Helene1982 Skrevet 7. august 2022 #28241 Del Skrevet 7. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Jeg skulle ønske jeg kunne ta kloke avgjørelser, det talentet hadde vært knall! @Helene1982 fortell oss om det dummeste du har gjort i år? jeg logget meg inn her, og trodde jeg kunne endre noe eller noen. 100% meningsløst, og burde heller sove mer. @TheHairyToothfairy om du ble fengslet, hvem ville du ringt om du kun hadde én telefonsamtale? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. august 2022 #28242 Del Skrevet 7. august 2022 Helene1982 skrev (7 timer siden): @TheHairyToothfairy om du ble fengslet, hvem ville du ringt om du kun hadde én telefonsamtale? Sjefen, og bedt ham ta kontakt med juridisk avdeling, familien og han som skal slette all nettsøk-historie for meg. @Helene1982 har du kjeftet på noen nylig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 7. august 2022 #28243 Del Skrevet 7. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Sjefen, og bedt ham ta kontakt med juridisk avdeling, familien og han som skal slette all nettsøk-historie for meg. @Helene1982 har du kjeftet på noen nylig? ja i går, en fremmed med tørkle i lommen. Jeg tror han likte det. Hva er det dyreste du har ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. august 2022 #28244 Del Skrevet 7. august 2022 Helene1982 skrev (5 minutter siden): ja i går, en fremmed med tørkle i lommen. Jeg tror han likte det. Hva er det dyreste du har ødelagt? Alltid greit når noen liker bli kjeftet på. En bil. Den tålte ikke fjellvegg. @Helene1982 den perfekte helgen, beskriv den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 7. august 2022 #28245 Del Skrevet 7. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Alltid greit når noen liker bli kjeftet på. En bil. Den tålte ikke fjellvegg. @Helene1982 den perfekte helgen, beskriv den. Fredag: Noen enheter etter jobb med kompiser/venninner, men hjem til rimelig tid. Stalke noen på internett eller se en dokumentar om drap. Lørdag: dagsfylla. Møte mennesker jeg liker, men ikke forstår. Søndag: sove. regn og torden, så jeg ikke får skyldfølelse for at jeg ikke "får noe ut av dagen" Hvor mange ganger sier du "hæ" før du later som du forstod hva vedkommende sa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. august 2022 #28246 Del Skrevet 7. august 2022 Helene1982 skrev (5 minutter siden): Fredag: Noen enheter etter jobb med kompiser/venninner, men hjem til rimelig tid. Stalke noen på internett eller se en dokumentar om drap. Lørdag: dagsfylla. Møte mennesker jeg liker, men ikke forstår. Søndag: sove. regn og torden, så jeg ikke får skyldfølelse for at jeg ikke "får noe ut av dagen" Hvor mange ganger sier du "hæ" før du later som du forstod hva vedkommende sa? Minst tusen @Helene1982 topp fem sanger for fyllalørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 7. august 2022 #28247 Del Skrevet 7. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 minutter siden): Minst tusen @Helene1982 topp fem sanger for fyllalørdag Jeg har ulik musikk som jeg hører på sammen med ulike mennesker. Når jeg er alene, hører jeg som regel på podcast. De 5 siste låtene jeg hørte på var: filmmusikken til gudfaren, better off alone, creep med radiohead, håkan helstrøm med kom igjen Lena, og musikken til svanesjøen. Jeg hører selv at musikksmaken min burde vært en diagnose. @TheHairyToothfairyHva er ditt kuleste arr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. august 2022 #28248 Del Skrevet 7. august 2022 Helene1982 skrev (1 time siden): Jeg har ulik musikk som jeg hører på sammen med ulike mennesker. Når jeg er alene, hører jeg som regel på podcast. De 5 siste låtene jeg hørte på var: filmmusikken til gudfaren, better off alone, creep med radiohead, håkan helstrøm med kom igjen Lena, og musikken til svanesjøen. Jeg hører selv at musikksmaken min burde vært en diagnose. @TheHairyToothfairyHva er ditt kuleste arr? Den her. Selvforskyldt mens jeg bygget modell. Idiotisk skarp skalpell og idiotisk move, kniven stoppet i benet. @Helene1982 har du noen gang skadet andre alvorlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 7. august 2022 #28249 Del Skrevet 7. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Den her. Selvforskyldt mens jeg bygget modell. Idiotisk skarp skalpell og idiotisk move, kniven stoppet i benet. @Helene1982 har du noen gang skadet andre alvorlig? Nei. Jeg har heldigvis ikke lappen eller skalpell. @TheHairyToothfairyHva er det beste rådet du har fått av foreldren dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august 2022 #28250 Del Skrevet 7. august 2022 Entern skrev (21 timer siden): Nei men kunne dersom jeg ville stort sett i alle fall 😀 @Frøkenfrydenliker du å gå på tur? Liker tur. På vår og sommer spesielt. 🙂 @Entern var du med på noen idrett som barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august 2022 #28251 Del Skrevet 7. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (24 minutter siden): Den her. Selvforskyldt mens jeg bygget modell. Idiotisk skarp skalpell og idiotisk move, kniven stoppet i benet. @Helene1982 har du noen gang skadet andre alvorlig? Stilig arr, men sorry ass, ville slått deg lett i en konkurranse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #28252 Del Skrevet 7. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Liker tur. På vår og sommer spesielt. 🙂 @Entern var du med på noen idrett som barn? Nei egentlig ikke, bortsett fra at jeg var med foreldrene mine på orientering et par ganger @Frøkenfrydenhar du alltid vært glad i å bade og svømme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #28253 Del Skrevet 7. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Stilig arr, men sorry ass, ville slått deg lett i en konkurranse. Jeg og, men råeste arret ville fått meg kastet ut av KG 😆😆😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august 2022 #28254 Del Skrevet 7. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og, men råeste arret ville fått meg kastet ut av KG 😆😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august 2022 #28255 Del Skrevet 7. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Nei egentlig ikke, bortsett fra at jeg var med foreldrene mine på orientering et par ganger @Frøkenfrydenhar du alltid vært glad i å bade og svømme? Egentlig ja, men hadde noen pauseår, startet svømme jevnlig fra 2017 igjen🙂 @Entern har du kråketær-rynker, de ved øynene, på sida. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #28256 Del Skrevet 7. august 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Egentlig ja, men hadde noen pauseår, startet svømme jevnlig fra 2017 igjen🙂 @Entern har du kråketær-rynker, de ved øynene, på sida. ? Ja så klart men ikke veldig utpreget @Frøkenfrydenhar du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august 2022 #28257 Del Skrevet 7. august 2022 Entern skrev (7 minutter siden): Ja så klart men ikke veldig utpreget @Frøkenfrydenhar du? Jupp! @Entern Har du lest i han-kaller-meg-søt-tråden her i dag? Jeg ler og ler😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #28258 Del Skrevet 7. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Jupp! @Entern Har du lest i han-kaller-meg-søt-tråden her i dag? Jeg ler og ler😂 Nei😆 Den er gøyal?😆 @FrøkenfrydenBør jeg lese den?😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. august 2022 #28259 Del Skrevet 7. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Nei😆 Den er gøyal?😆 @FrøkenfrydenBør jeg lese den?😆 Jaaa! Før sen eventuelt ryddes. Raska på! 👍🏻🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. august 2022 #28260 Del Skrevet 7. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jaaa! Før sen eventuelt ryddes. Raska på! 👍🏻🙂 Hvilket forum?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå