Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #28161 Del Skrevet 2. august 2022 Mardina skrev (1 minutt siden): Nei 😊 Bare et profilbilde jeg fant her inne på KG 😊 Søt hund da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2. august 2022 #28162 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Søt hund da Ja, jeg liker den rasen godt. Er hundenerd jeg 😁 Selv har jeg en nydelig blandingshund på 12 år 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #28163 Del Skrevet 2. august 2022 Mardina skrev (1 minutt siden): Ja, jeg liker den rasen godt. Er hundenerd jeg 😁 Selv har jeg en nydelig blandingshund på 12 år 😍 Er det rasen på den på bildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2. august 2022 #28164 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Er det rasen på den på bildet? Nei, den på profilbildet er en Bull terrier 😊 Jeg har en blandingshund, som ikke ligner på den som er på bildet 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. august 2022 #28165 Del Skrevet 2. august 2022 Kruset skrev (5 timer siden): Ser for meg spennende samtaler! Jeg drikker stort sett traktekaffe, men en kopp presskannekaffe er heller ikke å forakte. @Frøkenfryden Hvor mange søsken har du? @lurven Hva er ditt forhold til ukentlig repetisjon av middager (type tacofredag, lørdagspizza etc.)? Jeg hadde en søster noen få år eldre som døde for 2 år siden. Så vokst opp med søsken men uten nå desverre🥺 @Kruset Er det noen middager du lager for resten av huset sin skyld uten å være fan selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 2. august 2022 #28166 Del Skrevet 2. august 2022 3 hours ago, Frøkenfryden said: Jeg hadde en søster noen få år eldre som døde for 2 år siden. Så vokst opp med søsken men uten nå desverre🥺 @Kruset Er det noen middager du lager for resten av huset sin skyld uten å være fan selv? Kondolerer. Det er tragisk når noen forlater oss altfor tidlig. 🥺 Jeg kommer ikke på noen, det er mer sånn at jeg dropper noen retter jeg egentlig liker godt fordi resten av gjengen ikke er så begeistret. @Frøkenfryden Anser du deg selv som feminist? @Maskinfører Kunne du tenke deg å hoppe i fallskjerm? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #28167 Del Skrevet 2. august 2022 Kruset skrev (9 timer siden): Nei, jeg synes det er deilig at august er kommet og skoleåret snart er i gang igjen. Selv om jeg helt klart er takknemlig for å ha ei ferieuke igjen. @Cid Vil du si at du er mest optimistisk eller pessimistisk for fremtiden? Både og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 3. august 2022 #28168 Del Skrevet 3. august 2022 Frøkenfryden skrev (På 2.8.2022 den 14.24): Bra frokostvalg! Jeg måtte tenke.. men lander på Irvin D. Yalom, 91 år nå. Mitt forbilde når det gjelder terapeutrollen. @Kruset Traktekaffe eller fra maskin? Eventuelt andre slag? @Blå knapp Liker du iskaffe? Hva slags? Jeg er veldig glad i iskaffe, så lenge den ikke blir altfor søt! Og jeg liker best med mocca-smak, eller de med litt sterk kaffesmak😍☕️ Det er vanligvis noe jeg drikker mest på ferie, eller på besøk i andre byer, da. Her er det Espresso House som er nærmest - og jeg synes at iskaffen der, ofte er for søt eller litt utvannet😬 Men tror denne må være favoritten min fra EH: @Frøkenfryden Hva med deg, er du glad i iskaffe? ☕️ Hvilken type? @Entern Er du like glad i iste, som du er i varm te? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 3. august 2022 #28169 Del Skrevet 3. august 2022 Blå knapp skrev (Akkurat nå): Jeg er veldig glad i iskaffe, så lenge den ikke blir altfor søt! Og jeg liker best med mocca-smak, eller de med litt sterk kaffesmak😍☕️ Det er vanligvis noe jeg drikker mest på ferie, eller på besøk i andre byer, da. Her er det Espresso House som er nærmest - og jeg synes at iskaffen der, ofte er for søt eller litt utvannet😬 Men tror denne må være favoritten min fra EH: @Frøkenfryden Hva med deg, er du glad i iskaffe? ☕️ Hvilken type? @Entern Er du like glad i iste, som du er i varm te? Liker iste men ikke like mye som varm te 😋 @Blå knappLiker du blåmuggost? 🔵🧀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå knapp Skrevet 4. august 2022 #28170 Del Skrevet 4. august 2022 Entern skrev (På 3.8.2022 den 14.51): Liker iste men ikke like mye som varm te 😋 @Blå knappLiker du blåmuggost? 🔵🧀 Nei, jeg liker ikke blåmuggost!🙈 @Cid Hva er ditt favoritt dialektord- eller uttrykk, fra Sunnmøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 4. august 2022 #28171 Del Skrevet 4. august 2022 Blå knapp skrev (14 minutter siden): Nei, jeg liker ikke blåmuggost!🙈 @Cid Hva er ditt favoritt dialektord- eller uttrykk, fra Sunnmøre? Ikke tenkt over, løye er artig @Blå knapp deg da fra din kommune? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2022 #28172 Del Skrevet 6. august 2022 (endret) Kruset skrev (På 2.8.2022 den 23.44): Kondolerer. Det er tragisk når noen forlater oss altfor tidlig. 🥺 Jeg kommer ikke på noen, det er mer sånn at jeg dropper noen retter jeg egentlig liker godt fordi resten av gjengen ikke er så begeistret. @Frøkenfryden Anser du deg selv som feminist? @Maskinfører Kunne du tenke deg å hoppe i fallskjerm? Hmm.. jeg vet ikke om jeg er feminist. Jeg går ikke i tog. Men jeg er opptatt av lik lønn og rettigheter og sånn. Så klart. Jeg er også amper på at jeg mener menn i jobblivet kommer unna med mer tydelighet/ sinne enn kvinner. De er engasjerte om de blir sinte, kvinner er hysteriske og sånn..😡 Men sånn å bli spandert på, holdt døra for og sånn, liker jeg. 😌 @Kruset Har du en absolutt favorittkopp? @Cid liker du sjokolademelk? Endret 6. august 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. august 2022 #28173 Del Skrevet 6. august 2022 @Cid Har du noan gang slått til noen?( du virker så snill) @Frøkenfryden Har du søsken? og er du eldst? @TheHairyToothfairy prosentmessig. Hvor ofte synes du jeg er irriterende, og hvor ofte syns du jeg er morsom? @lurven Bruker du av og til utestemme på privaten? Altså, roper eller synger høyt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. august 2022 #28174 Del Skrevet 6. august 2022 Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Hmm.. jeg vet ikke om jeg er feminist. Jeg går ikke i tog. Men jeg er opptatt av lik lønn og rettigheter og sånn. Så klart. Jeg er også amper på at jeg mener menn i jobblivet kommer unna med mer tydelighet/ sinne enn kvinner. De er engasjerte om de blir sinte, kvinner er hysteriske og sånn..😡 Men sånn å bli spandert på, holdt døra for og sånn, liker jeg. 😌 @Kruset Har du en absolutt favorittkopp? @Cid liker du sjokolademelk? Likte det veldig godt som barn men i voksen alder har jeg knapt drukket det @Frøkenfryden Drakk du før du var 18? Helene1982 skrev (19 minutter siden): @Cid Har du noan gang slått til noen?( du virker så snill) @Frøkenfryden Har du søsken? og er du eldst? @TheHairyToothfairy prosentmessig. Hvor ofte synes du jeg er irriterende, og hvor ofte syns du jeg er morsom? @lurven Bruker du av og til utestemme på privaten? Altså, roper eller synger høyt? Nei @Helene1982 Har du fått lyst til å slå til noen før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. august 2022 #28175 Del Skrevet 6. august 2022 Cid skrev (6 minutter siden): Likte det veldig godt som barn men i voksen alder har jeg knapt drukket det @Frøkenfryden Drakk du før du var 18? Nei @Helene1982 Har du fått lyst til å slå til noen før? Lyst ja! men jeg er bedre med ord, og har en teori om at vold er for de som ikke evner å uttrykke seg godt nok verbalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2022 #28176 Del Skrevet 6. august 2022 Helene1982 skrev (30 minutter siden): @Cid Har du noan gang slått til noen?( du virker så snill) @Frøkenfryden Har du søsken? og er du eldst? @TheHairyToothfairy prosentmessig. Hvor ofte synes du jeg er irriterende, og hvor ofte syns du jeg er morsom? @lurven Bruker du av og til utestemme på privaten? Altså, roper eller synger høyt? Jeg hadde en søster noen få år eldre, som døde for knappe tre år siden💙 Ingen nå. Elsker spørsmålet ditt til tannfeen🤣🤣😀 @Helene1982 Beste frokosten du kan få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. august 2022 #28177 Del Skrevet 6. august 2022 Cid skrev (9 minutter siden): Likte det veldig godt som barn men i voksen alder har jeg knapt drukket det @Frøkenfryden Drakk du før du var 18? Nei @Helene1982 Har du fått lyst til å slå til noen før? Faktisk ikke! Veldig lovlydig av meg så ventet til jeg var gammel nok🙂 @Cid liker du karuseller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 6. august 2022 #28178 Del Skrevet 6. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg hadde en søster noen få år eldre, som døde for knappe tre år siden💙 Ingen nå. Elsker spørsmålet ditt til tannfeen🤣🤣😀 @Helene1982 Beste frokosten du kan få? Jeg er lei meg for å høre om søsteren din. Jeg smeller på et rødt hjerte ❤️ både fordi jeg ikke visste, og det føles litt dritt og fordi du valgte å dele. Den beste frokosten jeg kan få er tilsvarende minutter i søvn. Jeg spiser ikke frokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. august 2022 #28179 Del Skrevet 6. august 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Faktisk ikke! Veldig lovlydig av meg så ventet til jeg var gammel nok🙂 @Cid liker du karuseller? Likte når jeg var liten men siden 11-12 års alderen så har jeg hatet karuseller, blir bare dårlig av dem @Frøkenfryden Har du vært på Tusenfryd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 6. august 2022 #28180 Del Skrevet 6. august 2022 @Cid @Helene1982 liker dere spekemat? @Frøkenfrydenliker du spansk geitost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå