Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Entern skrev (På 29.10.2021 den 7.06):

@SidFernwilterHender det du kjører en biltur bare for å kjøre en biltur?

ja, svært ofte. kjøper alltid biler som inspirerer til den lange veien hjem. 

@Entern beste konsertopplevelse? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strange Doll skrev (På 29.10.2021 den 19.47):

 @SidFernwilterOm du kunne velge en ting du har gjort som du kunne gjort igjen på en annen måte, hva hadde det vært? Og hva tror du konsekvensen av å endre hendelsen hadde blitt? 

ikke blitt så fornærmet i skoleteateret. da hadde jeg sannsynligvis vært musiker idag. kanskje. 
ikke sluttet videregående før jeg var ferdig. da hadde jeg sannsynligvis ikke vært jeger, men hatt en tryggere karriere og ikke ptsd. en av de to. 

Strange Doll skrev (18 timer siden):

@SidFernwilter Hvor ser du deg selv om 10 år? 

søkk rik og hviler på laubærene etter en glimrende karriere i firmaet jeg er i nå. kanskje tilbake i staten? nyter tiden med mine barn, gleder meg til å se hva de utvikler seg til og hjelpe dem på valgene de tar. og, kanskje jeg DA er ferdig med å få i stand go'bilen min...

@Strange Doll hvordan liker du helst at potedes tilberedes? 
@Daryl Dixon hvilket potetgull er egentlig best? 

@mia83 spiser du potedes med skallet på? 
@Entern liker du norsk sprit av potedes? 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (På 28.10.2021 den 10.47):

Oi den er vanskelig.. jeg likte meg veldig godt i Israel og da spesielt Jerusalem. Isle of man var også en fin plass å oppleve. Vokste faktisk palmer der også.. :lol: vennlige mennesker og dyreparken er den beste jeg har vært i hvor de aller fleste dyrene hadde store friområder å bevege seg på. Damplokomotiv på jernbanen der. Diverse slott å besøke.. u name it. 

Hva er din beste ferietur?

meg, vovven, fruen og kidsa ombord i bil på rundtur i Norge. ble dritmange km med meg bak rattet, men det var allikvel mange gode opplevelser. savner å ha en bil man kan kjøre inn i skaugen med og ha lunsj virkelig i det grønne. 

@FrkSvår skal ikke vi ha en suburban igjen snart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (43 minutter siden):

ja, svært ofte. kjøper alltid biler som inspirerer til den lange veien hjem. 

@Entern beste konsertopplevelse? 

Iron Maiden for ca 20 år siden, det var reunionen med Bruce Dickinson. Helt fantastisk 😀😀😀

@SidFernwilterHårek vs Billy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (31 minutter siden):


@Entern liker du norsk sprit av potedes? 
 

Husker ikke hva akevitt er lagd av men liker det godt både til mat og av og til bare til øl 😀

Den hjemmelagde norske spriten har jeg mindre morsomme minner av🥴

(Er innlending vettu 🥴)

@SidFernwilterFavorittmiddag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (24 minutter siden):

@SidFernwilterHårek vs Billy

Maiden er kult, jobbet på to konserter med dem. 

jeg burde jo si Billy, siden det er handler om  en utilpass underachiever i hæren, og jeg har jo til og med møtt Mort Walker i bergen. men jeg velger Hagar. Hagar er kul, og den norske teksten hans på nynorsk passer ganske bra. innimellom kan gyde og hårek minne om sid og frksvår. 

@Enternhvem er du i Andeby? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (25 minutter siden):

Husker ikke hva akevitt er lagd av men liker det godt både til mat og av og til bare til øl 😀

Den hjemmelagde norske spriten har jeg mindre morsomme minner av🥴

(Er innlending vettu 🥴)

@SidFernwilterFavorittmiddag?

vær glad du faktisk har minner, hehe. ikke alle som husker noe som helst! 

favorittmiddagen er dampet laks med kokte potedes, kokt uten skall i urter og gressløk. serveres med agurk i eddik, rømme innblandet chili, krydder, salt og små baconterninger som er frest i SMØR. fersk sitron i skiver sammen med dette samt gjerne litt rotpurre. iskald coca-cola ved sidenav. man kan også bruke potetmos istedet for kokt, denne blir best om du lager den fra grunnen av med potetbiter i mosen. 

@Entern ble du sulten nuh? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

Ja men ikke høyt 😶

Hva synes du er fint med høsten?

At lufta blir så deilig og frisk uten pollen. 

Er du allergisk mot noe?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (2 timer siden):

ikke blitt så fornærmet i skoleteateret. da hadde jeg sannsynligvis vært musiker idag. kanskje. 
ikke sluttet videregående før jeg var ferdig. da hadde jeg sannsynligvis ikke vært jeger, men hatt en tryggere karriere og ikke ptsd. en av de to. 

søkk rik og hviler på laubærene etter en glimrende karriere i firmaet jeg er i nå. kanskje tilbake i staten? nyter tiden med mine barn, gleder meg til å se hva de utvikler seg til og hjelpe dem på valgene de tar. og, kanskje jeg DA er ferdig med å få i stand go'bilen min...

@Strange Doll hvordan liker du helst at potedes tilberedes? 
@Daryl Dixon hvilket potetgull er egentlig best? 

@mia83 spiser du potedes med skallet på? 
@Entern liker du norsk sprit av potedes? 
 

Spiser potetbåter bakt med skallet på f.eks. Ellers er jeg ikke så veldig glad i poteter. 

Hva slags bil kjører du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (13 minutter siden):

Spiser potetbåter bakt med skallet på f.eks. Ellers er jeg ikke så veldig glad i poteter. 

Hva slags bil kjører du?

Volvo V90, Volvo 960, Volvo S70Turrrrrrbo, Volvo V70R, Eunos Cosmo ECCS, Chrysler Sebring JXi Cab, Chrysler Stratus, og fruens herlige Honda CR-V. alle sammen med stoooore motorer.

@mia83 liker du fart og spenning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (15 minutter siden):

Volvo V90, Volvo 960, Volvo S70Turrrrrrbo, Volvo V70R, Eunos Cosmo ECCS, Chrysler Sebring JXi Cab, Chrysler Stratus, og fruens herlige Honda CR-V. alle sammen med stoooore motorer.

@mia83 liker du fart og spenning? 

Absolutt! Jeg er jo skytte og eventyrlysten :jepp:

Liker du å gå på ski?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (2 timer siden):

Maiden er kult, jobbet på to konserter med dem. 

jeg burde jo si Billy, siden det er handler om  en utilpass underachiever i hæren, og jeg har jo til og med møtt Mort Walker i bergen. men jeg velger Hagar. Hagar er kul, og den norske teksten hans på nynorsk passer ganske bra. innimellom kan gyde og hårek minne om sid og frksvår. 

@Enternhvem er du i Andeby? 

Donald 😩

@SidFernwilterHar du en modell av Donalds ikoniske bil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (38 minutter siden):

At lufta blir så deilig og frisk uten pollen. 

Er du allergisk mot noe?

Jeg er allergisk mot et metall, husker ikke hvilket akkurat nå (men ikke sølv altså 😉😈)

Nikkel! Nikkel var det 😑

Har du en favoritt julefilm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (Akkurat nå):

Jeg er allergisk mot et metall, husker ikke hvilket akkurat nå (men ikke sølv altså 😉😈)

Nikkel! Nikkel var det 😑

Har du en favoritt julefilm?

Må nok bli Alene hjemme 1 eller 2. Å se på den når treet er pyntet og roen har senket seg. Da kommer julestemningen. :rodmer:

Og på julaften må jeg få med meg Tre nøtter til Askepott :jepp:

Har du barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (2 timer siden):

vær glad du faktisk har minner, hehe. ikke alle som husker noe som helst! 

favorittmiddagen er dampet laks med kokte potedes, kokt uten skall i urter og gressløk. serveres med agurk i eddik, rømme innblandet chili, krydder, salt og små baconterninger som er frest i SMØR. fersk sitron i skiver sammen med dette samt gjerne litt rotpurre. iskald coca-cola ved sidenav. man kan også bruke potetmos istedet for kokt, denne blir best om du lager den fra grunnen av med potetbiter i mosen. 

@Entern ble du sulten nuh? 

Ble sulten ja, selv om jeg foretrekker ørret, helst egenfisket fjellørret 😇 Men laks med klassisk tilbehør (forbedret klassisk i ditt tilfelle😎😀) er nydelig.

@SidFernwilterLiker du Tintin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (2 minutter siden):

Må nok bli Alene hjemme 1 eller 2. Å se på den når treet er pyntet og roen har senket seg. Da kommer julestemningen. :rodmer:

Og på julaften må jeg få med meg Tre nøtter til Askepott :jepp:

Har du barn?

Ingen barn 😞

Ingen dame heller da 😅

Har du planlagt noen utenlandsferie nå som corona har roet seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (1 time siden):

Ingen barn 😞

Ingen dame heller da 😅

Har du planlagt noen utenlandsferie nå som corona har roet seg?

Det har jeg ikke. Er jo økende smitte nå. Frister meg ikke å reise utenlands ennå. 

Er du vaksinert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (Akkurat nå):

Det har jeg ikke. Er jo økende smitte nå. Frister meg ikke å reise utenlands ennå. 

Er du vaksinert?

Ja

Du og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...