Strange Doll Skrevet 5. november 2021 #21681 Skrevet 5. november 2021 SidFernwilter skrev (Akkurat nå): bahamas @Strange Doll bergens beste kebab/katt-i-lefse. hvor får man den? Danielsen. Eventuelt Dalia om man ikke orker å reise ut av sentrum. @SidFernwilter Første gang du så meg full, hvor irriterende var jeg da?
mia83 Skrevet 5. november 2021 #21682 Skrevet 5. november 2021 Entern skrev (39 minutter siden): Det gjorde jeg ikke 😮 (Så Kongen Befaler) Hva pleier du å gjøre på fredagskvelden? Det varierer veldig. Enten slappe av eller så er jeg ute på et eller annet. Du da?
TheHairyToothfairy Skrevet 5. november 2021 #21683 Skrevet 5. november 2021 (endret) Entern skrev (13 minutter siden): Kan egentlig jeg som er byråkrat i fylkeskommunen uttale meg offentlig om politikk da??? 🤐🤐🤐 Æsjda jeg er så langt nedpå gølvet at det går helt sikkert helt greit 😅😅😅 Du må definitivt fronte noe som har med husbygging og arkitektur å gjøre fordi 1) Vi trenger masse flere hus!! 2) Vi trenger å gjøre noe med arkitekturen!! @SidFernwilterHva er den siste tegneserien du oppdaget & likte? KLART du kan! fy-kommunen teller også og jeg er helt enig, men jeg er også for friere tøyler for design, så lenge det estetisk er godt nok i seg selv Det husker jeg egentlig ikke. Tror faktisk det var Alien. Strange Doll skrev (12 minutter siden): @SidFernwilter Første gang du så meg full, hvor irriterende var jeg da? ikkenoe særlig irriterende, ikke sloss du med meg eller kalte meg for stygge ting og fortalte hele bergen hvor dum jeg var som ikke ville slippe deg inn etc. det er en skokk med dem som irriterer meg så mye på sånne punkter, så du greide ikke irritere. @Entern cK, Esso, Shell, Best eller yx? @Strange Doll på en skala, 1 til 10. eksakt hvor irriterende kan jeg være? og hvorfor er det 11? Endret 5. november 2021 av SidFernwilter
mia83 Skrevet 5. november 2021 #21684 Skrevet 5. november 2021 SidFernwilter skrev (18 minutter siden): går bra, kunne aldri blitt oss når du ikke tåler scampi. jeg er veldig lei meg, men dette klarer vi! når jeg har fått nok søvn. er vel 7 tror jeg. @Lykke Lihva slags mobil har du? @Strange Doll har du tenkt på de der fem låtene nå? sov du godt i natt? @mia83 hvilken nettavis er best? Leser bare VG og lokalavisa jeg. Men om VG er spesielt bra er jeg litt usikker på Deltar du aktivt i familiens juleforberedelser?
Entern Skrevet 5. november 2021 #21685 Skrevet 5. november 2021 (endret) Strange Doll skrev (16 minutter siden): Jesus. Velge mellom pest og kolera altså? 😅 Kjører vel Ringenes herre og Hobbiten da. Der er det værtfall enkelte menn som er pen å se på. @Entern hvilken film er du flau over å like? Hmmmmm...den var vanskelig, skal veldig veldig mye til for at jeg blir flau over filmer. Blir verken flau over tegnefilmer for barn (Min Venn Totoro) eller jentefilmer (Love Actually) eller skikkelig dumme actionfilmer... Kanskje Mean Girls? Så veldig, veldig fjortis, og moralen på slutten fungerer ikke helt heller synes jeg. men liker'n 😁 Alternativt, kanskje langtegnefilmversjonen av den gamle tegnefilmserien Fist of the North Star av flere grunner 😄 (Fortsatt tegnefilm, da, limt sammen av deler av serien. IKKE "vanlig film" versjonen, den så for dårlig ut) @Strange DollHvis du enten måtte hørt country, opera eller heavy hele dagen, hva ville du valgt? Endret 5. november 2021 av Entern
Strange Doll Skrevet 5. november 2021 #21686 Skrevet 5. november 2021 SidFernwilter skrev (Akkurat nå): KLART du kan! fy-kommunen teller også og jeg er helt enig, men jeg er også for friere tøyler for design, så lenge det estetisk er godt nok i seg selv ikkenoe særlig irriterende, ikke sloss du med meg eller kalte meg for stygge ting og fortalte hele bergen hvor dum jeg var som ikke ville slippe deg inn etc. det er en skokk med dem som irriterer meg så mye på sånne punkter, så du greide ikke irritere. @Entern cK, Esso, Shell, Best eller yx? @Strange Doll på en skala, 1 til 10. eksakt hvor irriterende kan jeg være? og hvorfor er det 11? 12! Fordi. du. aldri. gir. deg. og fordi du er jævlig sta i døra 😂 @SidFernwilter Hva er det mest irriterende du kan diskutere?
TheHairyToothfairy Skrevet 5. november 2021 #21687 Skrevet 5. november 2021 mia83 skrev (1 minutt siden): Deltar du aktivt i familiens juleforberedelser? deltar aktivt med å rømme huset. @mia83 stryker du skjortene dine selv?
Entern Skrevet 5. november 2021 #21688 Skrevet 5. november 2021 mia83 skrev (3 minutter siden): Det varierer veldig. Enten slappe av eller så er jeg ute på et eller annet. Du da? Mye det samme som deg i grunnen 😄 Tradisjonelt har jeg gått ut og pilset da 😄 Men er litt lei av trøtte lørdager 😄 Er det noen tegneserier du liker?
Strange Doll Skrevet 5. november 2021 #21689 Skrevet 5. november 2021 Entern skrev (2 minutter siden): Hmmmmm...den var vanskelig, skal veldig veldig mye til for at jeg blir flau over filmer. Blir verken flau over tegnefilmer for barn (Min Venn Totoro) eller jentefilmer (Love Actually) eller skikkelig dumme actionfilmer... Kanskje Mean Girls? Så veldig, veldig fjortis, og moralen på slutten fungerer ikke helt heller synes jeg. men liker'n 😁 Alternativt, kanskje langtegnefilmversjonen av den gamle tegnefilmserien Fist of the North Star av flere grunner 😄 (Fortsatt tegnefilm, da, limt sammen av deler av serien. IKKE "vanlig film" versjonen, den så for dårlig ut) @Strange DollHvis du enten måtte hørt country, opera eller heavy hele dagen, hva ville du valgt? Du vet å treffe ting jeg ikke liker 😅😂 Da velger jeg country, der kan man finne noen tekster som er fine @Entern Hva er ditt favorittantrekk hos det motsatte kjønn?
mia83 Skrevet 5. november 2021 #21690 Skrevet 5. november 2021 SidFernwilter skrev (2 minutter siden): deltar aktivt med å rømme huset. @mia83 stryker du skjortene dine selv? Stryker sjelden, men stryker det jeg må har du noen gang fått stryk på en prøve?
TheHairyToothfairy Skrevet 5. november 2021 #21691 Skrevet 5. november 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): 12! Fordi. du. aldri. gir. deg. og fordi du er jævlig sta i døra 😂 @SidFernwilter Hva er det mest irriterende du kan diskutere? eyh!!! jeg ga meg nettopp på siste pm!!!!! biler. folk flest er så stokk dumme når det kommer til biler. spesielt elbiler. og alle har rett, og "jeg har aldri hatt problemer med [sett inn navn på drittbil] så det kan ikke være sånn og slik". @Strange Doll kunne du bodd på hytta en hel sommer uten strøm og innlagt vann?
mia83 Skrevet 5. november 2021 #21692 Skrevet 5. november 2021 Entern skrev (1 minutt siden): Mye det samme som deg i grunnen 😄 Tradisjonelt har jeg gått ut og pilset da 😄 Men er litt lei av trøtte lørdager 😄 Er det noen tegneserier du liker? Tintin og Donald var sånn hytte-klassikere husker jeg. Potetgull og tegneserier Skal du bake noe til jul?
Strange Doll Skrevet 5. november 2021 #21693 Skrevet 5. november 2021 SidFernwilter skrev (Akkurat nå): eyh!!! jeg ga meg nettopp på siste pm!!!!! biler. folk flest er så stokk dumme når det kommer til biler. spesielt elbiler. og alle har rett, og "jeg har aldri hatt problemer med [sett inn navn på drittbil] så det kan ikke være sånn og slik". @Strange Doll kunne du bodd på hytta en hel sommer uten strøm og innlagt vann? Hahaha den var SÅ ment mot meg!!! 😅😂 Tok den 100% personlig! Nei! det gidder jeg ikke. Jeg vil ha normale fasiliteter på ferie. @SidFernwilter Hva er det fineste det motsatte kjønn kan kle seg i?
TheHairyToothfairy Skrevet 5. november 2021 #21694 Skrevet 5. november 2021 mia83 skrev (Akkurat nå): Stryker sjelden, men stryker det jeg må har du noen gang fått stryk på en prøve? jeg strøk på første oppkjøringen min klasse B, men klaget og fikk medhold. Men da hadde jeg allerede kjørt opp på nytt, så @mia83 hva er den fineste delen av norge?
TheHairyToothfairy Skrevet 5. november 2021 #21695 Skrevet 5. november 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Hahaha den var SÅ ment mot meg!!! 😅😂 Tok den 100% personlig! Nei! det gidder jeg ikke. Jeg vil ha normale fasiliteter på ferie. @SidFernwilter Hva er det fineste det motsatte kjønn kan kle seg i? psj, du er mild i forhold til enkelte (mange) andre. men audi sutter penis! uniform. hærens. rawr. @Strange Doll burde menn begynne gå med hatt igjen?
Entern Skrevet 5. november 2021 #21696 Skrevet 5. november 2021 SidFernwilter skrev (4 minutter siden): @Entern cK, Esso, Shell, Best eller yx? Det er Shell, det! Egentlig litt det samme, har ikke lappen @SidFernwilterHvis du måtte hørt på en av disse platene hele døgnet, hvilken ville du valgt og hvorfor: Marcus & Martinus: "Hei" Gluntan: "Gluntan i 40 år" Olga Mikalsen: "Olga synger solo" Scooter: "Scooter forever"
Strange Doll Skrevet 5. november 2021 #21697 Skrevet 5. november 2021 SidFernwilter skrev (3 minutter siden): psj, du er mild i forhold til enkelte (mange) andre. men audi sutter penis! uniform. hærens. rawr. @Strange Doll burde menn begynne gå med hatt igjen? Jeg skal ha en Audi. Ja for min del kan de det @SidFernwilter hæler eller ikke på damer ?
TheHairyToothfairy Skrevet 5. november 2021 #21698 Skrevet 5. november 2021 Entern skrev (1 minutt siden): @SidFernwilterHvis du måtte hørt på en av disse platene hele døgnet, hvilken ville du valgt og hvorfor: Marcus & Martinus: "Hei" Gluntan: "Gluntan i 40 år" Olga Mikalsen: "Olga synger solo" Scooter: "Scooter forever" Scooter så klart!!! fun fact, på etterfesten til We Love The 90s så eskorterte jeg Baxter til hotellrommet fra lokalet der festen var. vel fremme kløp han meg bak. jeg vurderte å aldri vaske meg på baken mer. @Entern favoritt-låt fra Scooter? du må velge minst en.
TheHairyToothfairy Skrevet 5. november 2021 #21699 Skrevet 5. november 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Jeg skal ha en Audi. Ja for min del kan de det @SidFernwilter hæler eller ikke på damer ? hæler. men ikke sånne sinnsvake arna-hæler som kun ødelegger ankler. men litt hæl gjør mye pent med stumpen på kvinder. @Strange Doll bestiller du klær nå, siden du spør?
mia83 Skrevet 5. november 2021 #21700 Skrevet 5. november 2021 SidFernwilter skrev (9 minutter siden): jeg strøk på første oppkjøringen min klasse B, men klaget og fikk medhold. Men da hadde jeg allerede kjørt opp på nytt, så @mia83 hva er den fineste delen av norge? Enten Nordvest-landet eller Nord-Norge. Hva kan du kjøre ifølge førerkortet ditt? Lovlig altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå