Gjest Cid Skrevet 24. august 2022 #28401 Del Skrevet 24. august 2022 Lexie Grey skrev (1 time siden): Ja egentlig, men da favorittkarakteren min Lexie Grey døde, er ikke serien den samme lengre.. 😢 Det var en smertefull episode og så døde mark kort tid etter, nå er serien et gjenferd av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #28402 Del Skrevet 28. august 2022 @Svinet Har du blitt kalt for et svin før? @Muffin man Hvem er det på profilbildet ditt? @Namine Liker du andre rollespill utenom Kingdom Hearts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Muffin man Skrevet 28. august 2022 #28403 Del Skrevet 28. august 2022 Cid skrev (43 minutter siden): @Muffin man Hvem er det på profilbildet ditt? Chris Cornell. Vokalisten til Soundgarden +noen andre band (blant annet Audioslave som det mest kjente) Rip. Sender spørsmålet i retur:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #28404 Del Skrevet 28. august 2022 Muffin man skrev (2 minutter siden): Chris Cornell. Vokalisten til Soundgarden +noen andre band (blant annet Audioslave som det mest kjente) Rip. Sender spørsmålet i retur:) Det er Rodney fra Robots elsker den filmen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 28. august 2022 #28405 Del Skrevet 28. august 2022 Cid skrev (1 time siden): @Svinet Har du blitt kalt for et svin før? @Muffin man Hvem er det på profilbildet ditt? @Namine Liker du andre rollespill utenom Kingdom Hearts? Jeg likte godt Final Fantasy XIII 1,2 og 3, og har spilt den serien et par ganger. Utenom det så går det mest i Mario og Zelda. Likte også godt the last of us og until dawn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #28406 Del Skrevet 28. august 2022 Namine skrev (6 minutter siden): Jeg likte godt Final Fantasy XIII 1,2 og 3, og har spilt den serien et par ganger. Utenom det så går det mest i Mario og Zelda. Likte også godt the last of us og until dawn. Spilt Xenoblade Chronicles? Tror du hadde likt de spillene godt Jeg spilte de to første sist år og de var sykt gode 😄 Det tredje spillet kom nylig ut, de er til switch om du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 28. august 2022 #28407 Del Skrevet 28. august 2022 Cid skrev (1 time siden): Spilt Xenoblade Chronicles? Tror du hadde likt de spillene godt Jeg spilte de to første sist år og de var sykt gode 😄 Det tredje spillet kom nylig ut, de er til switch om du har Ja, prøvde det første, men det falt ikke helt i smak 😓 syns ikke vanskelighetsgraden økte naturlig, men at en var veldig avhengig av å levle nok før en kunne gå videre. Og det syns jeg ble litt masete 😓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #28408 Del Skrevet 28. august 2022 Namine skrev (Akkurat nå): Ja, prøvde det første, men det falt ikke helt i smak 😓 syns ikke vanskelighetsgraden økte naturlig, men at en var veldig avhengig av å levle nok før en kunne gå videre. Og det syns jeg ble litt masete 😓 På Wii? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 28. august 2022 #28409 Del Skrevet 28. august 2022 Cid skrev (2 timer siden): På Wii? På Wii ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #28410 Del Skrevet 28. august 2022 Namine skrev (Akkurat nå): På Wii ja. Synd du ikke likte det da, historien er veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 28. august 2022 #28411 Del Skrevet 28. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Synd du ikke likte det da, historien er veldig bra Ja, var det jeg hadde hørt og, så dumt at det ikke falt i smak. 😓 Kanskje gi det et nytt forsøk en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2022 #28412 Del Skrevet 28. august 2022 Namine skrev (2 timer siden): Ja, prøvde det første, men det falt ikke helt i smak 😓 syns ikke vanskelighetsgraden økte naturlig, men at en var veldig avhengig av å levle nok før en kunne gå videre. Og det syns jeg ble litt masete 😓 Det der er en sånn JRPG ting, var enda verre i eldre spill som de første FF spillene 😓 Type «gå rundt og kverk 1000 gobliner/rotter/o.l. før første hule» osv 😓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #28413 Del Skrevet 28. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Det der er en sånn JRPG ting, var enda verre i eldre spill som de første FF spillene 😓 Type «gå rundt og kverk 1000 gobliner/rotter/o.l. før første hule» osv 😓 Bruker ikke å være sånne oppdra i jrpg Er mer at man blir oppmuntret til å grinde noe jeg elsker å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. august 2022 #28414 Del Skrevet 28. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Bruker ikke å være sånne oppdra i jrpg Er mer at man blir oppmuntret til å grinde noe jeg elsker å gjøre Det var grinding jeg mente, sånn gå rundt og kverk tilfeldige monstre til ressurser er brukt opp, tilbake til base, kverk flere osv 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #28415 Del Skrevet 28. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Det var grinding jeg mente, sånn gå rundt og kverk tilfeldige monstre til ressurser er brukt opp, tilbake til base, kverk flere osv 😅 Jrpg bruker å være mer historie derfor jeg elsker rollespill. Og det er morsomt å være overleveled 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 28. august 2022 #28416 Del Skrevet 28. august 2022 Entern skrev (10 minutter siden): Det der er en sånn JRPG ting, var enda verre i eldre spill som de første FF spillene 😓 Type «gå rundt og kverk 1000 gobliner/rotter/o.l. før første hule» osv 😓 Ja, var nettopp det jeg ikke likte med det, liker bedre naturlig progresjon, ikke 'spring meningsløst rundt i to dager å kverk masse fiender før du går til neste oppdrag, fordi du er for svak'-opplegg. 😓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #28417 Del Skrevet 28. august 2022 Namine skrev (Akkurat nå): Ja, var nettopp det jeg ikke likte med det, liker bedre naturlig progresjon, ikke 'spring meningsløst rundt i to dager å kverk masse fiender før du går til neste oppdrag, fordi du er for svak'-opplegg. 😓 Det er vel side oppdrag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 28. august 2022 #28418 Del Skrevet 28. august 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Det er vel side oppdrag? Kan godt hende det var en del av det også, rakk helt ærlig ikke å komme så langt på spillet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. august 2022 #28419 Del Skrevet 28. august 2022 Namine skrev (2 minutter siden): Kan godt hende det var en del av det også, rakk helt ærlig ikke å komme så langt på spillet 😅 Side oppdrag er ofte noe av det beste i spill, i hvert fall spill som Fallout og witcher 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namine Skrevet 28. august 2022 #28420 Del Skrevet 28. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Side oppdrag er ofte noe av det beste i spill, i hvert fall spill som Fallout og witcher 😄 Sant det! 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå