Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dr. Ops skrev (23 minutter siden):

@SidFernwilter husker du hva du drømmer om natten?

alt for ofte. derfor sov jeg nesten ikke om nettene før. ptsd is a bitch. 

@Dr. Ops  hvilket drops er best? 
@Entern har gingers sjel? 
@Daryl Dixon den beste cheezy sjekkelinjen du har hørt? 
@mia83 hamster eller marsvin - hva er best? 
@Athena79 favorittsangen din denne uken? 
@Rofl når skal vi på konsert igjen? 
@Strange Doll hvem skal spille hovedrollene i filmen om oss? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (Akkurat nå):

alt for ofte. derfor sov jeg nesten ikke om nettene før. ptsd is a bitch. 

@Dr. Ops  hvilket drops er best? 
@Entern har gingers sjel? 
@Daryl Dixon den beste cheezy sjekkelinjen du har hørt? 
@mia83 hamster eller marsvin - hva er best? 
@Athena79 favorittsangen din denne uken? 
@Rofl når skal vi på konsert igjen? 
@Strange Doll hvem skal spille hovedrollene i filmen om oss? 

Må vel bli marsvin fordi de er litt større :lol:

Har du et sår akkurat nå? I så fall hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (Akkurat nå):

Har du et sår akkurat nå? I så fall hvor?

på leggen etter et basketak sist helg. før du spør, nei jeg sloss ikke hele tiden! faktisk ganske sjeldent, men det har vært villt etter at folk fikk komme ut på byen igjen etter 'rona. :Knegg:

@mia83 de fem beste grønnsakene du vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Dr. Ops skrev (33 minutter siden):

@Strange Doll drømmejobben?

@Entern drømme bosteds-lokasjon?

@mia83 drømmesituasjon?

@Athena79 drømmebeskjed per telefon?

@Daryl Dixon dagdrømming?

@SidFernwilter husker du hva du drømmer om natten?

At norsk tipping ringer :fnise:

 

SidFernwilter skrev (6 minutter siden):

alt for ofte. derfor sov jeg nesten ikke om nettene før. ptsd is a bitch. 

@Dr. Ops  hvilket drops er best? 
@Entern har gingers sjel? 
@Daryl Dixon den beste cheezy sjekkelinjen du har hørt? 
@mia83 hamster eller marsvin - hva er best? 
@Athena79 favorittsangen din denne uken? 
@Rofl når skal vi på konsert igjen? 
@Strange Doll hvem skal spille hovedrollene i filmen om oss? 

En god gammel klassiker, 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 27.10.2021 den 22.09):

Skal skuespilleren ligne? Kunne valgt Robert Downey jr forde jeg synes han er flott, men han er litt for gammel. En ung Hugh Grant hadde mulig nailet noe av det. Tom Hardy er for barsk, selv om han er en kameleon av en skuespiller. Jensen Ackles ligner mest. Men lander på Jake Gyllenhaal, for han spill er mye sjuke og rare roller, og egentlig er en veldig god skuespiller, ville jo ikke valgt en dårlig en. Eller en som er schtøgg..

@Lykke Li Hvilken julesang ligger ditt hjerte nærmest?

"Have your self a merry little Christmas" med Nora Sagal 🤩

Rosendahl skrev (På 28.10.2021 den 9.45):

Hm Anne Marit Jakobsen tror jeg. En flott skuespiller 😊👍

Ville filmen om ditt liv vært romantisk komedie eller tragisk eller noe annet? 

Tror kanskje det ville vært drama. 

Entern skrev (På 28.10.2021 den 10.15):

Jason Lee.

Ja han er tynnere, men ligner ganske mye og han er veldig morsom. Han er også god til å spille karakterer som er litt usympatiske (altså har et par usympatiske trekk uten å være drittsekker).

@Lykke LiLiker du snø?

Jeg syns snø er ålreit hvis det kommer mye av den, kommer ferdig måket og blir liggende sånn at man kan leke i den. 

Strange Doll skrev (På 28.10.2021 den 22.17):

Vil si godteri altså😂

Hun som spiller hovedrollen i et helt halvt år, fordi fremtoningen minner om meg selv 

Typiske teite feelgood sommerlåter 😂

@SidFernwilter Hvor ville du tatt meg med på date? 

@Entern Beste utested i hovedstaden? 

@Dr. Ops Hva må du ha hver dag? 

@Lykke Li Hvor liker du best å feriere? 

 

Jeg vet ikke. Jeg er veldig glad I å reise til varmere strøk, men også London som er min favorittby i hele verden. Men så er jeg også veldig glad i telttur eller hyttetur. Alt til sin tid og til hvert sitt formål 😅

Dr. Ops skrev (På 28.10.2021 den 23.10):

Kult spørsmål! Ville ha valgt Sophia Bush. Men jeg har flere lysere highligts i håret enn henne. Hennes skuespill med følelser i blant annet one tree hill appellerer til meg.

Det spørsmålet får du i retur, hvem ville du ha valgt og hvorfor?

Ooh, jeg liker Sophia Bush! Jeg er veldig usikker på hvem jeg ville valgt. Kanskje Olivia Coleman, men hun er mye eldre enn meg, og hvis jeg først skal velge en som er mye eldre enn meg så må det bli Maggie Smith 😅 Jeg elsker de begge, de har respekt for yrket sitt, men det virker som at de har respekt for historiene de skal fortelle også. De har erfaring, de har levd, opplevd ting, noe som etter min mening gjør dem til bedre skuespillere. 

Strange Doll skrev (På 29.10.2021 den 19.47):

Juice :) Tåler svært lite ren melk dessverre 

Grå dress. Det er pent. 

Det er en signaturdrink på en bar her i byen som heter «put a ring on it» :)

Nei på ingen måte, jeg er mest glad i smøreost 😅

@Daryl Dixon @Entern @SidFernwilter@Rosendahl @Lykke Li@Dr. Ops @Jessica! @NonJuan Om du kunne velge en ting du har gjort som du kunne gjort igjen på en annen måte, hva hadde det vært? Og hva tror du konsekvensen av å endre hendelsen hadde blitt? 

 

Jeg ville aldri latt presten som brøt taushetsplikten sin ovenfor meg slippe unna med det. Jeg skulle ønske jeg kunne gå tilbake og melde han. Kanskje hadde jeg fortsatt ønsket å være en del av kirken, hatt tillit til kirken og fortsatt hatt en tro. Blitt tilgitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dr. Ops skrev (53 minutter siden):

 

@Daryl Dixon dagdrømming?

 

Dagdrømmer veldig mye, har mye tid på å drømme meg bort.

SidFernwilter skrev (24 minutter siden):


@Daryl Dixon den beste cheezy sjekkelinjen du har hørt? 


 

"Ligger du på magen din om natten? Kan jeg ligge på den?" :overrasket:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (Akkurat nå):

@SidFernwilter

Hvor mange planter har du og føler du selv at du har grønne fingere? 

vi har fem, så vidt jeg husker i farta. vi er ikke akkurat gartnere noen av oss, men hagen vår ser veldig fin ut, om det teller :P 

@Lykke Li gaming-figurer i stua, yay or nay?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (2 minutter siden):

vi har fem, så vidt jeg husker i farta. vi er ikke akkurat gartnere noen av oss, men hagen vår ser veldig fin ut, om det teller :P 

@Lykke Li gaming-figurer i stua, yay or nay?

Det teller! :)

Kommer an på hva slags figur, altså den må være fin, ikke hvilken som helst plastfigur.

I stua vår tror jeg forøvrig at det kanskje det holder med både lyssverd, tryllestaver, star wars stæsj, og HP stæsj 🙈 

@SidFernwilter Har du gamingfigurer i stua? Hvilke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (9 minutter siden):

@SidFernwilter Har du gamingfigurer i stua? Hvilke?

skulle til å si at det ikke er noen i stua, men jaggu. 
251342568_412305170365807_1990330473587955205_n.thumb.jpg.409e5a4eee5cff425a257b5ff86cf2fe.jpg251237838_3167157726892246_1942079111541243796_n.thumb.jpg.a55ca91b8960050a5f6d0768f75b4624.jpg251365978_1045126689595348_8654220870266513818_n.thumb.jpg.da608909ba38f2fc33a538a368158c5d.jpg

der var det tre stykker, gitt. 

@Lykke Li hvilken av dem ville du hatt sjøl? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (19 minutter siden):

skulle til å si at det ikke er noen i stua, men jaggu. 
251342568_412305170365807_1990330473587955205_n.thumb.jpg.409e5a4eee5cff425a257b5ff86cf2fe.jpg251237838_3167157726892246_1942079111541243796_n.thumb.jpg.a55ca91b8960050a5f6d0768f75b4624.jpg251365978_1045126689595348_8654220870266513818_n.thumb.jpg.da608909ba38f2fc33a538a368158c5d.jpg

der var det tre stykker, gitt. 

@Lykke Li hvilken av dem ville du hatt sjøl? 

Jeg vet ikke hvilke spill noen av de er fra, men den midterste bare fordi den var veldig søt 🤩

@SidFernwilter Hva hadde du gjort med en unge som nekter å sove? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (3 minutter siden):

Jeg vet ikke hvilke spill noen av de er fra, men den midterste bare fordi den var veldig søt 🤩

@SidFernwilter Hva hadde du gjort med en unge som nekter å sove? 🙈

sånn som min yngste? bruker mye fysisk kontakt for å få en rolig ende på dagen, snakker mye sammen om dagen som har vært og stryker på ryggen og panne. snakker om hva vi skal gjøre dagen etter, og så forteller jeg litt historier. så har vi en nesten fast rutine på nattasanger, every rose has it's torn feks. kødder ikke, jentungen kan teksten og synger med. 

@Lykke Li hvor mange barn har du, som ikke vil sove? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SidFernwilter skrev (7 minutter siden):

sånn som min yngste? bruker mye fysisk kontakt for å få en rolig ende på dagen, snakker mye sammen om dagen som har vært og stryker på ryggen og panne. snakker om hva vi skal gjøre dagen etter, og så forteller jeg litt historier. så har vi en nesten fast rutine på nattasanger, every rose has it's torn feks. kødder ikke, jentungen kan teksten og synger med. 

@Lykke Li hvor mange barn har du, som ikke vil sove? 

Høres helt nydelig ut - vi har litt andre sanger, men ellers ganske lik rutine på ting. Gjør det samme hver kveld, snakker sammen (så mye det går). Plutten kan også teksten på alle sangene.. 

Jeg har bare en unge, men han vil stadig ikke sove. Og er helt ekstremt god på å holde seg våken. 2 år gammel. 

@SidFernwilter Hvor mange barn har du og hvor gamle er de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (Akkurat nå):

@SidFernwilter Hvor mange barn har du og hvor gamle er de? 

har 3.5 barn. 3 egne og et stebarn aldersmessig er de 14, 14, 7 og 5. så ikke det komme for 15 år siden, kan man trygt si. 

@Lykke Li har du måtte gi fra deg noen drømmer som kanskje ikke ble oppfylte heller da du fikk barn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig! Og krevende alder i tenårene - ikke for det, hver alder har sin sjarm 🙈

Hm, nei. Jeg tror ikke det. Jeg har kanskje drømmer som må utsettes, men de kan absolutt oppfylles på et senere tidspunkt i livet. Jeg har allerede fått oppfylt noen av de største drømmene mine. 

@SidFernwilter hva med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke Li skrev (Akkurat nå):

@SidFernwilter hva med deg? 

har egentlig ikke gitt opp noe drøm, men det ble et brått skifte i livsstil. gikk fra yrkesmilitær og ansvar i utelivsbransje omtrent 24 timer i døgnet til hjemme hver dag, bleier, tre tonn klær i vaskeprosess, konstant skytteltrafikk mellom kjøkken og butikk, en beinhard planlegging av dagene og merkelige behov for søvn. fikk dog masse bra med på kjøpet selv om det kanskje er vesentlig mindre tid til gitarer og biler nå. har levd et ganske innholdsrikt og eventyrholdig liv, men ingenting kan måle seg mot dagene i familien as. 

@Lykke Li hva slags mor er du? den rocka, den praktiske eller milf? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (7 minutter siden):

har egentlig ikke gitt opp noe drøm, men det ble et brått skifte i livsstil. gikk fra yrkesmilitær og ansvar i utelivsbransje omtrent 24 timer i døgnet til hjemme hver dag, bleier, tre tonn klær i vaskeprosess, konstant skytteltrafikk mellom kjøkken og butikk, en beinhard planlegging av dagene og merkelige behov for søvn. fikk dog masse bra med på kjøpet selv om det kanskje er vesentlig mindre tid til gitarer og biler nå. har levd et ganske innholdsrikt og eventyrholdig liv, men ingenting kan måle seg mot dagene i familien as. 

@Lykke Li hva slags mor er du? den rocka, den praktiske eller milf? 

Spennende karriere da! Gitarer og biler får du tid til igjen, bare vent til barna skal lære å kjøre :fnise:

Alle tre? Jeg vet ikke helt. Jeg ender vel opp med å bli hun teite moren som den fremtidige 14 åringen helst vil at skal holde seg unna - som alle andre 😅 

Jeg tror egentlig jeg er litt kjedelig, liker bøker og å kjøre bil med høy musikk. Liker alenetid og turer i skogen, men også å slappe av i joggebukse foran tv'n hele kvelden. Jeg liker en god fest, men drikker nesten ikke alkohol. Så... alt i alt, ganske kjedelig tror jeg. 

@SidFernwilter Savner du å være i militæret? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (3 minutter siden):

@SidFernwilter Savner du å være i militæret? 

eyh! kjøre bil er ikke kjedelig! iaffal ikke med musikken geipende og greit trykk på gasspedalen.. alle tre, sier du, jasså jasså. her burde neste spørsmål vært bildebevis, men av en eller annen grunn er jeg blitt så høflig. 

ja og nei. jeg savner hæren, jeg savner ikke hæren. lang historie. 

@Lykke Li hva er den enkle oppskriften på lykke? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (37 minutter siden):

eyh! kjøre bil er ikke kjedelig! iaffal ikke med musikken geipende og greit trykk på gasspedalen.. alle tre, sier du, jasså jasså. her burde neste spørsmål vært bildebevis, men av en eller annen grunn er jeg blitt så høflig. 

ja og nei. jeg savner hæren, jeg savner ikke hæren. lang historie. 

@Lykke Li hva er den enkle oppskriften på lykke? 

Veldig høflig, bildebevis får du ikke, så vi kan kanskje utelukke milf :ler: Åkei, så å kjøre bil er ikke kjedelig. Ikke hvis man har en ordentlig bil hvertfall. Ikke sånn tullete stasjonsvogn som jeg har. En gang i fremtiden skal jeg kjøpe meg drømmebilen. 

Jeg liker lange historier! :)

Den enkle oppskriften finnes ikke. Jeg vet ikke hva det vil si å være lykkelig, det er en følelse som har blitt litt borte for meg på veien.

Likevel - trening og sjokolade hjelper!

@SidFernwilter Er du ofte våken seint om natta? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...