skrevet 28. februar 2022 Entern skrev (6 timer siden): Litt men vil få med meg reprisen på Kongen Befaler før jeg sover 😀 @KvakkekyllingenEr du? Ja 😆 Sovnet plutselig. @Entern Sovet godt?
Gjest Cid Skrevet 3. mars 2022 #25642 Skrevet 3. mars 2022 @Smascha hvem er det på profilbildet ditt? Unnskyld til dere andre at jeg ikke har svart, jeg mistet bare interessen for tråden og det er grense for hvor mye man kan spørre samme folk 😅
Smascha Skrevet 4. mars 2022 #25643 Skrevet 4. mars 2022 Cid skrev (11 timer siden): @Smascha hvem er det på profilbildet ditt? Husker ikke lenger hvor jeg fant det
Gjest Cid Skrevet 4. mars 2022 #25644 Skrevet 4. mars 2022 Smascha skrev (50 minutter siden): Husker ikke lenger hvor jeg fant det Jeg trodde først at det var Mina Hadjian
Gjest Cid Skrevet 15. mars 2022 #25645 Skrevet 15. mars 2022 @Frøkenfryden Har du hatt brukere før denne?
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #25646 Skrevet 15. mars 2022 (endret) Cid skrev (10 minutter siden): @Frøkenfryden Har du hatt brukere før denne? Aldri hatt bruker her før denne, som jeg laget i oktober. (Dog vært her daglig i årevis som leser. Det er kanskje litt rart..? ) @Hoppetaujenta Hvordan har du blitt et ikon på KG med din egen tråd og greier? @Cid Hvilken twist minner mest om deg? ( Jeg måtte, twist-diskursen døde jo😢) Endret 15. mars 2022 av Frøkenfryden
Gjest Cid Skrevet 15. mars 2022 #25647 Skrevet 15. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Aldri hatt bruker her før denne, som jeg laget i oktober. (Dog vært her daglig i årevis som leser. Det er kanskje litt rart..? ) @Hoppetaujenta Hvordan har du blitt et ikon på KG med din egen tråd og greier? @Cid Hvilken twist minner mest om deg? ( Jeg måtte, twist-diskursen døde jo😢) ikke rart, mange som gjør Det vet jeg helt ærlig ikke, aldri tenkt over 😅 @Frøkenfryden Har du fått ordentlig raserianfall før? Hoppe får ikke opp varsler når hun blir tagget btw
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #25648 Skrevet 15. mars 2022 Cid skrev (1 minutt siden): ikke rart, mange som gjør Det vet jeg helt ærlig ikke, aldri tenkt over 😅 @Frøkenfryden Har du fått ordentlig raserianfall før? Hoppe får ikke opp varsler når hun blir tagget btw Nja, jeg har vært sint og kastet noe i gulvet i sinne og snakket meget høyt men det er vel innen normalen vil jeg tro. du kan være den firkanta hasselnøttbiten. Snill og godt likt allrounder😃 Aha, takk for info: Da får vi prøve noen tag-bare. @lurven Hvorfor føler du at du er negativ her? Tror du skrev det i tråd i går. @SVK Hvis Tix lagde en sang om deg, hva ville tittel vært?
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #25649 Skrevet 15. mars 2022 @Cid Har du en signaturrett? Som de sier det på masterchef
Gjest SVK Skrevet 15. mars 2022 #25650 Skrevet 15. mars 2022 5 minutter siden, Frøkenfryden said: @SVK Hvis Tix lagde en sang om deg, hva ville tittel vært? Jeg har dessverre ekstremt lav selvfølelse så den tittelen ville neppe vært noe positiv. @Frøkenfryden Har du drevet med musikk hele livet?
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #25651 Skrevet 15. mars 2022 SVK skrev (1 minutt siden): Jeg har dessverre ekstremt lav selvfølelse så den tittelen ville neppe vært noe positiv. @Frøkenfryden Har du drevet med musikk hele livet? Å? Det var leit å høre🥺 Jeg får godt inntrykk av deg her inne. 🙂 Jeg har i grunn mest skrevet sånne konfirmasjons og 70-årsdagssanger på kjente melodier som er sunget i fellesskap. (Da tar vi den rosa sangen dere) Så jeg er nok ikke så musikkflink, er nok sterkere med ord. Min hammondorgelkarriere var lynkort. Skylder litt på tysk lærebok der alle sangene var ukjente minus Tulpen aus amsterdam. 😂 @SVKhvor lenge har du vært på KG aktivt? @AttilaTheHunHvordan har du lært å skrive så godt så ung?
Gjest Cid Skrevet 15. mars 2022 #25652 Skrevet 15. mars 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): @Cid Har du en signaturrett? Som de sier det på masterchef Nudler 😂 @Frøkenfryden Er du gift med barn? Om det blir for personlig spørsmål så trenger ikke du å svare
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #25653 Skrevet 15. mars 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Nudler 😂 @Frøkenfryden Er du gift med barn? Om det blir for personlig spørsmål så trenger ikke du å svare Haha! Liker ærligheten👍 Det går bra, svarer bare når det føles greit. Jeg er ugift men med samboer. Ingen barn. (ønsker ikke). @Cid Nudler med mye spice gjetter jeg?
AttilaTheHun Skrevet 15. mars 2022 #25654 Skrevet 15. mars 2022 (endret) @AttilaTheHunHvordan har du lært å skrive så godt så ung? @Frøkenfryden Det har nok noe med engasjement å gjøre. Alt startet jo når jeg spurte en rabbi som da er bestevenn med pappa om hva meningen med livet var og han svarte: KUNNSKAP, KUNNSKAP, KUNNSKAP FOR DET FÅR MAN ALDRI NOK AV. Begynte å lese veldig mye. Etter den dagen har jeg lest hundrevis av bøker og skrevet et par artikler for Aftenposten Si D (anonymt), vært politisk aktiv. Hvis det er noe jeg er veldig motivert for gjør jeg det SKIKKELIG, elsker å dele mine meninger og høre på hva andre har å si. Når man bor med historikere er det fort gjort å bli påvirket. Endret 15. mars 2022 av AttilaTheHun
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #25655 Skrevet 15. mars 2022 AttilaTheHun skrev (4 minutter siden): @AttilaTheHunHvordan har du lært å skrive så godt så ung? @Frøkenfryden Det har nok noe med engasjement å gjøre. Alt startet jo når jeg spurte en rabbi som da er bestevenn med pappa om hva meningen med livet var og han svarte: KUNNSKAP, KUNNSKAP, KUNNSKAP og lese veldig mye. Etter den dagen har jeg lest hundrevis av bøker og skrevet et par artikler for Aftenposten Si D (anonymt). Hvis det er noe jeg er veldig motivert for gjør jeg det SKIKKELIG, elsker å dele mine meninger og høre på hva andre har å si. Når man bor med historikere er det fort gjort å bli påvirket. 👍 bra jobba! Imponert😀 1
Gjest lurven Skrevet 15. mars 2022 #25656 Skrevet 15. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nja, jeg har vært sint og kastet noe i gulvet i sinne og snakket meget høyt men det er vel innen normalen vil jeg tro. du kan være den firkanta hasselnøttbiten. Snill og godt likt allrounder😃 Aha, takk for info: Da får vi prøve noen tag-bare. @lurven Hvorfor føler du at du er negativ her? Tror du skrev det i tråd i går. @SVK Hvis Tix lagde en sang om deg, hva ville tittel vært? Jeg er negativ, det bare virker ikke sånn
Frøkenfryden Skrevet 15. mars 2022 #25657 Skrevet 15. mars 2022 lurven skrev (6 timer siden): Jeg er negativ, det bare virker ikke sånn Da skal jeg huske på at jeg lar meg lure på den fronten. (Sikkert fordi du pynter jævelen🤓)
Gjest lurven Skrevet 15. mars 2022 #25658 Skrevet 15. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Da skal jeg huske på at jeg lar meg lure på den fronten. (Sikkert fordi du pynter jævelen🤓) Å pynte jævelen er selve essensen i å late som om man er positiv og glad selv om man er lei inni seg
Gjest Cid Skrevet 16. mars 2022 #25659 Skrevet 16. mars 2022 Frøkenfryden skrev (20 timer siden): Haha! Liker ærligheten👍 Det går bra, svarer bare når det føles greit. Jeg er ugift men med samboer. Ingen barn. (ønsker ikke). @Cid Nudler med mye spice gjetter jeg? Ikke nå lenger, blir dårlig i magen av for mye sterkt så må begrense meg litt Sånn det er når man har spist sterke ting ofte i 15 år som er halve livet mitt nå @Frøkenfryden Har du slått til noen før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå