Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Entern skrev (42 minutter siden):

Beklager at det tok så lang tid å svare 😳

Tegner mest fantasy-relaterte ting, prøver å holde ting litt nede på jorda så det blir kanskje litt alternativ historie aktig.

Høres ut som en fin dag 😊

Har ikke lappen 😳 Sånn går det når man bor i Oslo 😳

@Strange DollHar du en favorittbil?

Jeg er veldig gira på en audi etron altså. Skal ikke se bort fra at den blir kjøpt 😅

SidFernwilter skrev (13 timer siden):

foruten en god saus, ost, sopp, skinke, pepperoni og scampi. 

jeg har ærlig talt ingen spesielle. er ikke av den typen som egentlig er noe flau over ting jeg liker. 

hah, har du det inntrykket? ;) OK, av og til kan jeg være det, la oss bryte sammen og tilstå. av og til! men det er ikke min vane. jeg unner folk å vinne vanvittige mengder penger, tjene dritfett, ha kule biler, pule fotomodeller, eie en million fete klokker etc etc. de lager jo bare mål for oss andre! MEN! jeg kan bli sjalu om noen har noe som egentlig skulle vært mitt! noe jeg faktisk hadde rett på eller faktisk forsøkte oppnå og fortjente mer. folk med fungerende Cosmoer feks. herregud jeg misunner dem. 

@Strange Doll sex på første date. yay or nay? 
@Daryl Dixon sex med ex?  yay or nay? (jobben er forøvrig din, velkommen til Objektivt Z)
 

nei 

@Entern og @SidFernwilter Hva er det viktigste med julen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosendahl
Strange Doll skrev (15 timer siden):

omsorgsfull, rettferdig og perfeksjonistisk

Sjøen! jeg elsker havet. Hater snø og ski så har ingenting på fjellet å gjøre 

Første gang jeg møtte deg sjekket du leg på meg og jeg tenkte du var fryktelig irriterende siden du ikke svarte på hvorfor du stirret på meg😂

Ja det har jeg :)

@SidFernwilter Er du sjalu av deg? 

@Lykke Li I kjærligheten, tenker du at alder bare er et tall? 

@Athena79 apple eller andorid?

@Rosendahl Har du god hukommelse?

Tror ikke det. 
Hva er ditt tidligste barndomsminne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

@SidFernwilterHar du vurdert å skrive en selvbiografi? 😀

 

nei, huff. får være måte på hvor mye jeg skal plage folk. "fyr fra bergen roter det til, finner ut at han ikke liker det han holder på meg og rydder opp - og roter det til med jevne mellomrom" lang tittel, selger nok dårlig.

Strange Doll skrev (58 minutter siden):

@SidFernwilter Hva er det viktigste med julen?

at kidsa har det fint og får gode minner for livet.

@Entern du får velge EN bil for resten av livet ditt - kun en, det er den du skal ha i tykt og tynt, hva slags bil blir det? 
@Strange Doll hva er min sterkeste og min svakeste side i dine øyne? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (1 minutt siden):


@Entern du får velge EN bil for resten av livet ditt - kun en, det er den du skal ha i tykt og tynt, hva slags bil blir det? 

Hm....dette krever litt tankegang...

Tror jeg ville kjøpt noe lite, billig og praktisk 😁

(Ja jeg vet det, det er fantasiløst 😅)

@SidFernwilterHvis du måtte velge mellom å bare spise hamburger til middag hele uka, eller bare pizza: hva ville du valgt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

@SidFernwilterHvis du måtte velge mellom å bare spise hamburger til middag hele uka, eller bare pizza: hva ville du valgt? 

hamburger, tror jeg. pizza blir mye deig, og jeg er deigete nok for oss alle. 

@Entern katt eller kjøter? hva er best? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SidFernwilter skrev (Akkurat nå):

hamburger, tror jeg. pizza blir mye deig, og jeg er deigete nok for oss alle. 

@Entern katt eller kjøter? hva er best? 

Katt. Alltid likt katter, var redd hunder som barn...men altså rent objektivt, å ha katt blir som å ha en kompis boende hos seg, en hund blir mer som et barn...katten kan være alene hjemme det kan egentlig ikke hunden...osv. Så absolutt katt. For meg da. :) 

@SidFernwilterFavoritt ost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 timer siden):

@SidFernwilterFavoritt ost?


den som måtte befinne seg på burgeren eller pizzaen. er generelt sett ellers ikke noen ostefyr. 

@Entern hvordan ser drømmekvinnen ut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

Samvær med familien 😊

Spesielt på Julaften ☺️

@Strange Dollog @SidFernwilterFavoritt julemat?

Pinnekjøtt! Ene og alene :) 

SidFernwilter skrev (2 timer siden):

nei, huff. får være måte på hvor mye jeg skal plage folk. "fyr fra bergen roter det til, finner ut at han ikke liker det han holder på meg og rydder opp - og roter det til med jevne mellomrom" lang tittel, selger nok dårlig.

at kidsa har det fint og får gode minner for livet.

@Entern du får velge EN bil for resten av livet ditt - kun en, det er den du skal ha i tykt og tynt, hva slags bil blir det? 
@Strange Doll hva er min sterkeste og min svakeste side i dine øyne? 

Din svakeste side er at du ikke evner å slappe av. Din sterkeste er at du alltid stiller opp. 

@SidFernwilter Hva er mest irriterende med meg? 

@Entern Er du en person som er realistisk til hva som er mulig? eller kjører du på og blir overrasket hver gang planen ikke funker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (6 minutter siden):


den som måtte befinne seg på burgeren eller pizzaen. er generelt sett ellers ikke noen ostefyr. 

@Entern hvordan ser drømmekvinnen ut? 

Høy og mørk, trenger i og for seg ikke være mørk, kan være lys, trenger egentlig ikke være høy...😁

Nei altså hvis man skal være streng her blir det definitivt høy og mørk, evt. lys. Men høy og stilig og kul.

Er klar over at dette blir et relativt dårlig definert svar da.

For å ta et veldig overdrevent tegneserieeksempel, noe a la hun her:

Bilderesultat for xxxholic

Bilderesultat for xxxholic

Bilderesultat for yuko ichihara

Eventuelt/alternativt,

Bilderesultat for leiji women

eller

Se kildebildet

Se kildebildet

(Så altså en superheks, en kybernetisk overkvinne fra fremtiden eller en blond Modesty Blaise 😄)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (9 minutter siden):

 

@Entern Er du en person som er realistisk til hva som er mulig? eller kjører du på og blir overrasket hver gang planen ikke funker?

Det er litt komplisert. Jeg er både pessimistisk og ekstremt sta. Helheten har en tendens til å overvelde meg men orienterer jeg meg mot detaljer fikser jeg biffen. Dette funker overraskende greit jobbmessig, mindre greit privat 🤪

Er det greit å svare begge deler? 😅

@Strange DollRealist eller romantiker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Det er litt komplisert. Jeg er både pessimistisk og ekstremt sta. Helheten har en tendens til å overvelde meg men orienterer jeg meg mot detaljer fikser jeg biffen. Dette funker overraskende greit jobbmessig, mindre greit privat 🤪

Er det greit å svare begge deler? 😅

@Strange DollRealist eller romantiker?

Helt ok😂 er lik selv 😂

Romantiker. helt krise. 

@Entern Er du langsint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Helt ok😂 er lik selv 😂

Romantiker. helt krise. 

@Entern Er du langsint?

Ja til en viss grad, men det går over før eller senere. "Før eller senere" kan bety en måned eller noen år, da, ettersom 🥴

Jeg går ikke rundt og er sint på folk i all evighet for ting som skjedde for kjempelenge siden, og selv dersom noen virkelig har vært ute etter meg slutter jeg å tenke på det etter hvert men det kan henge i en stund. På den annen side slutter jeg stort sett å være sint på folk dersom/når jeg får forståelse for dem. Og hvis jeg kjenner en person er jeg sjelden sint på personen mer enn en kveld om gangen 😂

@Strange DollHar du et favorittprogram på TV?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 minutter siden):

Ja til en viss grad, men det går over før eller senere. "Før eller senere" kan bety en måned eller noen år, da, ettersom 🥴

Jeg går ikke rundt og er sint på folk i all evighet for ting som skjedde for kjempelenge siden, og selv dersom noen virkelig har vært ute etter meg slutter jeg å tenke på det etter hvert men det kan henge i en stund. På den annen side slutter jeg stort sett å være sint på folk dersom/når jeg får forståelse for dem. Og hvis jeg kjenner en person er jeg sjelden sint på personen mer enn en kveld om gangen 😂

@Strange DollHar du et favorittprogram på TV?

Skal vi danse! elsker det 😂 

@Entern hvem er du i vennegjengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (3 minutter siden):

Skal vi danse! elsker det 😂 

@Entern hvem er du i vennegjengen?

Jeg er den merkelige nerdete fyren med de merkelige nerdete interessene som hører på merkelig musikk. Siden jeg egentlig gir et førsteinntrykk mer a la "harry blue collar fyr som hører på Bruce Springsteen" så kommer dette ofte som en overraskelse på nye kjentfolk 😄 

@Strange DollHvor er det kule heksesitatet fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (1 minutt siden):

Jeg er den merkelige nerdete fyren med de merkelige nerdete interessene som hører på merkelig musikk. Siden jeg egentlig gir et førsteinntrykk mer a la "harry blue collar fyr som hører på Bruce Springsteen" så kommer dette ofte som en overraskelse på nye kjentfolk 😄 

@Strange DollHvor er det kule heksesitatet fra?

Det fant jeg på instagram og syns det passet meg 

@Entern er du aktiv på sosiale medier ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (2 minutter siden):

Det fant jeg på instagram og syns det passet meg 

@Entern er du aktiv på sosiale medier ? 

Egentlig ikke. Ikke på FB eller twitter eller noe sånn. Er jo en del på KG da 😅

Følger stort sett 1 blogg, den heter Angry Metal Guy og er en veldig bra musikkblogg som stort sett blir oppdatert med nye musikkanmeldelser daglig. Ellers kikker jeg rundt en del på ymse nerdete blogger men følger dem ikke sånn uke til uke.

@Strange DollHvis du skulle prøvd ut en eller annen interesse/hobby/etc. du ikke har noe forhold til, hva ville du valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (15 minutter siden):

@SidFernwilterhvis du måtte brukt en kveld på å høre på blues og drikke whisky, eller høre på heavy metal og drikke øl, hva hadde du valgt?

det måtte blitt en variant av det, jeg drikker ikke alkohol, serru. jeg tror jeg hadde valgt heavy metal om vi snakker ordentlig 80/90talls rock. og coca-cola zero! 

@Entern mirakelet har skjedd, stemmen din er superanerkjent og tre store band kapper om å kapre deg som lead vocal. Nightwish, Def Leppard og Muse. hvilket band velger du å fronte de neste 20 årene, og hvorfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Egentlig ikke. Ikke på FB eller twitter eller noe sånn. Er jo en del på KG da 😅

Følger stort sett 1 blogg, den heter Angry Metal Guy og er en veldig bra musikkblogg som stort sett blir oppdatert med nye musikkanmeldelser daglig. Ellers kikker jeg rundt en del på ymse nerdete blogger men følger dem ikke sånn uke til uke.

@Strange DollHvis du skulle prøvd ut en eller annen interesse/hobby/etc. du ikke har noe forhold til, hva ville du valgt?

Ville prøvd noe musikkrelatert. Feks gitar eller piano. aldri hatt tålmodigheten til å lære det 

@Entern er du en tålmodig person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...