Kruset Skrevet 8. august 2022 #28301 Skrevet 8. august 2022 14 minutter siden, Entern said: Veldig glad i begge men foretrekker nok til syvende og sist søtt 😋 @Krusetliker du indisk mat? Ja, det er nydelig. @Entern Hva spiser du til middag når det må gå raskt?
Entern Skrevet 8. august 2022 #28302 Skrevet 8. august 2022 Kruset skrev (1 minutt siden): Ja, det er nydelig. @Entern Hva spiser du til middag når det må gå raskt? Noe fra varmdisken eller brødskiver med godt pålegg @Krusetliker du gammeldagse kinarestauranter med sursøt saus og sånn?
Kruset Skrevet 8. august 2022 #28303 Skrevet 8. august 2022 Just now, Entern said: Noe fra varmdisken eller brødskiver med godt pålegg @Krusetliker du gammeldagse kinarestauranter med sursøt saus og sånn? Kinarestaurant er helt topp, men akkurat sursøt saus klarer jeg ikke å like. Funfact: min familie har i mange år hatt tradisjon for kinamat på 17. mai. @Entern Hva slags sted går du helst når du skal spise ute?
Entern Skrevet 8. august 2022 #28304 Skrevet 8. august 2022 Kruset skrev (Akkurat nå): Kinarestaurant er helt topp, men akkurat sursøt saus klarer jeg ikke å like. Funfact: min familie har i mange år hatt tradisjon for kinamat på 17. mai. @Entern Hva slags sted går du helst når du skal spise ute? Enten brun cafe med husmannskost aktig mat eller indisk eller Kina 😊 @Krusetliker du sushi?
nebbete fugl Skrevet 9. august 2022 #28306 Skrevet 9. august 2022 12 minutter siden, Cid said: @nebbete fugl Leser du Donald blad? Kun Carl Barks historier. 1
Gjest Cid Skrevet 9. august 2022 #28307 Skrevet 9. august 2022 nebbete fugl skrev (Akkurat nå): Kun Carl Barks historier. Er det de bøkene?
nebbete fugl Skrevet 9. august 2022 #28308 Skrevet 9. august 2022 19 minutter siden, Cid said: Er det de bøkene? Finnes egne bøker ja, men de trykkes vel også opp i Donald & Co under "En klassiker til glede for nye lesere". 1
nebbete fugl Skrevet 9. august 2022 #28310 Skrevet 9. august 2022 2 hours ago, Entern said: @nebbete fuglhva synes du om Don Rosa? Syntes jeg ikke noe om.
Gjest Cid Skrevet 9. august 2022 #28311 Skrevet 9. august 2022 nebbete fugl skrev (1 time siden): Syntes jeg ikke noe om. Har du sett ducktales?
Kruset Skrevet 10. august 2022 #28312 Skrevet 10. august 2022 On 8/8/2022 at 11:14 PM, Entern said: Enten brun cafe med husmannskost aktig mat eller indisk eller Kina 😊 @Krusetliker du sushi? Jeg er ikke så begeistret for rå fisk, så min sushi spises med fritert kylling eller scampi eller noe sånt. Det er veldig godt, men mulig at jeg er helt rar. @Entern Hvilken matrett blir du aldri lei? (Jepp, kjørt oss inn i et spor her nå ) @forfatterina Liker du turer i skog og mark? 1
Entern Skrevet 10. august 2022 #28313 Skrevet 10. august 2022 Kruset skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke så begeistret for rå fisk, så min sushi spises med fritert kylling eller scampi eller noe sånt. Det er veldig godt, men mulig at jeg er helt rar. @Entern Hvilken matrett blir du aldri lei? (Jepp, kjørt oss inn i et spor her nå ) @forfatterina Liker du turer i skog og mark? Pizza 🍕 @Krusetog du?😊
Kruset Skrevet 10. august 2022 #28314 Skrevet 10. august 2022 4 minutter siden, Entern said: Pizza 🍕 @Krusetog du?😊 Tror kanskje jeg kan si det samme. Pizza kan varieres i det uendelige, og er nydelig godt. Men jeg må ha den med ost, altså. @Entern Dilemma til deg: ville du alltid måtte sove stående, eller aldri få mer enn 4 timer søvn?
Entern Skrevet 10. august 2022 #28315 Skrevet 10. august 2022 Kruset skrev (Akkurat nå): Tror kanskje jeg kan si det samme. Pizza kan varieres i det uendelige, og er nydelig godt. Men jeg må ha den med ost, altså. @Entern Dilemma til deg: ville du alltid måtte sove stående, eller aldri få mer enn 4 timer søvn? 4 timer så klart, det går helt greit 😊 for 10-15 år siden hadde jeg lumbago og sov aldri mer enn 3 timer sammenhengende😅 pleier å sove både ettermiddag/kveld (eller formiddag i helgene) og natt så det går ok 😊 @Krusetaldri se humorprogrammer eller aldri se krim? 1
Maskinfører Skrevet 12. august 2022 #28316 Skrevet 12. august 2022 Kruset skrev (På 2.8.2022 den 23.44): Kondolerer. Det er tragisk når noen forlater oss altfor tidlig. 🥺 Jeg kommer ikke på noen, det er mer sånn at jeg dropper noen retter jeg egentlig liker godt fordi resten av gjengen ikke er så begeistret. @Frøkenfryden Anser du deg selv som feminist? @Maskinfører Kunne du tenke deg å hoppe i fallskjerm? Ja det kunne jeg tenkt meg
Helene1982 Skrevet 12. august 2022 #28317 Skrevet 12. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (På 7.8.2022 den 16.06): Spis opp maten din. @Helene1982 finnes det mat du absolutt ikke spiser? Ikke som jeg ikke har smakt, tror jeg 🤔 Jeg liker ikke melis i pulverform eller konsistensen av banan, men liker begge deler om de er en del av en rett. @TheHairyToothfairy Om du møter noen som snakker veldig høyt – snakker du da høyere selv, for å overgå personen, eller lavere for å få personen til å speile deg?
TheHairyToothfairy Skrevet 12. august 2022 #28318 Skrevet 12. august 2022 Helene1982 skrev (2 timer siden): Ikke som jeg ikke har smakt, tror jeg 🤔 Jeg liker ikke melis i pulverform eller konsistensen av banan, men liker begge deler om de er en del av en rett. @TheHairyToothfairy Om du møter noen som snakker veldig høyt – snakker du da høyere selv, for å overgå personen, eller lavere for å få personen til å speile deg? Det kommer helt an på anledning og person. Jeg har egentlig ikke noe godt fasitsvar der, men noen ganger kan man jo si at unnskyld, jeg får ikke med meg hva du sier siden du snakker så høyt. @Helene1982 er du en veldig høflig person?
Helene1982 Skrevet 12. august 2022 #28319 Skrevet 12. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (13 minutter siden): Det kommer helt an på anledning og person. Jeg har egentlig ikke noe godt fasitsvar der, men noen ganger kan man jo si at unnskyld, jeg får ikke med meg hva du sier siden du snakker så høyt. @Helene1982 er du en veldig høflig person? Det var en sjef som sa til meg en gang at han satte pris på at jeg hadde så god oppdragelse 😅 Jeg tenker at det koster meg ekstremt lite å si" takk" og "vær så snill" i forhold til hva man oppnår ved å behandle andre med respekt. @TheHairyToothfairyHva er den viktigste eiendelen du har. (ikke folk, bil eller bolig) men noe du hadde reddet ut fra en brann.
Silva Pluvialis Skrevet 13. august 2022 #28320 Skrevet 13. august 2022 @Cid, har du vært på nudiststrand?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå