Frøkenfryden Skrevet 12. september 2022 #28461 Del Skrevet 12. september 2022 Entern skrev (På 8.9.2022 den 15.29): Ja det synes jeg i grunnen er veldig ok, selv om jeg liker lyse sommernetter og men har fått litt nok av lyse kvelder nå, synes det er koselig når det er mørkt også 😊😊😊 @FrøkenfrydenHva er din mening om saken?😀 Nå har jeg fått erfart mer av mørket.. hmm.. det går ok. Jeg liker mørke til morgenkrim. 🙂Og stearinlys er koselig. Men vinter i vente .. føles ikke bra😢 @Entern røft med mandag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. september 2022 #28462 Del Skrevet 12. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Nå har jeg fått erfart mer av mørket.. hmm.. det går ok. Jeg liker mørke til morgenkrim. 🙂Og stearinlys er koselig. Men vinter i vente .. føles ikke bra😢 @Entern røft med mandag? Avspaserer i dag så nå sitter jeg og hører NRK Klassisk og drikker kaffe med fattern så nei ikke røft 😊 Morgendagen blir kanskje litt røffere da blir det tre timer med tog tidlig på dagen 😅 @Frøkenfrydengruer du deg veldig til vinter?😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. september 2022 #28463 Del Skrevet 12. september 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Nå har jeg fått erfart mer av mørket.. hmm.. det går ok. Jeg liker mørke til morgenkrim. 🙂Og stearinlys er koselig. Men vinter i vente .. føles ikke bra😢 @Entern røft med mandag? Jeg gleder meg til vinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. september 2022 #28464 Del Skrevet 12. september 2022 Cid skrev (1 time siden): Jeg gleder meg til vinter Hva liker du best med vinteren? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 12. september 2022 #28465 Del Skrevet 12. september 2022 Entern skrev (3 timer siden): Hva liker du best med vinteren? 😊 At det er kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. september 2022 #28466 Del Skrevet 19. september 2022 Entern skrev (På 12.9.2022 den 8.18): Avspaserer i dag så nå sitter jeg og hører NRK Klassisk og drikker kaffe med fattern så nei ikke røft 😊 Morgendagen blir kanskje litt røffere da blir det tre timer med tog tidlig på dagen 😅 @Frøkenfrydengruer du deg veldig til vinter?😢 Må jo svare i din favorittråd🥰 Jeg sitter ikke og tenker på at jeg gruer meg.. men kjenner det som et stikk innimellom.. men prøver tenke på fine ting som også skjer i vinterstid selv om mye blir annerledes for meg. @Entern Har du røff jobbemandag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. september 2022 #28467 Del Skrevet 19. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Må jo svare i din favorittråd🥰 Jeg sitter ikke og tenker på at jeg gruer meg.. men kjenner det som et stikk innimellom.. men prøver tenke på fine ting som også skjer i vinterstid selv om mye blir annerledes for meg. @Entern Har du røff jobbemandag? Egentlig ikke alt tatt i betraktning. Men blir mye å gjøre 😅 @FrøkenfrydenHar du noen favoritt måter å gjøre vinteren mer levelig på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. september 2022 #28468 Del Skrevet 19. september 2022 Entern skrev (6 timer siden): Egentlig ikke alt tatt i betraktning. Men blir mye å gjøre 😅 @FrøkenfrydenHar du noen favoritt måter å gjøre vinteren mer levelig på? Ååå.. ferdig nå? tja.. fokuserer på jul når det er desember. Henter fram mine to julepysjer og ser hallmark-filmer og spiser julebrunost. En del januarer har jeg også vært to uker i Karibien, det hjelper veldig. Lager god mat inne. 🙂 @Entern er du glad i jula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. september 2022 #28469 Del Skrevet 19. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Ååå.. ferdig nå? tja.. fokuserer på jul når det er desember. Henter fram mine to julepysjer og ser hallmark-filmer og spiser julebrunost. En del januarer har jeg også vært to uker i Karibien, det hjelper veldig. Lager god mat inne. 🙂 @Entern er du glad i jula? Ja jul er favoritt tiden min og julaften er favorittdagen 😊 jeg og fattern spiser risgrøt til lunsj og ribbe til middag og gir gaver og koser oss masse 😊😊😊 @Frøkenfrydenhva er favoritt julematen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. september 2022 #28470 Del Skrevet 20. september 2022 Entern skrev (15 timer siden): Ja jul er favoritt tiden min og julaften er favorittdagen 😊 jeg og fattern spiser risgrøt til lunsj og ribbe til middag og gir gaver og koser oss masse 😊😊😊 @Frøkenfrydenhva er favoritt julematen din? Hmmm.. si det. Veldig glad i svineribbe☺️ Vant med pinnekjøtt julafta. Men liker ribbe bedre. @Entern Favorittjulekake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. september 2022 #28471 Del Skrevet 20. september 2022 Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Hmmm.. si det. Veldig glad i svineribbe☺️ Vant med pinnekjøtt julafta. Men liker ribbe bedre. @Entern Favorittjulekake? Berits brune pinner, aka brune pinner 😊 @FrøkenfrydenHva er din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2022 #28472 Del Skrevet 28. september 2022 Entern skrev (På 20.9.2022 den 10.24): Berits brune pinner, aka brune pinner 😊 @FrøkenfrydenHva er din? Tenkt en uke😂🙈.. lander på delfiakake @Entern Drikker du iskaffe på vinteren også? Hva er favoritten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #28473 Del Skrevet 28. september 2022 Entern skrev (På 20.9.2022 den 10.24): Berits brune pinner, aka brune pinner 😊 @FrøkenfrydenHva er din? Er det nummer 2 på menyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. september 2022 #28474 Del Skrevet 28. september 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Tenkt en uke😂🙈.. lander på delfiakake @Entern Drikker du iskaffe på vinteren også? Hva er favoritten? Ja det gjør jeg, dvs. butikkvarianten da selvfølgelig 😅 Jeg liker de litt kraftige jeg men også den opprinnelige som kommer i stor kartong 😋 men liker alle 😊 Av skikkelig iskaffe på cafe kan ingenting slå den lille kafeen på Sagene som ble nedlagt for 10 år siden 🥲 @Frøkenfryden liker du espresso? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. september 2022 #28475 Del Skrevet 28. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Er det nummer 2 på menyen? Nei det er nok risgrøt 😊☺️ @Cidhva er din favoritt julemat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. september 2022 #28476 Del Skrevet 28. september 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Nei det er nok risgrøt 😊☺️ @Cidhva er din favoritt julemat? Ris og kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. september 2022 #28477 Del Skrevet 28. september 2022 Entern skrev (14 timer siden): Ja det gjør jeg, dvs. butikkvarianten da selvfølgelig 😅 Jeg liker de litt kraftige jeg men også den opprinnelige som kommer i stor kartong 😋 men liker alle 😊 Av skikkelig iskaffe på cafe kan ingenting slå den lille kafeen på Sagene som ble nedlagt for 10 år siden 🥲 @Frøkenfryden liker du espresso? Åå.. mat og mer? Nye vaniljeiskaffen liker jeg😀 Liker det litt. Kjøper ikke på cafe, eller jo americano da, men blir jo ikke det samme. Lager i blant espresso i vår nespresso på jobb. Meeeen, elsker affogato. Kule vaniljeis med en shot espresso over🥰🥰🥰 @Entern hvor mange kaffe per dag blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 28. januar 2023 #28478 Del Skrevet 28. januar 2023 TheHairyToothfairy skrev (På 9.5.2022 den 22.37): @Rhodiola hva er egentlig den tøffeste bilen? Har alltid vært veldig sjarmert av Jaguar Mark v1200 -Missi- skrev (På 7.5.2022 den 7.49): @Rhodiola Klokke på høyre eller venstre håndledd? Høyre, fikk kjeft av en kompis fordi han mente at venstre var feil. @Kruset, hva slags kaffe er det du foretrekker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 28. januar 2023 #28479 Del Skrevet 28. januar 2023 Rhodiola skrev (4 minutter siden): Har alltid vært veldig sjarmert av Jaguar Mark v1200 Høyre, fikk kjeft av en kompis fordi han mente at venstre var feil. Kom i mine armer, vi kan være venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 28. januar 2023 #28480 Del Skrevet 28. januar 2023 39 minutter siden, Rhodiola said: Har alltid vært veldig sjarmert av Jaguar Mark v1200 Høyre, fikk kjeft av en kompis fordi han mente at venstre var feil. @Kruset, hva slags kaffe er det du foretrekker? Jeg drikker stort sett traktekaffe av type Evergood eller Farmers. Svart kaffe generelt er favoritten. @MarianneE Hva var det siste du spiste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå