Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. februar 2022 #25621 Skrevet 27. februar 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Oi vanskelig å si… Gitar?🎸 @KvakkekyllingenOg ditt? 😀 Trommer tror jeg. Kan ikke spille selv, men liker når de som kan spille gjør det 😀👍 @Entern Ser du fram til en ny uke?
Entern Skrevet 27. februar 2022 #25622 Skrevet 27. februar 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Trommer tror jeg. Kan ikke spille selv, men liker når de som kan spille gjør det 😀👍 @Entern Ser du fram til en ny uke? Ja litt 😅 @KvakkekyllingenGjør du?😊
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. februar 2022 #25623 Skrevet 27. februar 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja litt 😅 @KvakkekyllingenGjør du?😊 Ja. Men godt med helg også 😀 Skal ikke klage 😂 @Entern Kommet langt på tegningen?
Entern Skrevet 27. februar 2022 #25624 Skrevet 27. februar 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ja. Men godt med helg også 😀 Skal ikke klage 😂 @Entern Kommet langt på tegningen? Ja ganske 😅 @KvakkekyllingenEr det noe spesielt du gleder deg til? 😊
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. februar 2022 #25625 Skrevet 27. februar 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja ganske 😅 @KvakkekyllingenEr det noe spesielt du gleder deg til? 😊 Bra, du er effektiv 😄 Jeg har ingen planer bortsett fra jobb denne uka 😮 Blir vel å gå litt turer. Forhåpentligvis dra en tur til foreldrene mine. @EnternDu da?
Entern Skrevet 27. februar 2022 #25626 Skrevet 27. februar 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Bra, du er effektiv 😄 Jeg har ingen planer bortsett fra jobb denne uka 😮 Blir vel å gå litt turer. Forhåpentligvis dra en tur til foreldrene mine. @EnternDu da? Blir vel å jobbe, gå og spise god mat på min nye favoritt indiske og kanskje handle plater 😅 @KvakkekyllingenBor du nærme foreldrene dine?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. februar 2022 #25627 Skrevet 27. februar 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Blir vel å jobbe, gå og spise god mat på min nye favoritt indiske og kanskje handle plater 😅 @KvakkekyllingenBor du nærme foreldrene dine? Ja. De bor 20 minutter unna ca. Med bil 😛 @Entern Har du noen plater i tankene?
Entern Skrevet 27. februar 2022 #25628 Skrevet 27. februar 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja. De bor 20 minutter unna ca. Med bil 😛 @Entern Har du noen plater i tankene? Ja litt, håper Platekompaniet får inn den nye Amorphis plata snart, for den gleder jeg meg veldig til å høre 😀 @KvakkekyllingenHvordan blir mandagen tror du?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. februar 2022 #25629 Skrevet 27. februar 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Ja litt, håper Platekompaniet får inn den nye Amorphis plata snart, for den gleder jeg meg veldig til å høre 😀 @KvakkekyllingenHvordan blir mandagen tror du? Spennende 😄 Jeg tror det blir en fin dag. Forhåpentligvis vårlig og sånn passe travelt på jobb 😄👍 @Entern Hva tror du?
Entern Skrevet 27. februar 2022 #25630 Skrevet 27. februar 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Spennende 😄 Jeg tror det blir en fin dag. Forhåpentligvis vårlig og sånn passe travelt på jobb 😄👍 @Entern Hva tror du? Litt slitsom tar 7:14 toget fra Lillehammer til Oslo S 😅 Men mandager er alltid hyggelige, slapper av med Swing & Sweet reprise på P1+ på kvelden 😊 @KvakkekyllingenTror du våren kommer nå?🌞
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. februar 2022 #25631 Skrevet 27. februar 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Litt slitsom tar 7:14 toget fra Lillehammer til Oslo S 😅 Men mandager er alltid hyggelige, slapper av med Swing & Sweet reprise på P1+ på kvelden 😊 @KvakkekyllingenTror du våren kommer nå?🌞 Ai, opp tidlig da 😮 Det blir nok koselig Ja, jeg lever i troen 😁🌞 Orker ikke sjekke værmeldinga for i morgen, blir bare sur hvis det ser dårlig ut 😂😂 @Entern Har du ofte møter på jobb?
Entern Skrevet 27. februar 2022 #25632 Skrevet 27. februar 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Ai, opp tidlig da 😮 Det blir nok koselig Ja, jeg lever i troen 😁🌞 Orker ikke sjekke værmeldinga for i morgen, blir bare sur hvis det ser dårlig ut 😂😂 @Entern Har du ofte møter på jobb? Vi har to møter i uka + fredagskaffe 😅 @KvakkekyllingenHar dere mange møter?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. februar 2022 #25633 Skrevet 27. februar 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Vi har to møter i uka + fredagskaffe 😅 @KvakkekyllingenHar dere mange møter? Noen møter i måneden. Og fredagskaffe en sjelden gang vi kommer på at det er fredag 😄 @Entern Liker du å lede møter? Hvis du må det 😂
Entern Skrevet 27. februar 2022 #25634 Skrevet 27. februar 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Noen møter i måneden. Og fredagskaffe en sjelden gang vi kommer på at det er fredag 😄 @Entern Liker du å lede møter? Hvis du må det 😂 Nei, heldigvis har det ikke vært aktuelt heller 😅 Det er stort sett sjefen som leder 😅 @KvakkekyllingenHender det du leder møter?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. februar 2022 #25635 Skrevet 27. februar 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Nei, heldigvis har det ikke vært aktuelt heller 😅 Det er stort sett sjefen som leder 😅 @KvakkekyllingenHender det du leder møter? Veldig sjelden. Sjefen tar det her også 😂 Hender jeg må ta imot folk og ønske velkommen og slikt på tilstelninger men ikke verre enn det 😛 @Entern Har du spist noe digg til middag i dag?
Entern Skrevet 27. februar 2022 #25636 Skrevet 27. februar 2022 Kvakkekyllingen skrev (32 minutter siden): Veldig sjelden. Sjefen tar det her også 😂 Hender jeg må ta imot folk og ønske velkommen og slikt på tilstelninger men ikke verre enn det 😛 @Entern Har du spist noe digg til middag i dag? Karbonader med poteter, ertestuing og brun saus 😋 @KvakkekyllingenHva spiste du?😊
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. februar 2022 #25637 Skrevet 27. februar 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Karbonader med poteter, ertestuing og brun saus 😋 @KvakkekyllingenHva spiste du?😊 Det er godt 😋 Taco 😛 @Entern Bruker du tyttebær til sausemiddag?
Entern Skrevet 27. februar 2022 #25638 Skrevet 27. februar 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det er godt 😋 Taco 😛 @Entern Bruker du tyttebær til sausemiddag? Ja😀😀😀 Særlig til kjøttkaker, pølser, koteletter osv 😀😀😀 @KvakkekyllingenHva foretrekker du av taco shells og soft taco?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 27. februar 2022 #25639 Skrevet 27. februar 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Ja😀😀😀 Særlig til kjøttkaker, pølser, koteletter osv 😀😀😀 @KvakkekyllingenHva foretrekker du av taco shells og soft taco? Det er så godt 😋🤩 Soft taco Fikk tacoskjell i halsen en gang og trodde jeg skulle kveles 😂 Har blitt mest soft etter det. @Entern Er du trøtt? 🥱
Entern Skrevet 27. februar 2022 #25640 Skrevet 27. februar 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Det er så godt 😋🤩 Soft taco Fikk tacoskjell i halsen en gang og trodde jeg skulle kveles 😂 Har blitt mest soft etter det. @Entern Er du trøtt? 🥱 Litt men vil få med meg reprisen på Kongen Befaler før jeg sover 😀 @KvakkekyllingenEr du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå