Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

SidFernwilter skrev (2 minutter siden):

Pondus VAR morsomst. men jeg synes den ærlig talt har blitt dau og dvask. litt forunderlig egentlig siden Øverli alltid har vært en utømmelig kilde av galskap. men om jeg får velge så velger jeg Lauvik, at den mannen har kommet seg unna psykriatisk avdeling er helt utrolig. 
si fra om du vil prøve deg, vi driver kurs hele tiden og jeg er desperat etter folk! 

@Entern båt. liker du båt? i så fall, cabincruiser eller seilbåt? 
@mia83 jeg så allerraskest i en sving at du var på tur på et eller annet kult sted med noen grader varmere temperatur enn herigården. hvor i verden er dette og ville du dratt tilbake? 

Hvor har du sett det? Må nesten vite det for å vite hvilken tur du snakker om. :lol: har vært i 30 land.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (24 minutter siden):

Gråter aldri.🥶 Ikke i begravelser engang.🥶

Er for øvrig ikke stolt av dette her i det hele tatt, vet at tårer har terapeutisk verdi.😔

Sorry hvis dette svaret var litt creepy altså. 😟

Hvis det hjelper liker jeg og en del romantiske komedier (Bridesmaids, Chasing Amy...).😊

@Daryl DixonHvilke opplevelser synes du er aller finest?

Det burde være lett å svare på.. men akkurat nå er det vanskelige å finne svar. Når gode venner er sammen, gelr avslappet og god stemning. Eller å få holde en liten, best en nyfødt baby, eller et dyr... Når man finner en bok eller film man forsvinner inn i. Var det greit? 

@Entern by eller landsbygda? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (7 minutter siden):

Det burde være lett å svare på.. men akkurat nå er det vanskelige å finne svar. Når gode venner er sammen, gelr avslappet og god stemning. Eller å få holde en liten, best en nyfødt baby, eller et dyr... Når man finner en bok eller film man forsvinner inn i. Var det greit? 

@Entern by eller landsbygda? 

Veldig greit og enig 😊

Blir nok by men ikke nødvendigvis diger by, men trenger pub, bokhandel og allerhelst platesjappe (men det toget har stort sett reist) 😅 liker bygdefolk og bygd men kan strengt tatt ikke bo der nå😅

@Daryl Dixonøl, vin eller drink?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (8 minutter siden):

Veldig greit og enig 😊

Blir nok by men ikke nødvendigvis diger by, men trenger pub, bokhandel og allerhelst platesjappe (men det toget har stort sett reist) 😅 liker bygdefolk og bygd men kan strengt tatt ikke bo der nå😅

@Daryl Dixonøl, vin eller drink?

En wiskey og guinnes sammen er best, men et glass vin er og godt.. hmm. Måtte jeg velge nå så blir det øl.

@Entern beste varme drikken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

En wiskey og guinnes sammen er best, men et glass vin er og godt.. hmm. Måtte jeg velge nå så blir det øl.

@Entern beste varme drikken? 

(Veldig glad i øl(helst lager eller ale) og whisky sjøl og :))

Lapsang suchong (røkt svart te. Teens svar på skotsk whisky) selv om det går mest i svart kaffe 😅

@Daryl Dixonfavoritt tv-serie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 minutter siden):

@SidFernwilterskog eller fjell?

begge deler, trives kanskje allikevel best på fjell. 

@Entern har du noen gang vært i det svake hjørnet at du har bedrevet ballsport? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (1 minutt siden):

begge deler, trives kanskje allikevel best på fjell. 

@Entern har du noen gang vært i det svake hjørnet at du har bedrevet ballsport? 

Aldri :) 

@SidFernwilterskitur eller fisketur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (36 minutter siden):

(Veldig glad i øl(helst lager eller ale) og whisky sjøl og :))

Lapsang suchong (røkt svart te. Teens svar på skotsk whisky) selv om det går mest i svart kaffe 😅

@Daryl Dixonfavoritt tv-serie?

Friends! 

@Entern Skriver du dagbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 timer siden):

Enten ølling på stampuben🍺 eller ut å handle musikk🤘 😄 

Eller begge hvis øllingen ikke sliter meg for mye ut 😅

Liker du noen forfattere fra 1800-tallet (eller tidligere)?

Jeg har nok ikke lest noe særlig av slike forfattere så det vet jeg lite om. 

Hva er din favorittbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 26.10.2021 den 9.25):

 

Briller 🤓

Har brukt briller siden jeg var 11, har ofte vurdert linser men siden jeg har brukt briller i over 3/4 av livet hadde det nesten føltes rart. Dessuten har jeg fått høre at jeg ser slemmere og dummere ut uten briller 🙃

@Daryl Dixon@Strange Doll@Rosendahl@mia83@Lykke Li@NonJuan@SidFernwilter

Hvis dere skulle legge opp stilen etter en skuespiller eller filmrolle, hvilken hadde dere valgt?

Det er bare en vanesak, broren min brukte briller før, også opererte han øynene og så kjemperar ut i ca 2 uker. Nå er jeg vant til det. 

Emma Watson når hun ikke er på rød løper 😅

Rosendahl skrev (På 26.10.2021 den 9.35):

Nei bank i bordet foreløpig ikke 

Hvilken høytid liker du best? 

Jul! Det er også den jeg hater mest :fnise:

mia83 skrev (På 26.10.2021 den 16.57):

@Lykke Li bruker hverken briller eller linser. Du da? 

@Entern Hmm veldig vanskelig spørsmål angående skuespiller/rolle.. må få tenke litt mer på den :lol:

Jeg bruker briller når jeg leser og ser på tv/pc. Jeg har vært langsynt mesteparten av livet, men etter jeg fikk barn så ble jeg nærsynt 🙄

@mia83(Du kan be om å få uten nøtter i nesten alle indiske retter, og de lager mild hvis du ber om det.)

@Entern @mia83 @Rosendahl @Strange Doll @Daryl Dixon @SidFernwilter @NonJuan @Hoppetaujenta @AliceNextDoor Hvem hadde du valgt som skuespiller til å spille deg, i filmen om deg? Og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

Aldri :) 

@SidFernwilterskitur eller fisketur?

kom i mine armer, vi kan virkelig være venner! 

på tross av at jeg er nordlending fra bergen så er ikke fiske noe særlig for meg. men å gå på ski gjorde jeg MER enn ok av i forsvaret, la meg helst slippe!  jeg har fiskestang, det blir den. fisketur på fjellet! der er løsningen! 

@Entern du skal på date med den peneste jenten i bygda! du har DENNE sjansen på å sjarmere henne i senk, mer senket enn Blücher, og da lurer jeg på hva sjarmtriksene vil bestå i. hvor tar du henne med, hva vil du vise for sider av deg, og hva skal dere spise? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (23 minutter siden):

Det er bare en vanesak, broren min brukte briller før, også opererte han øynene og så kjemperar ut i ca 2 uker. Nå er jeg vant til det. 

Emma Watson når hun ikke er på rød løper 😅

Jul! Det er også den jeg hater mest :fnise:

Jeg bruker briller når jeg leser og ser på tv/pc. Jeg har vært langsynt mesteparten av livet, men etter jeg fikk barn så ble jeg nærsynt 🙄

@mia83(Du kan be om å få uten nøtter i nesten alle indiske retter, og de lager mild hvis du ber om det.)

@Entern @mia83 @Rosendahl @Strange Doll @Daryl Dixon @SidFernwilter @NonJuan @Hoppetaujenta @AliceNextDoor Hvem hadde du valgt som skuespiller til å spille deg, i filmen om deg? Og hvorfor?

Reese Witherspoon fordi hun er en av mine favoritter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke Li skrev (14 minutter siden):

 @SidFernwilter Hvem hadde du valgt som skuespiller til å spille deg, i filmen om deg? Og hvorfor?

den filmen blir en heseblesende film med familiedrama, krig, biler, kvinder, eksotiske steder, sexscener som kommer til å bli omtalt i media når de skal fortelle om filmen. jeg tror den egentlig gjør seg best som tegnefilm eller noe a la Muppet Show. 
men ok, den unge meg er utfordrende fordi jeg var en skinny nerd. så ble jeg noe brei over skuldrene i forsvaret og så sluttet jeg å trene og ble feit. 
dette er enkelt. I rollen som yngre meg; John Cusack, det var en viss likhet til gamle meg. idag, Alec Baldwin med en diger pute rundt magen. i rollen som min fru, Jennifer Aniston, de er ganske like. 

@Lykke Li hva er det aller verste du kan få servert til middag? og, hvis du blir servert dette på en formell middag , spiser du det da for syns skyld?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (5 minutter siden):

@Lykke Li hva er det aller verste du kan få servert til middag? og, hvis du blir servert dette på en formell middag , spiser du det da for syns skyld?

Alt som inneholder poteter! Det er grusomt, og jeg spiser det heller ikke for syns skyld. :kvalm: Er jeg heldig og sitter med pappa eller samboeren min, så skyver jeg det diskret over på deres tallerken. Hvis ikke så legger jeg det bare pent til side. 

@SidFernwilter hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (1 minutt siden):

Alt som inneholder poteter! Det er grusomt, og jeg spiser det heller ikke for syns skyld. :kvalm: Er jeg heldig og sitter med pappa eller samboeren min, så skyver jeg det diskret over på deres tallerken. Hvis ikke så legger jeg det bare pent til side. 

@SidFernwilter hva med deg?

liker taktikken din, haha! utspekulert og sneaky! 

serverer du meg lutefisk så beklager jeg, det spiser jeg ikke. det går ikke. den kommer opp igjen, og det er mindre elegant. marsipan og nøtter er også relativt dumt, da blir kvelden mer spennende du egentlig har lyst til.

@Lykke Lihva er det flaueste typen din har gjort med deg tilstede sammen med blant andre mennesker? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SidFernwilter skrev (10 minutter siden):

liker taktikken din, haha! utspekulert og sneaky! 

serverer du meg lutefisk så beklager jeg, det spiser jeg ikke. det går ikke. den kommer opp igjen, og det er mindre elegant. marsipan og nøtter er også relativt dumt, da blir kvelden mer spennende du egentlig har lyst til.

@Lykke Lihva er det flaueste typen din har gjort med deg tilstede sammen med blant andre mennesker? 

Syns det er helt fair, du får ikke servert lutefisk her heller. Baconet som ofte følger med derimot :lur: ikke blir det marsipan eller nøtter heller... 

Ingenting. Han har ikke gjort noe flaut med meg foran andre mennesker, ikke hjemme heller egentlig. 

@SidFernwilter Hva er de flaueste du har gjort mot din fru, som hun fortsatt bruker mot deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (1 time siden):

Det er bare en vanesak, broren min brukte briller før, også opererte han øynene og så kjemperar ut i ca 2 uker. Nå er jeg vant til det. 

Emma Watson når hun ikke er på rød løper 😅

Jul! Det er også den jeg hater mest :fnise:

Jeg bruker briller når jeg leser og ser på tv/pc. Jeg har vært langsynt mesteparten av livet, men etter jeg fikk barn så ble jeg nærsynt 🙄

@mia83(Du kan be om å få uten nøtter i nesten alle indiske retter, og de lager mild hvis du ber om det.)

@Entern @mia83 @Rosendahl @Strange Doll @Daryl Dixon @SidFernwilter @NonJuan @Hoppetaujenta @AliceNextDoor Hvem hadde du valgt som skuespiller til å spille deg, i filmen om deg? Og hvorfor?

Skal skuespilleren ligne? Kunne valgt Robert Downey jr forde jeg synes han er flott, men han er litt for gammel. En ung Hugh Grant hadde mulig nailet noe av det. Tom Hardy er for barsk, selv om han er en kameleon av en skuespiller. Jensen Ackles ligner mest. Men lander på Jake Gyllenhaal, for han spill er mye sjuke og rare roller, og egentlig er en veldig god skuespiller, ville jo ikke valgt en dårlig en. Eller en som er schtøgg..

@Lykke Li Hvilken julesang ligger ditt hjerte nærmest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (1 minutt siden):

Syns det er helt fair, du får ikke servert lutefisk her heller. Baconet som ofte følger med derimot :lur: ikke blir det marsipan eller nøtter heller... 

Ingenting. Han har ikke gjort noe flaut med meg foran andre mennesker, ikke hjemme heller egentlig. 

@SidFernwilter Hva er de flaueste du har gjort mot din fru, som hun fortsatt bruker mot deg?

du, jeg kan godt sloss for litt bacon, da er det hanskene av! 

humm, nei, altså, jeg vetta faen. får spørre henne her, se om hun kan opplyse oss. 

@FrkSvår har jeg gjort deg flau? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (På 26.10.2021 den 20.50):

Ville kjøpt julegaver til barn i fattige familier, eller opplevelser og mat, helt uventet, det har jeg gjort før gjennom en lokal organisasjon, men den ble borte... Trist.

 

Fantastisk! Drømmer av og til om å stifte noe lignende. Foreløpig blir det å gi bort ting som er av nytte. Kan ikke skryte på meg allverdens av bidrag her, har ikke så store ressurser selv. Det gir en glede å gi og jeg drømmer om tid, energi og ressurser til å gi tilbake mer til samfunnet. 

 

SidFernwilter skrev (På 26.10.2021 den 22.45):

jeg er nok han som bruker penger og skaffer folk det de trenger. meg på tik tok er like sannsynlig som charter svein som hjernekirurg. 

@Dr. Ops topp fem beste band eller artister for tiden?

Hehe. Men det er jo fantastisk ide å gi folk hva de trenger. 

Entern skrev (På 26.10.2021 den 23.04):

Sannsynligvis innsamling. 😊Vet ikke om jeg har ressurser til å gjøre noe veldig meningsfullt for mange på egen hånd😞😟

@Dr. OpsHva slags musikk liker du?

Liker også denne ideen, innsamlinger som går til de rette personene for å bidra.

Ja, jeg brainstormer gjennom dere, takk for hjelpen :ninja:

Jeg liker mye forskjellig musikk. Rap og eminem er favoritt.

Endret av Dr. Ops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...