Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Dr. Ops skrev (1 minutt siden):

@Strange Doll @SidFernwilter @Daryl Dixon @Entern

Hva ville du gjort for å spre hjelp og glede i verden?

Noe ala tiktok influencer innsamling der de donerer til tilfeldige trengende. Eller kjøper en kake til et bursdagsbarn som ikke har mulighet til det? Eller kjøper mat til en hjemløs person eller annen trengende?

Ville kjøpt julegaver til barn i fattige familier, eller opplevelser og mat, helt uventet, det har jeg gjort før gjennom en lokal organisasjon, men den ble borte... Trist.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (11 timer siden):

@SidFernwiltertar du det som et kompliment eller en fornærmelse hvis jeg sier at jeg tenker meg deg litt som en slankere og kulere Eldar Vågan?😎

Eldar er kul, han, har spilt med bandet hans :) og nei, jeg er ikke slankere, tro meg på den. 

Strange Doll skrev (5 timer siden):

@SidFernwilter Sier du ofte upassende ting?

nei, jeg bare tøffer meg. jeg er egentlig veldig hyggelig og dannet, men jeg er cocky som et jagerfly i døren.
men dette vet du jo! du har jo sett meg i begge modusene, kvinde! 

@Entern laptop eller stasjonær pc?
@Strange Dolljeg tipper du er en ræcer på juletre. plast eller ekte? dansk eller norsk gran? led-lys eller glødepærer? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (1 minutt siden):

Eldar er kul, han, har spilt med bandet hans :) og nei, jeg er ikke slankere, tro meg på den. 

nei, jeg bare tøffer meg. jeg er egentlig veldig hyggelig og dannet, men jeg er cocky som et jagerfly i døren.
men dette vet du jo! du har jo sett meg i begge modusene, kvinde! 

@Entern laptop eller stasjonær pc?
@Strange Dolljeg tipper du er en ræcer på juletre. plast eller ekte? dansk eller norsk gran? led-lys eller glødepærer? 

 

Jeg er allergisk mot ekte. Men kjører svært tre med masse fine led-lys og pynt. Jeg har en fantastisk samling med juletrepynt. Bare gled deg til å se på snap i jula! 

@SidFernwilter Når setter du opp treet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (1 time siden):

@Strange Doll @SidFernwilter @Daryl Dixon @Entern

Hva ville du gjort for å spre hjelp og glede i verden?

Noe ala tiktok influencer innsamling der de donerer til tilfeldige trengende. Eller kjøper en kake til et bursdagsbarn som ikke har mulighet til det? Eller kjøper mat til en hjemløs person eller annen trengende?

jeg er nok han som bruker penger og skaffer folk det de trenger. meg på tik tok er like sannsynlig som charter svein som hjernekirurg. 

@Dr. Ops topp fem beste band eller artister for tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (10 minutter siden):

Jeg er allergisk mot ekte. Men kjører svært tre med masse fine led-lys og pynt. Jeg har en fantastisk samling med juletrepynt. Bare gled deg til å se på snap i jula! 

@SidFernwilter Når setter du opp treet? 

i desember. opp i skauen og finne meg passende offer som jeg drasser med meg til glede for kidsa og vovven.

@Strange Doller du ikke litt misunnelig på meg som har tråkkemaskin i hagen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (4 timer siden):

Elrond tror jeg.

@Entern Skumleste film du har sett? 

Er ikke grøsserbøff men må nok si Ondskapens Hotell/The Shining (har ikke lest boka selv om jeg har lest masse King).

@Daryl DixonHar du en favoritt tegneserie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strange Doll skrev (4 timer siden):

samholdet i teamet. og julebordet 😂

@Entern hva er drømmejobben?

Bibliotekar kanskje? Når jeg var fjortis, skuespiller☺️

@Strange Dollburde jeg være misunnelig på julebordene deres? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia83 skrev (3 timer siden):

Jeg sier Jennifer Aniston i Friends :lol:

Liker jeans og tskjorte/topp. Eller kjole. 

Hva er dine favorittdrikker? En varm og en kald.

Varm: Lapsang Suchong te, tror jeg. Kinesisk svart te med røyksmak. Drikkes for sjelden.

Kald: enten coca-cola (fantasiløst, vet det) eller lassi (...som drikkes for sjelden)

@mia83liker du indisk mat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (2 timer siden):

@Strange Doll @SidFernwilter @Daryl Dixon @Entern

Hva ville du gjort for å spre hjelp og glede i verden?

Noe ala tiktok influencer innsamling der de donerer til tilfeldige trengende. Eller kjøper en kake til et bursdagsbarn som ikke har mulighet til det? Eller kjøper mat til en hjemløs person eller annen trengende?

Sannsynligvis innsamling. 😊Vet ikke om jeg har ressurser til å gjøre noe veldig meningsfullt for mange på egen hånd😞😟

@Dr. OpsHva slags musikk liker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (17 minutter siden):

i desember. opp i skauen og finne meg passende offer som jeg drasser med meg til glede for kidsa og vovven.

@Strange Doller du ikke litt misunnelig på meg som har tråkkemaskin i hagen? 

Jeg vet ikke hva det er, så nei. 

Entern skrev (5 minutter siden):

Bibliotekar kanskje? Når jeg var fjortis, skuespiller☺️

@Strange Dollburde jeg være misunnelig på julebordene deres? 😁

Det bør du 😅 de tar av hvert år og er et høydepunkt for hele landet. 

@Entern Hva er den verste jobben du kunne tenke deg å ha? 

@SidFernwilter er du flink å anerkjenne folk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (32 minutter siden):

 

@Entern laptop eller stasjonær pc?

 

Laptop😀

@SidFernwilterHvis du måtte brukt et helt døgn på å maratonse enten James Bond, Monty Python eller Olsenbanden, hva hadde du valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (13 minutter siden):

Er ikke grøsserbøff men må nok si Ondskapens Hotell/The Shining (har ikke lest boka selv om jeg har lest masse King).

@Daryl DixonHar du en favoritt tegneserie?

Ikke en sånn tegneserie stripe, men liker family guy godt i perioder. 

@Entern Så du på mummitrollet og ble skremt av hufsa? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (5 minutter siden):

Jeg vet ikke hva det er, så nei. 

Det bør du 😅 de tar av hvert år og er et høydepunkt for hele landet. 

@Entern Hva er den verste jobben du kunne tenke deg å ha? 

Telefonselger 😵

Var det en måneds tid en gang. Verste jeg har vært med på og jeg har vært med på mye rart ☠️☠️☠️☠️☠️

@Strange DollFavoritt podcast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (1 minutt siden):

Telefonselger 😵

Var det en måneds tid en gang. Verste jeg har vært med på og jeg har vært med på mye rart ☠️☠️☠️☠️☠️

@Strange DollFavoritt podcast?

åååå du kommer til å dømme meg!!! 😂 venner av internett og tvillingterapi 😂 

@Entern er du opptatt av merker på gamingutstyr? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

Ikke en sånn tegneserie stripe, men liker family guy godt i perioder. 

@Entern Så du på mummitrollet og ble skremt av hufsa? 

Diger fan av Mummitrollet (spesielt bøkene og spesielt spesielt Sent i November* og Trollvinter, de leses hvert år) og JA BLE SKREMT👻🥶😱(at et blackmetalband lagde en sang om Hufsa er 100% passende)👻🥶

*=anbefales alle, regner den som en av mine absolutte favoritter, vet ikke om det kan kalles barnebok. En gjeng bipersoner drar til Mummidalen for å få hjelp med problemene sine, men mummifamilien har reist😟😞 veldig psykologisk dramakomedie 😅

@Daryl Dixonhar du en sjanger filmer/e.l. du synes er teit men liker likevel, som f.eks. karatefilmer, musikal, 80-talls action, romantisk komedie osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (10 minutter siden):

@SidFernwilter er du flink å anerkjenne folk? 

det er egentlig umulig for meg å svare på. det må dere rundt meg bedømme, jeg prøver så godt jeg kan - men om det er godt nok aner ikke jeg. 
er jeg? 

Entern skrev (7 minutter siden):

@SidFernwilterHvis du måtte brukt et helt døgn på å maratonse enten James Bond, Monty Python eller Olsenbanden, hva hadde du valgt?

kan Bond utenat, jeg er Bond-nerd. samme med Monty. og Olsenbanden er kult, det og. tar dem alle, jeg! 

@Entern hvem er du i Olsenbanden? Egon, Benny eller Kjell? eller, Harry eller Hermansen? Holm?
@Strange Doll hvilken sang ville du sunget til meg?
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Strange Doll skrev (6 minutter siden):

åååå du kommer til å dømme meg!!! 😂 venner av internett og tvillingterapi 😂 

@Entern er du opptatt av merker på gamingutstyr? 

(Dømmer ingen😄min forblir rr😁)

Ikke i det hele tatt😅 bryr meg om mye annet som er enda rarere men ikke det 😄

@Strange Dollliker du Lars Monsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 minutter siden):

@SidFernwilterProgRock, FolkRock eller TrønderRock?

jeg spilte i et band som klart kan defineres som folk rock, ble aldri helt det store siden alle gikk i masse retninger. inkuldert meg. bandets "kjerne" lever i beste velgående som et relativt godt folkrock band under nytt navn. ikke akkurat Hellbillies, men sjarmerende nok til at jeg liker det ganske godt. 
ganske glad i masse trønderrock, men det er mye ræl der også. 
prog har ikke helt truffet meg noen gang annet enn Uriah Heep. 

@Entern hvem er du i Asterix-universet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (1 minutt siden):

jeg spilte i et band som klart kan defineres som folk rock, ble aldri helt det store siden alle gikk i masse retninger. inkuldert meg. bandets "kjerne" lever i beste velgående som et relativt godt folkrock band under nytt navn. ikke akkurat Hellbillies, men sjarmerende nok til at jeg liker det ganske godt. 
ganske glad i masse trønderrock, men det er mye ræl der også. 
prog har ikke helt truffet meg noen gang annet enn Uriah Heep. 

@Entern hvem er du i Asterix-universet? 

Oi den var vanskelig, har vært Asterix-fan siden før jeg begynte på skolen...når jeg var barn var det definitivt Obelix, nå lurer jeg på om jeg skal være narsissist og svare selveste Asterix...de andre har jeg ikke så mye felles med i grunnen...kjenner meg igjen i greia med å være fyren som får alle de merkelige ekstrajobbene og prøver å være sinnsfrisk mens alle rundt ham oppfører seg tullete men innimellom får skikkelig nok...😅😅😅😅😅😅😅😅

@SidFernwilterHvis du lagde en podcast hva ville den handlet om og hvem ville vært målgruppe?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...