Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Lexie Grey skrev (1 time siden):

Ja egentlig, men da favorittkarakteren min Lexie Grey døde, er ikke serien den samme lengre.. 😢

Det var en smertefull episode og så døde mark kort tid etter, nå er serien et gjenferd av seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Muffin man
Cid skrev (43 minutter siden):

@Muffin man Hvem er det på profilbildet ditt?

Chris Cornell. Vokalisten til Soundgarden +noen andre band (blant annet Audioslave  som det mest kjente):) Rip.

Sender spørsmålet i retur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muffin man skrev (2 minutter siden):

Chris Cornell. Vokalisten til Soundgarden +noen andre band (blant annet Audioslave  som det mest kjente):) Rip.

Sender spørsmålet i retur:)

Det er Rodney fra Robots :) elsker den filmen 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):

@Svinet Har du blitt kalt for et svin før?

@Muffin man Hvem er det på profilbildet ditt?

@Namine Liker du andre rollespill utenom Kingdom Hearts?

Jeg likte godt Final Fantasy XIII 1,2 og 3, og har spilt den serien et par ganger. :) Utenom det så går det mest i Mario og Zelda. Likte også godt the last of us og until dawn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namine skrev (6 minutter siden):

Jeg likte godt Final Fantasy XIII 1,2 og 3, og har spilt den serien et par ganger. :) Utenom det så går det mest i Mario og Zelda. Likte også godt the last of us og until dawn. :)

Spilt Xenoblade Chronicles? Tror du hadde likt de spillene godt :) Jeg spilte de to første sist år og de var sykt gode 😄 Det tredje spillet kom nylig ut, de er til switch om du har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 time siden):

Spilt Xenoblade Chronicles? Tror du hadde likt de spillene godt :) Jeg spilte de to første sist år og de var sykt gode 😄 Det tredje spillet kom nylig ut, de er til switch om du har

Ja, prøvde det første, men det falt ikke helt i smak 😓 syns ikke vanskelighetsgraden økte naturlig, men at en var veldig avhengig av å levle nok før en kunne gå videre. Og det syns jeg ble litt masete 😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namine skrev (Akkurat nå):

Ja, prøvde det første, men det falt ikke helt i smak 😓 syns ikke vanskelighetsgraden økte naturlig, men at en var veldig avhengig av å levle nok før en kunne gå videre. Og det syns jeg ble litt masete 😓

På Wii?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Synd du ikke likte det da, historien er veldig bra :)

Ja, var det jeg hadde hørt og, så dumt at det ikke falt i smak. 😓 Kanskje gi det et nytt forsøk en dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namine skrev (2 timer siden):

Det der er en sånn JRPG ting, var enda verre i eldre spill som de første FF spillene 😓

Type «gå rundt og kverk 1000 gobliner/rotter/o.l. før første hule» osv 😓

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Det der er en sånn JRPG ting, var enda verre i eldre spill som de første FF spillene 😓

Bruker ikke å være sånne oppdra i jrpg :P Er mer at man blir oppmuntret til å grinde noe jeg elsker å gjøre :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Bruker ikke å være sånne oppdra i jrpg :P Er mer at man blir oppmuntret til å grinde noe jeg elsker å gjøre :) 

Det var grinding jeg mente, sånn gå rundt og kverk tilfeldige monstre til ressurser er brukt opp, tilbake til base, kverk flere osv 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Det var grinding jeg mente, sånn gå rundt og kverk tilfeldige monstre til ressurser er brukt opp, tilbake til base, kverk flere osv 😅

Jrpg bruker å være mer historie :) derfor jeg elsker rollespill. Og det er morsomt å være overleveled 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (10 minutter siden):

Ja, var nettopp det jeg ikke likte med det, liker bedre naturlig progresjon, ikke 'spring meningsløst rundt i to dager å kverk masse fiender før du går til neste oppdrag, fordi du er for svak'-opplegg. 😓

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Namine skrev (Akkurat nå):

Ja, var nettopp det jeg ikke likte med det, liker bedre naturlig progresjon, ikke 'spring meningsløst rundt i to dager å kverk masse fiender før du går til neste oppdrag, fordi du er for svak'-opplegg. 😓

Det er vel side oppdrag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (6 minutter siden):

Det er vel side oppdrag?

Kan godt hende det var en del av det også, rakk helt ærlig ikke å komme så langt på spillet 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Namine skrev (2 minutter siden):

Kan godt hende det var en del av det også, rakk helt ærlig ikke å komme så langt på spillet 😅

Side oppdrag er ofte noe av det beste i spill, i hvert fall spill som Fallout og witcher 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Side oppdrag er ofte noe av det beste i spill, i hvert fall spill som Fallout og witcher 😄 

Sant det! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...