NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20061 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): «jeg syns ikke du er noe hyggelig på SMS, du bør skjerpe deg der» 😇 @NonJuan er du konfliktsky? Hahahahaha! Nice! 😂 Ikke still meg det der...! Jeg er ikke noe sånn videre happy med konflikter. Så jeg prøver jo o unngå dem om mulig. Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Nei, men hørt det skal være godt. @NonJuan liker du rakefisk? Jeg har bare åpnet noen sånne pakker i butikk før.. for å kaste det... og det er en lukt jeg aldri får ut av nesa! Så jeg tør ikke ta sjansen på plassere det mellom nesa og haka! 🤣 @Strange Doll Har du lært noe du ikke visste i og etter denne Pandemien? @Daryl Dixon Har du noe du samler på?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20062 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Hahahahaha! Nice! 😂 Ikke still meg det der...! Jeg er ikke noe sånn videre happy med konflikter. Så jeg prøver jo o unngå dem om mulig. Jeg har bare åpnet noen sånne pakker i butikk før.. for å kaste det... og det er en lukt jeg aldri får ut av nesa! Så jeg tør ikke ta sjansen på plassere det mellom nesa og haka! 🤣 @Strange Doll Har du lært noe du ikke visste i og etter denne Pandemien? @Daryl Dixon Har du noe du samler på? At man holder ut om man må. Jeg har alltid vært grinete på slikt. @NonJuan Tror du verden noen gang blir som før igjen?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20063 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ja, det blir jeg sett på av svært mange. Veldig hyggelig med tilliten men også slitsomt å forholde seg til alle sine problemer @Daryl Dixon Liker du best roadtrips eller å reise med fly? Roadtrip tror jeg. Går greit med fly og, men hater å sitte så rolig i vonde seter med mye folk rundt meg. NonJuan skrev (Akkurat nå): Hahahahaha! Nice! 😂 Ikke still meg det der...! Jeg er ikke noe sånn videre happy med konflikter. Så jeg prøver jo o unngå dem om mulig. Jeg har bare åpnet noen sånne pakker i butikk før.. for å kaste det... og det er en lukt jeg aldri får ut av nesa! Så jeg tør ikke ta sjansen på plassere det mellom nesa og haka! 🤣 @Strange Doll Har du lært noe du ikke visste i og etter denne Pandemien? @Daryl Dixon Har du noe du samler på? Samlet på mummikopper, men gitt meg. @Strange Doll er du introvert eller ekstrovert? @NonJuan hvor mye skulle du hatt for å prøve rakefisk?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20064 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Roadtrip tror jeg. Går greit med fly og, men hater å sitte så rolig i vonde seter med mye folk rundt meg. Samlet på mummikopper, men gitt meg. @Strange Doll er du introvert eller ekstrovert? @NonJuan hvor mye skulle du hatt for å prøve rakefisk? Begge deler føler jeg. Spørs på situasjonen. Jeg er veldig sosial og gjerne «mye» med kjente personer med introvert med fremmede. @Daryl Dixon ser du på deg selv som en god menneskekjenner?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20065 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): At man holder ut om man må. Jeg har alltid vært grinete på slikt. @NonJuan Tror du verden noen gang blir som før igjen? Helt ærlig, Nei! Merker liksom man er mye mer forsiktig ved å gi klem og slikt. Noe som har vært helt vanlig og hyggelig. Jeg er en slik klemmer. En god klem for man aldri nok av. @Strange Doll Hvordan tror du arbeidsplassen din ville reagert om du plutselig i morgen kom på jobb med Hijab?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20066 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Helt ærlig, Nei! Merker liksom man er mye mer forsiktig ved å gi klem og slikt. Noe som har vært helt vanlig og hyggelig. Jeg er en slik klemmer. En god klem for man aldri nok av. @Strange Doll Hvordan tror du arbeidsplassen din ville reagert om du plutselig i morgen kom på jobb med Hijab? Hadde nok fått mange «ehm hva skjer nå?» spørsmål vil jeg tro siden det ikke hadde vært forventet i det hele tatt. @NonJuan Når er det innenfor å reise til utlandet igjen?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20067 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): Roadtrip tror jeg. Går greit med fly og, men hater å sitte så rolig i vonde seter med mye folk rundt meg. Samlet på mummikopper, men gitt meg. @Strange Doll er du introvert eller ekstrovert? @NonJuan hvor mye skulle du hatt for å prøve rakefisk? Ekstremt mye om den virkelig lukter slik.. Lutefisk er heller ikke min greie! 🤣 @Daryl Dixon Er du hendig? Flink med hammeren?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20068 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Begge deler føler jeg. Spørs på situasjonen. Jeg er veldig sosial og gjerne «mye» med kjente personer med introvert med fremmede. @Daryl Dixon ser du på deg selv som en god menneskekjenner? Nei, for jeg blir fort lurt. Tror folk alltid er gode, men kan fort bli skuffet. Men ren falskhet det ser jeg tvers igjennom. @Strange Doll Hvilket realityserie ville du vært med på?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20069 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Nei, for jeg blir fort lurt. Tror folk alltid er gode, men kan fort bli skuffet. Men ren falskhet det ser jeg tvers igjennom. @Strange Doll Hvilket realityserie ville du vært med på? hmmm godt spørsmål! hadde jeg vært singel ville jeg vært med på Love Island. Nå er kanskje farmen best for meg tenker jeg. @Daryl Dixon kunne du vært med på paradise hotel?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20070 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Ekstremt mye om den virkelig lukter slik.. Lutefisk er heller ikke min greie! 🤣 @Daryl Dixon Er du hendig? Flink med hammeren? 🤣🤣🤣 Nei! Jeg er ikke noe god på sånn. @NonJuan Må bare spørre, men du er mann ikke sant? 🤣 er ikke alltid lett å vite på kg.
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20071 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): hmmm godt spørsmål! hadde jeg vært singel ville jeg vært med på Love Island. Nå er kanskje farmen best for meg tenker jeg. @Daryl Dixon kunne du vært med på paradise hotel? Hadde blitt sendt hjem med en gang, så nei. Ikke hadde jeg hatt lyst heller. @Strange Doll Hva har vært det værste for deg under pandemien?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20072 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Hadde nok fått mange «ehm hva skjer nå?» spørsmål vil jeg tro siden det ikke hadde vært forventet i det hele tatt. @NonJuan Når er det innenfor å reise til utlandet igjen? Hahahaha! Synes jeg ser det for meg 😂 Kommer nok noen nye regler 1 oktober. Men i hele verden... Tja... ikke godt å si.. april mai 2022? kanskje @Strange Doll Har du skrevet et spørsmål her inne og tenkt.. nei.. kjære vene! Litt drøyt! 🤣
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20073 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Hahahaha! Synes jeg ser det for meg 😂 Kommer nok noen nye regler 1 oktober. Men i hele verden... Tja... ikke godt å si.. april mai 2022? kanskje @Strange Doll Har du skrevet et spørsmål her inne og tenkt.. nei.. kjære vene! Litt drøyt! 🤣 Hahaha ja!!! men bare til deg😂 for det er kun du som har klaget 😂 @NonJuan er jeg blitt flinkere med spørsmålene mine?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20074 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Hadde blitt sendt hjem med en gang, så nei. Ikke hadde jeg hatt lyst heller. @Strange Doll Hva har vært det værste for deg under pandemien? Bekymringen for min sønn i risikosonen. @Daryl Dixon Tror du vaksinen vil gi mye bivirkninger på lang sikt?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20075 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (2 minutter siden): 🤣🤣🤣 Nei! Jeg er ikke noe god på sånn. @NonJuan Må bare spørre, men du er mann ikke sant? 🤣 er ikke alltid lett å vite på kg. Kommer an på hvilken tid på døgnet faktisk.. Når klokken passerer midnatt kommer kvinnen frem i meg.. ! haha Neida.. er 100% mann. 🤣 @Daryl Dixon Tror du alle menn har feminine trekk?
NonJuan Skrevet 6. september 2021 #20076 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Hahaha ja!!! men bare til deg😂 for det er kun du som har klaget 😂 @NonJuan er jeg blitt flinkere med spørsmålene mine? Hæææææ? Næsj! Har jeg vel ikke Du har alltid vært flink med spørsmålene du @Strange Doll Besvarer du alle spørsmål, eller har du grenser? 😆
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20077 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Bekymringen for min sønn i risikosonen. @Daryl Dixon Tror du vaksinen vil gi mye bivirkninger på lang sikt? Egentlig tror jeg ikke det, mest forde jeg ønsker ikke at den skal ha det. NonJuan skrev (Akkurat nå): Kommer an på hvilken tid på døgnet faktisk.. Når klokken passerer midnatt kommer kvinnen frem i meg.. ! haha Neida.. er 100% mann. 🤣 @Daryl Dixon Tror du alle menn har feminine trekk? Ja, på lik linje at alle damer har noe maskulint i seg. Ikke noe galt med å ha flere trekk i seg. @NonJuan hva burde kvinneguiden hete om den bytter navn? @Strange Doll har du fått vaksinen?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20078 Skrevet 6. september 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Hæææææ? Næsj! Har jeg vel ikke Du har alltid vært flink med spørsmålene du @Strange Doll Besvarer du alle spørsmål, eller har du grenser? 😆 Jeg har sikkert en grense et eller annet sted, men jeg vet ikke hvor den er 😂 @NonJuan har du latt være å svare på et spørsmål noen gang ?
Strange Doll Skrevet 6. september 2021 #20079 Skrevet 6. september 2021 Daryl Dixon skrev (Akkurat nå): Egentlig tror jeg ikke det, mest forde jeg ønsker ikke at den skal ha det. Ja, på lik linje at alle damer har noe maskulint i seg. Ikke noe galt med å ha flere trekk i seg. @NonJuan hva burde kvinneguiden hete om den bytter navn? @Strange Doll har du fått vaksinen? Ja, tok den fordi jeg følte jeg måtte. @Daryl Dixon har du?
Daryl Dixon Skrevet 6. september 2021 #20080 Skrevet 6. september 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Ja, tok den fordi jeg følte jeg måtte. @Daryl Dixon har du? Ja, fikk den litt senere enn den gruppen jeg var i egentlig, forde legen min var mer skeptisk enn meg. @Strange DollHva liker du best av huske, trampoline eller dumpe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå