Gjest Rosendahl Skrevet 8. september 2021 #20161 Skrevet 8. september 2021 Strange Doll skrev (1 time siden): Ja det gjør jeg En god biff med godt tilbehør Lik som din vil jeg si? 😅 Bunad, helt klart. Elsker bunaden min @Lykke Li Hva gjør deg glad i hverdagen? @NonJuan Gir du lett etter? @Daryl Dixon Hvilken lokasjon er drømmestedet for et bryllup? @Rosendahl er du a eller b menneske? A menneske med en syndig B side 🙈 Er du hytte eller by menneske?
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2021 #20162 Skrevet 8. september 2021 Strange Doll skrev (2 timer siden): @Daryl Dixon Hvilken lokasjon er drømmestedet for et bryllup? Tenker nok at det aller beste hadde vært å kunne leid et helt hotell av de gamle små typene. Så gjestene hadde en lettvin overnattings mulighet. Med en stor sal, gjerne litt uteareal og. Skulle det være helt perfekt så burde det ligge litt for seg selv og litt opp i høyden med utsikt. Ikke at jeg skal stå å se på den, men det er litt sånn jeg har sett det for meg. @Strange Doll hvordan synes du det er å bli fotografert?
NonJuan Skrevet 8. september 2021 #20163 Skrevet 8. september 2021 Daryl Dixon skrev (13 timer siden): Veldig uglete i perioder. Kan fort snu gode vaner. @NonJuan du får ha en god natt, tilbringer du natten alene ? Det skjer ofte ja @Daryl Dixon Hva gjør deg mest glad for tiden?
NonJuan Skrevet 8. september 2021 #20164 Skrevet 8. september 2021 Lykke Li skrev (13 timer siden): Bridge over troubled water. Og sound of silence. @NonJuan Hva er favoritfavorittfilmer din? Fine sanger det Favorittfilm.... Det er mange det. The Green Mile(Tom Hanks) og Illusjonisten(Edward Norton) I allefall 2 veldig bra filmer Rosendahl skrev (10 timer siden): Nei 😂 Har du blitt kjeppjaget da? 😂 Hahahaha Nei! 🤣😂 Men har vært nære på, da jeg var på feil fest. Strange Doll skrev (6 timer siden): @NonJuan Gir du lett etter? Det vil jeg si jeg kan gjøre. For noen gir seg jo bare ikke! 🤣 @Lykke Li Hvorfor virker det som det er flere menn enn kvinner sånn generelt i verden? @Rosendahl Smører du nistepakke da du skal på jobb? Eller er det "YEY Matpause" og ut og handle? @Strange Doll Hvordan blir du om du ikke får viljen din?
Strange Doll Skrevet 8. september 2021 #20165 Skrevet 8. september 2021 NonJuan skrev (27 minutter siden): Fine sanger det Favorittfilm.... Det er mange det. The Green Mile(Tom Hanks) og Illusjonisten(Edward Norton) I allefall 2 veldig bra filmer Hahahaha Nei! 🤣😂 Men har vært nære på, da jeg var på feil fest. Det vil jeg si jeg kan gjøre. For noen gir seg jo bare ikke! 🤣 @Lykke Li Hvorfor virker det som det er flere menn enn kvinner sånn generelt i verden? @Rosendahl Smører du nistepakke da du skal på jobb? Eller er det "YEY Matpause" og ut og handle? @Strange Doll Hvordan blir du om du ikke får viljen din? hahahah var det et hint til meg? 😂 Jeg blir grinete 😅😂 og masete 😅 kan jeg ærlig innrømme. @NonJuan er førsteinntrykk viktig for deg?
NonJuan Skrevet 8. september 2021 #20166 Skrevet 8. september 2021 Strange Doll skrev (23 minutter siden): hahahah var det et hint til meg? 😂 Jeg blir grinete 😅😂 og masete 😅 kan jeg ærlig innrømme. @NonJuan er førsteinntrykk viktig for deg? Hæ? 🙈😂 Ja det er viktig.. men man må bli litt kjent før det faller en endelig dom @Strange Doll Hvor ofte får du frysninger?
Strange Doll Skrevet 8. september 2021 #20167 Skrevet 8. september 2021 NonJuan skrev (46 minutter siden): Hæ? 🙈😂 Ja det er viktig.. men man må bli litt kjent før det faller en endelig dom @Strange Doll Hvor ofte får du frysninger? Hver dag. Av forskjellige grunner 😅 @NonJuan Når kranglet du sist med noen?
Strange Doll Skrevet 8. september 2021 #20168 Skrevet 8. september 2021 Rosendahl skrev (10 timer siden): A menneske med en syndig B side 🙈 Er du hytte eller by menneske? Jeg er et bymenneske elsker storbyer! Daryl Dixon skrev (9 timer siden): Tenker nok at det aller beste hadde vært å kunne leid et helt hotell av de gamle små typene. Så gjestene hadde en lettvin overnattings mulighet. Med en stor sal, gjerne litt uteareal og. Skulle det være helt perfekt så burde det ligge litt for seg selv og litt opp i høyden med utsikt. Ikke at jeg skal stå å se på den, men det er litt sånn jeg har sett det for meg. @Strange Doll hvordan synes du det er å bli fotografert? Jeg liker meg ikke foran kameraet, blir alltid klein. Fikk en sånn gravidfotoshoot i gave og har seriøst aldri vært så klein i hele mitt liv. Stå der i bare trusa, ikke noe for meg 😂 @Rosendahl Hvilke type kunst liker du best? @Daryl Dixon Hva syns du er mest irriterende, telefonselgere eller stangselgere? @NonJuan Hvilket yrke kunne du aldri hatt?
NonJuan Skrevet 8. september 2021 #20169 Skrevet 8. september 2021 Strange Doll skrev (4 timer siden): Hver dag. Av forskjellige grunner 😅 @NonJuan Når kranglet du sist med noen? Forrige natt! Skrullete dame altså 🤣 Strange Doll skrev (49 minutter siden): @NonJuan Hvilket yrke kunne du aldri hatt? Jordmor! @Strange Doll Hvis du måtte velge mellom å gå i oransje eller brunt en hel mnd, hva ville du valgt?
Gjest Rosendahl Skrevet 8. september 2021 #20170 Skrevet 8. september 2021 NonJuan skrev (6 timer siden): Fine sanger det Favorittfilm.... Det er mange det. The Green Mile(Tom Hanks) og Illusjonisten(Edward Norton) I allefall 2 veldig bra filmer Hahahaha Nei! 🤣😂 Men har vært nære på, da jeg var på feil fest. Det vil jeg si jeg kan gjøre. For noen gir seg jo bare ikke! 🤣 @Lykke Li Hvorfor virker det som det er flere menn enn kvinner sånn generelt i verden? @Rosendahl Smører du nistepakke da du skal på jobb? Eller er det "YEY Matpause" og ut og handle? @Strange Doll Hvordan blir du om du ikke får viljen din? Handler i kantina Foretrekker du kaffe fra automaten eller den gode gammeldagse kaffetrakteren på jobb?
NonJuan Skrevet 8. september 2021 #20171 Skrevet 8. september 2021 Rosendahl skrev (1 minutt siden): Handler i kantina Foretrekker du kaffe fra automaten eller den gode gammeldagse kaffetrakteren på jobb? Kaffetraktet kaffe er best! @RosendahlHvem ville du ha tatt med på en romantisk Kino om du måtte velge en annen en kjæresten din?
Gjest Rosendahl Skrevet 8. september 2021 #20172 Skrevet 8. september 2021 Strange Doll skrev (55 minutter siden): Jeg er et bymenneske elsker storbyer! Jeg liker meg ikke foran kameraet, blir alltid klein. Fikk en sånn gravidfotoshoot i gave og har seriøst aldri vært så klein i hele mitt liv. Stå der i bare trusa, ikke noe for meg 😂 @Rosendahl Hvilke type kunst liker du best? @Daryl Dixon Hva syns du er mest irriterende, telefonselgere eller stangselgere? @NonJuan Hvilket yrke kunne du aldri hatt? God klassisk kunst som bildende på nasjonalmuseer. Liker du opera eller ballett?
Gjest Rosendahl Skrevet 8. september 2021 #20173 Skrevet 8. september 2021 NonJuan skrev (7 minutter siden): Kaffetraktet kaffe er best! @RosendahlHvem ville du ha tatt med på en romantisk Kino om du måtte velge en annen en kjæresten din? NonJuan skrev (7 minutter siden): Kaffetraktet kaffe er best! @RosendahlHvem ville du ha tatt med på en romantisk Kino om du måtte velge en annen en kjæresten din? Hm Tom Cruise 😂 Hvilken kjendis ville du tatt med på en øde øy? 😜
Strange Doll Skrevet 8. september 2021 #20174 Skrevet 8. september 2021 NonJuan skrev (55 minutter siden): Forrige natt! Skrullete dame altså 🤣 Jordmor! @Strange Doll Hvis du måtte velge mellom å gå i oransje eller brunt en hel mnd, hva ville du valgt? Brunt! Jeg kler ikke oransje 😂 Rosendahl skrev (49 minutter siden): God klassisk kunst som bildende på nasjonalmuseer. Liker du opera eller ballett? Om jeg må velge liker jeg best ballett av de to @Rosendahl Hvor ofte er du ute å spiser? @NonJuan Går du fort lei av ting?
NonJuan Skrevet 8. september 2021 #20175 Skrevet 8. september 2021 Rosendahl skrev (1 time siden): Hm Tom Cruise 😂 Hvilken kjendis ville du tatt med på en øde øy? 😜 Cameron Diaz 🙈 Strange Doll skrev (21 minutter siden): Brunt! Jeg kler ikke oransje 😂 @NonJuan Går du fort lei av ting? Nja... ikke akkurat... Har jeg først fått smaken på noe... blir det en stund @Rosendahl Hvis du fikk 500 000 ville du flyttet og bodd i Sverige i 10 år? @Strange Doll Har du rotet bort noe du aldri har funnet igjen?
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2021 #20176 Skrevet 8. september 2021 (endret) Strange Doll skrev (2 timer siden): Jeg er et bymenneske elsker storbyer! Jeg liker meg ikke foran kameraet, blir alltid klein. Fikk en sånn gravidfotoshoot i gave @Daryl Dixon Hva syns du er mest irriterende, telefonselgere eller stangselgere? Stangselger? Selger de stang? Må være telefonselgere da @Strange Doll Jobber du som telefonselger? Må legge til at jeg ikke synes du er irriterende altså! Endret 8. september 2021 av Daryl Dixon ... 1
Strange Doll Skrevet 8. september 2021 #20177 Skrevet 8. september 2021 Daryl Dixon skrev (26 minutter siden): Stangselger? Selger de stang? Må være telefonselgere da @Strange Doll Jobber du som telefonselger? Må legge til at jeg ikke synes du er irriterende altså! hahahaha å gud! @NonJuan jeg er meget overrasket over at du lot denne forbigå 😅 STANDselger skulle det jo være. Eller gateselger, om du vil. Nei, jeg på ingen måte telefonselger utenom mersalg. Og hyggelig å høre jeg ikke er irriterende, selv om jeg sikkert er det av og til😅 NonJuan skrev (1 time siden): Cameron Diaz 🙈 Nja... ikke akkurat... Har jeg først fått smaken på noe... blir det en stund @Rosendahl Hvis du fikk 500 000 ville du flyttet og bodd i Sverige i 10 år? @Strange Doll Har du rotet bort noe du aldri har funnet igjen? Ja masse. Har bestilt både nytt pass og bankkort mange ganger 😅 @Daryl Dixon og @NonJuan Vil du se på deg selv som svigermors drøm?
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2021 #20178 Skrevet 8. september 2021 Strange Doll skrev (18 minutter siden): hahahaha å gud! @NonJuan jeg er meget overrasket over at du lot denne forbigå 😅 STANDselger skulle det jo være. Eller gateselger, om du vil. Nei, jeg på ingen måte telefonselger utenom mersalg. Og hyggelig å høre jeg ikke er irriterende, selv om jeg sikkert er det av og til😅 Ja masse. Har bestilt både nytt pass og bankkort mange ganger 😅 @Daryl Dixon og @NonJuan Vil du se på deg selv som svigermors drøm? På ingen måte svigermors drøm. @Strange Doll Hvordan er sovehjertet ditt?
Strange Doll Skrevet 8. september 2021 #20179 Skrevet 8. september 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): På ingen måte svigermors drøm. @Strange Doll Hvordan er sovehjertet ditt? Stort. Jeg elsker å sove! Synd jeg gjør det så lite @Daryl Dixon hvilket måltid syns du er viktigst ?
Daryl Dixon Skrevet 8. september 2021 #20180 Skrevet 8. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Stort. Jeg elsker å sove! Synd jeg gjør det så lite @Daryl Dixon hvilket måltid syns du er viktigst ? Middag. Jeg er middagsmenneske. @Strange Doll Hva er kunst for deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå