Gjest Cid Skrevet 6. august 2022 #28181 Del Skrevet 6. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): @Cid @Helene1982 liker dere spekemat? @Frøkenfrydenliker du spansk geitost? Ikke så mye @Entern Du da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2022 #28182 Del Skrevet 6. august 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ikke så mye @Entern Du da Liker spekemat bare bedre og bedre etterhvert som jeg blir eldre, spiser med oliven og ost (helst spansk geitost men apetina funker fint, eller gresk feta) 😀 @Cidhørtes det godt eller fælt ut?😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. august 2022 #28183 Del Skrevet 6. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Liker spekemat bare bedre og bedre etterhvert som jeg blir eldre, spiser med oliven og ost (helst spansk geitost men apetina funker fint, eller gresk feta) 😀 @Cidhørtes det godt eller fælt ut?😆 🏃♂️ @Entern Kunne du tenkt å bli moderator? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. august 2022 #28184 Del Skrevet 6. august 2022 Entern skrev (5 minutter siden): @Cid @Helene1982 liker dere spekemat? @Frøkenfrydenliker du spansk geitost? Selvsagt! jeg er jo et menneske! @Entern @Cid @Frøkenfryden har dere stjålet i butikken som barn? angret dere? og hva var konsekvensene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. august 2022 #28185 Del Skrevet 6. august 2022 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Selvsagt! jeg er jo et menneske! @Entern @Cid @Frøkenfryden har dere stjålet i butikken som barn? angret dere? og hva var konsekvensene? Gjorde det ved et uhell som barn, fikk kjeft @Helene1982 Har du blitt ranet før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2022 #28186 Del Skrevet 6. august 2022 Cid skrev (2 minutter siden): 🏃♂️ @Entern Kunne du tenkt å bli moderator? Det hadde blitt fælt for alle tror jeg, inkludert meg. 😩😩😩😩 @Cid du da?🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2022 #28187 Del Skrevet 6. august 2022 Helene1982 skrev (3 minutter siden): Selvsagt! jeg er jo et menneske! @Entern @Cid @Frøkenfryden har dere stjålet i butikken som barn? angret dere? og hva var konsekvensene? Nei aldri @Helene1982hva skal du ha til middag i dag tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. august 2022 #28188 Del Skrevet 6. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Det hadde blitt fælt for alle tror jeg, inkludert meg. 😩😩😩😩 @Cid du da?🤨 Aldri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. august 2022 #28189 Del Skrevet 6. august 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Gjorde det ved et uhell som barn, fikk kjeft @Helene1982 Har du blitt ranet før? Nei. var nøkkelbarn og har aldri mistet mobil, lommebok eller nøkler. Ninja sånn sett 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. august 2022 #28190 Del Skrevet 6. august 2022 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Nei. var nøkkelbarn og har aldri mistet mobil, lommebok eller nøkler. Ninja sånn sett Jeg mistet husnøkkelen en gang når jeg var 13 år, på slutten av uken så fant jeg dem, de lå på enden av sengen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. august 2022 #28191 Del Skrevet 6. august 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Nei aldri @Helene1982hva skal du ha til middag i dag tror du? Jeg skal ut å spise en 10-retters. Du kan få tre ord: veddemål, oj og leggetid. Eventuelt et fjerde ord som er "umiddelbart" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2022 #28192 Del Skrevet 6. august 2022 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Jeg skal ut å spise en 10-retters. Du kan få tre ord: veddemål, oj og leggetid. Eventuelt et fjerde ord som er "umiddelbart" Det høres fantastisk ut da 🤩🤩🤩🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. august 2022 #28193 Del Skrevet 6. august 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Det høres fantastisk ut da 🤩🤩🤩🥳🥳🥳 Var det du som bodde i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2022 #28194 Del Skrevet 6. august 2022 Helene1982 skrev (15 minutter siden): Var det du som bodde i Oslo? Ja 😊 Du og? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. august 2022 #28195 Del Skrevet 6. august 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Ja 😊 Du og? 😀 ja. Jeg skal ut i morgen … er du interessert i en liten jobb? spørsmål 2: Hvor italiensk ser du ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2022 #28196 Del Skrevet 6. august 2022 Helene1982 skrev (2 minutter siden): ja. Jeg skal ut i morgen … er du interessert i en liten jobb? spørsmål 2: Hvor italiensk ser du ut? Ble forsåvidt fortalt av en fransk jente at jeg så veldig fransk ut når jeg var en god del yngre hvis det teller 😅 er forsåvidt høy og mørk og kunne sikkert gått for nord-italiener 😅 men festlig nok så begge foreldrene mine mer sør-europeiske ut som yngre 🥹 Men jeg befinner meg på Lillehammer 😞 Har du sett The Italian Job? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. august 2022 #28197 Del Skrevet 6. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ble forsåvidt fortalt av en fransk jente at jeg så veldig fransk ut når jeg var en god del yngre hvis det teller 😅 er forsåvidt høy og mørk og kunne sikkert gått for nord-italiener 😅 men festlig nok så begge foreldrene mine mer sør-europeiske ut som yngre 🥹 Men jeg befinner meg på Lillehammer 😞 Har du sett The Italian Job? Skuffet … skuffet … skuffet… ja. har sett filmen. Det jeg liker best ved den er den underlige musikken. rare instrumenter. Se for deg tre av meg, bortsett fra at en er en strategisk pengefyr, en er flink med mennesker, og en er meg (kreativ og veldig Egon – olsenbandenmessig) Dette sier deg ingenting, men også alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2022 #28198 Del Skrevet 6. august 2022 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Skuffet … skuffet … skuffet… ja. har sett filmen. Det jeg liker best ved den er den underlige musikken. rare instrumenter. Se for deg tre av meg, bortsett fra at en er en strategisk pengefyr, en er flink med mennesker, og en er meg (kreativ og veldig Egon – olsenbandenmessig) Dette sier deg ingenting, men også alt. Høres interessant ut, og høres ut som en veldig kul kveld på byen 😎😊 Hvor skal dere gå ut? Aker Brygge eller Frogner? 😅 (Frogner er faktisk hyggelig da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. august 2022 #28199 Del Skrevet 6. august 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Høres interessant ut, og høres ut som en veldig kul kveld på byen 😎😊 Hvor skal dere gå ut? Aker Brygge eller Frogner? 😅 (Frogner er faktisk hyggelig da) Det blir enten grunerløkka eller youngstorget, tror jeg. Frogner er for stivt for meg. Vi må dra et sted det er lov med utestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2022 #28200 Del Skrevet 6. august 2022 Helene1982 skrev (Akkurat nå): Det blir enten grunerløkka eller youngstorget, tror jeg. Frogner er for stivt for meg. Vi må dra et sted det er lov med utestemme. Stemmer på Løkka i så fall tror jeg, har alltid likt meg bedre der enn på youngstorget sjøl selv om youngstorget også er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå