Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 18. mai 2022 #27701 Del Skrevet 18. mai 2022 Entern skrev (15 minutter siden): Det var bra 😊 Har du noen planer for helgen?😊 Fortsette med å ordne nytt bad. Og sikkert passe barn Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. mai 2022 #27702 Del Skrevet 18. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (42 minutter siden): Fortsette med å ordne nytt bad. Og sikkert passe barn Hva med deg? Det blir masse rydding og vårrengjøring 😅 Har det blitt skikkelig sommerlig ennå hos deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. mai 2022 #27703 Del Skrevet 19. mai 2022 Geitis skrev (På 17.5.2022 den 22.44): Nei, jeg har ikke sovet i telt en eneste hel natt en gang😬 teltlivet er ikke for meg, så jeg har kjøpt meg hengekøye da🤩 men det var litt kaldt🙈😅🙈 @TheHairyToothfairy Har du gjort noen bom kjøp på wish eller lignende nettsider? Ikke heeelt fått det du bestilte? Det har hendt ja, men stort sett fått mye bra. Jeg er generelt sett veldig barnalig og handler mye fjas 😅 @Geitis midnattsol - yay or nay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. mai 2022 #27704 Del Skrevet 19. mai 2022 Frøkenfryden skrev (20 timer siden): Nei.. vi er så dårlig på å ta tak i veggsituasjonen her…men vil ha det opp! @TheHairyToothfairy Hva slags is fikk du i går? Hadde handlet inn noe Royal med jordbær og snadder. Var også noe sandwich i frysern. @Frøkenfryden hvilken film hadde du tatt med meg på om vi skulle på kino til helgen? Og, popcorn eller bacon snacks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mai 2022 #27705 Del Skrevet 19. mai 2022 Entern skrev (7 timer siden): Det blir masse rydding og vårrengjøring 😅 Har det blitt skikkelig sommerlig ennå hos deg? Da blir det nok fint hos deg 👍😄 Det begynner å komme seg nå! I går var det skikkelig fint vær, og jeg ser sola er på tur nå også 🤩 Blir nok en fin dag. Klippet plen i går, plutselig hadde det blitt mye, på noen dager 😄 Liker du å rydde og ordne utenfor/inne på våren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27706 Del Skrevet 19. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (18 minutter siden): Da blir det nok fint hos deg 👍😄 Det begynner å komme seg nå! I går var det skikkelig fint vær, og jeg ser sola er på tur nå også 🤩 Blir nok en fin dag. Klippet plen i går, plutselig hadde det blitt mye, på noen dager 😄 Liker du å rydde og ordne utenfor/inne på våren? Så fint at det er pent vær hos deg😊 Egentlig ikke så glad i å rydde 😅 Har du en film å anbefale?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Filifjonk@ Skrevet 19. mai 2022 #27707 Del Skrevet 19. mai 2022 @Entern Hva ville du gjort om du fant en forlatt valp på gaten? @KvakkekyllingenVille du vært så frekk at du ba om selfie med dronning Sonja om du møtte henne på fjellet? @TheHairyToothfairyhva ville du gjort om du fant en stakkars full russ som rotet rundt i byen natt til 18 mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27708 Del Skrevet 19. mai 2022 Filifjonk@ skrev (6 minutter siden): @Entern Hva ville du gjort om du fant en forlatt valp på gaten? @KvakkekyllingenVille du vært så frekk at du ba om selfie med dronning Sonja om du møtte henne på fjellet? @TheHairyToothfairyhva ville du gjort om du fant en stakkars full russ som rotet rundt i byen natt til 18 mai? Måtte vel sett etter info på halsbåndet først, ofte er det jo tlf nummer der, ellers måtte jeg vel kontaktet dyrebeskyttelsen? @Filifjonk@Liker du Mummitrollbøkene/seriene/koppene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mai 2022 #27709 Del Skrevet 19. mai 2022 Entern skrev (4 timer siden): Så fint at det er pent vær hos deg😊 Egentlig ikke så glad i å rydde 😅 Har du en film å anbefale?😀 Jeg er usikker. Har sett så lite film 🤣 Du er for godt bevandret i filmverden og har nok sett det meste 😛 Skal tenke litt til 😆 Ser du film ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27710 Del Skrevet 19. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeg er usikker. Har sett så lite film 🤣 Du er for godt bevandret i filmverden og har nok sett det meste 😛 Skal tenke litt til 😆 Ser du film ofte? Ganske sjelden egentlig 😅 og stort sett på lineær tv 😅 Er det noe du følger med på på tv for tida? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mai 2022 #27711 Del Skrevet 19. mai 2022 Filifjonk@ skrev (2 timer siden): @Entern Hva ville du gjort om du fant en forlatt valp på gaten? @KvakkekyllingenVille du vært så frekk at du ba om selfie med dronning Sonja om du møtte henne på fjellet? @TheHairyToothfairyhva ville du gjort om du fant en stakkars full russ som rotet rundt i byen natt til 18 mai? Meget tvilsomt 😄 Men hadde smilt og sagt hei 😆👍 Har du lyst på pastasalat til middag i dag? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mai 2022 #27712 Del Skrevet 19. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Ganske sjelden egentlig 😅 og stort sett på lineær tv 😅 Er det noe du følger med på på tv for tida? ☺️ Jeg har aldri blitt en film person. Ser det som går på viaplay eller netflix liksom, noe av det iallefall. Lineær tv en gang iblant Akkurat nå er det ingenting 😮 Ser mest tv på høsten. Ser jo litt serier hvis skjermen er på, men ikke noe jeg faktisk må se eller følger med på. Har du middagsplanen klar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27713 Del Skrevet 19. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Jeg har aldri blitt en film person. Ser det som går på viaplay eller netflix liksom, noe av det iallefall. Lineær tv en gang iblant Akkurat nå er det ingenting 😮 Ser mest tv på høsten. Ser jo litt serier hvis skjermen er på, men ikke noe jeg faktisk må se eller følger med på. Har du middagsplanen klar? Ja det blir noe relativt enkelt men godt, kjøpte inn for mye til 17. mai 😄 så har mye godt 😄 var som vanlig kjempegod mat i kantina så da ble lunsjen middag Hva skal dere ha til middag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. mai 2022 #27714 Del Skrevet 19. mai 2022 Filifjonk@ skrev (1 time siden): @Entern Hva ville du gjort om du fant en forlatt valp på gaten? @KvakkekyllingenVille du vært så frekk at du ba om selfie med dronning Sonja om du møtte henne på fjellet? @TheHairyToothfairyhva ville du gjort om du fant en stakkars full russ som rotet rundt i byen natt til 18 mai? Forholdt meg til hjelpeplikten, tatt en bedømmelse ut fra rusgraden om det er behov for AMK, eventuelt nok med en drosje hjem. Er han eller hun ikke bevisst, så er det stabilt sideleie og førstehjelp inntil AMK tar over som er greia. @Filifjonk@ hva betyr egentlig brukernavnet ditt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mai 2022 #27715 Del Skrevet 19. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Ja det blir noe relativt enkelt men godt, kjøpte inn for mye til 17. mai 😄 så har mye godt 😄 var som vanlig kjempegod mat i kantina så da ble lunsjen middag Hva skal dere ha til middag? Det blir nok godt ja Litt usikker enda. Tror det blir laks Hvilken fisk liker du best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27716 Del Skrevet 19. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det blir nok godt ja Litt usikker enda. Tror det blir laks Hvilken fisk liker du best? Ørret Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mai 2022 #27717 Del Skrevet 19. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Ørret Du da? Kveite 😋 Hva hadde du til lunsj? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27718 Del Skrevet 19. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Kveite 😋 Hva hadde du til lunsj? 😁 Kinesisk svinegryte, var god 😊 Hva blir middagen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mai 2022 #27719 Del Skrevet 19. mai 2022 Entern skrev (5 minutter siden): Kinesisk svinegryte, var god 😊 Hva blir middagen i dag? Det høres veldig godt ut Laks 😛 Er det fint vær i Oslo i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27720 Del Skrevet 19. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (17 minutter siden): Det høres veldig godt ut Laks 😛 Er det fint vær i Oslo i dag? Ja, det er overskyet (blir nok regn) men fin temperatur 😊 Er det fortsatt finvær hos deg og? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå