NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20081 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Egentlig tror jeg ikke det, mest forde jeg ønsker ikke at den skal ha det. Ja, på lik linje at alle damer har noe maskulint i seg. Ikke noe galt med å ha flere trekk i seg. @NonJuan hva burde kvinneguiden hete om den bytter navn? @Strange Doll har du fått vaksinen? Godt spørsmål..... Jeg skrev ned noen nå... men ser at KG får bli som det er.. 🤣 Men kanskje noe innenfor "Livets vei" Tenker mer den retningen da det er mange menn her også. Men som sagt har jeg alltid likt Kvinneguiden. @Daryl Dixon Hva ville din selvbiografi hete om du skrev en bok om ditt liv?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20082 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, fikk den litt senere enn den gruppen jeg var i egentlig, forde legen min var mer skeptisk enn meg. @Strange DollHva liker du best av huske, trampoline eller dumpe? Trampoline Den får frem mitt indre barn 😂 @Daryl Dixon Liker du best å feriere i storby eller ved stranden?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20083 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (6 minutter siden): Jeg har sikkert en grense et eller annet sted, men jeg vet ikke hvor den er 😂 @NonJuan har du latt være å svare på et spørsmål noen gang ? Føler jeg har hoppet over ett nå... var det noe med urettferdig behandling... *tenker* Nei jeg lar ikke være med vilje @Strange Doll Hvordan er din tålmodighet om du skal bytte en vare?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20084 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Føler jeg har hoppet over ett nå... var det noe med urettferdig behandling... *tenker* Nei jeg lar ikke være med vilje @Strange Doll Hvordan er din tålmodighet om du skal bytte en vare? Jeg er tålmodig til jeg ikke får viljen min, eller blir sjekket opp. Da blir jeg irritert og sikkert litt frekk😅 @NonJuan Hva MÅ du ha på ikea?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20085 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Godt spørsmål..... Jeg skrev ned noen nå... men ser at KG får bli som det er.. 🤣 Men kanskje noe innenfor "Livets vei" Tenker mer den retningen da det er mange menn her også. Men som sagt har jeg alltid likt Kvinneguiden. @Daryl Dixon Hva ville din selvbiografi hete om du skrev en bok om ditt liv? Den tittelen er alt tatt, av Ari Behn, for min bok burde hete Trist som faen. Strange Doll skrev (Akkurat nå): Trampoline Den får frem mitt indre barn 😂 @Daryl Dixon Liker du best å feriere i storby eller ved stranden? Hadde gjerne ville hatt en mellomting, som småby. Må bli strand da. @Strange Doll favoritt rett? @NonJuan hva er drømme yrket?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20086 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Den tittelen er alt tatt, av Ari Behn, for min bok burde hete Trist som faen. Hadde gjerne ville hatt en mellomting, som småby. Må bli strand da. @Strange Doll favoritt rett? @NonJuan hva er drømme yrket? Pinnekjøtt elsker det! @Daryl Dixon hva spiser du på julaften?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20087 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Jeg er tålmodig til jeg ikke får viljen min, eller blir sjekket opp. Da blir jeg irritert og sikkert litt frekk😅 @NonJuan Hva MÅ du ha på ikea? Pauser! 😂🤣 @Strange Doll Hvilken del blir du stående lengst i på Ikea?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20088 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Pauser! 😂🤣 @Strange Doll Hvilken del blir du stående lengst i på Ikea? hahahahah!! 😂😂😂😂😂😂😂😂 Dilldall avdelingen 😂 den med telys og planter vet du😂 @NonJuan er du ofte på ikea?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20089 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): Den tittelen er alt tatt, av Ari Behn, for min bok burde hete Trist som faen. Hadde gjerne ville hatt en mellomting, som småby. Må bli strand da. @Strange Doll favoritt rett? @NonJuan hva er drømme yrket? Politi.... om jeg kunne valgt på nytt! @Daryl Dixon Hva tenker du om folk fra Østfold? 😂
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20090 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Pinnekjøtt elsker det! @Daryl Dixon hva spiser du på julaften? Ribbe, men svogeren min er fra Vestlandet så har ofte begge deler. @Strange Doll Hva må til for at det blir jul?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20091 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ribbe, men svogeren min er fra Vestlandet så har ofte begge deler. @Strange Doll Hva må til for at det blir jul? Adventskalender, riktig julebrus, juletre og mat! og gaveshopping 🥰🥰🥰 @Daryl Dixon hva skal du ønske deg i år?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20092 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Politi.... om jeg kunne valgt på nytt! @Daryl Dixon Hva tenker du om folk fra Østfold? 😂 Folk fra østvold er som folk flest tenker jeg. @NonJuan Hva slags fordommer har du ?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20093 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): hahahahah!! 😂😂😂😂😂😂😂😂 Dilldall avdelingen 😂 den med telys og planter vet du😂 @NonJuan er du ofte på ikea? Altfor ofte.. tror det er 5 år siden sist! 🤣 @Strange Doll Hvilken av istidfilmene liker du best?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20094 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Altfor ofte.. tror det er 5 år siden sist! 🤣 @Strange Doll Hvilken av istidfilmene liker du best? hahahah! du altså 😂 Eneren er best! @NonJuan Dagfinn Lyngbø eller Kristian Valen?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20095 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Adventskalender, riktig julebrus, juletre og mat! og gaveshopping 🥰🥰🥰 @Daryl Dixon hva skal du ønske deg i år? Ingenting. God helse, men sånn har ikke nissen med seg i sekken. @Strange Doll Hva skal du ønske deg?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20096 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ingenting. God helse, men sånn har ikke nissen med seg i sekken. @Strange Doll Hva skal du ønske deg? Jeg vet ikke faktisk, føler ikke jeg trenger noe. @Daryl Dixon pleier du å være tidlig ferdig med gavene ?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20097 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke faktisk, føler ikke jeg trenger noe. @Daryl Dixon pleier du å være tidlig ferdig med gavene ? Ja, hater den delen så får det fort unnagjort. @Strange Doll Hva er det værste med julen?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20098 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Folk fra østvold er som folk flest tenker jeg. @NonJuan Hva slags fordommer har du ? Åhhh der må jeg tråkke varsomt. Føler egentlig at fordommer kommer av mangelfull kunnskap om temaet! @Daryl Dixon Har du mye å måke når det er mye snø? For å komme deg inn i huset/leiligheten?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20099 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Ja, hater den delen så får det fort unnagjort. @Strange Doll Hva er det værste med julen? Alt gavepapiret på julaften 😂 og å pakke ned igjen julepynten @Daryl Dixon hvilken julepynt er du mest glad i ?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20100 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (4 minutter siden): hahahah! du altså 😂 Eneren er best! @NonJuan Dagfinn Lyngbø eller Kristian Valen? Uten tvil Valen! 🤣 *tråkker varsomt her også* @Strange Doll Åge Sten Nilsen eller Alex Rosen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå