NonJuan Skrevet 7. september 2021 #20121 Skrevet 7. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Jeg kan leve med det, men jeg glemmer det aldri. Og det kan komme opp igjen 😅 @NonJuan beste og verste med personligheten din? Nei nå er a jammen i gang igjen. Kan jeg bare gi det beste? Beste: Jeg er der for deg om du trenger det. Omsorgsfull... Verste: hmmmm Fleiper veldig mye (Humoristisk ment) men kan oppfattes ille fra noen. @Strange Doll Har du en dårlig vane du sliter med å bli kvitt? Og som noen kanskje ser på som irriterende?
Synne-Marie Skrevet 7. september 2021 #20122 Skrevet 7. september 2021 NonJuan skrev (7 minutter siden): Haha jaaa! Det har jeg faktisk! 🙈 Å kjære vene det er vanskelig å ro seg vekk ifra slikt! Det hender at jeg tar en dupp ja. Men mere slike powernaps! Borte i noen få sekunder(minutter) @Strange Doll Om noen oppfører seg ille mot deg, vil du ALLTID huske det.. eller kan du tilgi? @Rosendahl Har du laget en oppfinnelse selv? Eller en smart løsning som sannsynligvis ingen andre har? @Daryl Dixon Om du kunne få lov til å endre en lov, hvilken ville det vært? (Vet kanskje dette er et komplisert spørsmål) @Sola de Har du gjort noe spennende i helgen som gikk? @Synne-Marie Har du en fin dag? Takk som spør, den er faktisk sjeldent bra. Jeg er litt kokt i kålen etter dagens dont, så jeg er akkurat kreativ nok til å spørre tilbake: @NonJuan Har du en fin dag da?
NonJuan Skrevet 7. september 2021 #20123 Skrevet 7. september 2021 Synne-Marie skrev (4 minutter siden): Takk som spør, den er faktisk sjeldent bra. Jeg er litt kokt i kålen etter dagens dont, så jeg er akkurat kreativ nok til å spørre tilbake: @NonJuan Har du en fin dag da? Så koselig du kommer i tråden Gledelig du også har hatt en sjeldent bra dag. Min dag så langt har vært ok. Sov litt lenge i dag. Ellers litt klesvask og annet. Så vil si at dagen utarter seg bra. Altså ikke grunnet klesvasken 😂 Men foreløpig ingen store ulykker eller dramatikk 🤣 @Synne-Marie Er ditt arbeid krevende?
cas12 Skrevet 7. september 2021 #20124 Skrevet 7. september 2021 NonJuan skrev (På 5.9.2021 den 22.06): Leken, omsorgsfull, humoristisk, kreativ og ærlig. @cas12 Hvilken del av livet tror du er tøffest? De før 40 eller de etter 40? hmm si det, kanskje før hva tenker du? @NonJuan
Strange Doll Skrevet 7. september 2021 #20125 Skrevet 7. september 2021 Rosendahl skrev (10 timer siden): De pene fargene 😊 Stiller mottatt spørsmål tilbake : hva er det verste med høsten? Regnet og at det blir så mørkt på kvelden og morgenen NonJuan skrev (3 timer siden): Nei nå er a jammen i gang igjen. Kan jeg bare gi det beste? Beste: Jeg er der for deg om du trenger det. Omsorgsfull... Verste: hmmmm Fleiper veldig mye (Humoristisk ment) men kan oppfattes ille fra noen. @Strange Doll Har du en dårlig vane du sliter med å bli kvitt? Og som noen kanskje ser på som irriterende? Ja, jeg glemmer alltid å pante bokser og flasker fra bilen så det er konstant rot. @Rosendahl Hva handler du alltid på ikea? @NonJuan Hvilken film ser du igjen og igjen?
NonJuan Skrevet 7. september 2021 #20126 Skrevet 7. september 2021 Strange Doll skrev (18 minutter siden): Regnet og at det blir så mørkt på kvelden og morgenen Ja, jeg glemmer alltid å pante bokser og flasker fra bilen så det er konstant rot. @Rosendahl Hva handler du alltid på ikea? @NonJuan Hvilken film ser du igjen og igjen? Ringenes herre og hobbiten! Rocky IV klarer jeg også se mange ganger @Strange Doll På hvilken måte kan du best tilbringe tiden din, med din partner?
Strange Doll Skrevet 7. september 2021 #20127 Skrevet 7. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Ringenes herre og hobbiten! Rocky IV klarer jeg også se mange ganger @Strange Doll På hvilken måte kan du best tilbringe tiden din, med din partner? På reise. Jeg elsker å kunne bare fokusere på hverandre uten å tenke på noe annet. @NonJuan hvor er det første stedet du skal etter covid?
NonJuan Skrevet 7. september 2021 #20128 Skrevet 7. september 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): På reise. Jeg elsker å kunne bare fokusere på hverandre uten å tenke på noe annet. @NonJuan hvor er det første stedet du skal etter covid? Skottland eller Hellas @Strange Doll Er det noe du er usikker på?
Strange Doll Skrevet 7. september 2021 #20129 Skrevet 7. september 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Skottland eller Hellas @Strange Doll Er det noe du er usikker på? Ved meg selv? kroppen min etter fødslene. @NonJuan er det noe du er usikker på?
NonJuan Skrevet 7. september 2021 #20130 Skrevet 7. september 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Ved meg selv? kroppen min etter fødslene. @NonJuan er det noe du er usikker på? Neste Svar tenker jeg! 😆 😂 @Strange Doll Hvilken ting fra barndommen har du enda og verdsetter høyt? @Daryl Dixon Har du noen gang brukt Snus? @Nursie Hvor i all verden blir det av deg da? Skulle jo tro du hadde et liv? @Bolla Du er savnet, går alt bra med deg? @Lykke Li Hvilken sang blir du aldri lei? @Rosendahl Var det slik at du var kjempedyktig på blokkfløyte?
Strange Doll Skrevet 7. september 2021 #20131 Skrevet 7. september 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): Neste Svar tenker jeg! 😆 😂 @Strange Doll Hvilken ting fra barndommen har du enda og verdsetter høyt? @Daryl Dixon Har du noen gang brukt Snus? @Nursie Hvor i all verden blir det av deg da? Skulle jo tro du hadde et liv? @Bolla Du er savnet, går alt bra med deg? @Lykke Li Hvilken sang blir du aldri lei? @Rosendahl Var det slik at du var kjempedyktig på blokkfløyte? Ja jeg har dåpskjolen min, smykker og en bamse og fotoalbum med masse bilder @NonJuan Er du lett å overtale? @Rosendahl Hvilken drink er best? @Daryl Dixon Hvilken idrett liker du best?
NonJuan Skrevet 7. september 2021 #20132 Skrevet 7. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Ja jeg har dåpskjolen min, smykker og en bamse og fotoalbum med masse bilder @NonJuan Er du lett å overtale? Kommer helt an på hva gevinsten er! 🤣 @Strange Doll Har du gode bordmanerer?
Strange Doll Skrevet 7. september 2021 #20133 Skrevet 7. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Kommer helt an på hva gevinsten er! 🤣 @Strange Doll Har du gode bordmanerer? 😂😂 Ja absolutt! Jeg er en svært dannet dame! @NonJuan Liker du bar til bar runder?
Gjest Rosendahl Skrevet 7. september 2021 #20134 Skrevet 7. september 2021 NonJuan skrev (3 timer siden): Haha jaaa! Det har jeg faktisk! 🙈 Å kjære vene det er vanskelig å ro seg vekk ifra slikt! Det hender at jeg tar en dupp ja. Men mere slike powernaps! Borte i noen få sekunder(minutter) @Strange Doll Om noen oppfører seg ille mot deg, vil du ALLTID huske det.. eller kan du tilgi? @Rosendahl Har du laget en oppfinnelse selv? Eller en smart løsning som sannsynligvis ingen andre har? @Daryl Dixon Om du kunne få lov til å endre en lov, hvilken ville det vært? (Vet kanskje dette er et komplisert spørsmål) @Sola de Har du gjort noe spennende i helgen som gikk? @Synne-Marie Har du en fin dag? Ingen smarte oppfinnelser. Er nok ingen Petter smart. 😂 Liker du å male eller tegne?
Gjest Rosendahl Skrevet 7. september 2021 #20135 Skrevet 7. september 2021 (endret) Strange Doll skrev (1 time siden): Regnet og at det blir så mørkt på kvelden og morgenen Ja, jeg glemmer alltid å pante bokser og flasker fra bilen så det er konstant rot. @Rosendahl Hva handler du alltid på ikea? @NonJuan Hvilken film ser du igjen og igjen? Telys faktisk. Har du en eller flere blå poser fra Ikea hjemme? Endret 7. september 2021 av Rosendahl
Strange Doll Skrevet 7. september 2021 #20136 Skrevet 7. september 2021 Rosendahl skrev (Akkurat nå): Telys faktisk. Har du en eller flere blå poser frs Ikea hjemme? jeg har sikkert 30😂 @Rosendahl er du flink med gjenbruk?
Gjest Rosendahl Skrevet 7. september 2021 #20137 Skrevet 7. september 2021 NonJuan skrev (27 minutter siden): Neste Svar tenker jeg! 😆 😂 @Strange Doll Hvilken ting fra barndommen har du enda og verdsetter høyt? @Daryl Dixon Har du noen gang brukt Snus? @Nursie Hvor i all verden blir det av deg da? Skulle jo tro du hadde et liv? @Bolla Du er savnet, går alt bra med deg? @Lykke Li Hvilken sang blir du aldri lei? @Rosendahl Var det slik at du var kjempedyktig på blokkfløyte? Nei! Jeg faket de luxe. Hva var favoritt faget ditt på skolen?
Gjest Rosendahl Skrevet 7. september 2021 #20138 Skrevet 7. september 2021 Strange Doll skrev (25 minutter siden): Ja jeg har dåpskjolen min, smykker og en bamse og fotoalbum med masse bilder @NonJuan Er du lett å overtale? @Rosendahl Hvilken drink er best? @Daryl Dixon Hvilken idrett liker du best? Drikker ikke så aner ikke Hva er favoritt middag på lørdager?
Gjest Rosendahl Skrevet 7. september 2021 #20139 Skrevet 7. september 2021 Strange Doll skrev (17 minutter siden): jeg har sikkert 30😂 @Rosendahl er du flink med gjenbruk? Nei men er flink til å ikke kjøpe unødvendige ting. 😊 Returnerer du plast riktig?
Daryl Dixon Skrevet 7. september 2021 #20140 Skrevet 7. september 2021 NonJuan skrev (29 minutter siden): @Daryl Dixon Har du noen gang brukt Snus? Aldri brukt, bare prøvd, da var jeg 16år og prøvde den som heter General. Ble kjempe dårlig, aldri prøvd etter det. Strange Doll skrev (25 minutter siden): @Daryl Dixon Hvilken idrett liker du best? Kan kroppsbygging ses på som idrett? Så lenge det gjøres rent. Er den eneste idretten jeg har drevet med selv hverfall. @Strange Doll Hva skal du i høstferien? @NonJuan Hvorfor valgte du det brukernavnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå