Silva Pluvialis Skrevet 30. august 2022 #28441 Del Skrevet 30. august 2022 @Athena Catalina, har du noen gang blitt såret og lei deg av, eller tatt noe på KG personlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 31. august 2022 #28442 Del Skrevet 31. august 2022 Tvillingsjel skrev (5 timer siden): @Athena Catalina, har du noen gang blitt såret og lei deg av, eller tatt noe på KG personlig? Nei, vil ikke si det, blir mer irritert egentlig. Og får lyst å svare tilbake med samme mynt, jeg gjorde det før, men etter å ha fått advarsel for å forsvare meg selv, har jeg sluttet med det og heller rapportert. Syns du mange misbruker anonymbruker-funksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. august 2022 #28443 Del Skrevet 31. august 2022 Dr. A. Kula skrev (12 timer siden): @Hoppetaujentatakk for fine ord. Har du husket å rense/vaske usynlighetskappen din? Bare hyggelig og rett fra ærligheten. Den er slik at den egentlig ikke trenger å vaskes, men luftes regelmessig når månen og stjernene står i de gunstige og nokså hemmelige konstellasjoner og den lukter naturlig friskt hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. august 2022 #28444 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) Athena Catalina skrev (På 31.8.2022 den 6.52): Nei, vil ikke si det, blir mer irritert egentlig. Og får lyst å svare tilbake med samme mynt, jeg gjorde det før, men etter å ha fått advarsel for å forsvare meg selv, har jeg sluttet med det og heller rapportert. Syns du mange misbruker anonymbruker-funksjonen? Da er du tykkhudet. Jeg synes AB funksjonen skulle blitt mye mer innskrenket. Hadde det vært anonymfunksjon på sosial prat, f.eks, hadde det ødelagt miljøet der inne. Endret 1. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 31. august 2022 #28445 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) Tvillingsjel skrev (18 minutter siden): Da er du tykkhudet. Jeg blir mer og mer tykkhudet, men det er noen ganger at folk klarer å treffe noen veldig såre punkt, og da kjenner jeg på det. Jeg forsøker å si til meg selv, "la det gå inn det ene øret og ut det andre" og bare prøve å glemme det, men noen ganger treffer det mer enn andre ganger. Ja, jeg synes AB funksjonen skulle blitt mye mer innskrenket. Hadde det vært anonymfunksjon på sosial prat, f.eks, hadde det ødelagt miljøet der inne. For noen år siden kunne anonym skrive her og da var det ikke fult så hyggelig. Glad den forsvant. Har blitt mer tykkhudet, med årene. Endret 31. august 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. august 2022 #28446 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) Athena Catalina skrev (På 31.8.2022 den 16.09): For noen år siden kunne anonym skrive her og da var det ikke fult så hyggelig. Glad den forsvant. Har blitt mer tykkhudet, med årene. Det kan jeg tenke. Jeg er også glad for at AB-funksjonen ikke er der. Ikke bare pga troll, men også fordi vi blir mye bedre kjent med hverandre og får vår egen lille "heiagjeng" der inne. Det er utrolig koselig❤️ Endret 1. oktober 2022 av Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. august 2022 #28447 Del Skrevet 31. august 2022 Tvillingsjel skrev (2 timer siden): Det kan jeg tenke. Jeg er også glad for at AB-funksjonen ikke er der. Ikke bare pga troll, men også fordi vi blir mye bedre kjent med hverandre og får vår egen lille "heiagjeng" der inne. Det er utrolig koselig❤️ Det er mange ganger jeg bare ler og tenker "hjelpe meg for en idiot" når jeg får stygge kommentarer. Personangrep går inn og ut. Verst er kommentarer som beskylder meg for ting, som at jeg er psykopat, overgriper, løgner eller til skade for andre overgrepsofre. Eller kommentarer som bagatelliserer og avviser traumene og det jeg sliter med. Kombinert med kommentarer om at jeg er til bry, ødelegger for andre eller misbruker systemene. Det er vel akkurat det noen visse brukere har skjønt🫣 Jeg ble kalt for psykisk utviklingshemmet av en anonymbruker en gang, ting folk aldri hadde turt å si under nick. Jeg har blitt tykkhudet med årene når det kommer til frekke folk, er sånt som skjer uansett etter man har vært på nettet lenge nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. august 2022 #28448 Del Skrevet 31. august 2022 (endret) Cid skrev (På 31.8.2022 den 18.34): Jeg ble kalt for psykisk utviklingshemmet av en anonymbruker en gang, ting folk aldri hadde turt å si under nick. Jeg har blitt tykkhudet med årene når det kommer til frekke folk, er sånt som skjer uansett etter man har vært på nettet lenge nok Uff, det er sykt å skrive til noen. Endret 1. oktober 2022 av Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. august 2022 #28449 Del Skrevet 31. august 2022 Tvillingsjel skrev (8 minutter siden): Uff, det er sykt å skrive til noen. Husker enda godt at en skrev til meg "moren din burde abortert deg"… Den stakk nok ekstra, fordi den vedkommende på en måte hadde rett. Jeg skulle aldri blitt født. Biologisk mor skulle aldri fått barn. Men likevel er jeg glad for at jeg lever. Jeg ville ikke valgt å ikke bli født. Mye grusomt på nettet 😕 fint nytt profilbilde forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. september 2022 #28450 Del Skrevet 1. september 2022 Dr. A. Kula skrev (På 31.8.2022 den 1.32): Ikke som jeg erindrer. Hva er det største volumet på en ølflaske du har kjøpt? 1 liter, litt fantasiløs slik 😄 har vurdert de digre vinflaske-lignende flaskene med surøl og slikt men...sånn øl kan være litt kraftige saker, og jeg drikker sjelden mer enn en 0,33 eller 2 hjemme 😮 Liker du Cervisiam og andre som lager skikkelig rar øl? 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. september 2022 #28451 Del Skrevet 1. september 2022 Dr. A. Kula skrev (På 31.8.2022 den 1.32): Ikke som jeg erindrer. Hva er det største volumet på en ølflaske du har kjøpt? * Jeg har aldri fått advarselpoeng her på KG, til tross for at jeg har bidratt i flere tråder utenfor sosialt, dog mest tidligere. * Jeg er glad i språk og tall (ref telle tråder og ordspill og språktråder) * Jeg er - og har alltid vært ganske så utadvendt, men merker jeg er det mindre og mindre nå. @Frøkenfryden et av mine arr (det største) er verken sydd eller teipet eller limt. Kan du gjette hvordan det ble behandlet (av helsepersonell) @Hoppetaujentatakk for fine ord. Har du husket å rense/vaske usynlighetskappen din? Hmm ble du stiftet? 😮 @Entern Hva skal du i helga? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 1. september 2022 #28452 Del Skrevet 1. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Hmm ble du stiftet? 😮 @Entern Hva skal du i helga? 😃 Ikke 100% sikker men det blir nok en god middag og en øl eller to eller ti, kjenner jeg meg selv 😅 @Frøkenfrydenhva skal du i helga da? 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. september 2022 #28453 Del Skrevet 1. september 2022 Entern skrev (15 timer siden): 1 liter, litt fantasiløs slik 😄 har vurdert de digre vinflaske-lignende flaskene med surøl og slikt men...sånn øl kan være litt kraftige saker, og jeg drikker sjelden mer enn en 0,33 eller 2 hjemme 😮 Liker du Cervisiam og andre som lager skikkelig rar øl? 😄 Jeg liker i hvertfall å smake på. Har f.eks. smakt "Barely drinkable" (tror det var Nøgne Ø) - og det var den. Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Hmm ble du stiftet? 😮 @Entern Hva skal du i helga? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. september 2022 #28454 Del Skrevet 2. september 2022 Entern skrev (På 1.9.2022 den 22.04): Ikke 100% sikker men det blir nok en god middag og en øl eller to eller ti, kjenner jeg meg selv 😅 @Frøkenfrydenhva skal du i helga da? 😀 @Entern Fått ti øl? 😃😂👍 Jeg har lite planer.. men må lage et lite foredrag jeg skal holde for jobbkollegaer. Ellers; se krim, kanskje sy litt og kanskje svømme litt. Og late meg🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 2. september 2022 #28455 Del Skrevet 2. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): @Entern Fått ti øl? 😃😂👍 Jeg har lite planer.. men må lage et lite foredrag jeg skal holde for jobbkollegaer. Ellers; se krim, kanskje sy litt og kanskje svømme litt. Og late meg🥰 Nei var fornuftig, dro hjem og sov 😴 Planene dine høres hyggelige ut 😊 @Frøkenfrydenhva syr du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. september 2022 #28456 Del Skrevet 8. september 2022 Entern skrev (På 3.9.2022 den 0.08): Nei var fornuftig, dro hjem og sov 😴 Planene dine høres hyggelige ut 😊 @Frøkenfrydenhva syr du? Bedre sent enn aldri.. jeg sydde ikke men ny helg nye muligheter!!😂 ikke så spennende saker, men siden jeg er lav må Jeg legge opp en del tøy så har noen bukser som venter på å bli kortere. @Entern liker du at det blir mørkt før på kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. september 2022 #28457 Del Skrevet 8. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Bedre sent enn aldri.. jeg sydde ikke men ny helg nye muligheter!!😂 ikke så spennende saker, men siden jeg er lav må Jeg legge opp en del tøy så har noen bukser som venter på å bli kortere. @Entern liker du at det blir mørkt før på kveld? Ja det synes jeg i grunnen er veldig ok, selv om jeg liker lyse sommernetter og men har fått litt nok av lyse kvelder nå, synes det er koselig når det er mørkt også 😊😊😊 @FrøkenfrydenHva er din mening om saken?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 9. september 2022 #28458 Del Skrevet 9. september 2022 Frøkenfryden skrev (22 timer siden): Bedre sent enn aldri.. jeg sydde ikke men ny helg nye muligheter!!😂 ikke så spennende saker, men siden jeg er lav må Jeg legge opp en del tøy så har noen bukser som venter på å bli kortere. @Entern liker du at det blir mørkt før på kveld? En enkel måte å få bukser kortere på er å bruke en saks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 9. september 2022 #28459 Del Skrevet 9. september 2022 @Hipparchia Hvem er det på profilbildet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. september 2022 #28460 Del Skrevet 12. september 2022 Agent smith skrev (På 9.9.2022 den 14.13): En enkel måte å få bukser kortere på er å bruke en saks Men da blir det løse tråder! Vil ikke ha! Syr pen kant🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå