Entern Skrevet 31. juli 2022 #28141 Del Skrevet 31. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 minutter siden): Husker ikke hva hun het @Entern har du fisket i år? Har ikke fisket på 10 år 😑 @TheHairyToothfairygjort noen fine modellbiloppdagelser i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. juli 2022 #28142 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Har ikke fisket på 10 år 😑 @TheHairyToothfairygjort noen fine modellbiloppdagelser i det siste? Nei, men jeg mistet laderen til mobilen min i dag kjøpte ny på Shell. Den er blå, kollegaen min mente jeg burde kjøpe rosa. Jeg hadde gjort det om ikke de var med! @entern skifter du ofte mobil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28143 Del Skrevet 31. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Nei, men jeg mistet laderen til mobilen min i dag kjøpte ny på Shell. Den er blå, kollegaen min mente jeg burde kjøpe rosa. Jeg hadde gjort det om ikke de var med! @entern skifter du ofte mobil? Har vært litt for ofte pga uhell 😑 idiotiske pingledingsene tåler jo ikkeno 😑 @TheHappyWorkeromtrent hvor gammel var du da du oppdaget Ernie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. juli 2022 #28144 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Har vært litt for ofte pga uhell 😑 idiotiske pingledingsene tåler jo ikkeno 😑 @TheHappyWorkeromtrent hvor gammel var du da du oppdaget Ernie? Oppdaget Ernie først i et blad som het Humor og Kanari. Mener Tommy og Tigeren også dukket opp der først i Norge. Bladet var vel i salg mellom 1987 og 1989. @Entern har du lest noen av seriene som nevnes på forsiden der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28145 Del Skrevet 31. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (26 minutter siden): Oppdaget Ernie først i et blad som het Humor og Kanari. Mener Tommy og Tigeren også dukket opp der først i Norge. Bladet var vel i salg mellom 1987 og 1989. @Entern har du lest noen av seriene som nevnes på forsiden der? Tommy & Tigern (en av tidenes aller beste serier), Iznogood, Vazelina. Ellers litt usikker 🤔 Leste et lignende blad som kom ut et par år senere der bl.a Groo gikk, men husker ikke hva det het 🤔 @TheHairyToothfairyhelt ærlig - første gang du spiste blekksprut, var det inspirert av Ernie? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. juli 2022 #28146 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Tommy & Tigern (en av tidenes aller beste serier), Iznogood, Vazelina. Ellers litt usikker 🤔 Leste et lignende blad som kom ut et par år senere der bl.a Groo gikk, men husker ikke hva det het 🤔 @TheHairyToothfairyhelt ærlig - første gang du spiste blekksprut, var det inspirert av Ernie? 😀 Første gang jeg spiste blekksprut så var jeg nok temmelig liten, 3 eller 4 elns @Entern hvem tror du er den peneste "dama på kg"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28147 Del Skrevet 31. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Første gang jeg spiste blekksprut så var jeg nok temmelig liten, 3 eller 4 elns @Entern hvem tror du er den peneste "dama på kg"? @Strange Doll vel Nei altså umulig å gjette seg frem til i det hele tatt men la oss si Strange Doll, hun virker veldig pen @TheHairyToothfairydin mening om saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. juli 2022 #28148 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): @Strange Doll vel Nei altså umulig å gjette seg frem til i det hele tatt men la oss si Strange Doll, hun virker veldig pen @TheHairyToothfairydin mening om saken? Strange Doll er ganske pen. Fruen er definitivt veldig pen. Og egentlig er alle de kvindene jeg har møtt fra kg ganske pene. Derfor tror jeg alle er det. Peneste er nok allikevel @Hoppetaujenta @Entern undulat eller hamster, du må velge en. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 31. juli 2022 #28149 Del Skrevet 31. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Ikke faen, da skal jeg ha usannsynlig godt betalt. Mest fordi jeg ikke ser poenget med å slite seg opp verdens høyeste skråning over vann. @Cid hva er det mest ekstreme fysiske utskeielsen du har gjort? Er usikker på hva utskeielse betyr egentlig, det mest absurde jeg har gjort? Kruset skrev (3 timer siden): Jeg er glad i fisk, reker og scampi. Smakte også blåskjell en gang, og det var godt. Det er så langt min erfaring med sjømat strekker seg. @Cid Pizza med eller uten ananas? @Frøkenfryden Hva synes du er den kjedeligste husarbeidsoppgaven? Uten @Kruset Hva studerte du på videregående? TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Hvilken av dem? Jeg har hatt en del. Men neh. Fjernet det ene jeg hadde lengst siden jeg er himla gjenkjennelig med det @Entern hva er det verste noen har kalt måten du har laget til dem? Jeg digget Sid navnet 😃 TheHairyToothfairy skrev (3 timer siden): Oppdaget Ernie først i et blad som het Humor og Kanari. Mener Tommy og Tigeren også dukket opp der først i Norge. Bladet var vel i salg mellom 1987 og 1989. @Entern har du lest noen av seriene som nevnes på forsiden der? Ser ut som et artig blad å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #28150 Del Skrevet 1. august 2022 @Tvillingsjel Hva er din favoritt tv serie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 1. august 2022 #28151 Del Skrevet 1. august 2022 (endret) Cid skrev (12 timer siden): @Tvillingsjel Hva er din favoritt tv serie? Sykehusserier🙉 Endret 1. august 2022 av Tvillingsjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. august 2022 #28152 Del Skrevet 1. august 2022 Kruset skrev (8 timer siden): Jeg er glad i fisk, reker og scampi. Smakte også blåskjell en gang, og det var godt. Det er så langt min erfaring med sjømat strekker seg. @Cid Pizza med eller uten ananas? @Frøkenfryden Hva synes du er den kjedeligste husarbeidsoppgaven? Mm sjømat.. til spørsmålet: Litt større oppgaver. Sånn, disse bokhyllene må gås gjennom, kleskap må tas. Det er høy terskel! Men i dag.. hvis regn så tar jeg jaggu kleskap. Det fine er, garderoben er på gjesterom med tv-krok. Kan se tulle-tv i mens👍 @Krusetfavorittfrokost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 1. august 2022 #28153 Del Skrevet 1. august 2022 @ 14 hours ago, Cid said: Uten @Kruset Hva studerte du på videregående? 🥳 Studiespesialiserende med samfunnsfag. Ikke veldig spenstig, altså. @Cid Kan du være inne en hel godværsdag uten dårlig samvittighet, eller må du ut? 9 hours ago, Frøkenfryden said: Mm sjømat.. til spørsmålet: Litt større oppgaver. Sånn, disse bokhyllene må gås gjennom, kleskap må tas. Det er høy terskel! Men i dag.. hvis regn så tar jeg jaggu kleskap. Det fine er, garderoben er på gjesterom med tv-krok. Kan se tulle-tv i mens👍 @Krusetfavorittfrokost? Min absolutte favoritt blir nok en skikkelig solid hotellfrokost der jeg kan spise litt av alt. Avsluttes med noe søtt, selvsagt. Hjemme blir det amerikanske pannekaker med sirup, speilegg og bacon. @Frøkenfryden Du får lov å velge deg en person, historisk eller nålevende, som du får spise middag med. Hvem velger du? @Lea Katt eller hund? @Tvillingsjel Hvilke hobbyer har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. august 2022 #28154 Del Skrevet 1. august 2022 Kruset skrev (1 time siden): @ 🥳 Studiespesialiserende med samfunnsfag. Ikke veldig spenstig, altså. @Cid Kan du være inne en hel godværsdag uten dårlig samvittighet, eller må du ut? Min absolutte favoritt blir nok en skikkelig solid hotellfrokost der jeg kan spise litt av alt. Avsluttes med noe søtt, selvsagt. Hjemme blir det amerikanske pannekaker med sirup, speilegg og bacon. @Frøkenfryden Du får lov å velge deg en person, historisk eller nålevende, som du får spise middag med. Hvem velger du? @Lea Katt eller hund? @Tvillingsjel Hvilke hobbyer har du? Kan være inne hele livet fint uten noen problemer 😝 @Kruset Savner du juli? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 2. august 2022 #28155 Del Skrevet 2. august 2022 @Mardina er det dine dyr på profilbildet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 2. august 2022 #28156 Del Skrevet 2. august 2022 20 hours ago, Cid said: Kan være inne hele livet fint uten noen problemer 😝 @Kruset Savner du juli? Nei, jeg synes det er deilig at august er kommet og skoleåret snart er i gang igjen. Selv om jeg helt klart er takknemlig for å ha ei ferieuke igjen. @Cid Vil du si at du er mest optimistisk eller pessimistisk for fremtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 2. august 2022 #28157 Del Skrevet 2. august 2022 Kruset skrev (22 timer siden): @ 🥳 Studiespesialiserende med samfunnsfag. Ikke veldig spenstig, altså. @Cid Kan du være inne en hel godværsdag uten dårlig samvittighet, eller må du ut? Min absolutte favoritt blir nok en skikkelig solid hotellfrokost der jeg kan spise litt av alt. Avsluttes med noe søtt, selvsagt. Hjemme blir det amerikanske pannekaker med sirup, speilegg og bacon. @Frøkenfryden Du får lov å velge deg en person, historisk eller nålevende, som du får spise middag med. Hvem velger du? @Lea Katt eller hund? @Tvillingsjel Hvilke hobbyer har du? Bra frokostvalg! Jeg måtte tenke.. men lander på Irvin D. Yalom, 91 år nå. Mitt forbilde når det gjelder terapeutrollen. @Kruset Traktekaffe eller fra maskin? Eventuelt andre slag? @Blå knapp Liker du iskaffe? Hva slags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 2. august 2022 #28158 Del Skrevet 2. august 2022 11 minutter siden, Frøkenfryden said: Bra frokostvalg! Jeg måtte tenke.. men lander på Irvin D. Yalom, 91 år nå. Mitt forbilde når det gjelder terapeutrollen. @Kruset Traktekaffe eller fra maskin? Eventuelt andre slag? @Blå knapp Liker du iskaffe? Hva slags? Ser for meg spennende samtaler! Jeg drikker stort sett traktekaffe, men en kopp presskannekaffe er heller ikke å forakte. @Frøkenfryden Hvor mange søsken har du? @lurven Hva er ditt forhold til ukentlig repetisjon av middager (type tacofredag, lørdagspizza etc.)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 2. august 2022 #28159 Del Skrevet 2. august 2022 Kruset skrev (1 time siden): Ser for meg spennende samtaler! Jeg drikker stort sett traktekaffe, men en kopp presskannekaffe er heller ikke å forakte. @Frøkenfryden Hvor mange søsken har du? @lurven Hva er ditt forhold til ukentlig repetisjon av middager (type tacofredag, lørdagspizza etc.)? Jar ikke noe forhold til det, vi lager det som faller oss inn den dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 2. august 2022 #28160 Del Skrevet 2. august 2022 Cid skrev (6 timer siden): @Mardina er det dine dyr på profilbildet ditt? Nei 😊 Bare et profilbilde jeg fant her inne på KG 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå