mia83 Skrevet 3. november 2021 #21361 Del Skrevet 3. november 2021 Entern skrev (6 minutter siden): Nei bare sentralvarme Hva liker du best/evt. misliker du minst av buss, trikk, t-bane og tog? At man kan komme seg fra A til B uten å måtte tenke på parkering osv. Har du badekar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. november 2021 #21362 Del Skrevet 3. november 2021 mia83 skrev (2 minutter siden): At man kan komme seg fra A til B uten å måtte tenke på parkering osv. Har du badekar? Ja men dusjer stort sett Bor du i leilighet, rekkehus eller enebolig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. november 2021 #21363 Del Skrevet 3. november 2021 Strange Doll skrev (4 minutter siden): Interessene mine føler jeg er «eldre» enn jeg er selv, mens sinnet mitt er yngre 😅 så det blir vel lagt sammen ca alderen min😂 @Entern hva skal du ønske deg til jul i år? Det blir vel musikk og et par bøker tenker jeg @Strange DollLiker du snø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. november 2021 #21364 Del Skrevet 3. november 2021 Entern skrev (2 minutter siden): Ja men dusjer stort sett Bor du i leilighet, rekkehus eller enebolig? Enebolig. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. november 2021 #21365 Del Skrevet 3. november 2021 Entern skrev (3 minutter siden): Det blir vel musikk og et par bøker tenker jeg @Strange DollLiker du snø? Nei, vil hun ha snø 23 desember til 26 desember 😂 @Entern står du på ski? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. november 2021 #21366 Del Skrevet 3. november 2021 mia83 skrev (2 minutter siden): Enebolig. Du da? Leilighet Liker du å gå på cafe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. november 2021 #21367 Del Skrevet 3. november 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Nei, vil hun ha snø 23 desember til 26 desember 😂 @Entern står du på ski? Gikk mye ski som barn og ungdom men ikke nå lenger @Strange DollHar du/dere nisse på julaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. november 2021 #21368 Del Skrevet 3. november 2021 Entern skrev (1 minutt siden): Gikk mye ski som barn og ungdom men ikke nå lenger @Strange DollHar du/dere nisse på julaften? Ja klart det 🤩 @Entern trives du best som singel eller i forhold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig95 Skrevet 3. november 2021 #21369 Del Skrevet 3. november 2021 @Strange Doll hva synes du om @Entern? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig95 Skrevet 3. november 2021 #21370 Del Skrevet 3. november 2021 @Entern hvilket inntrykk har du av @Strange Doll? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. november 2021 #21371 Del Skrevet 3. november 2021 Nysgjerrig95 skrev (2 minutter siden): @Strange Doll hva synes du om @Entern? Han virker hyggelig @Nysgjerrig95 hvilket inntrykk har du av oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. november 2021 #21372 Del Skrevet 3. november 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Ja klart det 🤩 @Entern trives du best som singel eller i forhold? Trives godt som singel, men har vel aldri gitt forhold en skikkelig sjanse... @Strange DollOg du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. november 2021 #21373 Del Skrevet 3. november 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Trives godt som singel, men har vel aldri gitt forhold en skikkelig sjanse... @Strange DollOg du? Jeg er en forholdsjente trives absolutt best med det livet jeg har nå @Entern pynter du masse til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. november 2021 #21374 Del Skrevet 3. november 2021 Nysgjerrig95 skrev (2 minutter siden): @Entern hvilket inntrykk har du av @Strange Doll? Hun er morsom og hyggelig og virker veldig snill @Nysgjerrig95Hva slags musikk liker du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. november 2021 #21375 Del Skrevet 3. november 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Jeg er en forholdsjente trives absolutt best med det livet jeg har nå @Entern pynter du masse til jul? Nei ikke mye, men det blir tre og stjerne og lys og sånn da og noen nisser. @Strange DollPleier dere å spise julegrøt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. november 2021 #21376 Del Skrevet 3. november 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Nei ikke mye, men det blir tre og stjerne og lys og sånn da og noen nisser. @Strange DollPleier dere å spise julegrøt? Ja med mandel, selvfølgelig! @Entern blir du tidlig ferdig med gavene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig95 Skrevet 3. november 2021 #21377 Del Skrevet 3. november 2021 Strange Doll skrev (4 minutter siden): Han virker hyggelig @Nysgjerrig95 hvilket inntrykk har du av oss? Må ærlig si at jeg ikke har fått noe veldig inntrykk enda, da jeg ikke har gått tilbake i samtalen og lest, men ut i fra at dere har en samtale her, der dere stiller hverandre spørsmål må jeg si jeg har sansen for dere. @Entern hvordan er de «verste» typene på kg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nysgjerrig95 Skrevet 3. november 2021 #21378 Del Skrevet 3. november 2021 Entern skrev (4 minutter siden): Hun er morsom og hyggelig og virker veldig snill @Nysgjerrig95Hva slags musikk liker du? Jeg er glad i mye forskjellig. Liker spanske og afrikanske rytmer som reggea, reggaeton og afrobeats. Er også fan av moderne jazz og alt som fenger egentlig! Haha. @Strange Doll masse hår på helle kroppen, men ingenting på hodet, eller motsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 3. november 2021 #21379 Del Skrevet 3. november 2021 Nysgjerrig95 skrev (Akkurat nå): Jeg er glad i mye forskjellig. Liker spanske og afrikanske rytmer som reggea, reggaeton og afrobeats. Er også fan av moderne jazz og alt som fenger egentlig! Haha. @Strange Doll masse hår på helle kroppen, men ingenting på hodet, eller motsatt? Masse hår på hodet, helt klart. @Nysgjerrig95 Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. november 2021 #21380 Del Skrevet 3. november 2021 Nysgjerrig95 skrev (14 minutter siden): Må ærlig si at jeg ikke har fått noe veldig inntrykk enda, da jeg ikke har gått tilbake i samtalen og lest, men ut i fra at dere har en samtale her, der dere stiller hverandre spørsmål må jeg si jeg har sansen for dere. @Entern hvordan er de «verste» typene på kg? Sannsynligvis trollene, spesielt de som insisterer på å spamme masse teite sextråder @Nysgjerrig95Liker du å gå på konsert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå